Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jospa sä nyt tekisit vaikka Osama bin Ladenit ja häipyisit johonkin onkaloon piileskelemään, niin ettei susta näkyis,eikä kuuluis mitään.
21.08.2008 18:15
Kyllä hyvää kannattaa taas odottaa !
Mä olen menossa nyt syksyllä ainakin Hämeenlinnaan Tapsan konsertiin... pitää katsoa jos menis vielä toiseenkin konserttiin ( esim. Lahteen).
Toi Nostalgia biisi on ihana. Olis kyllä kiva jos Tapsa sen siinä konsertissa laulais.
ps.Mä näin kans tuon Salkkarijakson viimeviikolla, jossa Ismo ja Inka tanssasi sen Tapsan laulun tahdissa. Se oli mukava kohta ! :D
20.08.2008 23:31
Kuuntelin tuon laulun Elviksen laulamanakin ja tykkäsin siitä versiosta vielä aikalailla enemmän, vaikkei toi Tom Jonesin tulkintakaan siitä mikään hassumpi ole.
Hieno laulu kaikenkaikkiaan. Olis kyllä upeeta kuultavaa, jos Tapsa laulais tuon laulun myös
19.08.2008 00:27
Mä en kans erityisemmin tuosta Charles Blogmanista välitä. Se on jotenkin ehkä vähän liian lipevän oloinen mun makuuni, saattaa kyllä johtua se tunne niistä sen biiseistäkin, jotka kaikki on sellaisia imeliä ja samalla sävelellä tehtyjä. Ei niitä oikein meinaa toisistaan erottaa. Eli vähän monipuolisuutta ja vaihtelevuutta niihin biiseihin, kiitos. Lauluäänihän Blogmannilla on ihan ok, eli sellainen miellyttävä. Ei kovin persoonallinen, mutta ei ärsyttäväkään.
Persoonana Charles on varmaan ihan miellyttävä, iloinen ja mutkaton tyyppi, kuten Suomenruotsalaiset usein yleensä ovat
19.08.2008 00:14
Ei ole mullakaan siitä sen tarkempaa tietoa, kuin että tässä syksyllä se levy julkaistaan. En tiiä missä vaiheessa mahtaa levynteko tällähetkellä olla, että onkohan Tapsa käynyt jo kaikki levyn biisit studiossa laulamassa.
Kovasti malttamattomana sitä levyn julkaisua odottelen. Toivottavasti tulisi informaatiota sen levyn tarkemmasta julkaisuajankohdasta.
19.08.2008 00:00
Mä en ole ravintoloissa Tapsan keikoilla pahemmin käynytkään, joten en tiedä mihin aikaan se siellä aloittaa, mut tanssilavoilla tosiaan aloittaa joskus 22.15 tai joskus 22.30.
18.08.2008 23:57
Oot sä kyllä vitsikäs....Noi sun mainitsemas biisit ei ole mitään Tapsan parhaita lauluja olleenkaan. Biletysbiiseinä noi on kyllä ihan riehakkaan tunnelman aikaansaavia. Mut Tapsalla on huomattavasti hienompiakin lauluja paljon, ja lisää tulee kokoajan.
11.08.2008 21:01
Matti Salminen ei uskalla esiintyä Tapsan kanssa, koska Tapsa laulais sen suohon ja syvälle ! Niin ,että se siitä.
11.08.2008 16:31
Mielipiteitä saa olla, mut kyllä ton basistin kommentti oli asiallisuudessaan ja järkevyydessään suoraansanottuna sieltä hanurista ja syvältä. Eipä ihmekkään ,että on päätynyt basistiksi, kun ei tunnu sitä järkikultaa päänupista löytyvän hitusen vertaa edes.
08.08.2008 20:52
Voi että, mä oon niin iloinen, että tossa jutussa kävi loppujen lopuks noin hyvin! :) Tapsa se osaa olla yllätyksiä täynnä. Ihana homma kertakaikkiaan ! Toivottavasti jatkavat nyt samaan malliin.
07.08.2008 20:17
Äläs sano ! Kyllä mä luulen, että yhteistyö Matti Salmisen kans sujuis hyvinkin upeesti.
07.08.2008 20:11
Ei Tapsa ole mikään huonokäytöksinen öykkäri, muuta kuin korkeintaan ehkä sitten, kun se on huonolla tuulella. NIH!
Tapsa on värikäs persoona ja semmosia Suomen musiikkimaailma just tarttee, eikä mitään persoonattomia "harmaa hiirulaisia".
Siinä suhteessa mä olen samaa mieltä, että tietenkään, ei kaikkien artistien tarvitse niin särmikkäitä persoonia olla mitä Tapsa on, mut ei mitään semmosia imeliä mielistelijöitäkään.
07.08.2008 20:07
Tapsa on parempi! NIH! Ja Tapsan ääni sopii kyl paremmin eri tyylisiin lauluihin. Mut mikäjottei ihan mielenkiintoinen olis toi Tapsan ja Matti Salmisen yhteiskiertue.
06.08.2008 23:17
Olkoon vaan vaikee luonne, mut Tapsa on oikee kunkku!!!
Matti Salminen on erinomainen basso, mut pysyttelis vaan siellä oopperan puolella. Ainakin kun mä kuuntelin levyltä kerran sen Slaavilaisia balladeja, niin kyllä niissä ainakin oli niitä oopperamaneereita kuultavissa ihan tarpeeks. Ei istunut ainakaan niihin lauluihin se laulutyyli.
06.08.2008 08:40
Kyllä mä uskon, että Tapsa Ninaa rakastaa ihan oikeesti. Nina on vaan turhan pessimisti siinä asiassa, kun tollee kirjoittaa blogissaan.
Sen mä kyllä myönnän, että oot oikeessa siinä ,että paljon sillä Ninalla on kestettävää Tapsan kanssa ( noh,eipä ole ainakaan ykstotista elämä ;) )
Ilmeisesti Tapsa ei sitten olekkaan niin mutkaton persoona (kotioloissa varsinkaan) mitä mä olen ajatellut... mut laulajana se on ihan yhtä upea silti.
04.08.2008 18:19
Kyllä mä olisin kans tosi yllättynyt, jos Tapsa siihen ohjelmaan suostuis osallistumaan ( tosin Tapsahan osaa myös yllättää ;) ), mut olishan se mukavaa ja mielenkiintoista nähdä siinä tanssimassa.
04.08.2008 17:44
Paitsi, että et tainnut sittenkään olla OIKEASTI Tapsan viimesyksyn Verkatehtaan konsertissa, muuta, kuin mielikuvituksessasi. Ite kirjoitit täällä jo hyvänaikaa sitten ,että et meinaa mennä Tapsan keikoille/konsertteihin enää, kun sen käytös on niin monet kerrat ollut tökeröä niissä. Miksi siis viimesyksynä olisitkin yhtäkkiä muuttanut mieltäsi ?
Mä olin siellä ja konsertti oli MAHTAVA, vaikka se oli vasta kiertueen toienen konsertti, niin silti kaikki tuntui menevän nappiin ja Tapsan ääni soi mielettömän upeesti.
Mä voisin kysyä sulta muutaman kysymyksen siitä konsertista, joihin osaisit kyllä vastata JOS todella olit siellä, mut antaa nyt olla... ei maksa vaivaa. Sulla on oma mielipiteesi ja käsityksesi Tapsasta ja saat ne mun puolesta pitää, vaikket hänen konserteissaan ja keikoillaan olis muutamaan vuoteen ollutkaan.
04.08.2008 17:41
Se tarkoittaa sitä, että oopperapeelot haluavat vaan ilkkua ja haastaa riitaa.... :(
Tapsahan ei kuulu mihinkään oopperapiireihin, niin ei kai häntä silloin mihinkään oopperarooliinkaan valita.
03.08.2008 20:21
"Jos on ulkoiselta olemukseltaan, punakka, tanakka ja hanakka se on kaukana karismaattisuudesta!! "
En ole väittänytkään ,että Paul Pots olis erityisen karismaattinen... Mut Tapsa on aivan toista maata ! Niin ihana!
03.08.2008 14:25
Miehekäs ääni voi olla kyllä muutakin, kun sellaista Kari Tapiomaista mörinää.
30.07.2008 11:35
61 / 198