tupu04

Iloinen,ulospäinsuuntautunut ,brunette,ruskeasilmä,164cm,naisellisen muodokas.Kokeilunhaluinen,huumorintajuinen ja maailmaa nähnyt keskiik. energinen nainen.
Väreistä sytyttävät burgundinpunainen ja musta sekä turkoosi,matkustelu avartaa elämänkatsomusta!
Huumorintajuiset,älykkäät,persoonallisen miehekkäät ja sopivan joustavat,kokeilunhaluiset miehet säväyttävät ja saavat sydämeni pomppimaan mukavasti.Ystäväpohjalla olisi kiva tutustua....loppu muotoutuu kemioista sitten!Aurinkoista mieltä kaikille lukijoille!Voit laittaa viestiä,jos kiinnostuit!
t. Titu
Suosikkibändit/artistit: Hyvät kotimaiset kuten Lauri Tähkä ja Elonkorjuu, Jari Sillanpää, Latinomusiikki jne.
Suosikkileffat: Sound of Music, Tuulen viemää
Lempikirjat: Saksalainen Anna Franckin päiväkirja
Vapaa-aikanani: Ulkoilen, sauvakävelen, uin ja pyöräilen, sekä matkustelen ulkomailla
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: thaimaa, Dubai, Kypros, Azorit
Katson tv:stä mieluiten: Saksalaista komediaa, Dokumentteja, huumori- ja musiikkiohjelmia
Kotieläimet: Ei tällä hetkellä allergian vuoksi
En pidä: Pilvisistä päivistä, aikaisista aamuista
Ruoka & juoma: Hyvä kalaruoka, tai murea sisäfilepihvi valkosipuliperunoilla, salaatilla ja punaviinilasillisella ja jäävedellä
Koulutus: Ammattikorkeakoulu
Ammatti: Terveydenhuolto
Työskentelen: Erikoissairaanhoitajana
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Messenger: on ja valituille luovutan sen
IRC: ei
Hakusanat: brunette, hki
- ja useita emätin kouristuksia saan usein,kun hyväilen sormella,dildolla tai muulla sopivalla esineellä ja samalla hieron glitorista sähköhammasharjalla,kouristuksia saan 10-12 aina kerralla.Minulla ei kyllä kipeydy paikat kuten sinulla,alavatsa voi hieman nipistellä seuraavana päivänä.Mutta olo on ihanan virkeä ja rentoutunut.tällaisia orkkuja en kuitenkaan saa itse yhdynnässä kovin usein,mutta nautittavaa seksiä saan kyllä silloin tällöin
t.tituliini - Kalusi on juuri sopivankokoinen,isompi ei enää tunnu hyvältä joka asennossa.Enempi vaikuttaa lopulta naisen tyydytykseen,kuinka naista hyväilet ja tyydytät,siis miten muuten osaat antaa tyydytystä naiselle ja saada hänet nauttimaan.Ole tyytyväinen ja avoimen innokas, vaihtelevan eroottinen niin itsekin saat ihanan tyydytyksen!
- sähköhammasharjalla saa hyvin hellän kiihkeeästi,jos käytät harjaan ja glitorikseen vaseliinia pikkurillinpäänkokoisen keroksen,ei satu.Olen tsaanut näin mahtavia orkkuja jo usean vuoden kerran viikossa yleensä,toki samalla voi käyttää myös sauvaa,kynttilää tai sopivaa purkkia ym emättimessä dildon asemasta.Eikunnauti!
- on tuonkokoinen,ei yhtään isompi,isosta vain haittaa,eikä tunnu hyvälle jos sattuu esim.takaapäin,15-17cm paras,silloin voi pidempään rakastella,tietysti hyvä,jos on paksuutta sopivasti,tuntuu paremmalta,mutta oikeesti se taito ja sen käyttö ja miten mies naista pitää hyvänä muutenkin,hyvät esileikit,ne vaikuttaa rakastelun ihanuuteen eniten.
- ja naisellisempi olo.Olin tässä 10v puoliposliini,,nuoremman miehen toiveesta.Nyt taas pari vuotta karvoitukseni siisti,normaali karvoitus.nykyinen miesystäväni jumaloi sitä ja se on naisellisempi ja kiihottavampi,ei ole kaikki tyrkyllä,ei ne karvat kuulema nuollessa haittaa,voihan hiemn levittää,ei ne ka´rvat glitoriksessa eikä siseemmällä kasva.
...Makuja on tietysti monenlaisia.
Viihdyn tällaisena nyt,tunnen itseni aikuiseksi naiseksi,en pikkutytöksi. - ...käydä vieraissa,on piristävää,vaatii mieheltä hyvän itsetunnon,jos antaa luvan käydä vieraissa.Minäkin olen siihen luvan saanut ja nauttinut,ei oo keltään pois,jos sen hyväksyy molemmat.Elämä on ihanaa ja siitä on lupa nauttia,ei yksi ihminen osaa tyydyttää toista monipuolisesti,jokaisella on omat ihanat tavat...olen sen vuosien ajan kokemut ja olen tyytyväinen!
- ...kokemuksena kerran tosi komea tummahiuksinen mies ja hyväkroppainen ,jonka kanssa tanssimme ja sitten sänkyyn ja ai et kun hämmästyin,kun näin veitikan,kiihotti,kundi teki hyvin kielihommat ja sain mahtavan orkun sillä 6-7cm:llä,et sillai ja joku 18cm ei anna aina mitään kun kipua vain!Kokemus tämäkin!
- ...voit parhaiten saada nautintoa ees tas liikkeellä ja sitten tehden hitaasti kahdekssikkoliikettä ja vielä mene mahdollisimman lähelle miestäsi ja nojaa eteenpäin ja siinä ees taas liike tuntuu hyvältä,voit pyytää miestä myös allasi työntelemään ylös vastaan...nautinnollista ratsastusta sinulle...kokeile myös sivuttain asentoa ym...
- ..valitettavasti en voi sietää ajatusta pyllyn pusuttelusta...on vain epähygieenisen tuntuista...olen niin tarkka ja esteettinen...puhdas mies pitää olla muutenkin suukotteluun kaikkialle...pyllysuudelmat ei vaan minuun iske...tehköön ne jotka siitä pitävät,,,jokainen haluamallaan tavalla saa nautinnon kyllä....en moralisoi ketään...teen vain mikä hyvältä tuntuu!
- melkein...kaikki muut suutelukohteet on ok,paitsi peppureikä...pisteitä eniten eli 3p...glitalle,pimpalle,rinnoille,nänneille,pakaroille,suulle...muille 2p. ja anus siis 0p!
...siis minä pidän ihanista hyvistä suutelijoista!
T.hotlady - ...saan parhaiten orgasmin.Kaikki asennot jossa naisen glittaan ja häpykumpuun kohdistuu ärsytys,hieronta...auttaa naisen orgasmin saavuttamiseksi.Lisäksi voit tietysti hieroa esim rakastellessasi takaapäin,naisen glittaa,tuottaa tosi hyvin usein orgasmin myös.Naiset ovat tosin erilaisia ja saavat erilailla orgasmeja tai sitten ei....esileikit on tärkeitä...mut ei liian kauan...hewlli naistasi...auttaa laukeamiseen myös...t.kokenut N
- pissaamatta ja ei alapesua...silloin voi ottaa tutkimukset.Jos virtsatieinf. epäilet,silloin mieluiten 10-12t eli yön yli ja silloin pesu ensin ja ohjeen mukaan toiminta!Mutta klamydia ja tippurinäyte otetaan ilman pesua.t. Hoitaja
- kuin etusormi,osoittaa,että on testosteronia enemmän ja tämän todisti dokumentti joku aika sitten tv.ssä,tutkimus oli tehty 16rvk.lla lapsivedestä ja piti paikkansa,olivat myös juoksijoina parempia,tehtiin testi sormen pituuden mukaan ja oli pätevä 6 juoksijasta,4,llä pätevästi...et sellainen käasitys...katselkaa siis nimettömiä...jospa totuus selviäisi.Tapaamistani miehistä isompikaluisimpia ovat olleet hoikat ja pienet miehet!
- ..veikkaan 5cm!Sehän on jo kivan tuntuistakin!
..odotan vastausta sitten!
..milloin kilpailu loppuu?...heh! - arvelisin 18cm ja ikää miehellä on 31v!
Mitäs on palkkioks? - Kyllä 5 sormen paksunen on jo aika jättikokoinen...ainakin mulle!En haluiskaan sellaista itteeni survottavan!
...en yleensä puhu pötyä...mut eihän kaikkien rakenne ole sama..samahan se on miehissäkin...kokoja on erilaisia heilläkin!
,,,tärkeempää toimivuus ja tunteet,nautinto...aina olen yleensä nauttinut!..et se on tärkeintä!nauttikaa kukin omanlaisellanne! - ..mulla ei mee edes 2 sormea ja oon normaalikokoinen 50v nainen 163cm,ja pituudeltaan menee korkeintaan 17cm ei enempää!
On hiukka ahtaat mitat,joten piti synnyttää sektiollakin.Yks sormikin puristaa jo kivasti,kun saa glittaorkun. - Pidän ratsastuksesta,siinä ei ole vaikeutta ollut koskaan.Liikun aina ees taas,en juuri ylös ja alas,tämä ees taas liike on luontevaa ja tuntuu molemmista hyvälle,lisäksi välillä pyöritän kahdeksikkoliikettä eteen ja taakse,tuntuu hyvältä miehestä ja myös itsestänikin.Tee liikkeet hitaasti ja välillä hieman nopeammin.Harjoittelemalla onnistut.Älä nosta liian ylös itseäsi,ettei tapahdu luiskahduksia...onnistuu varmasti kun maltat!
- Tänä iltana 3t sitten.Ensin suuseksiä,sitten mies päällä,sitten takaapäin pylly oikein pystys,sitten ratsastaen ja lopuks kauan mies päällä...tuntupa ihananalle ja suuteluita joka puolelle kehoa ja usein seksin aikanakin...ihana nainti...kihelmöi vieläkin kehossa...haluu lisää!!!
- Kyllä liian iso tai yli 18cm kalu sattuu ja varsinkin takaapäin, ei tuu mitään kun sattuu mielettömästi,kun osuu kohdun napukkaan.Kerran olin 2 päivää kipeenä ja vaikea nousta edes ylös sängystä.joten haluan mieluummin tyydyttää itseäni pidempään hieman pienemmällä kalulla sopiva n.15-18cm maksimissaan,paksuutta voi olla hieman enemmän sitten!Mutta kai isollakin saa nautintoa,mut miehen tulee olla taitava!
Nauti hitaasti ja lämmeten!