Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Tapsa on valloittava, symppis ja mahtava laulaja parhaassa iässä. Ihana haastattelu kerrassaan !
  2. No ei oo pelkoo , että Tapsa kuuna päivänä tommosta kylmäkiskosta ja itseriittosta väkäleuka noita-akkaa huolis edes. Sun nyhverö-nahjus tohvelisankari ukonrähjäs Tapsa päihittää mennentullen. Voin kuvitella , että siinä on kyllä vakka kantensa valinnut. Varjelkoon etten koskaan joutuis teitä missään kohtaamaan.
    Enkä ole missään sanonut etten tykkäis lapsista. Tykkään hyvinkin. Lapset on herran lahjoja on sanontakin . Eikä tiedä jos mulla voi joskus omiakin olla, mutta mua ärsyttää jotkut lasten vanhemmat, kun ne ei ole ikinä valmiita luopumaan mistään omista eduistaan. Vaikka maa olis kuinka syvällä lamassa, niin kaikki muut saa niiden mielestä luopua omista eduistaan ( eläkeläiset, työttömät, yksineläjät jne... ), mutta he itse eivät ole valmiita tinkimään mistään. Enemmän ja enemän vaan pitäis saada etuuksia muihin ja just sama perustelu on kuin sulla ,että mehän ollaan tehty uusia veronmaksajia tähän maahan.
    Kaupan parkkipaikoilla ajetaan auto ihan oven eteen invapaikoillekkin jos sattuu olemaan perheparkkipaikat täynnä. Jos siitä huomauttaa niin tulee vastaus ,että mulla on lapsia autossa. Kuinka ollakakan ne lapset sattuu olemaan vähintään kymmenen vuotiaita täysin tervejalkasia muksuja. Sen ikäiset jaksaa muutaman kyemmenen metriä kyllä kävelläkkin. Mun mielestä on tarkoitettu , että niille perheparkkipaikoille voi parkkeerata jos autossa on vauva tai pikkulapsia ( alle kouluikäisiä ). Invapaikoille ei tarvi pysäköidä heidänkään vaikka perheparkkipaikat oliskin täynnä.
    Koulussa vanhemmat uhkailee ja kiristää opetajia jos heidän kullannuppunsasaa liian huonoja numeroita kokeista ja just oli siitäkin lehdessä juttua ,että kouluruokailussa vanhemmat vaativat omilel lapsilleen erikoisruokia tyyliin : Minun lapseni syö sitten aina tiistaisin lammasta ja perjantaisin poroa .
  3. Tapsa on niin lutunen
  4. En tiiä vaan, mut kyllähän keikatkin on yleensä yöllä, joten kyllä ne muusikot ovat tottuneet valvomaan. NIH!