Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ristopenttinen
profiilit
ristopenttinen
ristopenttinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Annapurnan ympäri on sen verran helppo mennä ettei opasta kannata ottaa. Siellä on tosi paljon muita trekkaajia ja paikallisia sillä reitillä. Majapaikkoja ja ruokaa saa kylistä joita on aina muutaman tunnin kävelymatkan jälkeen. Ennen korkeimman solan ylitystä on hyvä varata muutama päivä ohueen ilmaan totuttelemiselle ettei vuoristotauti iske. Muktinathissa on hyvä totutella jos kierrät sen siten päin että olet siellä ennen ylitystä.
19.12.2006 16:02
Olen hoidellut kaikki juna- ym. liput vasta paikan päällä ja yleensä itse. Joskus olen kyllä ostanut paikallisesta pienestä matkatoimistosta junaliput kun en ole itse viitsinyt jonotella.Välityspalkkiot ovat kuitenkin melko pienet.
En tiedä yhtään miten suuret provikat nämä jo Suomeen hoidettavat liput maksavat mutta luuulisin että halvemmalla pääsee kun hoitaa paikan päältä. Tosin monet pikku yrittäjät jotka tulevat käsipuolessa roikkumaan jo Delhin kentällä ovat pahimman luokan huijareita. Vetävät törkeää ylihintaa kaikista palveluista. Se että kyltissä lukee vaikka mikä "government approved" ei takaa mitään.
En tiedä minkä tason majoitusta haet, mutta itse ottaisin taksin kentältä suoraan Pahar Ganjiin ja hoitelisin yöpaikan sieltä itse menemättä taksikuskin suosittelemaan paikkaan. Halpoja majapaikkoja on katu täynnä. Luksusta hakevalle en suosittele. Pahar Ganjissa pääset vieläpä suoraan keskelle aitoa paikallistunnelmaa josta jotkut pitävät ja toiset taas eivät halua enää ikinä takaisin Intiaan. Sieltä löytyvät myös pikku matkatoimistot joista saa lippuja halvalla ja rautatieasema sekä kaupungin keskusta ovat melko lyhyen matkan päässä.
Olen kylläkin ollut Intiassa pitempiä aikoja joten päivän tai parin heitot aikataulussa eivät ole tuntuneet missään.
15.09.2006 10:23
Joskus olen ollu noissa kuvauksissa. Hotellin lobbyssä värvättiin mukaan. Aamulla vietiin bussilla studioille ja sitten se oli semmosta tosi tylsää venailemista koko päivän aina auringolaskun yli. Ohjaaja vakuutteli hermoilevalle naisnäyttelijälle että se on hyvä ja sit filmattiin pari minuttia ja odoteltiin tunti pari ja samaa koko hela dagen. Jotkut tyypit mitkä tunsi niitä intian tähtiä sano että siellä oli isojakin staroja mutta tiedä noista. Hyvännäkösiä tanssimisuja oli, olis ehkä pitäny hieroa tuttavuutta.
Seuraavana päivänä olisivat toivoneet taas mukaan näyttelemään eurooppalaista mutten jaksanu mennä kun palkka oli niin pieni, hiton tylsää ja liian vähän safkaa ja virvokkeita tarjolla. Kuvan nimi saattoi olla Shikara mutten ole varma. Siinä oli kohtaus jossain timanttihuutokaupassa etelä-afrikassa se missä olin mukana, jos joku tietää niin voishan tuon ehkä kattookin joskus. Sellainen oli minun Bollywoodini.
28.06.2006 21:31
Delhi, Kalkutta ja Madras(Chennai). Orissassa Puri, etelässä kantsii käydä tamil Nadua ja Keralaa kiertelemässä. No joo, ota vaikka vuosi aikaa niin kiireettömästi tutustuu melko moneen paikkaan.
06.04.2006 13:01
1 / 1