Tapsa telkkarissa

jippii!!

Tapani Kansa on ensi viikon lauantaina TV1:llä 17.7 Arto Nybergin ohjelmassa haastateltavana !

8

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo! :) Sen ohjelman nimi on " Kesäduuniblues" ja se tulee siis TV1:ltä klo. 21.15
      Se täytyy muistaa katsella enslauantaina ja taltioida digiboxille myös ! :)

• ihmettelijä22

Mitä sinä muuten täällä teet! Uhosit taannoin poistuvasi täältä LOPULLISESTI! Ei tunnu olevan selkärankaa, on niin raukkamaista uhota ja huudella täällä lopullisesti poistuvasi, kun et kuitenkaan sitä tehnyt. Tee palvelus meille kaikille ja etenkin Tapanille että häivyt takavasemmalle ja pysyt myös poissa!!!

• ihmettelijä22 kirjoitti:

Mitä sinä muuten täällä teet! Uhosit taannoin poistuvasi täältä LOPULLISESTI! Ei tunnu olevan selkärankaa, on niin raukkamaista uhota ja huudella täällä lopullisesti poistuvasi, kun et kuitenkaan sitä tehnyt. Tee palvelus meille kaikille ja etenkin Tapanille että häivyt takavasemmalle ja pysyt myös poissa!!!

On se nyt ihmeporua mun täällä kirjoittelusta.Kimmastuksissani kirjotin häippäseväni täältä, mut kai sitä nyt saa mieltänsä joskus muuttaa. Enkä mä tommosten vinkujien käskystä lähde täältä ainaskaan mihinkään. Mun kirjoitukseni tämän viestiketjun aiheeseen oli ainaskin ihan asiallinenkin

• me monet
        Justiinax kirjoitti:

On se nyt ihmeporua mun täällä kirjoittelusta.Kimmastuksissani kirjotin häippäseväni täältä, mut kai sitä nyt saa mieltänsä joskus muuttaa. Enkä mä tommosten vinkujien käskystä lähde täältä ainaskaan mihinkään. Mun kirjoitukseni tämän viestiketjun aiheeseen oli ainaskin ihan asiallinenkin

Olet niin monta kertaa uhonnut häipyä ja aina takaisin tullut. Et taida tajuta että sinä olet yksi pahimpia hurmosfaneja (joita täällä on muutama, muut on ihan asiallisia), jotka omalla kirjoittelullaan ja käytöksellään tekee vaan hallaa Tapsalle. Ei tänne enää kukaan halua tulla, ja samoin käy että itse idolianne ei kukaan jaksa enää pahemmin kiinnostaa koska teette tästä palstasta todella epämiellyttävän.

• Annu.
        me monet kirjoitti:

Olet niin monta kertaa uhonnut häipyä ja aina takaisin tullut. Et taida tajuta että sinä olet yksi pahimpia hurmosfaneja (joita täällä on muutama, muut on ihan asiallisia), jotka omalla kirjoittelullaan ja käytöksellään tekee vaan hallaa Tapsalle. Ei tänne enää kukaan halua tulla, ja samoin käy että itse idolianne ei kukaan jaksa enää pahemmin kiinnostaa koska teette tästä palstasta todella epämiellyttävän.

Sehän on tuolle Justiinaxille kyllä selkeästi ennenkin kerrottu mutta se on niin tyhmä ettei ymmärrä sitä. Pitää vaan fanaattisesti puolustaa idoliaan vaikka tekisi mitä. Että on eroa fanilla ja hurmosfanilla, joihin jälkimmäiseen Justiinax kuuluu ja on eräs pahimmista jollei pahin.

Kaikkia se Nybergin kutsuu kylään. Mahtanee jauhaa taas niitä omituisia sepostuksiaan ja Artolla on pokassa pitelemistä. Katsoisin vaan uteliaisuudesta tuon vuoksi mutta kun en pysty katsomaan koska kyseinen herra ällöttää niin pahasti.

• Painu sitten muualle oksentelemaan tältä palstalta, jos kerran niin ällöttää. Tapsa on varmasti hyvin edukseen siinäkin ohjelmassa... vaikka oliskin ollut kyllä vielä parempi juttu jos olisi laulanut.... mut kyllä haastatteluakin on ihan kiva kuunnella.

• Lorujaje

Arto Nyberg on hyvä haastattelija. Hän ei kokoajan keskeytä haastateltaviaan van antaa puhua loppuun. laila Snelman näyttäisi olevan toisena vieraana tuossa jaksossa. Hänestä en tykkää, mutta Tapsan takia täytyy katsoa tuo jakso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      44
      595
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe