Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sen verran harhoissas tunnut olevan , etten tiedä minä ittees pidät , mutta mä en ole mikään sun shemalesisarres ainakaan. Etkä sä ole ollut misään Tapsan keikalle etkä ole menossakaan, niin että sorry vaan.
18.07.2015 22:39
Voihan nyt....Mulla oli ihan asiallinen aiheen aloitus, mutta tollasella tyhmällä naljailulla sekin täytyy pilata !
18.07.2015 22:36
A. Tapsa ei ole mikään rääkyjä, vaan laulaa komeesti ja kauniisti. NIH!
B. Eikä ole Tapsalla tupeeta. NIH!
C. Ei myöskään tekareita, ettäs tiedät. NIH!
D. Tapsa ei sössötä, vaan artikuloi selvästi, niin puhuessaan, kuin laulaessaankin. NIH !
ELI EI, EI ja vielä kerran EI ja NIH, NIH, NIH ! Noihin sun väitteisiin !
Ja mitä Tapsan tuomarointiin ja ammattitaitoon tulee, niin Tapsalla on kyllä ammattitaitoa ja näkemystä musiikinsaralla. Uskaltaa myös sanoa suoraan epäkohdista. Sen takia Tapsaa ei tuomaristoon ole otettukkaan, kun se ei ole mikään nuoleskelija ja lipevä lälly, kuten Taavitsainen, Danny, Ile Vainio yms. jotka ei yhtään mitään kritiikkiä sanoneet ( vaikka aihetta moneenkin kohdallla olis ollut ) kelleekkään tangokilpailijalle, vaan yhtä ylistystä oli alusta loppuun.
ps. Kyllä Tapsaltakin itseironian kykyä löytyy. Monasti olen keikoilla kuullut kun on välispiikeissään laskenut itsestäänkin leikkiä.
18.07.2015 17:44
HAH! Just joo... ja teille varmaan maksetaan sitten palkkaa Tapsan dissaamisesta. En oo niin sanonut ,että mä varsinaisesti Tapsan ylinopeuksia puolustelisin tai niitä hyväksyisin, MUTTA... oon vaan sitä mieltä ,että liikenteessä on kummiskin aika paljon kohelempia kuskeja. Kyllä alinopeutta köröttelevät kuljettajatkin niitä vaaratilanteita aiheuttaa.
05.07.2015 22:58
Tapsa laulaa tuon Toreadorin laulun tosi komeesti !!! Tapsan morkkajien täytyy aina vaan periaatteestakin motkottaa ja mollata. Toi laulu sitäpaitsi kuuluukin laulaa paatoksellisesti ja mahtipontisesti. Eikä siinä ole mitään ylitekotaiteellista.
21.06.2015 16:30
Pikkurillipystyssä naukkailet punaviiniä ja kuuntelet pää täristen klassista. Pitihän se arvata. Voi ällö ,että alan voimaan pahoin pelkästä ajatuksesta. Sitäpaitsi kun täällä Tapsan kohdalla aina vedetään tuo homppelikortti esiin ( siis epäily/arvailu sellainen ), niin mistäs olet varma minkälaisia hinureita nuo mainitsemasi ukot ovat olleet. NIH!
11.06.2015 21:07
Oon kuullut keikalla livenä Tapsan laulavan tuon Pennittömän uneksijan ja Vesivehmaan jenkan ja tosi on ,että Tapsalta jenkan laulaminenkin sujuu jummetun hienosti.
11.06.2015 21:01
Ne taannoiset Finnhits-konsertit oli mahtavia ! Jummetun hieno juttu , että pääsee uudestaan kuulemaan ja näkemään yhdessä tuota loistojengiä yhdessä esiintymässä :D Varmasti vetävät huikeen showt. Tapsa on mun ylivoimainen suosikkini, mutta kyllä nuo muutkin menettelee siinä samalla.
11.06.2015 20:58
Olipas hupaisaa .Täällä jollain/joillakin tuntuu pyörivän nuo jutut kaikenaikaa sen ruskeanreiän ympärillä. Siitä puhe mistä puute pätee kai heidän tapauksissaan :)
Tykkäisin ,että täällä juteltais Tapsan musasta eikä niinkään siitä ,että onks Tapsa hetero vai mikä. Ei mistään voi olla varma, mutta mä tykkään pitää sen oman uskomukseni, että Tapsa on hetero. Vaikka ei sillä ,että noilla tommosilla asioilla ole siihen laulamiseen mitään vaikutusta. (Yhtälailla Tapsa on mun ykkössuosikki laulajana olkoon sitten mikä hyvänsä. )
Pakko kumminkin sanoo nimimerkille " Justuliina" , että jotta saisit noihin patoutumiis helpotusta, niin voit tunkee sen oman pääkoppas sinne berberiis. Kyllä se sinne kevyesti holahtaa .
29.05.2015 19:27
Minkä takia aina täytyy pitää tollasta tyhmää naljailua ? ARRRG!!! Raivostuttavaa!!! >:( Tiedoksesi vaan ,että mua ei kiinnosta KENENKÄÄN peräaukot .
28.05.2015 19:09
Tapsalla on ainakin kaikkee. On ääntä, ulkonäköä ja karismaa. Ja hyvin onkin. NIH!
28.05.2015 18:50
Kai oot hauska olevinas, mutta et osaa kirjoittaa muutoin kuin toisia halveeraavasti. Vaikutat myös umpisovinistilta.
19.05.2015 16:51
Joopa joo... taitaa olla tuo muusikko pyllistellyt Tapsalle. Mä en tollasiin sepostuksiin usko.
17.05.2015 07:48
Jaa Youtubessa on tollanene versio... En tuosta oikein tykkää. Liian erikoinen sovitus mun makuun ja tuon naisen raakkuminen pilaa sen totaalisesti. Olen yhdeltä levyltä kerran kuullut Pavarotin rauhallisemman/perinteisemmän version Guarda che lunasta ja se oli enemmän mun makuun.
15.05.2015 19:17
Höpönlöpö! Mikään noista kolmestatoista kohdasta ei pidä paikkaansa. Ette tunne Tapsaa yhtään näköjään.
15.05.2015 17:00
Tapsa olisi tuossa ohjelmassa omiaan. On monipuolinen ja pystyy heittäytymään erillaisiin musagenreihin ja rooleihin hienosti.
Tapsa laulaa Hopeisen kuun upeesti. Ainoa versio siitä laulusta joka muhun kolahtaa. Tapsan versiossa on hyvää just mm. se ,ettei hän pyri matkimaan Olavi Virtaa ( niitä olen kuullut ihan tarpeeks turtumiseen asti) vaan tekee omannäköisensä komeen tulkinnan. Kyllähän toi italialaienen alkuperäisversiokin on ihan hyvä ja tunteella vedetty, mutta kyllä Pavarotin versio on vielä parempi.
15.05.2015 16:55
No, mä en kylläkään ole tänne tuollaisia ihme Putin- horinoita kirjoitellut.
15.05.2015 16:48
Mollatkaa mitä lystäätte, mutta Tapsa on lutunen.
06.05.2015 22:30
En oo herännyt. Unissani kirjoittelen, niinkuin juttujes tasosta päätellen sinäkin.
11.04.2015 19:46
Varjele ! Kyllä on tainnut joutua sinne kaakaopapujen joukkoon jauhatusvaiheessa vahingossa joku pääkopan sekoittava / huumaava ainesosakin. Eihän kukaan vähänkään tolkuissaan oleva vapaaehtoisesti kuuntele mitään Hynnisen ulvontaa ainakaan . En ole napsinut mitään, mutta yhden sokerittoman RedBullin join.
11.04.2015 00:25
2 / 198