Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä en ole myöskään enempää tuon Marjorien lauluja kuullut, kuin sen Warumin ja just tuon Jari Sillanpään kanssa esitetyn joululaulu dueton "Tää yö/Conte partiro". Upeen kuulosesti Marjorie laulaa ne molemmat laulut.
Sääli kyllä todella , että niin lahjakas ja hieno laulaja viinan kiroihin on haksahtanut.
05.01.2010 17:44
En oo rasisti, mut mä en vaan oikein tykkää tommosesta mustalaistyylisestä ääänestä/laulamisesta. Vähän liikaa vibraattoo ja honotusta mun makuuni. Joten tota levyä ei mun levyhyllystä tule löytymään.
05.01.2010 11:34
Kyllä sä siinä tperyys-luokassa annat mulle kovan vastuksen ainaskin. Sitäpaitsi sä oot ite aina halveeraamassa sitä musaa mistä mä tykkään.
Tossa lopussa kirjotit kyllä ihan asiaa, mut se koskee muitakin kuin mua.
05.01.2010 10:09
Mä en nyt ainakaan pääse tosta toissta linkistä kuuntelemaan Tapsan tangoja, mut tiedän sen muutenkin ,että Tapsa on paljon parempi,intohimoisempi ja sykähdyttävämpi tangojen tulkitsija, kuin Jorma Hynninen. NIH!
04.01.2010 21:44
Se nyt et yleensäkään kuuntele mitään kunnon musiikkia ( Elvistä nyt ehkä lukuunottamatta).
Tapsa laulaa upeesti noita Elviksenkin biisejä.
04.01.2010 21:41
Pidän peukkuja , ja toivon sulle koko sydämestäni paranemista. Voi hyvin !
04.01.2010 21:39
Kaikki on hyvin, usko pois vaan, sillä mulla ei oo Souvareita vastaan mitään. Se on rennon letkeä porukka ja soittaa ihan hyvää ja rempseääkin tanssimusiikki. (Finlanderssista en tykkää kun se koko poppoo on niin imelä ja niidet biisit kans.)
Enkä muuten suostu hyvästelemään sua vielä. Et saa antaa periks. Mitä vaan voi sattua.
03.01.2010 23:00
Niinkuin tuossa edellä kirjoitin, niin yks tanssipaikan omistaja jossain lehdessä siitä kertoi . Jasehän nyt ainakin tietää niistä asioista, kun tarjoilun sinne takahuoneeseen järjestää.
02.01.2010 22:39
En tiedä oikein mitä sanoisin....Kerrankin menin sanattomaksi. Toivon ,että palaat tänne palstalle vielä kirjoittamaan ja, että saisit jatkoaikaa elämällesi. Niin kauan on toivoa, kun on elämääkin.
Mä pyydän kans anteeksi jos oon loukannut sua. Tsemppiä sulle !
02.01.2010 22:37
Hekota mitäs hekotat, mut kyllä semmonen artisti, joka vaatii takahuoneeseen kaikenmaailman sörsselit ja tarjoilut on mun mielestä aikamoisen diiva.
02.01.2010 19:12
No ei ollut niin. Täytyy myöntää ,että oon vähän pettynyt..... :( Mut en mä nyt sen takia fanittamista lopeta. Voihan sekin olla mahdollista, että jos vaikka Tapsa on perheensä kansa jossain lomalla. Ninahan on yleensä vanhat keikat tuolta keikkakalenterista poistanut ajallaan, mut nyt siinä kalenterissa on vielä pari jo mennyttä keikkaa, eli se viittaisi vähän siihen ,että Nina ainaskin saattaisi olla esim. jossain lomalla ja Tapsahan ei yksin tietokonetta kai juurikaan osaa käyttää, että vois tonne kotisivuille jonkun tervehdyksensä kirjoittaa.
01.01.2010 11:53
Ei nyt jaksettas tästä enää. Tapsa on voinut meinatakkin kirjoittaa, mut on sitten unohtanut sen kun on tullut jotain muuta.
28.12.2009 09:54
No en olekkaan selitysvelvollinen, mut oman näkemykseni voin silti kertoo. Se joulutoivotus varmaan vaan unohtui tuolta sivuilta ylläpitäjältäkin siinä kaikessa tohinassa ( tuskin kaikkien muittenkaan laulajien kotisivuille hyvän joulun toivotusta on huomattu laittaa ). Ja Tapsakin kummiskin toivotti esim. Urjalan ja Hausjärven joulukonserttinsa päätteeksi yleisölle hyvää joulua. Varmaan teki niin muillakin konserttipaikkakunnilla.
27.12.2009 23:52
Tapsallahan oli 23.12 keikka ja Tapaninpäivänä (26.12) taas, joten ei siinä nyt varmaan oo ehtinyt tietokoneen ääressä istua kirjoittelemassa. Ja täytyyhän Tapsankin nyt perheensä kanssa saada joulua rauhassa viettää, kun tytärkin sieltä Ruotsista asti jouluksi kotiin tuli. Viime jouluna kun Tapsa joulutervehdyksensä kotisivuille kirjoitti, niin siitä täällä taas jotkut motkotettavaa löysi, joten eipähän tartte täällä kenenkään nyt märistä.
27.12.2009 21:46
Eikä tartte äkseerata, vaikkei vastausta tiennytkään tohon mun kysymykseeni. Mä nimittäin hokasin sen nyt ihan ite. Elikäs se on haitarimikki, siis toi Mikko Mäkeläinen soittaa haitaria , siihen mikrofoniin.
( Poistin tuon yhden viestini, kun menit vähän sanat sekasin siinä. Muuuten asia oli sama, kuin tässä viestssä, eli ei tartte sitä sitten kenenkään pähkäillä ,että miksi sen poistin.)
24.12.2009 00:09
Mä en sitä ohjelmaa nyt katsellutkaan, mut kaippa ne farkut sitten joidenkin laulajien tyyliin esiintymisasuksikin sopii. Kukin tyylinsä mukaan. Siitä vois kyllä nurinaa kuulua jos esim. Tapsa josku esiintyisi tanssilavalla farkut jalassa, kun on totuttu siihen , että sillä on aina siistit (ja prässätyt) puvun housut.
Ehkäpä se on just tottumuksesta kiinni. Eli Vesa- Matti Loirin fanit ovat ehkä jo tottuneet siihen ,että Vesku ei siihen pukeutumiseensa keikoilla niin panosta, joten sen takia ne ei sen vaatetuksesta niin mekkalaa pidäkkään, vaikkei se ihan viimisen päälle olisikaan.
23.12.2009 23:13
Noo, tuolla keikalla Tapsalla nyt on tollanen tavallinen valkonen kauluspaita, mut kyllä hänen yllään usein värikkäämpiäkin paitoja näkee ( esim. punaisia ja sinisiä ).
23.12.2009 23:06
Tapsa on ainaskin tyylikästä ja komeaa kuunneltavaa ja katseltavaa, mut tuossa Mikko Mäkeläisen kuvassa mua ihmetyttää se, että minkä takia siinä etualalla yks mikrofoni on niin matalalla ? Onko se siinä niitä ala(pään)ääniä vahvistamassa ? ;) ?
23.12.2009 20:13
No eipä ei. Enhän mä ole väittänytkään ,että Vesku tuohon konserttiin olisi hyvin ja tyylikkäästi pukeutunut.
22.12.2009 19:53
Kyllä vaan eräät tietyt artistit pukeutuvat siististi pukuun oli kyseessä sitten lavaesiintyminen tai konserttiesiintyminen. En mä ainakaan tanssilavoille, kuten en konsertteihinkaan mene farkuissa ja T-paidassa. Enkä ole muitakaan sillätavalla pukeutuneita tanssilavoilla juurikaan nähnyt, eli kun yleisö laittaa vähän parempaa ylleen tanssilavoillekkin niin luulisi esiintyvän artistinkin niin tekevän, jos vähänkin yleisöään arvostaa.
22.12.2009 19:47
43 / 198