Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Annu tietysti sönkkää ettei katsellut koko ohjelmaa, vaikka vahtasikin sitä linssit huurussa, muttei voi tunnustaa kun ei ollut mitään valittamista ;)
Tapsa oli kyllä mainiosti edukseen tuossa haastattelussa. Hän ihan huokui sellaista hyvää oloa :) Arto Nyberg on niin loistava ja luonnollinen haastattelija , että hän saa vieraansa rentoutumaan .
17.07.2010 22:47
Ja mistäs sä niin tarkkaan Kuusiston sanomatta jättämiset tiedät ? Oot vaan samanlainen umpimielinen Tapsaa inhoava pulvaani, kuin Annukin, että mitään Tapsasta lausuttuja kehuja et usko tai HALUA uskoa.
16.07.2010 06:12
Kyllä "oppi-poika" vetäisee ainaskin mun mielestä esim. Sylvian joululaulun vielä komeemmin ja kauniimmin, kuin esikuvansa.
ja kyllä se Mauno Kuusistokin aikas paatoksellisesti jotain lauluja laulaa.
Sun annu tarttis kyllä joku kerta mennä vaikkapa Tapsan kirkkokonserttiin niin huomaisit ,että kyllä Tapsakin osaa tosi herkästikkin laulaa. Ei sen laulu suinkaan ole mitään yhtämittaista kailotusta. NIH!
16.07.2010 06:08
On se nyt ihmeporua mun täällä kirjoittelusta.Kimmastuksissani kirjotin häippäseväni täältä, mut kai sitä nyt saa mieltänsä joskus muuttaa. Enkä mä tommosten vinkujien käskystä lähde täältä ainaskaan mihinkään. Mun kirjoitukseni tämän viestiketjun aiheeseen oli ainaskin ihan asiallinenkin
16.07.2010 06:02
Tuosta tuomarityöskentelystä vielä sen verran ,että mun mielestä oli tosi naurettavaa , että ne tuomarit antoivat täysiä kymppejä niin heppoisista esityksistä mitä sillä Maunukselalla ja Karjulalla oli. Jos kympin antaa niin kyllä sen tulkinnan pitäis sitten mun mielestä olla jo sellanen veret seisauttavan komea . Ei Maunuksela ja Karjula tai kukaan muukaan yltänyt sellaseen suoritukseen, että olis kympin ansainnut.
11.07.2010 15:31
No ei sillä nyt mikään huikaiseva ääni ole, mutta ihan hyvä kummiskin. Ja kyllä Tapsa Kansa on ihan eri kaliiberin laulaja, joten en heitä lähtisi vertailemaan.
Tykkään monipuolisita laulajista enkä mistään yhden torven toitottajista, jollaiselta esim. se Juha Hautaluoma vähän vaikutti. Tuo Tapani Kangashan on heviyhtyeen solisti ja lauloi kuitenkin tangoja näinkin hyvin ja tunteikkaasti kuten tässä videolla, joten siitä myös pointsit.
http://www.youtube.com/watch?v=rcViBy8wcOw
11.07.2010 11:59
Siis Tino Alghrenia tarkoitin tietysti. Sebastianhan on hänen isänsä.
11.07.2010 11:22
Joo, mukava olla vaihteeksi samaa mieltäkin jostain ;)
Tapani Kangas sai mielestäni kaikkein isoimmat ablodit yleisöltä, joten kyllä hänestä varmasti tullaan vielä kuulemaan vaikkei nyt voittanutkaan.
Tässä tuon Sebastian Alghrenin semifinaalissa esittämä laulu. Päihittää Amadeuksen 10-0 vaikkei ole kuin 19- vuotias.
http://www.youtube.com/watch?v=PjXoLiKFgz8
11.07.2010 11:18
Ilkka Vainion ja sen tummatukkaisen hattarapään mä potkaisisin ihan ensimmäisenä pellolle sieltä tangotuomaristosta. Ainoat tuomarit jotka ehkä vähänkin jotain laulamisesta ja tangoista tuosa tuomaristossa ymmärtää oli se Esa Nummela ja se naistuomari ( oopperalaulaja/lauluopettaja).
Reiska Taipale, Arja Koriseva ja/tai vaikka Markus Allan esimerkiksi heidän tilalleen tuomaristoon.
ps. Kyllä muuten kummiskin Marko Maunuksela lauloi huomattavasti paremmin, kuin Ilkka Vainio riimitteli. Ile Vainion jutuissa ei ole päätä eikä häntää, vaikak kai ne hauskoja on olevinaan, mutta eipä ole isän taidot pojalle periytyneet, sillä Juha Vainio oli miljoona kertaa parempi tekstintekijä/riimittelijä.
11.07.2010 09:30
Lisään vielä sen , että vaikkei tuo Marko Maunukselakaan mikään häikaisevä laulaja ole, niin oli se hyvä ,että hänet ennemmin valittiin voittajaksi, kuin se nainen ( Karjula vai mikä sen nimi taas olikaan ). Sen naisen laulamana se viimeienen kaksinkamppailu biisi oli nimittäin tosi pitkästyttävää kuunneltavaa. Esitys oli niin pliisu ja ponneton. Maunukselan oli sentään hitusen parempi.
Harmi, kun Tapani Kangas ei päässyt esittämään sitä kaksinkamppailu biisiä. Hän oli mun suosikkini kyllä tänä vuonna näistä laulajista.
Täytyy muuten sanoa se ,että semifinaalissa laulanut Tino Alghrenilla on kyllä huomattavasti kauniimpi ja miellyttävämpi ääni, kuin Amadeus Lundbergilla. Molemmat on romaneja, mutta Alghrenin äänessä ei ole sitä sellaista puistattavaa manne-etnovibraattoa, kuin Lundbergilla. Muutenkin tuo Lundberg ärsyttää mua kertakerralta vaan enemmän kun sitä joutuu esim. telkkarissa näkemään ja kuulemaan. Ihme ilmeilyä kokoajan . Luuleekohan se olevansa jotenkin hauskakin, kun niska jäykkänä muikistelee sitä suutaan ja vastailee ihan ihmeellisiä ja epämääräisiä höpötyksiä kysymyksiin. Ja se ääni on ihan HIRVEE ja ne käsilikkeet ja muu lavaliikehdintä laulaessa..... YÄK YÄK ja vielä kerran YÄK !
11.07.2010 09:23
Ei kyllä tänäkään vuona kilpailijoiden taso mitenkään päätä huimannut, jos ei huimannut viime vuonnakaan.
Juha Hautaluoma näytti muuten ainakin kauempaa katsottuna nuorelta Olavi Virralta aikalailla. Lauluääni ihan kohtuullinen ( eniten perinteiseltä tangolaulajalta kuulostava ja näyttävä miesartisti tämän vuoden finalisteista ), mutta ei mitään kylmiä väreitä saanut aikaiseksi.
Tapani Kangas ( melkein sama nimi kun mun lempilaulajallani Tapani Kansalla ;) ) vaikuttaa varsin lupaavalta ja monipuoliselta laulajalta. Hänellä on miellyttävä äänenväri ja ttunnettakin tulkinnoissa. Tapani vaan eilen finaalissa jännitti tosi paljon ja se pilasi hänen suoritustaan . Kun näytettiin niitä pätkiä hänen laulamisestaan matkanvarrelta tangokarsintoja, niin niissä pätkissä laulu sujui paremmin, kun hän ei jännittänyt niin paljon.
Marko Maunukselassa on mun mielestä kyllä karismaa ja esiintymistaitoa. Silmissä on sellaista iloista pilkettä. Ääni on ihan ok mutta ei ole parhaimmillaan tangoissa. Hänen äänessään kun ei ole sellaista syvyyttä ja tummuutta, jota tangoihin vaadittaisiin. Ehkä tässä Marko Maunukselan valinnassa mietittiinkin sitä , että kuka näistä mahdollisesti olisi sopivin euroviisu edustajaksemme. Markolle kun voisi joku sellainen euroviisuissa menestyvä nopea renkutus sopisi parheiten esitettäväksi, jos vertaa esim. Juha Hautaluomaan.
Ihan symppis tyypiltä tuo Marko haastattelujen perusteella vaikuttaa, mutta ei hän kyllä varmaankaan mihinkään suurten ja mieleenjäävien tangokuninkaiden kastiin tule nousemaan.
11.07.2010 08:32
Painu sitten muualle oksentelemaan tältä palstalta, jos kerran niin ällöttää. Tapsa on varmasti hyvin edukseen siinäkin ohjelmassa... vaikka oliskin ollut kyllä vielä parempi juttu jos olisi laulanut.... mut kyllä haastatteluakin on ihan kiva kuunnella.
10.07.2010 09:15
Sun mielestä nyt kaunista ei oo mikään muu kuin sellainen karmee mörinä-mölinä tyyliin Kari Tapio ja Mikko Mäkeläinen.
ps.Eikä tartte kirjoitella tänne mielipiteitäs. Ne kun tiedetään jo.
10.07.2010 09:10
Täsmälleen !!! Eipä ole mitään lisäämistä tuohon Pianissimon hyvään ja osuvaan kommenttiin.
10.07.2010 09:04
Joo! :) Sen ohjelman nimi on " Kesäduuniblues" ja se tulee siis TV1:ltä klo. 21.15
Se täytyy muistaa katsella enslauantaina ja taltioida digiboxille myös ! :)
09.07.2010 23:49
Tällä kertaa se MUTTA onkin siinä ,että ehkä Tapsa oli keikkamatkalla ja hällä oli kiire jasen takia meinasi etuilla.
04.07.2010 17:51
Kauhukabinettiin se sopis eikä mihinkään muuhun. Ja lavallahan se pönöttää ja patsastelee kuin mikäkin vahanukke, joten mee vaan keikalle sitä katsomaan. Ei tartte mitään vahanukkea suotta siitä väsätä.
04.07.2010 17:48
Tapsa EI todellakaan tohon listalle kuulu ! >:(
Tapsa ei tartte luulla mitään. Hän todella OSAA laulaa ja viimisenpäälle komeesti.
30.06.2010 20:10
Eipä toi Jorma Hynnisen mylvähtely oo oikein mistään kotoisin.
30.06.2010 20:00
Tykkään kans tosta Mauno Kuusistosta kovasti. Tosi hyvä-ääninen laulaja. Olen lukenut siitä kirjoitetun kirjankin, eli mulla olis aika paljonkin tietoa hänestä, mut en haluu muuta tolle Annulle vastata, kun on sen verran töykee mulkvisti aina ollut kommenteissaan mua ja mun suosikkiani kohtaan, joten kertokaa nyt te muut sitten sille tietoja tosta Kuusistosta.
26.06.2010 19:02
35 / 198