Vapaa kuvaus

Raitis ja savuton tavallinen suomalainen mies

Suosikkileffat: Viisi vuodenaikaa, audition, isle, Lord of the Rings, Snatch, ei näitä kaikkia tähän mahdu. Scifi, Kauhu, Fantasia, anime, pääasiassa mutta melkein kaikki menee.

Vapaa-aikanani: punttisali, säännöllisen epäsäännöllisesti sekä muuta sekalaista liikuntaa, lievä leffa friikkiys ja syksyllä, R&A, maratoni.

Kreikassa, filippiineillä ja thaimaassa on jo käyty, historialliset kohteet, missä tahansa mutta ei turistirysiä.

Katson tv:stä mieluiten: Dokumentteja, Leffoja

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Hakusanat: raitis, savuton

Aloituksia

0

Kommenttia

74

1. Olen 40 vuotias mies ja itselläni on melkein sama tilanne, hallitsen kyllä ne sosiaaliset tilanteet jotka siviilissä tai töissä täytyy hoitaa mutta minulla ei vain ole yksinkertaisesti mielenkiintoa alkaa lässyttämään ihmisten kanssa jokapäiväisistä asioista.
    Minuakin on sanottu että kovaksi, tylyksi ja etäiseksi, myönnän että asia on näin koska se helpottaa omaa elämääni.
    Olen yksin mutta en ole koskaan ollut yksinäinen, parisuhdetta kyllä joskus kaipaa mutta se on tullakseen jos tulee.
  2. Mielestäni kyseinen testi pitää tehdä viimeistään siinä vaiheessa kun suhteesta tulee vakavampi, edellytän sitä partneriltani ja itselleni se on automaattinen asia.
    En voisi luottaa täysin toiseen jos en näkisi paperilla ettei mitään sp-pöpöjä ole, en ymmärrä miksi joku loukkaantuisi tästä vaatimuksesta.