Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

10

  1. Strategiani oli aloittaa helpoista ja rakentaa yhdistelevä essee viimeiseksi.

    Kaksi ensimmäistä esseetä mitä tein meni unelman lailla.

    Kolmannessa esseessä huomasin kuluttaneeni jo liikaa aikaa ja keskityin aikapaineeseen. Kirjoitin kolmannen esseen ehkä alle 40 minuutissa. Kolmatta esseetä kirjoittaessa sain koota tunteitani aika usein ja se vaikutti liikaa esseeseen.

    Yhdistelevä essee ei mennyt myöskään tarpeeksi hyvin. En usko saavani yli kymmentä pistettä siitä, hyvä jos saan puolet.

    Toisin sanoen en usko saavani vähintään neljänneksi parasta tulosta, jonka tarvitsisin
    päästäkseni pelkkien pääsykoepisteiden varassa.

    Kirjoitin joka tapauksessa kokeessa niin, että kynä sauhusi ja sain jopa vesirakon yhteen sormista.

    Olen tyytyväinen siihen nähden,että opiskelin kaksi viikkoa intensiivisesti kokeeseen. Tunnen, että en ole ikinä oppinut näin nopeasti ja laajasti. Ehkä tästä kokemuksesta olisi hyötyä jatkossa jos ei mitään muuta?!
  2. Se on perustaito!