Tätä biisiä kuunneltiin aikanaan...tuo muistoja... Kaiken kauniin rinnalla.
http://www.youtube.com/watch?v=tRQo2w1CSPY&feature=PlayList&p=A6B866F6A7671638&playnext=1&playnext_from=PL&index=89
Nostalgiaa...
3
146
Vastaukset
Kaunis laulu. Mut mä tahtoisin kuulla tän Tapsa Kansan laulamana. Oli varmaan vielä hienompi sen tulkintana.
- Annu.
Vai tahtoisit kuulla. Tunge se Tapsukka nyt sinne mihin ei päivä paista. Etkö kerrankin voisi arvostaa jotain muutakin laulajaa kuin sitä! Jari Lappalainen esittää tuon biisin koskettavasti ja kauniilla äänellä. Toivottavasti Tapsa ei ole ikinä raiskannut tuota ihanaa biisiä esittämisellään.
Annu. kirjoitti:
Vai tahtoisit kuulla. Tunge se Tapsukka nyt sinne mihin ei päivä paista. Etkö kerrankin voisi arvostaa jotain muutakin laulajaa kuin sitä! Jari Lappalainen esittää tuon biisin koskettavasti ja kauniilla äänellä. Toivottavasti Tapsa ei ole ikinä raiskannut tuota ihanaa biisiä esittämisellään.
No, siinäpä oli taas "sivistynyt" vastaus. Eipä teikäläisellä taida olla kaikki muumit laaksossa, kun heti täytyy kimmastua kun sanon mielipiteeni. Kyllä mä muitakin laulajia osaan arvostaa ja toi Jari Lappalainen laulaa kieltämättä kauniisti tuon laulun, mut siitä huolimatta haluisin kuulla Tapsankin version tosta biisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762