Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosiasiaa kirjoitat. Hyvät jatkot sulle kans! :)
30.08.2005 20:46
Tolla periaatteella sieltä Iskelmästä sais pölliä melkein kaikki muutkin levyt.
30.08.2005 20:07
No miettikääpä ite ? Mistä laulajalle maksetaan palkka ? Laulamisesta vai nimmarien kirjoittelusta ? Nimmareita kirjoitellaan tauolla tai keikan jälkeen ei kesken laulamisen .
30.08.2005 19:55
Joo oikeassa ole ja kyllähän mä arvostankin, mutta ei kai jokaista laulajaa tarvitse kehua suuvaahdossa, jos ei tykkää hänestä ? Sen mä kyllä ymmärrän kans ,että jokaiselle se oma suosikki on paras ! Se on ihan OK.
30.08.2005 19:52
Kiitti! :)Tuo on hieno ja oikea periaate tuo ! Pidä siitä kiinni ! En minäkään kyllä tuosta omasta suosikistani aio luopua ,vaikka muut mollaisi sitä kuinka.
Sulla on ainakin muuten hyviä lempilaulajia. Etenkin Tomi Markkola ja Janne Tulkki on JEES ! :)
28.08.2005 21:16
No, mä olen kyllä muuttanut mielikuvaani esimerkiksi Jari Sillanpäästä. Yhteenaikaan mä tykkäsinkin Sillanpäästä ihan silleen mutta sitten mä hokasin, että sehän onkin aika kaksnaamainen ja lipevä tyyppi.
28.08.2005 20:57
Mulla taitaa olla mahdoton tehtävä, osoittaa ,ettei T.Kansa ole moukka... No ei se mitään pääasia on ,että mä itse tiedän ettei se ole moukka..paitsi ehkä joskus, silloin kun se on kiukuttelu tuulella (myönnettäköön se, ettei tule kelleen sitten taas ihan liian ruusuista kuvaakaan ).
Aika ison vaivan näit tuon listan laatimisessa... Kuka muuten on 57. ?
28.08.2005 18:14
Olet sä Rita kyllä naseva noissa kommenteissas...
Kai se sitten niin on ,että kun on jostain jonkun mielikuvan saanut ,niin ei pysty sitä muuttamaan... vaikka joskus se vois tehdä ihan hyvääkin.
28.08.2005 18:08
Kukakohan sen ekana levyttää? ;)
28.08.2005 18:04
niimpä niin... Sinäpähän sen tiedät...
28.08.2005 17:42
Aivan! kiitti, kun korhjasit :) Tuli yks nolla liikaa mulla tuohon. Muistin vaan tuon " Satayksi Tampere kymmenen" ;)
28.08.2005 17:40
Kiitokset kivoista jutuistasi "Amppari" ! :D
Voi,että kun mullakin olisi PALJON kivoja ja hauskoja juttuja Tapsasta, mutta en voi kertoa niitä ,kun niistä osa on ns. "inside-juttuja".
Se harmittaa toisaalta, koska jos muutkin tietäisivät tämän puolen ( siis sen miten paljon Tapsa fanejaan arvostaa, miten tavallinen, sydämellinen, hauska ja huumorintajuinen hän on ) , niin moni saattaisi muuttaa käsitystään hänestä.
Tapsa ei lavalla paljoa lepertele tyyliin :"Ihanaa kun annatte minulle voimaa, ilman teitä en olisi mitään " ,eikä haastatteluissa imelyyksiä lässyttele, mutta pohjimmiltaan arvostaa yleisöään vähintään yhtäpaljon ,kuin nämä tälläiset tekopyhät " nuoleskelijat".
Nyt monet tietävät Tapsasta vaan sen mitä muusikot tääläkin ovat poranneet ja kailottaneet eli : " T.Kansa on täysmulkku jota on mahdoton miellyttää, mollaa orkesteriaan , ei ole nuotteja, vetelee lennosta mitä biisejä sattuu yms."
Näiden tällästen juttujen ja joidenkin lehtijuttujen perusteella sellasetkin ihmiset , jotka eivät ole Tapsaa koskaan livenä kuulleet eikä nähneet saatika jutelleet hänen kanssaan tekevät sellaisia johtopäätöksiä ,että se on moukka, itseään täynnä oleva kusipää yms.
siksipä mulla olisi joskus suuri houkutus kertoa näitä toisenlaisiakin juttuja Tapsasta mutta en voi.
28.08.2005 17:37
Yritäs nyt putsata Minna ne vaikut korvistasi . Kansan ääni on kaikkea muuta, kuin naismainen.
28.08.2005 15:07
Matti Korkiala ja Sauli Lehtonen.
Jos ei Jari Sillanpäätä lasketa naiseksi , niin sitten Arja Koriseva ja Eija Kantola.
28.08.2005 15:05
Tapsa Kansa on kiva ! Muistaa ja huomaa aina moikatakkin, kun yleisönjoukosta tunnistaa :)
28.08.2005 15:03
Myös Danny
28.08.2005 15:01
Kirka ja Paula Koivuniemi.
28.08.2005 15:01
Pikkukakkosen posti
001001 Tampere 10
28.08.2005 14:56
Voihan nyt vihvero !!! Tapsa ei ole mikään moukka. Jos se olisi moukka ,niin minkä takia se sitten esim. fanejaan kohtaan on poikkeuksetta mukava ja hyvin huomioiva ? Jos joku on moukka, niin kyllä sellanen on moukka sitten kaikille.
Tapsa sanoo kyllä takaisin ,jos joku on ensin sitä kohtaan moukkamainen. Ei se kuuntele kovin kauaa jonkun kännikalan v...lua. Tapsa joutuu niitä kännikalojen näsäviisasteluja ja herjanheittoa kuuntelemaan ylinopeuskaahailujensa takia varmasti paljon enemmän, kuin moni muu artisti. Välillä tuntuu siltä ,että joku oikein tahalalan koittaa saadase ärsyyntymään jasitten kun tapsa sanoo jotain takaisin, niin soitetaan Seiskan juoruosastolle ja lirpataan suuvaahdossa ,että siellä se Tapsa taas ärjyi. ÄRSYTTÄÄ !
27.08.2005 17:09
Ja jutut eikun menee tasokkaimmiksi vaan...
Yrittäkää nyt p..kele vähän skarpata!
26.08.2005 20:23
172 / 198