Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä niistä välillä jutellaan, mutta ei tule tappelua, kun äiti pitää myös Tapsasta ja tulee aina välillä mun kanssa Tapsankin keikoille. Äitille mä en tohdi Karia mollata, siksipä teenkin sen täällä ;)
Äiti ei pidä yhtään Paula Koivuniemestä ( se kun yritti joskus 80-luvulla liehitellä mun isää yhdessä ravintolassa) ja äitiä se vähän ärsyttää kun Kari kaveraa sen Paulan kanssa niin kovin.
17.11.2009 21:28
Vaikka mua on kielletty kirjoittamasta tänne, niin vastaan tähän kummiskin. Joskus v. 2000 olin mun äidin kanssa katsomassa Kari Tapiota Riutanharjulla ( mun äiti on kova Kari Tapio fani). Se oli ihan ok keikka( Kari oli selvinpäin jne.), vaikka ei musta fania tullut. Hitusen kyllä pitkästyin, mutta äiti kyllä tykkäsi kovin. Semmonen jäi mieleen ,että kovasti Kari kätteli siinä lavan edessä olevia ihmisiä ja sitten siihen tuli joku humalainen mies ja näytti viinapulloonsa Karille. Kari vaan nauroi ja näytti sille peukkua ylöspäin.
17.11.2009 20:30
Vuosi oli 1996 ja paikka Teeriharju. se oli eka kerta kun näin ja kuulin Tapsaa livenä. Tapsalla oli valkoinen puvuntakki ja mustat housut. Olin siinä lavanedessä ja aina kun Tapsa katsoi mua päin katsoin jonnekkin muualle. Mä olin silloin niin nuori ja ujostutti kovin, kun en ollut koskaan aikaisemmin nähnyt mitään niin isoa staraa livenä. Nyt jälkeenpäin ajatellen se ei kylläkään ollut mitään parhaita Tapsan keikkoja missä olen ollut. Tapsa oli vähän äreän oloinen eikä paljoa hymyillyt, mutta tykkäsin siitä kuiteskin ja siitä lähtien mä sitten innostuin käymään Tapsan keikoilla , eikä kyllästymistä ole näköpiirissä.
17.11.2009 20:16
Mä toivoisin ,että Hector sanoittaisi Tapsalle jonkun/jotain biisejä. On Tapsakin hyvä sanoittaja, mutta kyllä levyyn mahtuisi esim. pari Hectorin sanoittamaa biisiäkin.
17.11.2009 20:08
Mitä sopimatonta mä muka kirjoitin? Totesin vaan ,että se Karin esiintyminen Miitta-täti ohjelmassa oli vähän nolo. Okei se ei ehkä ollut ehkä Karin vika sillä kaikki muutkin vieraat siinä ohjelmassa ovat olleet aika noloja, joten taitaa se johtua enemmän siitä ohjelmasta kiinni, kuin vieraista.
Miks mut pitää yrittää vaientaa ja laittaa vastuuseen ? Ei heitäkään vaiennettu jotka tuolla Tapsan palstalla ilkkui ja pilkkas Tapsaa siitä kun se siinä euroviisukarsintojen TV-lähetyksessä pisti sen biisinsä poikki. Herjattiin sekoks ja ties miksikä.
Mä voin kyllä sitten poistaa nuo viestini täältä jos ne kerran on niin pahoja.
17.11.2009 11:34
Tapsa on hurmaavan ja fiksun näköinen tyyliniekka, ei oo mikään epäsiisti resupekka. Osaa pukeutua , mut pääpaino on kuiteskin aina siinä musiikissa ja laulamisessa eli ei se mitään muotishowta siellä lavalla esittele.
17.11.2009 11:22
Mitä sun täytyy yrittää aina pilata toisen ilo ? Mä odotan Tapsan joulukonsertteja kovasti. Ei siinä mun mielestä oo mitään pahaa.
16.11.2009 16:35
Ota nyt vaan ihan rauhallisesti. Mä en oo pakottanut sua kuuntelemaan ja tykkäämään Tapsasta. Oo sitten tykkäämättä vaan, mut sen mä kyllä sanon ,että tuntuu siltä että oot polttanut sen ahteris vähän turhan monta kertaa siellä saunassa sen vinyylilevyn päällä istuessa. Sellanen musta muovinen lituskahan kuumenee saunassa ihan polttavaksi. Hiero vaikka jotain Bepanthenia siihen takalistoos jos se vaikka helpottais sun oloas ja olisit vähän paremmalla ja positiivisemmalla tuulella välillä.
16.11.2009 16:28
Toi on tosi hyvä ja mukaansatempaava biisi. Lavaliikehdintä tossa loppupuolella videota on vähän hupaisan näköistä, mut pääasia on , että tosta tulee hyvälle mielelle.
Viime kesänäkin Tapsa lauloi ainakin yhdellä keikalla just tämän biisin. Kyllä oli yleisössäkin tunnelmaa.
15.11.2009 12:46
Katoin sitä Karin konserttia vähänaikaa kun odottelin ,että Maikkarilta alkaa se toinen konsertti jossa Katri-Helena laulaa.
Ja jos mulla muka on joku asennevamma Karia kohtaan, kun en oo ihan ekstaasissa sen laulamisesta niin sitten sullakin on asennevamma Tapsaa kohtaan , kun kuulet että sillä muka olis kolkko ja kalsea ääni. NIH!
Mä olen sitäpaitsi ollut Karin keikalla, mutta sä et ole ollut tapsan keikalla ollekaan, joten ei sun kannata toista mollata asennevammaiseksi, kun oot ite samanlainen ja vielä pahempikin.
15.11.2009 12:35
En mä jaksanut katsella kun vähän alkua ja sit jo alko pitkästyttämään moinen ykstoikkonen jollotus. Oli niin väkinäisen näköstä ja kuulosta hoilottamistakin. Jos olisin ollut siellä konsertissa niin olisin varmaan nukahtanut keskenkaiken
Eiks sen Karin äänestä löydy mitään ilosia/ leikitteleviä sävyjä ollenkaan, kun se lauloi Tiikerihainkin sillä samanlaisella kaihoisella ja valittavalla äänellä ja tyylillä, kuin esim. Syvä meri- biisin ?
14.11.2009 20:57
Sä olet kyllä täysin kahjo noitten juttujes kanssa. Mistähän pöpilästä olet taas päässyt lomille . Sitäpaitsi Tapsa ei oo mikään törkyturpa. Sun juttus on paljon törkyisempiä kun Tapsan.
14.11.2009 18:24
HEHHEH taas vaan niin. Oot sä aika huvittava tyyppi. Kuinkahan kaun totakin väännöstä väsäsit.... puolipäivää varmaan ainakin.
14.11.2009 18:21
Kiitti kun varoitit etukäteen. Sellasta Olavi Virran hienojen biisien raiskausta ei todellakaan kestä kuunnella.
13.11.2009 20:13
Meni taas näköjään yli sun hilseen sekin juttu.
13.11.2009 20:07
Joo mä voin sanoa sun puolestas : PARAS!!!!
13.11.2009 20:05
Tuli vaan tosta Yölinnusta mieleen se kun ne oli muutama vuosi sitten samalla keikalla Tapsan kanssa Riutanharjulla. Nuratti kun Tapsa speekkasi vuoronvaihdon ,että : " Vanha varis lähtee ja tilalle tulee YÖLINTU! " Yölinnun poikiakin nauratti se ja Simo Silmu sanoi mikrofoniin ,että : " Kyllä tuo Tapsan ääni on ihan eri luokkaa, kun meikäläisellä ".
13.11.2009 17:15
Pepito bändin muusikoistakaan en osaa sen enempää sanoa, mut ainakin se kosketinsoittaja Pekka Saralevä vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä. Sitä näkee usein tauolla tanssimassa. Kerran sille tuli vähän kiire, kun Tapsa ja muu bändi oli jo lavalla ja joutuivat vähän odottelemaan kun Pekka vasta kiiruhti tanssilattialta esiintymislavalle. Tapsa sanoi , että: Jaaha, sieltä se parkettien vaalea partahöylä saapui.
12.11.2009 12:10
No, mä en siitä asiasta sen enempää tiedä, mut mietin vaan , että liekö siinä juurikaan mitään tilaisuutta sen toisen bändin muusikoihin tutustuakkaan, kun eri aikaa esiintyvät ja ovat tauolla.
12.11.2009 12:04
Älä nyt ite oo niin tiukkapipoinen. Kai leikkiä ymmärrät ? Toi mun letkautuksenikin nyt oli vaan lähinnä huumoriksi tarkoitettu. Kurjaa kun heti aletaan uhkailemaan ties millä vastuuseen joutumisella, vaikka monista muista julkimoista täällä Suomi 24 keskustelupalstoilla kirjoitetaan paljon ilkeemmin ja loukkaavammin.
Ja kyllä mä luulen ,että Tapsakin perhettään rakastaa, vaikkei se tippalinssissä niistä jossain ohjelmassa puhuiskaan.
09.11.2009 06:53
47 / 198