Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin Tapsa ei oo vastuussa mun sanomisistani ja kirjoituksistani, joten häntä ei mun takia pidä inhota. Mun mielipiteet on mun omia ja knnan niistä vastuuni ite. Vaikken mä ihan hirmuisen paljon pidäkkän, niin Tapsa saattaa hyvinkin pitää Helmut Lotin laulamisesta ja moni muu Tapsan fani myös. Ei tänne kirjoittele, kuin ihan murto-osa Tapsan faneista. Ja kyllä varmaan jokaisen artistin fanijoukkoon kuuluu erillaisia ihmisiä. En mäkään kaikkia Kari Tapion faneja niputa samaan kastiin niiden muutamien Kari-fanien perusteella, jotka tänne kirjottelee. Mä tiedän esim. monia sellasia Kari Tapion faneja, jotka tykkää Tapsasta myös.
22.09.2009 13:51
No ei toi oikein kivasti ollut Tapsalta tehty. Eli ei kerää mitään hurraa- huutoja multa tommonen tempaus, vaikka Tapsa sen varmaan ihan vitsinä tekikin ( tuskin tahallaan halus sentään sitä Kokkosta mitenkään nolata) . Ihailtavalla huumorilla Taina Kokkonen sen homman klaarasi . Mut ei hänkään ihan täysin syytön ollut kun tuli siihen lavalle, vaikka Tapsalla oli ollut vielä joku laulu kesken.
22.09.2009 13:40
ja täällä taas tuttuun tapaan hutkitaan ennekuin tutkitaan ja otetaan asioista selvää. Eli mistäs tiedät jospa vaikka asiasta ( eli siitä lavalle tulosta) olisi sen toisen bändin kanssa sovittu jo etukäteen ?
15.09.2009 19:40
No, ei sen turvalleen meno lavalla mistään iästä johtunut vaan ns."kuningas alkoholista ". En mä morkkaa ja arvostele sen enempää Reiskaa tostaasiasta, mut huvittaa vaan, että toisille näköjään moiset törttöilyt sallitaan ilman sen suurempia noteraamisia. Jos esim. Tapsa Kansa olis ollut kyseessä niin eikös vaan tälläkin palstalla ja muualla netissä möyhkättäisi asiasta suureen ääneen
15.09.2009 19:36
> Taasko olet siellä lehtihyllyllä käynyt ilmaiseksi lukemassa? <
Mitäs sitten vaikka olisinkin ? Tuskin se sulta on mitään pois.
Mä tarkoitin , että Tapsalla on sellainen jykevänmiehekäs ääni, joka varmaan sointuu hyvin venäjänkieleen.
09.09.2009 15:43
Se on hyvä kun ite ootte niin täydellisiä ihmisiä , että on varaa arvostella ja ilkkua. En viitti sanoo niin rumasti kun mieli tekis, mut mua niin harmittaa tommonen ! ):
08.09.2009 19:50
Nasta juttu nuo T-paidat ! :) Mielenkiinnolla odotan millasia ne on.
08.09.2009 19:34
Mä en ole vielä tuota biisiä kuullut, mut odotan ihan innolla ja mielenkiinnolla sitä Katrin uutta levyä. Se varmaan sisältää aika hienoja, puhuttelevia ja koskettaviakin biisejä.
06.09.2009 19:16
No, siinäpä oli taas "sivistynyt" vastaus. Eipä teikäläisellä taida olla kaikki muumit laaksossa, kun heti täytyy kimmastua kun sanon mielipiteeni. Kyllä mä muitakin laulajia osaan arvostaa ja toi Jari Lappalainen laulaa kieltämättä kauniisti tuon laulun, mut siitä huolimatta haluisin kuulla Tapsankin version tosta biisistä.
06.09.2009 19:13
Paula Koivuniemi ei kuulu mun suosikkeihini. Liikaa kähinää, keimailua ja pakkelia naamassa. Biisit on kaikki semmosta samanlaista jumputusmusaa. Jos haastatteluja katsoo niin sen päässä ei liiku kuin kaksi asiaa : seurustelu ja miehet. Aina se nimittäin muistaa haastatteluissa raportoida siitä ,että missä tilanteessa sen rakkauselämä kulloinkin on, eli onko jotain sutinaa jonkun kanssa vai ei.
Äklö ja teennäinen muija !
06.09.2009 15:26
Kaunis laulu. Mut mä tahtoisin kuulla tän Tapsa Kansan laulamana. Oli varmaan vielä hienompi sen tulkintana.
06.09.2009 15:16
Kiitti sulle Uralin keikkatunnelmista. Niitä oli kiva lukea :) Ei oikein jäänyt mitään kysyttävääkään, niin kattavasti siitä kerroit . Se oli varmaan aika hauskan näköistä kun Tapsa veti sitä PIIITKÄÄÄ mikrofoninjohtoa suoraks :)
06.09.2009 15:02
Tapsa laulaa ton O Sole Mion tosi komeesti ! Kyl Helmut Lottikin sen omalla tavallaan hienosti laulaa, mut mä en siitä Lotista niin kauhiasti perusta. (Jos noista ulkomaalaisista viihdelaulajista puhutaan, niin enemmän tykkään esim. Paul Ankasta ja Patrizio Buannesta.)
Eikä Tapsan laulut oo mitään pelkkää kailottamista kuten sä väität, vaan kyllä se osaa herkästikkin laulaa. Uusimmista lauluista esim. "Yössä toukokuun" Tapsa laulaa mielettömän nätisti . Tapsalla on kans luonnollinen ja kaunissävyinen ääni.
ps. Tapsan hittibiisit on ikivihreitä. Ei ne kuulosta kuluneilta vuosikymmenien jälkeenkään. Kyllä niitä siis kelpaa laulaa ja niitä yleisö hältä toivoo. Mut ei Tapsa silti yksinomaan niitä laula vaan monenlaisia muitakin lauluja ja uutta upeeta musaa Tapsalta tuli just keväällä. Ne biisit ei ehkä vaan ole ihan sellaista tanssipaikka musaa, mut kun Tapsalla on ensvuonna niitä festarikeikkojakin, niin siellähän sitten sopii hyvin laulaa niitä uuusiakin biisejä.
06.09.2009 14:59
Ihan ok. Ääni on ihan soinnukas ja miehekäs. Nätisti laulaa ne hiljasemmat kohdat. Jotenkin sen laulutyyli on kuitenkin semmosta vähän raskasta ja rasittavaa kuunneltavaa pitemmänpäälle , että en ehkä ihan kokonaista konserttia jaksais kuunnella, mut muutaman laulun kylläkin.
23.08.2009 22:59
Tapsa on musiikillisesti lahjakas ihminen ! Toivo Kärkikin sen huomasi heti silloin aikanaan, sillä hän erotti jyvät akanoista. Kuinkahan moni nykyisistä uusista (iskelmä)laulajista Topin kriittisen seulan läpäisis.....
19.08.2009 18:48
No ei toi nyt parasta Tapsaa ole, mut ihan nätisti ja tunteikkaastikkin Tapsa tuossa laulaa. Ei laulaminen oo sellasta kailotusta, kuin Mikko Kilkkisellä samanikäisenä.
19.08.2009 18:43
Ei Tapsa ilkee ole, mut se on niin äkkipikainen ,että se möläyttää joskus miettimättä mitä sanoo.
13.08.2009 23:15
Tapsalla oli viishenkinen orkesteri ja kaks naista taustalaulajina. He hoitivat hommansa tosi hyvin. Karin orkesteri oli ihan ok myös.
11.08.2009 23:44
Karin esiintyessä porukka haukotteli . Ei ihmekkään että keikka tuntui pitkältä, kun sitä oli niin pitkävetistä kuunnella ja katsella.
Tapsa toi säpinää ja eloa porukkaan. Aika tuntui menevän äkkiä vaikka keikka kestikin n. puolitoista tuntia. Eli ei se mikään todella lyhyt keikka ollut, vaan ihan normaali pituinen. Delilahia Tapsa ei laulanut kahdesti vaan R.A.K.A.S:n
Hopeisen kuun Tapsa vetäisi tosi mahtavasti. Se sai valtavat ablodit. Eipä tainnut Kari missään vaiheessa saada yhtä kovia ablodeja.
Tapsa taputettiin useamman kerran takaisin lavallekkin.
11.08.2009 23:42
Kyllä Tapsan äänessä on sointia joka kantaa ilman mikrofoniakin. Mä oon kuullut Tapsan laulavan kirkossa ja esim. Espoon Sello-salissa ja Lohjan konserttisalissa ilman että ääntä olis mitenkään sähkösesti vahvistettu.
Eikä se nyt niin tärkeää ole että laulaako mikrofoniin vai ei.
Taito ja tunne ratkasee laulo sitten mikrofoniin tai ei.
11.08.2009 16:11
50 / 198