Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

4

1. Olen hoidellut kaikki juna- ym. liput vasta paikan päällä ja yleensä itse. Joskus olen kyllä ostanut paikallisesta pienestä matkatoimistosta junaliput kun en ole itse viitsinyt jonotella.Välityspalkkiot ovat kuitenkin melko pienet.
    En tiedä yhtään miten suuret provikat nämä jo Suomeen hoidettavat liput maksavat mutta luuulisin että halvemmalla pääsee kun hoitaa paikan päältä. Tosin monet pikku yrittäjät jotka tulevat käsipuolessa roikkumaan jo Delhin kentällä ovat pahimman luokan huijareita. Vetävät törkeää ylihintaa kaikista palveluista. Se että kyltissä lukee vaikka mikä "government approved" ei takaa mitään.
    En tiedä minkä tason majoitusta haet, mutta itse ottaisin taksin kentältä suoraan Pahar Ganjiin ja hoitelisin yöpaikan sieltä itse menemättä taksikuskin suosittelemaan paikkaan. Halpoja majapaikkoja on katu täynnä. Luksusta hakevalle en suosittele. Pahar Ganjissa pääset vieläpä suoraan keskelle aitoa paikallistunnelmaa josta jotkut pitävät ja toiset taas eivät halua enää ikinä takaisin Intiaan. Sieltä löytyvät myös pikku matkatoimistot joista saa lippuja halvalla ja rautatieasema sekä kaupungin keskusta ovat melko lyhyen matkan päässä.
    Olen kylläkin ollut Intiassa pitempiä aikoja joten päivän tai parin heitot aikataulussa eivät ole tuntuneet missään.