dragonpass2

dragonpass2 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Raitis ja savuton tavallinen suomalainen mies

Suosikkileffat: Viisi vuodenaikaa, audition, isle, Lord of the Rings, Snatch, ei näitä kaikkia tähän mahdu. Scifi, Kauhu, Fantasia, anime, pääasiassa mutta melkein kaikki menee.

Vapaa-aikanani: punttisali, säännöllisen epäsäännöllisesti sekä muuta sekalaista liikuntaa, lievä leffa friikkiys ja syksyllä, R&A, maratoni.

Kreikassa, filippiineillä ja thaimaassa on jo käyty, historialliset kohteet, missä tahansa mutta ei turistirysiä.

Katson tv:stä mieluiten: Dokumentteja, Leffoja

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Hakusanat: raitis, savuton

Liittynyt 22v sitten
0 aloitusta · 77 kommenttia
Voin+omasta+kokemuksesta+sanoa+että+se+joka+on+ollut+suhteessa++yltiö+mustasukkaisen+kanssa+ei+löydä+siitä+mitään+positiivista,+pitää+miettiä+tarkkaan+mitä+tekee+tai+sanoo+ettei+kumppani+saa+raivokohtausta.Parasta+asiassa+oli+että+hän+syytti+minua+välinpitämättömäksi+kun+en+ollut+mustasukkainen,+sillä+että+sanoin+luottavani+häneen+ei+ollut+mitään+merkitystä.alussa+oli+vähäistä+mutta+suhteen+loppussa+pelkkä+katse+hänen+mielestään+väärään+suuntaan+riitti+siihen+että+avokki+sai+väkivaltaisen+raivokohtauksen+ja+mitään+selitystä+oli+aivan+turhaa+edes+yrittää+antaa,+jälkeenpäin+hän+selitti+että+ei+pystynyt+kontroloimaan+itseään+siinä+tilassa.Kestin+tätä+noin+1,5v+kun+aloin+saamaan+itse+psyykkisiä+oireita+ja+jouduin+lopettamaan+suhteen+vaikka+rakastin+häntä+vieläkin+siinä+vaiheessa,+lähinnä+syynä+oli+pelko+omasta+turvallisuudestani+koska+tiesin+hänen+pystyvän+vahingoittamaan+minua+vaikka+vannoikin+rakastavansa.Nykyään+pienikin+merkki+mustasukkaisuudesta+saa+karvani+pystyy+ja+mielenkiinto+henkilöön+loppuu+siihen.
Parasta+tässä+on+että+suunnittelu+aloitettiin+2017,+sopivasti+tiettyyn+aikaan.+Olisi+kiva+tietää+kuinka+paljon+tämäkin+Aivopieru+tuli+tai+tulee+tulevaisuudessa+maksamaan,+sekä+se+ketkä+tätä+päätöstä+olivat+rustaamassa+kolme+vuotta.Tosin+eihän+tuossa+käytetty+kuin+veronmaksajien+rahoja+joten+ilmeisesti+kassa+on+pohjaton+kun+ideologinen+kohde++on+oikea.