Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja mistä " SetäViisas" sen muka tietää , että missä kaikkialla Tapsa tiedetään ja tunnetaan ? Mä tiedän ainaskin sen että Tapsalla on pajon faneja mm. Virossa.
(Jorma Hynnisestä tuli muuten mieleen kun torstaina katselin Puoliseitsämän- ohjelmaa ykköseltä, niin siinä oli Hynninen vieraana studiossa ja kyllä oli sitten tympeän ja jähmeän oloinen ukko. Kehui olevansa huumorintajuinenkin, mutta kaskun se ei haastattelussa ainakaan tullut milläänlailla esiin. Kohteliaisuus syistä haastattelijat nauroivat sen "hauskoille jutuille " kun häntä itseään ne tuntuivat niin huvittavan.)
02.04.2011 17:53
Tapani Kansaa pääsen katsomaan kesällä keikalle ainaskin kolme kertaa ! :D siitä olen tosi iloinen.
En tiedä vielä viitsinkö/jaksanko mennnä ketään muuta vartavasten keikalle katsomaan, mut samalla tulee sitten nähtyä jotain toistakin artistia/bändiä joka sattuu samalla keikalla Tapsan kanssa olemaan.
( Jos toivoo saisin niin olis ihan kiva jos Tommi Soidinmäki sattuis olemaan samalla keikalla. )
31.03.2011 16:38
No ei Tapsa silleen oo lavalla koskaan rähjännyt ,että mun tai jonkun muun yleisöstä siihen pitäis puuttua.
Solisti on useimmiten se bändinsä pomo ja sen tehtävä onkin ohjata bändiään. Jokaisella artistilla on oma tyylinsä miten sen tekee.
Joskus oon ehkä miellessäni saattanut harmitella jos Tapsa on jonkun muusikon säestykseen puutunut ilman että siinä on mitään huomattavaa virhettä tapahtunut, mut en mä siitä Tapsalle ala nuriseen ja yleisön joukosta mitään huuteleen. Ei se kuulu hyviin tapoihin enkä tykkää Tapsan esiintymisfiilistä pilata semmosella.
30.03.2011 21:49
Joopa joo... teikäläiset taas vääristelee mun sanomisiani oikein urakalla. Mä tarkotin sillä vaan kihloissa olemisella sitä ,että ei silloin kukaan voi olla avionrikkoja jos ei oo mitään avioliittoakaan.
Ja toi hautomisjuttu nyt on ihan huuhaata. En mä semmosta tarkottanut, mut turha kai tässä on mitään yrittää selittää kun se kummiskin tahallaan ymmärretään ihan väärin.
26.03.2011 16:50
Joo joo, mut Nina ja se mies ei tietääkseni ollutkaan naimisissa vaan kihloissa vaan.
Ja Tapsahan oli tapaillut Ninaa jo ennenkuin tämä sen toisen miehen kanssaalkoi olemaan. Joten eihän sitä tiedä vaikka se muksu olisi saanut alkunsa jo silloin.
25.03.2011 15:51
Mitähän mä puhuinkaan aikoinani siitä Karin kaksnaamaisuudesta ja tekopyhyydestä... (kierot savolaiset kyllä tunnetaan) . Teikäläinen siitä nosti silloin kamalan älymölyn ja haukkumiset sain osakseni kun uskalsin Karin pyhimysmäisyyttä epäillä.
24.03.2011 19:49
Näin on. Puheissaan voi esittää rehtiä ja reilua teot onkin sitten eri asia. Tapsa on sanojensa mittainen ja oikeudenmukainen mies, mutta Kari ei perintökeplottelussaan oikein sellaiseksi osottautunut...valitettavasti
24.03.2011 19:43
Tapsa Kansa ei ole tippaakaan ärsyttävä eikä lipevä. Vähän liiankin suorasukainen kyllä välillä. Ja mikä artisti se Yölintu oikein on ? Eiks se ole tanssiorkesteri ?
22.03.2011 20:59
Tein sen testin kanssa ja Ville Valo mullekkin tuli :) Tein sen kylläkin vaan kertaalleen eli en tiedä olisko tullut jotain muita tuloksia toisilla yrittämillä
22.03.2011 20:56
>No, eipä ole vaaraa että minua kohtaan käyttäytyisi rumasti kun en ikimaailmassa sen keikalle menisi<
Olis kyllä ihan oikeus ja kohtuus, että Tapsa pääsis vetäisemään sua suusanallisesti ns. "vastapalloon". Niin paljon oot sitä täällä ilkkunut.
Tapsa ei oo mikään tiukkapipo, mutta oopperaporukka täällä Suomessa taitaa olla jos siitä vedetään herne nenään kun joku vähän liikaa innostuu katsomossa.
21.03.2011 18:41
Ja jos ei sulla ole mitään järkevää vastattavaa mun kysymykseen niin ei tarvi vastata ollenkaan.
21.03.2011 18:34
Odottele sä ääliö vaan mitäs odottelet. Mä odottelen kesää ja Tapsan keikkoja. Muutama keikka onkin jo tiedossa mihin varmasti aion mennä !
21.03.2011 18:28
Ei Tapsa tommosia sun kaltaisia runisijoita kohtaan herrasmiesmäinen viitsikkään olla eikä tarvikkaan.Fanejaan kohtaan Tapsa on hyvinkin huomaavainen. Olen sen monasti huomannut ja itekkin kokenut. NIH!
Se kuinka Tapsa milloinkin käyttäytyy riippuu hyvin pitkälti siitä ,että miten sitä kohtaan käyttäydytään.
20.03.2011 08:40
Tuo Gabriel Suovanen asuu kyllä Ruotsissa ja on siellä syntynytkin, mutta suomalaiset vanhemmat hällä on ja on opiskellut laulamista Suomessa ja kansallisoopperassakin esiintynyt joten kai hänet suomalaiseksi laulajaksi voidaan lukea.
18.03.2011 23:47
Näiltä artisteilta karismaa löytyy : oopperalaulaja Gabriel Suovanen, Tapani Kansa, Tommi Soidinmäki, Arja Koriseva ja Ville Valo.
18.03.2011 23:41
Paljon jäi jäljelle vielä laulajia joista tykkään ja Tapsa niistä selvänä ykkösenä.
Ja kyllä Tapsa on arvostettu ja ansioitunut laulaja. Paljon arvostetumpi ja ansioituneempi kuin suurin osa tuon mun ällökki listani laulajista.
Laitoin perustelut koskasitä pyydettiin, joten turha nurista.
17.03.2011 21:37
No sittenhän Tapsa ilmeisesti on hallinnut nuoteista soittamisen koska niin pitkään (11 vuotta) sai siellä musiikkiopistossa opiskella ilman että olis sieltä potkut persuksiin saanut.
Niin ,että siinä teille "alan ammattilaisille" ja muille vänkyräleuoille pitkä nenä kun ootte väittänyt ettei Tapsa osais nuotteja. NIH!
16.03.2011 19:12
Ite sä olet sekaisin . Ja valitettavasti sun kaltaisia munapäitä kyllää riittää.
16.03.2011 19:05
Tapsalla on oikeus sanoa mielipiteensä varsinkin kun ihan oikeutetusti nyt tuota radio Suomen soittolista systeemiä kritisoi. Ei varmaan kukaan tykkää siitä ,että siellä jatkuvasti todella ykspuolisesti soi muutamien artistien yhdet ja samat biisit viikosta ja kuukaudesta toiseen vaikka hyvä ja monipuolista ä musaa olis tarjolla vaikka miten paljon.
Vähän ehkä turhankin kipakasti Tapsa meni henkilökohtaisuuksiin sättiessään sitä Jorma Hietamäkeä, mutta tapsalla on se tyyli että se ei kovinkaan hienovaraisesti mielipidettään ilmaise sjos joku ottaa sitä päähän.
15.03.2011 18:57
Kyllä pitää ! ;D Hyvää ruokahalua vaan ;) Eikä mitään lisukkeita saa laittaa . Suolaa korkeintaan voi ripotella vähän mausteeksi .
13.03.2011 20:05
24 / 198