Vapaa kuvaus

Raitis ja savuton tavallinen suomalainen mies

Suosikkileffat: Viisi vuodenaikaa, audition, isle, Lord of the Rings, Snatch, ei näitä kaikkia tähän mahdu. Scifi, Kauhu, Fantasia, anime, pääasiassa mutta melkein kaikki menee.

Vapaa-aikanani: punttisali, säännöllisen epäsäännöllisesti sekä muuta sekalaista liikuntaa, lievä leffa friikkiys ja syksyllä, R&A, maratoni.

Kreikassa, filippiineillä ja thaimaassa on jo käyty, historialliset kohteet, missä tahansa mutta ei turistirysiä.

Katson tv:stä mieluiten: Dokumentteja, Leffoja

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Hakusanat: raitis, savuton

Aloituksia

0

Kommenttia

74

1. Katsotaan+nyt+kun+tätä+hätätilaa+jatkuu+pari+vuotta+eikä+loppua+ole+näkyvissä,+tästä+tulee+yksi+kausiflunssa+lisääjoka+ei+koskaan+poistu+kierrosta+tältä+pallolta.Eihän+normaaliin+flunssaankaan+ole+keksitty+täysin+toimivaa+rokotetta+sen+muukautuvaisuuden+takia,+miksi+korona+olisi+erilainen.Ne+terveydelliset+haitat+unohtuvat+nopeasti+kun+ihmisten+päät+alkavat+hajoamaan+jatkuvaan+todennäköisesti+aiheettomaan+hätätilaan,+hyvänä+puolena+hallitukselle+vanhukset+saadaan+liikkumattomuuden+takia++kotiin+suljettuina+yleiskunnon+heikentyessä+tapettua.Itse+pesen+kädet+ja+pidän+turvaetäisyyden+mutta+maskia+en+ala+pitämään.
  2. Se+mikä+minkäkin+puolueen+kannatus+tulee+olemaan+nähdään+seuraavissa+vaaleissa.+Tällä+hetkellä+ei+mihinkään+kannatus+galluppiin+voi+luottaa,+tosin+itse+en+koskaan+noita+galluppeja+ole+uskonut.Mutta+itse+asiaan,,+aloituksen+sanavalinnat+itsessään+kertovat++enemmän+aloittajasta+kuin+kyseessä+olevasta+asiasta.