http://www.highiqsociety.org/noflash/nonmembers/iqtests.htm
Valitkaa: "Test for exceptional intelligence".
Tahvot saavat yleensä korkeintaan pari oikein.
Testin vaikeuden takia floor on 100 ja ceiling
yli 180 keskihajonnalla 16.
Tavallista vaikeampi testi "ei tomppeleille"
9
1697
Vastaukset
- minä
en oo tomppeli muttei kärsivällisyys riitä tommosiin. oikeat vastaukset saa kuka vaan jos jaksaa sinnitellä, ku ei oo aikarajaakaan (?)
- Orbitum
Usein maallikot luulevat, että psykometriset testit koostuvat ainoastaan aikarajoitteisista testeistä.
Esim: WAIS ja Stanford-binet testit koostuvat ajoitetuista ja ajoittamattomista osioista.
Monet testit ovat kokonaan ajoitettu "liberaalisti"
eli ajallista painetta ei ole. - no0o
Orbitum kirjoitti:
Usein maallikot luulevat, että psykometriset testit koostuvat ainoastaan aikarajoitteisista testeistä.
Esim: WAIS ja Stanford-binet testit koostuvat ajoitetuista ja ajoittamattomista osioista.
Monet testit ovat kokonaan ajoitettu "liberaalisti"
eli ajallista painetta ei ole.oikeessaha sää oot. but jokatapaukses noi on ihan hyviä tehtäviä, haastetta. montako sää saat oikeen?
- testin on
Orbitum kirjoitti:
Usein maallikot luulevat, että psykometriset testit koostuvat ainoastaan aikarajoitteisista testeistä.
Esim: WAIS ja Stanford-binet testit koostuvat ajoitetuista ja ajoittamattomista osioista.
Monet testit ovat kokonaan ajoitettu "liberaalisti"
eli ajallista painetta ei ole.laatinút? Ja paljonko sai pisteitä?
- luulisin
heitin läpi tuon aikarajoitetun "kristallisoidun älykkyyden" kielitestin hyvin heikolla englannin taidolla etupäässä arvaillen alle aikayksikön ja se mätkäisi heti päälle satasen lukeman.
- hmmm
nii ootko sää tomppeli? monta saat oikeen.. ois mielenkiintoista montako ihmiset yleensä saa tosta oikeen
- antanu
vastausta D:
- sain
108 ihan arvailin meni noin minuutti....
sain kirjoitti:
108 ihan arvailin meni noin minuutti....
5 pojoa oikein vastatusta kysymyksestä.
100-105-110-115-120 jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427