mensan harjoitustestin keskihajonta

juu

Onko mensan harjoitustestissä käytetty 15 keskihajontaa? Sain tulokseksi noin 140 ja jos olisin ollut vähän tarkempi olisi tulos olla 150 paikkeilla. Vaikea uskoa, että oma älykkyyteni olisi näin korkea. Noita nettitestejä en pysty kunnolla tekemään, koska tarvitsen kynän, paperin ja rauhaa, että voin keskittyä.

Osaako kukaan mensa testiä tehnyt sanoa, kertooko tuo tulos mitään mistään? Tai lähinnä korreloiko nuo harjoitustestien tulokset niitä tuloksia mitä mensan virallisissa testeissä on saatu?

4

1401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti X
      • minä olen niin

tyhmä etten ole oppinut, enkä nytkään tajunnut tuon linkin keskihajonnan laskemista tai määrittämistä. en siis ymmärrä mitä se salainen keskihajonta fiksujen puheissa tarkoittaa???

• minä olen niin kirjoitti:

tyhmä etten ole oppinut, enkä nytkään tajunnut tuon linkin keskihajonnan laskemista tai määrittämistä. en siis ymmärrä mitä se salainen keskihajonta fiksujen puheissa tarkoittaa???

Se on perustaito!

• älykkö?

Kävin noin kuukausi sitten tekemässä sen testin, mutta en ole saanut vielä tulosta. Suurin ero nettitesteihin on rajattu aika, mikä oli ainoa rajoite. Tehtävät olisi osannut kaikki ratkaista jos joka osiolle olisi hieman enemmän aikaa. Mesan testit tulokset ovat psykologin arvioimia, mikä antaa tarkemman tuloksen. Myös ympäristö ja ajankohta on kaikille sama, mikä rajoittaa virheellisiä tuloksia. Miten yleensäkään voi arvioida älykkyyttä. Itsellä ainakin leikkaa joskus hyvin , mutta taas toisinaan ei.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      103
      5311
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      3952
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      26
      3475
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      81
      2526
    5. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      6
      1998
    6. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1949
    7. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      409
      1884
    8. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      1
      1765
    9. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      30
      1711
    10. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      47
      1627
    Aihe