Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanotaan sitä sitten miksikä vaan, mut Tapsa on siitä huolimatta PALJON parempi laulaja, kuin Mika Pohjonen, joka kiekuvan laulutyylinsä lisäksi on vieläpä pahemman luokan sovinisti ! Lehtihaastatteluistaan ja jutuistaan se on tullut selväksi.
30.08.2010 08:53
Tapsalla kyllä ääntä riittäis mut ei ole päässyt oopperalavoille, koska hänen räväkkä ja hienostelematon persoonansa/luonteensa ei oikein ole niihin puitteisiin ja olosuhteisiin sopiva. Enkä mä tiedä onko Tapsa koskaan tosissaan PELKÄN klassisenpuolen laulajaksi pyrkinytkään, koska on sanonut ,että tykkää laulaa myös svengaavampaa musaa.
30.08.2010 07:47
Täsmälleen "Hemppaheikin" kanssa samaa mieltä . HYVÄ Hemppaheikki !!!!
29.08.2010 17:10
Kirjotahan sitten siitä Laitilan konsertista tännekkin, että millanen se oli :)
29.08.2010 17:05
En kanssa tykkää sen Mika Pohjosen kailotuksesta yhtään.
29.08.2010 17:03
Jos joku tänne kirjoittelevista on menossa tuonne konserttiin, niin olisi kiva lukea tunnelmia sieltä. Harmittaa kun en itse sinne pääse . Onkohan esim. "melina" menossa tuonne ? Poristahan ei kovin pitkä matka Kankaanpäähän ole.
27.08.2010 17:10
Eipä tossa kolmikossa ole kuin yksi joka hiukankin osaa laulaa ja se on Jorma Kääriäinen. Kari Tapion ja Paula Koivuniemen makeilu ja muikistelu ei kiinnostaa tippaakaan. Joten mörisköön ja kähisköön vaan ne siinä konsertissa rauhassa, mutta en meinaa katsella.
Annulle kiitos varoituksesta kuiteskin ,etten vahingossakaan satu vaihtamaan TV-kanavaa sille puolelle josta se konsertti tulee.
27.08.2010 17:07
Aika nipo olet, jos noi virheet sua niin häiritsee. Ei tommosiin pieniin kirjoitusvirheisiin monikaan edes kiinnitä huomiota.
Ja se oli vaan huomaavaista ,että Tapsa oli käskenyt yleisöä hätistää niitä paarmoja sillä ohjelmalehtisellä.
26.08.2010 14:17
Niinpä. Sitä sopii kysyä, eikä varmastikkaan yhtä monipuolista löydy.
25.08.2010 20:03
Ei ole mitään alapään vitsejä ja siitäkös olet pahoillas, kun et pääse siitä motkottamaan. Tosi kivaa luettavaa oli tuo Tapsan juttu. Hän on sitä varmaan viimeyönä aika kauan väsännyt.
25.08.2010 20:01
Hynninen ei ois ikinä yltänyt Tapsan veroisiin tulkintoihin noista Betonimylläri lauluista. Nuo laulut kun vaativat vahvaa eläytymistä, tyylitajua ja tekstin sisäistämistä, eikä jotain teennäistä oopperamongerrusta.
25.08.2010 19:57
Toi Reiskan selitys nyt on kyllä niin päivänselvää fulaa, kuin olla ja voi. Jos ja kun ja kun kerran paikalla olleet ihmisetkin sen oli huomanneet ,että artisti on humalassa, niin miksi ei vhän voi sitä myöntää. Tommosella veksomisella Reiska jättää kyllä aika ikävän maun koko jutusta.
25.08.2010 19:52
Tottakai pinnalle nousuun tarvitaan myös tuuria. Tapsalla kävi onni, kun hän sai niin hyvän laulun levytettäväkseen kuin "Delilah" ja paljon muitakin hyviä käännösbiisejä silloin 60-luvun lopussa.
Mutta ,että pinnalla on pysynyt jo yli 40 vuotta, kuten esim. Tapsa niin siihen kyllä tarvitaan jo osaamista ja musiikillista lahjakkuutta ihan aimomäärä.
Tapsa on myös nähnyt vaivaa ja kehittänyt taitojaan ja laajentanut repertuaariaan klassisemman musiikin suuntaankin. Tapsa on vuosien myötä kehittynyt laulajana, tulkitsijana ja lavaesiintyjänä.
24.08.2010 22:44
Mä en kanssa ymmärrä minkä takia joku voi toivoa ja odottaa toisen epäonnistumista ? Niinkuin kaikki varmaan tietää, niin kyllähän mäkin jotain laulajia inhoon, mutta en mä silti niillekkään oikeesti mitään pahaa toivo ( mokaamisia, sairastumista tms...).
Tosta Reiskan jutusta sen verran, että Reijo Taipale on varmaan selvinpäin aika ujo mies, joten hän ilmeisesti tarvii sitä rohkaisuryyppyä, että uskaltaa mennä yleisön eteen. Mä toivon kuiteskin ,että Reiska ymmärtäisi ettei se ole ammattimaista esiintyä kovassa humalassa se antaa artistista yleisöään aliarvioivan vaikutelman ja yrittäisikin jatkossa näinollen olla ryyppäämättä keikoillaan.
24.08.2010 22:35
Mua ei vaivaa yhtään mikään, mut vstaan tuollaisiin tämän aiheen aloittajan tyylisiin idioottimaisiin paskaviesteihin yhtä älyvapaasti, joten turha porata sen joka ei pysty tänne mitään asiallista viestiä itse kirjoittamaan.
23.08.2010 20:56
Kuten sanottu toi näyttää ja kuulostaa erehdyttävän paljon Kari Tapion sielukkaalta vonkunalta, joten en oo tuossa videossa eturivissä kuolaamassa. Minun makuuni kun ei ole oikein mikään sellanen joka kuulostaa Kari Tapiolta.
23.08.2010 19:43
Liput hommattu tonne yhteen konserttiin ja nyt vaan iloisin ja odottavin mielin jään odottavan lokakuuta ja sitä konserttia :)
23.08.2010 16:18
Kari Tapiohan se siinä on päässyt esille. Ulkonäöstä ja äänestä kun ei voi erehtyä. Tuolta Kari parhaimmillaan just kuulostaa. Aikalailla hyvin irtoo korkeet äänetkin nyt. Onkohan tullut otettua kossua ääneenavaukseksi ? ;)
23.08.2010 16:14
Ne farkut sopi Tapsalle kyllä oikein hyvin. Ei ollut mitkään vaaleaksi kuluneet/ kulutetut ja kauhtuneet farkut vaan tummansiniset ja siistit. Eikä ollut mitään tiukkaa mallia ( kuten esim. Dannyllä), vaan hiukan väljempää ( ei mitkään hiphopparit farkut kuiteskaan).
Ja siinä Tapsan Suvi Teräsniskan lavalle kuuluttamisessa ei todellakaan ollut yhtään mitään etovaa. Kunhan nyt taas jostain koitat motkotettavaa löytää.
23.08.2010 08:43
Kyllä mä kirjoitin tuolla yhdessä kohtaa ,että on ihan mielinkiintoista kuulla niitä virolaisiakin laulajia. Hyvä ,että ne kolme muuta laulajaa on virosta , niin kuulee niitä lauluja Otsin kotikielelläkin laulettuna. Tapsa nyt vaan sattuu olemaan mun suosikkilaulaja ja Georg Otsin lauluista tyykkään kovasti, joten tottakai mä toivoisin, että suosikkini laulais mahdollisimman monta mun toisen suosikin laulua.
Mietippä ite omalle kohdallesi semmosta , että jos järjestettäisiin Elvis- kiertue, jossa yhtenä laulajana olisi Mikko Mäkeläinen ja sitten kolme laulajaa vaikkapa yhdysvalloista, niin kyllä sä varmaan tykkäisit kuulla mahdollisimman monta Mikon laulamaa Elvis biisiä siinä konsertissa.
17.08.2010 18:57
32 / 198