Kansalla täytyy mennä huonommin kuin edes minä kuvittelin. Lipun- ja levymyynnin täytyy olla aivan nollassa, kun mainostempuksi kelpaa jopa ero omasta eukosta. Olisiko tapsulinkin jo aika tunnustaa tosiasiat, vetää johtopäätökset ja tehdä lopulta jamppatuomiset eli lähteä Kanarian saarille hoitamaan hommat loppuun?
Epätoivoinen kansa
11
777
Vastaukset
Jospa sä nyt tekisit vaikka Osama bin Ladenit ja häipyisit johonkin onkaloon piileskelemään, niin ettei susta näkyis,eikä kuuluis mitään.
- ZaiZai
Eiköhän Tapani ole joutunut ihan tahtomattaan tämän kyseisen kohujulkisuuden kohteeksi.
- ..^^..
Näinpä. Siitä saamme "kiittää" Ninaa ja hänen ah niin avointa blogiaan...
- Just me
HÄPEÄ !
- Just me
Tarkoitin viestini juuri sinulle, eli toistan: HÄPEÄ !
- Petter X
Just me kirjoitti:
Tarkoitin viestini juuri sinulle, eli toistan: HÄPEÄ !
En mä vingu lehdissä omaa eroani, vain ja ainoastaan jotta saisin pari äärettömän huonoa levyä myydyksi. Niin, eikä mulla ole vaimona naikkosta jonka tarvitsisi roskalehdissä puffata mun uraa. Mutta minkäs teet, toiset ihmiset käyvät töissä, toiset taas ovat lahjattomia ja toivovat jopa tekaistulla erollaan myyvänsä muutaman äärettömän surkean levyn, mitkä eivät normaalisti kelpaisi edes kaljatuopin alusiksi.
- ennen kuin...
Petter X kirjoitti:
En mä vingu lehdissä omaa eroani, vain ja ainoastaan jotta saisin pari äärettömän huonoa levyä myydyksi. Niin, eikä mulla ole vaimona naikkosta jonka tarvitsisi roskalehdissä puffata mun uraa. Mutta minkäs teet, toiset ihmiset käyvät töissä, toiset taas ovat lahjattomia ja toivovat jopa tekaistulla erollaan myyvänsä muutaman äärettömän surkean levyn, mitkä eivät normaalisti kelpaisi edes kaljatuopin alusiksi.
Tapsa ei ole vinkunut lehdissä yhtään mitään, kaikki on kopioitu suoraan Ninan blogista. Pidä se mielessä. Avokkihan se tämän koko rumban aloitti, Tapsa itse ei todellakaan soittele lehdille, asia on juuri päinvastoin.
Iltiksen foorumilla on kyllä mielenkiintoinen paljastus Ninasta. Saa siitäkin naisesta ihan eri kuvan... ennen kuin... kirjoitti:
Tapsa ei ole vinkunut lehdissä yhtään mitään, kaikki on kopioitu suoraan Ninan blogista. Pidä se mielessä. Avokkihan se tämän koko rumban aloitti, Tapsa itse ei todellakaan soittele lehdille, asia on juuri päinvastoin.
Iltiksen foorumilla on kyllä mielenkiintoinen paljastus Ninasta. Saa siitäkin naisesta ihan eri kuvan...Niin just! Ei Tapsa ole tästä koko erokriisi touhusta ite mitään lausuntoja antanut. Eikä Tapsa sitäpaitsi voi kaikenaikaa olla vahtimassa, sen vaimo ja/tai tyttären tekemisiä.
- Hannu Hanhi
kirja ja levy ja kiertue tulossa syksyllä!!Kaikki keinot ilmaiseen markkinointiin ovat sallittuja... Pääasia että puhutaan... ja tämä on kyllä toteutunut. Tosissaan tokko kovin moni on enään Kansan taidetta osaa ottaa..
- ZaiZai
Minä en kyllä usko ,että näissä "erokriisi" kohujutuissa mistään mainoskikasta on suinkaan kysymys.
- pääohjehan
ZaiZai kirjoitti:
Minä en kyllä usko ,että näissä "erokriisi" kohujutuissa mistään mainoskikasta on suinkaan kysymys.
on, että aina on pääasisa, että puhutaan oli se sit negaa tai positiivista. Jos ei puhuta mitään , niin silloin on unohdettu stara.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413182
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582572Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292019- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?801463Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651425- 891115
- 901069
- 841065