Tapsahan oli mm.

1000

mielestäni rento, itseironinen, rehellinen. Saas nähdä mitä Annu ja muut löysivät arvosteltavaa. Siis oikeasti en ole Tapsaa nähnyt noin rentona moniin aikoihin näissä tv-haastatteluissa.

24

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK.

Kyllä. Reipashenkinen haastattelu. Tapsa oli hyväntuulisen ja rennon oloinen. Juttu luisti sujuvasti ( ei ollut järmäämistä) toisin, kuin monissa TV-haastatteluissa yleensä.Tapsassa on rehtiyttä josta monet voisivat ottaa mallia. Rehellisyytensä ja suorasukaisuutensa takia tosin monet eivät hänestä pidäkkään.

• Annu tietysti sönkkää ettei katsellut koko ohjelmaa, vaikka vahtasikin sitä linssit huurussa, muttei voi tunnustaa kun ei ollut mitään valittamista ;)

Tapsa oli kyllä mainiosti edukseen tuossa haastattelussa. Hän ihan huokui sellaista hyvää oloa :) Arto Nyberg on niin loistava ja luonnollinen haastattelija , että hän saa vieraansa rentoutumaan .

• Annu.

On se nyt kumma kun saan haukkuja jos arvostelen ja saan vittuilua myös jos en niin tee...huomaan että minua kaivataan täällä.
        Ja ihan vain tiedoksesi, katsoin todellakin juuri silloin jotain parempaa. Enkä pystyisi Tapsukkaa katsomaan vaikka mulle maksettaisiin. En nyt sentään masokisti ole. Miksi katsoisin pärstää jonka näkeminen kuvottaa. Sönkkää sinä vain kun se sinulta luonnistuu.

• 1000
        Annu. kirjoitti:

On se nyt kumma kun saan haukkuja jos arvostelen ja saan vittuilua myös jos en niin tee...huomaan että minua kaivataan täällä.
        Ja ihan vain tiedoksesi, katsoin todellakin juuri silloin jotain parempaa. Enkä pystyisi Tapsukkaa katsomaan vaikka mulle maksettaisiin. En nyt sentään masokisti ole. Miksi katsoisin pärstää jonka näkeminen kuvottaa. Sönkkää sinä vain kun se sinulta luonnistuu.

kunhan yritin aistia, voiko huonojakin haastatteluja antanut Kansa, olla mielestäsi ikinä positiivinen. Minä olin positiivisesti yllättynyt tuosta haastattelusta, oli sitten lääkitys kohdallaan tai ei, niinkuin joku tuossa kirjoitti. Mutta jos et ohjelmaa katsonut, se siitä.
        Kun täällä otetaan aina muita artisteja esiin, niin kysynpä, kuuntelitteko eilen Radio Suomesta Kari Tapion haastattelua ja konserttitaltiointia Provinssirockista? Hänen omalla palstallaan ei ihme kyllä ole mitään tuosta ohjelmasta. Minusta oli ok konsertti, vaikka muutama kappale oli saanutkin minusta alkuperäistä huonomman sovituksen. Ja unohtaa se klabbikin näköjään sanoja, ainakin kappaleessa Viisitoista kesää.

• Annu.
        1000 kirjoitti:

kunhan yritin aistia, voiko huonojakin haastatteluja antanut Kansa, olla mielestäsi ikinä positiivinen. Minä olin positiivisesti yllättynyt tuosta haastattelusta, oli sitten lääkitys kohdallaan tai ei, niinkuin joku tuossa kirjoitti. Mutta jos et ohjelmaa katsonut, se siitä.
        Kun täällä otetaan aina muita artisteja esiin, niin kysynpä, kuuntelitteko eilen Radio Suomesta Kari Tapion haastattelua ja konserttitaltiointia Provinssirockista? Hänen omalla palstallaan ei ihme kyllä ole mitään tuosta ohjelmasta. Minusta oli ok konsertti, vaikka muutama kappale oli saanutkin minusta alkuperäistä huonomman sovituksen. Ja unohtaa se klabbikin näköjään sanoja, ainakin kappaleessa Viisitoista kesää.

No kumma vaan kun minua muistit kirjoituksessasi vaikka täällä on meitä muitakin ketkä emme Tapsukasta pidä...Miksi edes siis katsoisin sellaisen artistin haastattelua josta en pidä, en katso muitakaan. Provolta tuo kyllä kuulosti.
        Mut ihan ok jos piditte fanit siitä. Tuo yks tosin saa mun puolestani tykätä vaikka tuosta riidan haastamisesta josta tosin näkyykin tykkäävän.
        Eipä todellakaan sattunut radio auki Karin haastattelua kuunnellakseni kun muutenkaan en nykyisin kuuntele radiota vaan omalta koneelta josta saan ainakin mieleistäni musaa. Olen kyllä joskus ihmetellyt että miten ne artistit jotka on esittäneet satoja biisejä, voivatkin niin hyvin muistaa kaikkien sanat. Joten en ihmettele yhtään jos joskus unohtuukin jotain.
        Telkusta kyllä kuuntelin ja katselin Karin konserttia Haaveiden ilta. Harmi vaan että oli Maarit Hurmerinta jossain biisissä mukana ja hänestä en tykkää alkuunkaan.

• o.pera
        Annu. kirjoitti:

"Enkä pystyisi Tapsukkaa katsomaan vaikka mulle maksettaisiin. En nyt sentään masokisti ole. "

Mutta Tapani Kansa on ajatuksissasi jatkuvasti koska tällä palstalla jatkuvasti päivystät :)))

• löydetty

Tapsankin on aika ruveta ajattelemaan asioita kun alkaa olla jo ehtoopuolella tuo elämänkaari , ei sitä "kusipäisyyttä" aina tartte esille tuoda ja kun on oikea lääkitys niin pärjäähän sillä.. vähän aikaa.

• Haista p...a ! On se kumma kun tommosten läskipäiden tarttee aina idioottimaisilla kommenteillaan pilata toisten hyvä mieli >:(

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Haista p...a ! On se kumma kun tommosten läskipäiden tarttee aina idioottimaisilla kommenteillaan pilata toisten hyvä mieli >:(

Ihan hyvä jos sun hyvä mielesi menee pilalle. Toivon sitä. Itse olet niin monesti pilannut muiden hyvän mielen että metsä siis vastaa niinkuin sinne huudetaan, "naurua".
        Ja sinä vastikään tekopyhästi moitit minua eräässä ketjussa siitä että olen ensimmäiseksi polttamassa päreitäni ja haukkumassa toista idiootiksi vai miten se nyt menikään. Voin etsiä sulle sen viestin jos muistisi pätkii. Ja tässäkin ketjussa taas haastat riitaa tuolla toisaalla. Mikä sua riivaa kun et osaa olla ihmisiksi.

• todella kyllästynyt
        Justiinax kirjoitti:

Haista p...a ! On se kumma kun tommosten läskipäiden tarttee aina idioottimaisilla kommenteillaan pilata toisten hyvä mieli >:(

Mikä ihme sua Justiinax vaivaa, kun olet tuollainen kärtty ja niin paha suustasi. Etkö ymmärrä toisten provosointia, oli sitten provosointia tai ei, on toisilla oikeus omiin mielipiteisiinä. Justiinaxilla heti herne nenussa jos joku kehtaa olla eri mieltä. Tekisit todella palveluksen jos häipyisit täältä pysyvästi, kuten jokin aika sitten täällä huutelit. Teet vaan hallaa tälle palstalle!!!!!!

• kauhistunut!
        Justiinax kirjoitti:

Mitä kielenkäyttöä! Häpeä jos osaat.

• Annu.
        kauhistunut! kirjoitti:

Mitä kielenkäyttöä! Häpeä jos osaat.

Justiinax on henkiseltä kehitykseltään jämähtänyt murrosikäisten tasolle eivätkä edes kaikki murkutkaan haistattele toisille ja hauku tuolla lailla. Onko sulla Justiinax silloin kenties kolahtanut kaali johonkin ja siitä on jäänyt moinen vaiva loppuiäksesi? :D

• Annu. kirjoitti:

Ihan hyvä jos sun hyvä mielesi menee pilalle. Toivon sitä. Itse olet niin monesti pilannut muiden hyvän mielen että metsä siis vastaa niinkuin sinne huudetaan, "naurua".
        Ja sinä vastikään tekopyhästi moitit minua eräässä ketjussa siitä että olen ensimmäiseksi polttamassa päreitäni ja haukkumassa toista idiootiksi vai miten se nyt menikään. Voin etsiä sulle sen viestin jos muistisi pätkii. Ja tässäkin ketjussa taas haastat riitaa tuolla toisaalla. Mikä sua riivaa kun et osaa olla ihmisiksi.

Mikä sua riivaa kun sun täytyy aina olla niin ärsyttävä ? Ja mä kyllä tiedän mitä oon kirjottanut, joten ei tartte kaivella mitään viestejä esiin.

• Gregory.
        Justiinax kirjoitti:

Mikä sua riivaa kun sun täytyy aina olla niin ärsyttävä ? Ja mä kyllä tiedän mitä oon kirjottanut, joten ei tartte kaivella mitään viestejä esiin.

Etpä oikein tunnu olevan perillä mistään, varsinkaan omista lupauksistasi ja muista sanomisistasi. Pihalla kuin lumiukko! Olisiko jo aika häipyä takavasemmalle. Ikuisesti. Tällä kertaa.

• Gregory. kirjoitti:

Etpä oikein tunnu olevan perillä mistään, varsinkaan omista lupauksistasi ja muista sanomisistasi. Pihalla kuin lumiukko! Olisiko jo aika häipyä takavasemmalle. Ikuisesti. Tällä kertaa.

Mä en anna semmosta iloo Tapsan vastustajille , että täältä häipyisin.

• 9+7
        Justiinax kirjoitti:

Mä en anna semmosta iloo Tapsan vastustajille , että täältä häipyisin.

Ei kyse mistään vastustajista, sillä itsekin pidän Tapsasta. Et näköjään ymmärrä että pilaat tämän koko palstan, tänne ei kukaan kohta halua tulla ja pilaat Tapsankin maineen tuolla hirveellä meuhkaamisellasi. Jos aiot täällä pysyä niin koeta olla edes jollain tavalla asiallinen.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Minua riivaa yksinkertaisesti sinä ja se kaikki mitä olet, mukaanlukien sairaalloisen fanaattinen fanittamisesi.
        Jos minä saisin päättää niin hyvä mielesi olisi pilalla vuoden jokaisella päivällä.

• Annu. kirjoitti:

Minua riivaa yksinkertaisesti sinä ja se kaikki mitä olet, mukaanlukien sairaalloisen fanaattinen fanittamisesi.
        Jos minä saisin päättää niin hyvä mielesi olisi pilalla vuoden jokaisella päivällä.

Kiitos vaan sulle noista sanoista :( Sulta se kyllä onnistuu...nimittäin mielipahan tuottaminen. Kumpa säkin olisit vaan mielummin oman suosikkilaulajasi fanaattinen fani , etkä tollanen ilkeämielinen akka. Oon kyllä ilonen , että et kuulumun tuttavapiiriini sillä saisit mut kyllä varmaan joka päivä surulliseksi.

• Tuntumaa

En tiedä ihmisten läskipäisyydestä mutta voin sanoa että sen verran olen T Kansan kanssa ollut tekemisissä ettei se "kusipäisyys" ja lääkitys ole "huuhaata" kyllä se perustuu faktoihin pelkkää kuvaa katselemalla ei opi ihmistä tuntemaan .Sorry.

• Annu.

Kun en voinut katsoa koko ohjelmaa koska en kestä nähdä tai kuulla Tapsukkaa niin suureksi pettymykseksesi en kirjoita ohjelmasta mitään. Harmittaako? Sensijaan teidän hihhulifanien ylistyskirjoitukset saa nauramaan makeasti. Näemmä samoja ylisanoja tulee kuin mihin on totuttu.

• uusintoja

Jos jäi näkemättä niin tuo ohjelma tulee TV1:ltä uusintana tiistaina 20.7 klo. 14.15

Ohjelman voi katsella myös tästä :

http://ohjelma.yle.fi/ohjelmat/724236 ( alussa on Laila Snelmannin haastattelu, mutta Tapsan haastattelu alkaa ajassa 0.23.12 )

Tai Ylen Areenalta:

http://areena.yle.fi/video/1146045 ( Tapsan haastattelu alkaa 0.23.12 )

Kannattaa katsella ,sillä oli hyvä ja mielenkiintoienen jakso. Siinä Tapsa mm. kertoo , että onko syyllistynyt välihuuteluihin ja miksi jos ja kun on ollut katsomossa toisten artistien konserteissa, Miksi eräs tanssipaikka perui Tapsan seuraaavan esiintymisen siellä, Mitä Tapsa kysyi Laila Snellmannilta jne....

• - EVVK -
        uusintoja kirjoitti:

Jos jäi näkemättä niin tuo ohjelma tulee TV1:ltä uusintana tiistaina 20.7 klo. 14.15

Ohjelman voi katsella myös tästä :

http://ohjelma.yle.fi/ohjelmat/724236 ( alussa on Laila Snelmannin haastattelu, mutta Tapsan haastattelu alkaa ajassa 0.23.12 )

Tai Ylen Areenalta:

http://areena.yle.fi/video/1146045 ( Tapsan haastattelu alkaa 0.23.12 )

Kannattaa katsella ,sillä oli hyvä ja mielenkiintoienen jakso. Siinä Tapsa mm. kertoo , että onko syyllistynyt välihuuteluihin ja miksi jos ja kun on ollut katsomossa toisten artistien konserteissa, Miksi eräs tanssipaikka perui Tapsan seuraaavan esiintymisen siellä, Mitä Tapsa kysyi Laila Snellmannilta jne....

EVVK

• Lorujaje

Oli mukava haastattelu kyllä. jossain haastatteluissa Tapsa on välillä ollut jotenkin niin sellainen jännittynyt ja vähän ykstotinenkin, mutta tuossa se oli rennosti omaitsensä. Huumoriakin irtosi kivasti.

• Namemark4442

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5217
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe