Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jack Nicholson on ällö, mutta Tapsa on fiksu ja filmaattinen heppu ! On charmia ja karismaa vaikka muille jakaa. Lauluhurmuri parhaasta päästä !
19.10.2014 10:17
Tapsa on valloittava, symppis ja mahtava laulaja parhaassa iässä. Ihana haastattelu kerrassaan !
19.10.2014 10:13
En oo mihinkään hävinny. Tapsa on paras laulaja mikä on ! Fanitan sitä enemmän kuin koskaaan.
04.10.2014 23:11
Tiedoks sulle kusipää, että en ole mistään kälyisestä Forssasta. Jos sun joku puliakka tyttöystäväs on sieltä kotoisin, niin ei se tarkoita etteikö Suomessa ole muitakin paikkakuntia, vaikka et sitä ymmärrä.
04.10.2014 23:10
Voi että oon kattonu tuon haastattelun jo monenmonta kertaa :D Se on niin hyvä ja Tapsa niin IHANA kun vaan olla ja voi. Joissakin TV-haastatteluissa Tapsa on vähän semmonen järmääjä, kun se jännittää, mutta tässä vaikuttaa ihan leppoisalta ja rennolta. Kehuu Reijo Taipaletta, Pepe Willbergiä , yms. ainoa mitä vähän kritisoi on kiertueen kehnoa mainostamista ja aivan aiheesta.
Loppu oli hauska kun Latelta leuka oikein loksahtaa auki kun Tapsa vähän laulaa luikauttaa siinä komeesti :)
02.10.2014 17:43
No ei oo pelkoo , että Tapsa kuuna päivänä tommosta kylmäkiskosta ja itseriittosta väkäleuka noita-akkaa huolis edes. Sun nyhverö-nahjus tohvelisankari ukonrähjäs Tapsa päihittää mennentullen. Voin kuvitella , että siinä on kyllä vakka kantensa valinnut. Varjelkoon etten koskaan joutuis teitä missään kohtaamaan.
Enkä ole missään sanonut etten tykkäis lapsista. Tykkään hyvinkin. Lapset on herran lahjoja on sanontakin . Eikä tiedä jos mulla voi joskus omiakin olla, mutta mua ärsyttää jotkut lasten vanhemmat, kun ne ei ole ikinä valmiita luopumaan mistään omista eduistaan. Vaikka maa olis kuinka syvällä lamassa, niin kaikki muut saa niiden mielestä luopua omista eduistaan ( eläkeläiset, työttömät, yksineläjät jne... ), mutta he itse eivät ole valmiita tinkimään mistään. Enemmän ja enemän vaan pitäis saada etuuksia muihin ja just sama perustelu on kuin sulla ,että mehän ollaan tehty uusia veronmaksajia tähän maahan.
Kaupan parkkipaikoilla ajetaan auto ihan oven eteen invapaikoillekkin jos sattuu olemaan perheparkkipaikat täynnä. Jos siitä huomauttaa niin tulee vastaus ,että mulla on lapsia autossa. Kuinka ollakakan ne lapset sattuu olemaan vähintään kymmenen vuotiaita täysin tervejalkasia muksuja. Sen ikäiset jaksaa muutaman kyemmenen metriä kyllä kävelläkkin. Mun mielestä on tarkoitettu , että niille perheparkkipaikoille voi parkkeerata jos autossa on vauva tai pikkulapsia ( alle kouluikäisiä ). Invapaikoille ei tarvi pysäköidä heidänkään vaikka perheparkkipaikat oliskin täynnä.
Koulussa vanhemmat uhkailee ja kiristää opetajia jos heidän kullannuppunsasaa liian huonoja numeroita kokeista ja just oli siitäkin lehdessä juttua ,että kouluruokailussa vanhemmat vaativat omilel lapsilleen erikoisruokia tyyliin : Minun lapseni syö sitten aina tiistaisin lammasta ja perjantaisin poroa .
24.08.2014 16:36
Sä olet täällä taas kuin myrkyn niellyt aina kun Tapsa saa jotain tunnustusta tai huomionosoitusta. Kyllä taidemusiikin laulajat saa kaikenmaailman rahapalkintoja yms. paljon enemmän, kuin viihdemusan artistit, joten hyvä kun viihdeartistejakin välillä muistetaan. Kyllä taidat havitella Tapsukan pöksyihin ja sen rahoja himoita kun noin kitkerän oloista tekstiä kirjoitat. Tapsa on sinkku, joten siitä vaan iskemään sitä sitten.
Toi lapsperheiden kitinä alkaa tympäsemään. Pakkoko sitä on niitä mukuloita isoa laulaa tähän maailman puskea , isossa omakotitalossa asua ja kaks autoo omistaa jos mistään ei mitään valmis maksaaan. Kaikki pitäis saada ilmaseks.
Mä kyllä ymmärrän ja sympatiseeraan yksinhuoltajia ja esim. 1-2 lapsen vanhempia, mutta se mua ärsyttää kun suurinta kitinää tuntuu pitävän ne joilla on isompi lapsikatras. Perhesuunnittelukin on keksitty.
24.08.2014 13:18
Onneks ei ainakaan "örisevä Örkki", eli Mikko Mäkeläinen sitä saanut ;) Tuskin tuo ikuinen kakkonen ( tosin nyt ei reppana päässyt tangomarkkinoilla edes kahden parhaan joukkoon ) sitä tulee jatkossakaan samaan jos tuota naurettavaa palkintoa vielä jaetaan. Tuon palkinnon arvostus laski nolliin mun silmissä siinä vaiheessa, kun Olli Lindholmille ja Antti Huovilalle se myönnettiin.
23.08.2014 21:52
Tapsa on niin lutunen
23.08.2014 21:25
Näin on! Täyttä asiaa kirjoitit nim.merk. " Laulaja isolla L.llä"
23.08.2014 21:21
Onhan tuo 3000 euroa iso raha kuukaudessa tavalliselle pulliaiselle ( yleensä kun palkat ja eläkkeet sijoittuvat siihen 1000 ja 2000 euron väliin). Mutta ei toi nyt niin hirmusen iso raha Tapsan keikkapalkkioon nähden ole. Hän saa varmaan parista keikasta tuon verran rahaa. Tottahan toki on tuo eläkekkin ihan hyvä lisä tuloihin , mutta niinkuin yks taiteilijaeläkkeen saanut artisti totesi, ettei se eläkkeen rahallinen arvo ole niinkään tärkeää, vaan se että se on mieltä lämmittävä huomionosoitus, tunnustus ja kannustin.
Ei noita keikkalaulajien tuloja kannata kadehtia. Ne tekee hyvää ja tärkeää työtä viihdyttäessään ihmisiä ja tuottaessaan hienoja, unohtumattomia elämyksiä. Eikä se ole niitä kaikkein helpoinpia hommia. Se mistä voi mekkalan nostaa on kansanedustajien sopeutumiseläkkeet ja yritysjohtajien eläkkeet ja palkat. Ne on ihan järjettömiä ja ylimitoitettuja.
23.08.2014 21:19
En mä sun surkeisiin ansoihis jää. Turhaan niitä siellä pää punaisena virittelet. Kannattais lykätä päänsä vaikka johonkin jääkulhoon välillä jos alkaa noin keittää yli kun en oo sun kanssa samaa mieltä asioista....tai ainakaan Tapsasta.
Ei Tapsa kyllä mitenkään mainittavan usein noita älapään vitsejä lauo. Kyl mä luulen ,että esim. Pate Mustajärvi, Frederik tms. laukoo niitä paljon enemmän.
No to on kyllä vähän tottakin, että Tapsa ei oikein kestä itseensä kohdistuvaa vitsailua jos vitsailijana on joku muu kuin hän itse. En tiedä mistä se johtuu.Ehkei niin turhan vakavasti kannattaisi itseensä suhtautua.
11.08.2014 10:41
Yritä nyt törkymummeli pysyä nahoissasi. Sä et paljoakaan aihetta tartte , että pääset mielipuuhaasi eli Tapsan mollaamisen ja nimittelyyn. Vähän huumorintajua ja leikkimieltä voisit osoittaa.
Sä se tykkäät kai, että kaikki artistit olis semmosia harkitsevia ja lipevän lässyjä, jotka ei koskaan möläyttele mitään. En mäkään tyykkää siitä jos sanotaan ilkeesti ja loukkaavasti, mutta ei tuossa Tapsan "möläytyksessä" ollut sellasta mistä herneet nokkaan pitäis vetää kenenkään.
Sitäpaitsi oon mä monasti kuullut kun Tapsa itsestäänkin leikkiä laskee. Kyllä sillä siis sitä itseironiaakin löytyy. Eikä Tapsa siitä nokkiinsa ota jos sitä vähän piikitteleekin. Finnhits- konsertissakin etenkin Frderikin kanssa Tapsalla oli hauskaa nokittelua.
09.08.2014 20:20
Voi jestas sentään....On sulla kyllä aika jutut ja fantasiat. Ei voi kun nauraa....
04.08.2014 17:47
Joo joo... ja Mikolle voisi laittaa sitten saparot, kun hamehan sillä jo onkin. Sopis kans sen tyyliin aika hyvin.
04.08.2014 08:51
Turha sun siinä vinkua ja inistä kun joku laupias samarialainen, kun ite oot aina riitaa haastamassa ja halveeraamassa Tapsaa. Enkä mä ainaskaan kestä kuunnella ja katsella Mikko Mäkeläisen mörinämylvintää ja sitä kuinka se lavalla pönöttää yliblondattuine suippopää-kampauksineen ja silmät mulkeillaan ihankuin joku työntäis parrua sen hanuriin.
03.08.2014 23:22
Aina sä tulet sotkottamaan keskusteluja noilla typerillä kommenteillas. Kyllä huomaa taas tostakin "lohkasusta", että sulla järki liikkuu yhtä liukkaasti kun siirapissa tarpova etana.
03.08.2014 23:15
Mikko Mäkeläisen koko tuotanto on täyttä kuraa. Karmaisempana esimerkkinä biisi " Kovaa ja korkealta", joka on sellaista mölysaastetta, että sitä kuunnellessa aivotkin menee ihan klinppiin ( kuten Annulle valitettavasti on käynyt ). Laulussa on sellaiset sanat : räkää ja rupia yms. että tulee huonovointiseksi niistä.
25.07.2014 22:17
Oot taas vaihteeks näköjään aika äkämystynyt.Aurinkoinen ilmakaan ei oo saanut sua paremmalle tuulelle.
22.07.2014 20:58
En tiiä vaan, mut kyllähän keikatkin on yleensä yöllä, joten kyllä ne muusikot ovat tottuneet valvomaan. NIH!
16.07.2014 19:28
4 / 198