Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No en mä noita Tapsan rikkeitä puolustelekkaan ,mut ei sen mihinkään vankilaan tarttis joutua kummiskaan. Eiks tommosista tule yleensä sakkoja ja ehkä ehdonalaista .
25.01.2010 14:34
Joo, mut Tapsa ei oo rikollinen.... ainakaan semmonen rikollinen millä mä sen ymmärrän.
25.01.2010 14:30
Voi luoja ,että tälle palstalle onkin eksynyt sitten kaksi mitä täydellisintä, lainkuuliaisinta ja virheettömintä yksilöä. Nimittäin Annu ja Wanharouwa. Kummatkin ovat niin itteään täynnä, kuin olla voi: Minä en koskaan teen vääriin ja minä tiedän aina kaikesta kaiken.....
Rahaakin on niin ,että sitä voi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen ja matkustella Israeliin ja ties mihin. Ja sitäkin täytyy täällä oikein mainostaa.
Mäen ainakaan oo niin täydellineen ,että voisin kellekkään mitään kovennettuja rangaistuksia ylinopeudesta olla vaatimassa. Myönnän rehdisti sen, että oon ajanut ylinopeutta ja saanut siitä sakonkin. Pari kertaa on käynyt niin ,ettei oo ollut ajokorttia mukana kun poliisi on sitä kysynyt. Oon selvinnyt huomautuksella siitä. Kerran oon saanut parkkisakon ja useita kertoja oon kävellyt punaisia päin ja ajanut polkupyörällä jalkakäytävällä.
Tapsan ylinopeus oli väärin ja kortitta ajo myös, mut huomattavasti pahempana mä pidän taajamassa kaahailua, kuin jos jollain suoralla motarilla ajaa ylinopeutta. Harvemmin moottoritiellä esim. mitään jalankulkijoita tai muuta kevyttäliikennettä on liikkeellä.
Kortitta ajon mä ymmärrän silleen ,että varmaan on tullut joku kiirellinen juttu ettei Tapsa oo saanut mitään kyytiä järkättyä, niin kyllä silloin on ollut varmaan aika iso houkutus hypätä autonrattiin etenkin jos/kun ei ehkä ole ollut tarkoitus ajaa mitään kauhean pitkää matkaa.
24.01.2010 00:51
Kiitos vaan varotuksesta. En meinaa nimittäin pilat päivääni enää enempää sen ukkelin tekopyhää lärviä ja ääliömäisä muka hauskoja juttuja kuunnellessa ja katsellessa.
23.01.2010 19:57
sä voisit nyt Wanharouwa jättää kommenttis tekemättä ja ottaa ne lumikengät kainaloos ja ukkos toiseen kainaloon ja lähteä vaikka johonkin jorpakkoon reippaileen niitten lumikenkies kanssa niin pitkälle kuin pippuri kasvaa!
23.01.2010 19:53
No en mä teidä onko sopivaa, mut ei sopivaa oo tommonen jatkuva jaakaaminenkaan. Kyttäisivät ne pollaritkin nyt vaan niitä huumehörhöjä ja rattijuoppoja. Ne ovat niitä oikeesti liikenteelle vaarallisia tekijöitä. Kyl mun sympatiat on Tapsan puolella tässä vaikka se väärin tekikin. Kyllä sitä ittekukin aina välillä hölmöilee.
23.01.2010 14:58
Täälä on turha ilkkua toisen epäonnelle. Ihmetyttää vaan, kuinka ne poliisit aina onnistuu saamaan Tapsan kiinni itseteosta. Varmaan oikein kyttäävät aina jossain. Ei kellään muuten niin huono onni voi olla. Tsemiä vaan Tapsalle.
23.01.2010 13:50
Mä kyllä tykkäsin siitä Heli Kajon " Annankadun kulmassa" biisistä aikalailla. Se oli niin veikee esitys ja biisi on jotenkin niin hyväntuulinen. Se saa aikaan iloisen fiiliksen, mitä mikään muu ehdokasbiisi ei oo vielä tähän mennessä saanut.
Ei se Antti Kleemolan kappalekkaan hassumpi ollut. Hyvin Antti sen lauloi. Tuli vähän Juha Tapio mieleen.
16.01.2010 17:36
Ja mistäs sä niin oot tietävinäs Tapsan nuottien osaamisen tai osaamattomuuden. Kyl Tapsa ainaskin ite säveltääkin biisejään, joten kaimaar siinä hommassa jotain nuottien tuntemustakin vaaditaan.
16.01.2010 17:32
Tapio Heinosen äänelle toi laulu sopi hyvin ja ehkä parhaitenkin, mut kyllä olis kiva kuulla, kun Tapsa laulais tuon nyt tuoreempana versiona. Olis varmasti komeen kuulosta se, mut kyllä toi Tapsan vanhempi esityskin on ihan OK.
15.01.2010 12:04
Tosi hienoa, kun tuo laulu on laitettu Youtubeen. Puhtaasti ja upeesti Marjorie sen laulaa ! Kiitti linkistä :)
10.01.2010 13:18
Moro, r.moore ! :)
Se duetto on varmaan ainaskin jollain Jarin joululevyllä. Se ei ole uusi laulu, vaan Jari ja Marjorie levytti sen jo joskus 90-luvun puolenvälin jälkeen. Tarkkaa vuosilukua en muista. Sehän on muuten käännöskappale Andrea Bocellin Conte´Partirosta.
10.01.2010 13:16
On se kyllä aika surullista ,että noin lahjakkaan laulajan täytyy sitten semmosiin alastonkuviinkin alentua, kun ei muualta rahaa saa, kun ei ole keikkoja.
Marjorie on laulanut ehkä vähän liian erikoisia lauluja ( vähän sellaiseen jazzahtavaan musiikkin oli suuntautunut ymmärtääkseni ainakin aikoinaan). Vähän erityyppisen musan esittäminen löisi ehkä paremmin leiville.
06.01.2010 19:01
Vaikka Markosta tykkäänkin, niin ei se yllä silti lähellekkään Tapsaa ja Tapsan ääntä. Mä olen noita molempia kuunnellut sen verran paljon myös livenä, että voin sen sanoa. NIH!
06.01.2010 18:56
No joo... voit olla oikeessa ,ettei tälläsistä listoista tule muuta kuin tappelua.... Kunhan nyt ajankulukseni tuon vaan tein. Poistan varmaan tuon aloituksen kohta.
06.01.2010 18:34
Kyllä se fraseeraus parempaa on, kuin muutamalla muulla tangokuninkaalla. Enkä oo pyytänyt ostamaan mitään. Tostesin, vaan ,että Marko Lämsä on mun mielestä paras tangokunkku.
06.01.2010 16:16
No enpä kyllä mäkään muistanut, että Amadeus on viisukarsinnoissa mukana. Lähinnä kommentoin vaan sitä , että ei oikein houkuttele toi sen levy mua. Eikä kai sitä ole pakko ostaa jos ei tykkää. Ei siitä pidä kenenkään suuttua.
Viisukarsintoja en meinaa tällä kertaa seurata, kun siellä ei oo ketään sellasta hyvää ja mielenkiintoista laulajaa ja biisiä ehdolla josta mä tykkäisin. Viime vuonna oli ihan eri juttu, kun Tapsa oli upeella biisillä ehdolla. Viisufanit kehuvatkin , että viime vuonna karsinnat oli 2000-luvun kovatasoisimmat, silloin hyviä ehdokkaita ja biisejä oli paljon, mut nyt tänä vuonna on taas aika kehno taso biisien suhteen.
06.01.2010 16:10
No ei toi mun mielestä miltään lampaalta kuulosta. Ihan normaalia vibraa, mitä laulussa kuuluu vähän ollakkin, muttei liikaa.
05.01.2010 20:57
Joo, Finkuista en tykkää yhtään. Tommi Soidinmäkeä, Tomi Markolaa ja Janne Raappanaa mäkin kuuntelen ja Patrizio Buanne on mun suosikki. Il Divosta en niin välitä, mutta en mä sitä inhoakkaan.
Laura Voutilaisesta, Katri-Helenasta, Tarja Lunnaksesta ja Milana Misicistä tykkään..
Muistaakseni sä et tykäkännyt Charles Plogmanistakaan. Mun makuuni se ainakin on liian äklö laulaja. Simo Silmusta ja Juha Metsäperästä en jaksa innostua.
Lauri Tähkästä ja Elonkerjuusta tykkäsin yhteenaikaan, mutta ne ovat nyt vähän liikaaalkaneet toistaa itseään. Kaikki biisit samanlaisia. Nightwishistä tykkäsin silloin kun Tarja Turunen lauloi siinä. Ne biisit oli hienojaja vähän erillaisia, kun Tarja lauloi niitä sellaisella klassisenlaulajan äänellä. Tästä Nightwishin uudesta laulusolistista en tykkää.
05.01.2010 20:54
Joo mutta se on just kaikista pahinta ja mun mieltä harmittavin, että just Tapsaa aina ilkut kun se on mun ykköslaulaja.
Sun musiikkimausta mä tiedän ainaskin sen verran , että tykkäät Kari Tapiosta ja Mikko Mäkeläisestä ja Helmut Lotista, joista mä en taas niinkään välitä. Sen lisäksi inhoot Paula Koivuniemeä, kuten mäkin. Varmaan meillä on monia samojakin suosikkeja (kuten inhokkejakin). Muunmuassa Elvis, , Arja Korisva ja Marjorie lienee sellaisia yhteisiä suosikkeja.
05.01.2010 17:53
42 / 198