Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä sitä Annukin esittää nyt taas niin siveyden sipulia, että hohhoijakkaa vaan..... Tapsalla on hyviä välispiikkejä. Tommoset ns. alapään jutut kattaa vaan murto-osan niistä, mut niistä tehdään joku numero, että ihan kun Tapsa niitä vaan ja ainoastaan puhuisi. Eikä kukaan oo keikoilla tuntunut niistäkään nokkiinsa ottavan. Päinvastoin. Mut ei kaikki ookkaan niin tosikkoja, kuin Annu ja jotkut muut kaikesta kitisevät nirppanokat.
Annun nyt ymmärtää kun se ei oikein oo tottunut siihen , että artisti saattaa laulujensa lomassa jopa jokusen sanan vaihtaakkin yleisön kanssa. Annun suosikit Mikko M. ja Kari T. kun korkeintaan mutisevat seuraavan biisin nimen kun edellisen ovat lopettaneet.
12.08.2010 13:59
Haha! Kyllä Georg Malmsten kokeneena kettuna ja musiikki-ihmisenä tiesi e,ttä kenellä on ääntä laulajaksi. NIH! Teikäläistäkös se risoo. Sitäpaitsi kyllä Georg Malmstenilla oli hieno ääni. Hänhän lauloi oopperaakin.
10.08.2010 11:58
Ihan naurettavaa antaa mun ihan asialliselle aiheen aloitukselleni miinuspisteitä :(
Noh, ei se mua silti estä kirjoittamasta tänne siitä Ämyrin keikasta. Ja sitäpaitsi Tapsan keikat ei oo koskaan samanlaisia. Biisit vaihtuu niissä monasti ( Tapsa on spontaani javaistonvaraineen laulaja ja valkkaa esitettävät biisit yleensä yleisön mukaan). Ja välispiikit on kans yleensä aina erillaisia.
10.08.2010 11:54
Kesäillan valssi ohjelmaa en katsellut ,enkä oo Suvi Teräsniskan keikalla ollut, mut ens lauantaina kun meen tapsa Kansan keikalle Ämyrille nii nsiellä toisena esiintyjänä on suvi Teräsniska, joten tulee nyt sitten sekin samalla nähtyä, että minkälainen hän on livenä ja millasta musaa esittää.
08.08.2010 23:46
Kannattaa sitten ihmeessä jättää semmoenen teksti lukematta, minkä jo etukäteen tietää itseään ärsyttävän. NIH!
Ja mukavaa iltaa sulle sitten sinne Mikon keikalle.
08.08.2010 23:38
Kyll Tapsa tulee ja muistaa. Mulla on 100% luottamus siihen asiaan.
08.08.2010 23:35
No olishan se ollut vähän outoo jos Tapsa ei olis mitään selitystä sille oharille kertonut. Olis kaikenmaailman juorut levinnyt ja haukuttu ylimieliseksi ja töykeäksi kun ei syytä kerro.
03.08.2010 23:04
No joopa joo...Tapsa ei yleensä kyllä kauheesti selittele tekemisiään ja sanomisiaan, mikäli ne selitykset eivät ole sitten kanssa totta.
03.08.2010 18:32
Aivan täyttä potaskaa koko aiheen aloittajan sepostus. Joku ääliö on tainnut tehdä jutun vaan pelkässä provoamis-ja mustamaalaamis mielessä.
03.08.2010 17:07
Älä jauha soopaa ! Tapsa ei tosiaankaan oo usein jättänyt keikkojaan tekemättä. Tapsa on yks luotettavimmin keikkansa hoitavista artisteista.Toi Asikkalan konsertin unohtaminen oli epäonninen sattuma ja harmittava moka Tapsalta , mutta hyvin harvinainen semmonen ja varmaan otti siitä opikseen. Yhtäkään Tapsan keikkaa/ konserttia EI ole keskeytetty. ja Arto Nybergin haastattelussa Tapsa oli hyvinkin iloisella ja rennolla tuulella . Mistään agressiivisuudesta ei ollut tietoakaan, joten toi sun mustamaalamis sepostuksessa ei mikään muu pidä paikkaansa, kun tuo Tapsan ylinopeuskaahaaminen.
03.08.2010 17:05
Eihän toi keikan unohtaminen mikään kiva juttu missään nimessä ollut, mutta tommonen harmittava "työtapaturma" voi sattua kelle vaan. Se on ihan inhimillistä. Jatkossa vaan olla skarppina , ettei tommosia unohduksia toiste tule.
Hyvää tossa oli se ,että Tapsa pyysi sitä ohariaan lehdessä anteeksi ja vaikutti olevan aidosti pahoillaan aiheuttamastaan mielipahasta. Myös se oli hyvä ,että tarjoutui sitten tuleman ilmaiseksi esiintymään sinen Asikkalaan joskus toiste korvaukseksi tuosta unohtuneesta keikasta. ( Eipä oo vaan tainnut Kari Tapio ikinä lupautua esiintymään ilmaiseksi kun on lukemattomat kerrat jäänyt pois keikoiltaan ryyppyputken jäätyä päälle.)
02.08.2010 23:52
Mä olin lomamatkalla. Tulin vasta tänään, joten en harmikseni kuullut tota radio-ohjelmaa :(
02.08.2010 23:35
Tapsa ei oo olleskaan mikään tunarit , ettäs tiedät !
02.08.2010 23:33
Se huvitti, kun Tapsa sitten lopetti esiintymisensä, niin porukka lähti sitten valumaan ulos autoilleen, kun kello oli jo niin paljon. Toisen bändin oli määrä soittaa vielä yksi setti, vaikkei tanssilattialle porukkaa juuri enää jäänytkään. Sen toisen bändin nimi oli Keidas ja Tapsa kun kuulutti ne lavalle niin huuteli ,että : " Keidaas ! Täälä odottaa autiomaa "
25.07.2010 10:26
En tiedä vaan miten mä muka pilaan Tapsan imagon jos ja kun mä pidän hänen puoliaan täällä kaikenmaailman pahansuopia kälättäjiä ja mustamaalaajia vastaan. Jos se imago menee sitten siitä pilalle, niin ei voi mitään. Tapsaa aion puolustaa vastedeskin perättömiä väitteitä vastaan. NIH!
25.07.2010 08:08
Kiitos vaan sulle noista sanoista :( Sulta se kyllä onnistuu...nimittäin mielipahan tuottaminen. Kumpa säkin olisit vaan mielummin oman suosikkilaulajasi fanaattinen fani , etkä tollanen ilkeämielinen akka. Oon kyllä ilonen , että et kuulumun tuttavapiiriini sillä saisit mut kyllä varmaan joka päivä surulliseksi.
19.07.2010 18:39
Mä en anna semmosta iloo Tapsan vastustajille , että täältä häipyisin.
18.07.2010 23:31
Vai on Mikon keikasta juttua Seiskassa! HAHHAA! Sittenpä on kerrankin roskalaulaja päässyt arvoisensa roskalehden sivuille näyttämään miten vedetään kaljaa kaksin käsin, kuten "suuren" laulajan pitääkin .
18.07.2010 15:46
Mikä sua riivaa kun sun täytyy aina olla niin ärsyttävä ? Ja mä kyllä tiedän mitä oon kirjottanut, joten ei tartte kaivella mitään viestejä esiin.
18.07.2010 15:38
Haista p...a ! On se kumma kun tommosten läskipäiden tarttee aina idioottimaisilla kommenteillaan pilata toisten hyvä mieli >:(
17.07.2010 23:59
34 / 198