Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä merkitystä tuollaisella listalla on ??? Iskelmän musiikkihan ei tunnetusti laadullaan juurikaan häikäise, joten onko niin kauheasti väliä , että monesko sillä listalla on vai onko listalla ollenkaan ?
21.08.2005 21:43
Hyvä, että Kari on toipunut ! :)
21.08.2005 21:40
YLLÄTYS! Enpä sanokkaan mitään tähän ettei teidän taas tarvitse repiä peliverkkareitanne ;)
21.08.2005 21:38
Mä en nyt kans osaa sanoa ,että missä Tapsa syyskuussa esiintyy... Sorry. Mutta siitä uudesta levystä olen minäkin jotain juttua kuullut :)
21.08.2005 21:34
Olis sekin aika tylsää jos aina vaan käyttäis pukua esiintymisasuna .
21.08.2005 21:31
Ethän sitten ainakaan laula sitä silleen yhtä kaameesti, kuin se Hanna Ekola ?
21.08.2005 21:29
Ihana kuva !!! :)
20.08.2005 21:50
Niin, Elvishän oli kuulemma aina usein auttamassa muita, mutta ikävää, ettei hän sitten ajoissa hakenut itselleen apua, eikä antanut toistenkaan auttaa.
Loistava laulaja !
20.08.2005 21:49
No juu, kyllä se mullekkin kelpaa. Pisti vaan jotenkin silmään tuo.
Mun kirjoituksista varmaan löytyy virheitä enemmänkin.Olet oikeessa siinä.
20.08.2005 16:58
Totta kirjoitat :) Tapsa on hyvän näköinen heppu !
Mä en ole nähnyt sitä anua ja mikkoa, jossa Tapsa näyttelee, mutta se nainen joka siinä sitä Anua näytteli on varmaan sitten se Anitta Niemi.
20.08.2005 16:52
Se kuuluu kirjoittaa, että :" viimeaikoina" ei "lähiaikoina", kuten sä tuossa kirjoitit... Ei muuten, mutta noin niikuin tiedoksi vaan.
20.08.2005 15:19
Kyllähän noita 70-ja80-luvun iskelmiä on ihan kokoelmalevyilläkin. Mullakin on yks sellanen 80-luvun iskelmistä koottu levy, jossa laulaa useita eri artisteja.
20.08.2005 13:12
No jos mut täältä poistetaan, niin ei mun maailma siihen romahda... toivottavasti teidän olonne muuttuu sitten ainakin paremmaksi, kun ei tarvitse teidänkään sitten enää riidellä. Minähän se olen täälä yksin syyllinen kaikkeen. Ette vaan ole ilmeisesti sattuneet huomaamaan ,että jos erästä tiettyä artistia täälä joku hiukankin rohkenee arvostella ( kuka tahansa... joku muukin kuin minä ), niin ainakin yx hänen innokas faninsa kyllä aika nopeesti mollaa tuon arvostelijan maanrakoon ,sekoboltsisksi yms.
Eikä tarvitse kommentoida mun juttuja jos ei halua.
20.08.2005 13:06
Se on kyllä tosi ärsyttävää, kun jotkut (monasti humalaiset) huutelevat ihan asiattomuuksiakin välillä bändeille ja artisteille. Sellaisten biisi-toieiden esittäminen on myös aika turhaa, kun eihän orkesterilla välttämättä ole edes nuotteja siihen lauluun. Ei ne mitään jukeboxseja sentään ole, jotka vaan nappia painamalla toteuttais kaikki toiveet.
Jotkut on tietävinään vielä musiikista niin paljon ,että alkavat sieltä tanssilattian puolelta neuvomaan miten mikäkin kohta kuuluu soittaa.
Työskentelyrauha on ananttava bändille ja artistille.
20.08.2005 12:57
Näin on, mutta olisit sä voinu vähän jotain muutakin kirjoittaa. Mä en oikein käsittänyt mikä tän aiheen idea on ?
20.08.2005 12:49
No en kyllä takuula häiriköi joka keskustelua, kun en läheskään kaikkiin aiheisiin mitään edes kommentoikaan. Enkä mä tiedä ,että mitä häiriköintiä se on jos sanoo oman mielipiteensä ?
Ja ite te olette, kuin jotain korppikotkia, aina nokkimassa mua. Sanoinpa mitä hyvänsä. Miks te ette voi antaa mun olla sitä mieltä, kun mä haluun ?
Jarillakin on kai jotkut omat kotisivut. Menkää sinne ylistämään sitä kilpaa, jos ette siedä ollenkaan toisenlaisia mielipiteitä.
20.08.2005 12:46
Kai minäkin nyt saan ottaa kantaa muihinkin aiheisiin, kun vaan Tapsaa koskeviin ? Enkä mä ymmärrä ,että mikä se sellanen keskustelupalsta on, jossa ei saa esittää erillaisia mielipiteitä ? Mä yritän pysyä aiheessa, mutta te itse alatte aina vaahtoamaan ihan tyhmiä juttuja.
Tässäkin kysyttiin nyt ,että kuka katsoi ne Sillanpään juhlat telkkarista? Mä vastasin,että en katsonut, sillä en mä ala täälä teidän mieliksenne valehtelemaan ,että : "Kyllä katsoin ja odotin sitä ohjelmaa kokopäivän ja nauhoitinkin sen vielä".
20.08.2005 12:32
No, eipä nyt kyllä todellakaan ihan ensimmäiseks tullut mieleen sitä katsella.
20.08.2005 11:37
mm. lehdissä on lukenut ,että Tapsa on siitä harvinainen iskelmälaulaja ,ettei hän ole mikään yletön viinan kanssa läträilijä. Tapsan isähän oli kuulemma ihan absolutisti ,eikä "viinamäen miestä" ole tullut pojastakaan.
Tapsa ei tykkää kännikaloista ,eikä yleensäkään edes käydä missään juhlissa tai seurapiiririennoissa.
19.08.2005 19:42
Älä puhu potaskaa " läheinen" ! Tuskin Tapsan läheiset tänne sitäpaitsi tuollaisia tiedottelee.
19.08.2005 19:35
174 / 198