Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Ja mistäs sä niin tarkkaan Kuusiston sanomatta jättämiset tiedät ? Oot vaan samanlainen umpimielinen Tapsaa inhoava pulvaani, kuin Annukin, että mitään Tapsasta lausuttuja kehuja et usko tai HALUA uskoa.
  2. Ei kyllä tänäkään vuona kilpailijoiden taso mitenkään päätä huimannut, jos ei huimannut viime vuonnakaan.
    Juha Hautaluoma näytti muuten ainakin kauempaa katsottuna nuorelta Olavi Virralta aikalailla. Lauluääni ihan kohtuullinen ( eniten perinteiseltä tangolaulajalta kuulostava ja näyttävä miesartisti tämän vuoden finalisteista ), mutta ei mitään kylmiä väreitä saanut aikaiseksi.

Tapani Kangas ( melkein sama nimi kun mun lempilaulajallani Tapani Kansalla ;) ) vaikuttaa varsin lupaavalta ja monipuoliselta laulajalta. Hänellä on miellyttävä äänenväri ja ttunnettakin tulkinnoissa. Tapani vaan eilen finaalissa jännitti tosi paljon ja se pilasi hänen suoritustaan . Kun näytettiin niitä pätkiä hänen laulamisestaan matkanvarrelta tangokarsintoja, niin niissä pätkissä laulu sujui paremmin, kun hän ei jännittänyt niin paljon.

Marko Maunukselassa on mun mielestä kyllä karismaa ja esiintymistaitoa. Silmissä on sellaista iloista pilkettä. Ääni on ihan ok mutta ei ole parhaimmillaan tangoissa. Hänen äänessään kun ei ole sellaista syvyyttä ja tummuutta, jota tangoihin vaadittaisiin. Ehkä tässä Marko Maunukselan valinnassa mietittiinkin sitä , että kuka näistä mahdollisesti olisi sopivin euroviisu edustajaksemme. Markolle kun voisi joku sellainen euroviisuissa menestyvä nopea renkutus sopisi parheiten esitettäväksi, jos vertaa esim. Juha Hautaluomaan.
    Ihan symppis tyypiltä tuo Marko haastattelujen perusteella vaikuttaa, mutta ei hän kyllä varmaankaan mihinkään suurten ja mieleenjäävien tangokuninkaiden kastiin tule nousemaan.
  3. Tykkään kans tosta Mauno Kuusistosta kovasti. Tosi hyvä-ääninen laulaja. Olen lukenut siitä kirjoitetun kirjankin, eli mulla olis aika paljonkin tietoa hänestä, mut en haluu muuta tolle Annulle vastata, kun on sen verran töykee mulkvisti aina ollut kommenteissaan mua ja mun suosikkiani kohtaan, joten kertokaa nyt te muut sitten sille tietoja tosta Kuusistosta.