Onko mensan harjoitustestissä käytetty 15 keskihajontaa? Sain tulokseksi noin 140 ja jos olisin ollut vähän tarkempi olisi tulos olla 150 paikkeilla. Vaikea uskoa, että oma älykkyyteni olisi näin korkea. Noita nettitestejä en pysty kunnolla tekemään, koska tarvitsen kynän, paperin ja rauhaa, että voin keskittyä.
Osaako kukaan mensa testiä tehnyt sanoa, kertooko tuo tulos mitään mistään? Tai lähinnä korreloiko nuo harjoitustestien tulokset niitä tuloksia mitä mensan virallisissa testeissä on saatu?
mensan harjoitustestin keskihajonta
4
1420
Vastaukset
- neiti X
http://www.mensa.fi/index.php/alytestit
Tuolla kerrotaan, että Suomen Mensa käyttää keskihajontaa 24. Itselläni ei ole omakohtaista kokemusta itse testistä.- minä olen niin
tyhmä etten ole oppinut, enkä nytkään tajunnut tuon linkin keskihajonnan laskemista tai määrittämistä. en siis ymmärrä mitä se salainen keskihajonta fiksujen puheissa tarkoittaa???
minä olen niin kirjoitti:
tyhmä etten ole oppinut, enkä nytkään tajunnut tuon linkin keskihajonnan laskemista tai määrittämistä. en siis ymmärrä mitä se salainen keskihajonta fiksujen puheissa tarkoittaa???
Se on perustaito!
- älykkö?
Kävin noin kuukausi sitten tekemässä sen testin, mutta en ole saanut vielä tulosta. Suurin ero nettitesteihin on rajattu aika, mikä oli ainoa rajoite. Tehtävät olisi osannut kaikki ratkaista jos joka osiolle olisi hieman enemmän aikaa. Mesan testit tulokset ovat psykologin arvioimia, mikä antaa tarkemman tuloksen. Myös ympäristö ja ajankohta on kaikille sama, mikä rajoittaa virheellisiä tuloksia. Miten yleensäkään voi arvioida älykkyyttä. Itsellä ainakin leikkaa joskus hyvin , mutta taas toisinaan ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427