Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Kyllä mä suutuin ja mä katson ,että mulla on oikeuskin suuttua . Mua loukkaa tollanen , että olette tietävinänne mun elämästä jotain vaikka että oikeesti tiedä musta yhtään mitään. Ette ikää, asuinpaikkaa, ulkonäköä, työpaikkaa, asunko yksin vai jonkun kanssa tai onko mulla perhettä. Ette tiedä edes nimeä ja silti kailotatte täällä suu vaahdossa ja silmät tapillaan, että sun elämääs ei muuta mahdu kuin Tapsa. Ja tommoseen johtopäätökseen päädytte sen takia kun tiedätte mun olevan Tapsan fani ja tykkäävän hänen biiseistään ( kuten nyt esim. tuosta Rakkautemme kuolema- biisistä ). Mun elämään mahtuu kuulkaas paljon asioita ja ihmisiä. Yks osa-alue siitä on musiikki ja Tapsa yhtenä suosikkilaulajana.

Mä haluaisin kysyä ,että miten mun fanistus menee sairauden puolelle? En juokse Tapsan perässä ympäri Suomea satojen kilometrien päähän keikoille, kuten jotkut Jari Sillanpään fanit tekee. En järjestele työvuorojani Tapsan keikkojen mukaan. Välillä on käynyt niin ,että oon ollut iltavuorossa, kun Tapsalla olisi likellä konsertti. Onhan se harmittanut, kun keikka on mennyt ohi suun, mutta en mä ole ketään pyytänyt tekemään iltavuorooni mun sijasta.
    En myöskään kanna keikoille Tapsalle mitään imeliä lahjuksia, nalleja tai jotain enkeleitä, kuten joidenkin Sillanpään fanien tiedän tekevän. Jollakin keikalla voin antaa kukkasen, mutta en joka keikalla kuitenkaan. En myöskään ole tungetteleva tai päällekäyvä fani, joka lupaa kysymättä tunkee itsensä takahuoneeseen ja/tai roikkumaan Tapsan kaulaan. Mulla ei ole minkäänlaista tarvetta tuoda itseäni keikoilla esiin, vaan mielummin pysyttelen taka-alalla ( keikoilla oon siis vähän sivummalla seuraamassa Tapsan esiintymistä ), koska olen pohjimmiltani aika ujo ja tuntuu ,että mä punastun kun Tapsa katsoo vaan mua kohtikin. Mulla ei oo vuosien varrella kertynyt kun pari Tapsan nimmaria, koska oon sellanen arkajalka, että jännitän niin sitä nimmarin pyytämistäkin.
    Mut leimataan sitten sairaaloiseksi faniksi, kun mä täälä rohkastun puolustamaan Tapsaa ja kertomaan mielipiteeni jostain biisistä.
  2. Mikä se sun ongelmas oikein on ? Tapsa on yks mun lempparilaulajista. Mikä ihme sua siinä niin risoo ? Sunko mielestä tietyn ikäisten ihmisten pitäis tykätä vaan tietyn ikäisistä laulajista ? Tapsan iässä ei ole mitään vikaa. Se on sivuseikka silloin kun laulaja osaa hoommansa ja tapsahan osaa. Hän on vaan parantunut iän myötä entisestäänkin. Ei ne nuoren Tapsan sinänsä ihan ok tulkinnat kolahda muhun lainkaan yhtä vahvasti , kuin tämän elämää kokeneen ja nähneen Tapsan sykähdyttävät tulkinnat.

Mulla on liuta ystäviä ja liikunnallisia harrastuksia ja käyn töissä. Tanssia en osaa, enkä juo alkoholia juuri lainkaan ( jonkun siiderin ehkä sillointällöin) joten valitettavasti en tunne vetoa sun mainostamaasi kapakkailtoihin. Rikoksia en oo tehnyt koskaan ,enkä käytä mitään pähteitä, mut olenhan mä kai sitten säälittävä tapaus jos kerran siihen syynä on se ,että mä tykkään laulajasta jota sä et ehkä hyväksy. Sun mieltäs rauhoittaaksesi voin sanoa ,että tykkään myös mm. Ville Valosta, Lauri Tähkästä ja Elonkerjuusta, Queenista, Patrizio Buannesta, Elviksestä, Andrea Bocellista ,Katri-Helenasta, Tapio Rautavaarasta, Laila Kinnusesta, jne... On se kumma ,että musiikkimaun takia arvostellaan ihmisiä ja kehotetaan hakemaan jotain ammattiapua. Kumpi on pahempaa ? Olla jonkun laulajan fani vai ammuskella koulussa luokkatovereita hengiltä tai tehdä muuta pahaa toisille ?

Mä olen tosi onnellinen ,että hoksasin ryhtyä Tapsan faniksi. Tapsan musan kautta olen saanut tutustua moniin semmosiinkin biiseihin jotka olis ehkä muuten jäänyt mulle ihan vieraiksi. Kuten mm. perinteisiin suomalaisiin kansanlauluihin, vanhojen hyvien suomalaisten runoilijoiden ja säveltäjien tuotoksiin sekä esim. Tapio Rautavaaran moniin hienoihin biiseihin ja jopa klassisempaan musiikkiinkin.
  3. Joo mä luin Ilttiksestä kans tuon konserttijutun ! :) Iltasanomissakin näytti olevan siitä juttua, mut toi Iltalehden juttu oli kyl pitempi ja parempi. ( Olis maar se ollut kamalaa jos Tapsan takinliepeet olis siinä lopussa roihahtanut tuleen :o Kumma kun Tapsalle aina tuntuu sattuvan ja tapahtuvan, mutta onneks nyt vaan meinas sattua . )

Varmana olis ollut mahtavaa olla tuolla konsertissa. Olitko Uralin sielölä ? Jos olit tai joku muu täältä oli siellä niin olis kiva jos kirjoittaisi tänne vähän juttua sieltä, vaikka tossa Iltalehden jutussakin oli aika paljon asiaa.