Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mese!! Kyl me käytettiin aina IRC:iä kun siinä pysty kaikki keskustelemaan toisilleen samaa aikaa. Kato se on niinku chatti ja omalla kanavalla ei ulkopuoliset häiritse.
31.05.2005 10:04
1a.Jos haluat pelata CS 1.6, osta Half-Life 1. Maksaa n.15€ Bestseller versio. Sitten lataat Steamin (eti vaikka googlella), asennat ja syötät Half-Life 1:n cd-keyn siihen.
1b.Jos haluat pelata CS:Sourcea, osta Half-Life 2 ja ihan samat asiat kuin edellisessä paitsi tietenkin tuo cd-key osa eroaa :D
2. Asetuksia ei välttämättä tarvitse muutta heti alkuun. Ehkä siksi kun en jaksa selittää.
3. Lataa The All Seeing Eye http://gamesdomain.yahoo.com/ase/register
Ja asenna, ei tarvitse rekisteröidä. Tällä siis etit servereitä ja yhdistät verkkoon. Käyttöä en jaksa selittää.
4. Pelin lopetat painamalla Esc ja siitä quit. Sitten voit mennä toiselle serverille.
Aseita ostat painamalla B. Ite olin joskus ihan hukassa tän toiminnon kanssa. Radio-juttuja Z, X, C tais olla näppäimet ja numeronäppäimillä valitset haluamasi.
Sitten: Ei kannata lähteä yksin seikkailemaan jos et osaa, seuraa muita.
31.05.2005 10:01
Ei alkoholin, tupakan ja muiden aineiden pois jättäminen ole turhaa terveysintoilua. Ehkä jotkut ei vain halua käyttää semmosia? Eihän kaikki syö lihaakaan tai juo maitoa ja kaikilla omat syynsä.
31.05.2005 09:52
Sinähän tuut tänne päättämään mitä muuta pelaa.
31.05.2005 09:48
Siis koko saatanan selain pomppii tossa näytöllä niin eiköhän se vähän haittaa.
30.05.2005 19:09
Alko yks päivä vaan kaikki sivut hyppimään. Siinä samalla se oli muuttanut mun custom themen siihen tavalliseen ja aloitussivu oli joku Firefox juttu. No muutin themen ja alotussivun ja lisäksi poistin yhen toisen themen, jonka luulen sekoittaneen sen. En ole varma mutta muistelisin, että se olisi vaihtanut themen siihen, jonka poistin mutta silti oli se alkuperäinen näkymä. Eli joku virhe/bugi pääsi tapahtumaan.
Ps. Tosi hyvin selitetty. Täytyy olla aika fakiiri, että tuosta saa selvää.
30.05.2005 09:58
Ekalla kerralla en huomannut mitään vaikka pitkään kattelin. Pidin kaikkia tavallisina oksina ja risuina. Tossa loppupään heijastus-kuvassa katoin et joku nätti typy sieltä heijastuu :D no ei kyllä se on mies tai tavallinen poika.
Mutta aika huolella on kaveri ottanu noita kuvia vaikka on ollut kiire. Ei kyllä tulis mulle ensimmäisenä mieleen alkaa kuvaamaan jotain elukkaa joka jahtaa.
Siellä sivulla kuvien jälkeen on vaikka mitä selityksiä. Tollaset metsäkuvat on hienoja ja piristäviä. Aikasin aamulla on parhaimmat maisemat. Lomalla täytyy mennä kuvaamaan Suomen korpea.
30.05.2005 09:31
Tosi kummia. Itse en edes nähnyt kaikissa kuvissa mitään. Ehkä pidän joitakin normaaleina muotoina tai heijastuksina.
http://html.newsnet5.com/images/ghosts/realghost.jpg
Tässä en nähnyt yhtään mitään.
http://naprs.us/Example-photos/bc-813-43-cu-1.jpg
Enkä tässä. Ehkä ei oikein aivot toimi näin aamulla :D
http://www.lexlibertas.com/pics/ghost_horse.jpg
Tätä pidän kaikista epäuskottavimpana.
http://naprs.us/Example-photos/FH-610-1-L.jpg
Ja tämä oli vaikuttavin. Kun tuo kuva nyt on kehystetty, niin voidaan epäillä kuvan muokkausta. Itse en usko että sitä olis muokattu mutta en kyllä usko sitäkään että siellä olisi kummitusta. Jos se kuva olisi isompi, niin näkis tarkemmin.
Kummitus on katsojan silmissä :)
Varmasti joku täysin-kaikkiuskovainen-feat-mielikuvitus vetää herneet nenään. Hehheh. Ei ole tarkoitus ärsyttää. Mun mielipide.
30.05.2005 09:08
Ainahan siellä haisee :D Ainakin meillä vessassa haisee sellainen raikas saippuamainen haju, savu tai uloste. Joskus sellainen pölyinen ja sähköinen haju kun vessan lämmitys on pitkästä aikaa napsahtanut päälle.
Tietokoneesta en osaa sanoa. Jos itse laitoit sen päälle etkä muista tai joku muu. Ei jaksa miettii niin monimutkaisia asioita :)
30.05.2005 08:44
...ainakin se ittes viiltely. Se ei oikeesti auta yhtään mitään. Sitten kannattaa puhua vaikka koulun terkkarille. Tunnen yhen joka sai apua sitä kautta.
30.05.2005 08:35
Se on voinu ymmärtää asioita vähän väärin ja sä vaan pahennat asiaa laukomalla tyhmiä juttujas selvittämättä asiaa sen enempää.
Se ei tarvii siihen Steamiin muuta kuin sen Half-Lifen cd-keyn. Oliks ,:n viilaamista? Nus nus.
30.05.2005 08:26
Mitenkäs nuoret ennen vanhaan pärjäsivät ilman alkoholia ja tupakkaa?
29.05.2005 22:19
On ollu helppoa pysyä kaikesta paskasta erossa. Ei oo käyny mielessäkään kokeilla alkoholia tai tupakkia. Minä olen se joka nousee teidän kaikkien yläpuolelle tulevaisuudessa ja te tulette tekemään niinkuin minä sanon :D
29.05.2005 22:16
Joskus käy silleen, että mese ei kirjaudukkaan automaattisesti sisään. Itse olen huomannut saman ja en voi väittää ettenkö olisi epäillyt jotain hyljeksimistä. En ole uskaltanut kysyä suoraan, vaan olen pitänyt turpani kiinni etten varmasti häiritse.
29.05.2005 00:20
Näät heidät off-linessä.
28.05.2005 22:55
PB eli PunkBuster. Mene Enemy Territoryn kansioon, sieltä pb niminen kansio ja ajat pbweb.exen.
28.05.2005 22:45
Missä kaikki on mennyt vikaan? Itelläni on ihan normaalit vanhemmat. En polta enkä juo, enkä oo koskaan kumpaankaan koskenut. Mistä kaikki saa sen innostuksen tommoseen elimistön tuhoamiseen?
Meillä vanhukset juo alkoholia vain juhlissa ja sekin jotain punaviiniä. Isä ei ole juonut 35 vuoteen yhtään alkoholia ja sen ennätyksen aion rikkoa.
28.05.2005 01:03
Ne riitelee kännipäissään ja akka huutaa, että kohta lähtee menee, mutta ei lähde. Ainakin sulla on ohjelmaa viikonloppusin jos on tylsää. Seuraat vaan naapureiden elämää eikä siihen tarvitse mitään lupamaksuja.
27.05.2005 18:02
Kiitos paljon, sinne meni.
27.05.2005 15:22
Suomalaiset räppärit on sieltä löysimmästä päästä. Sitä kuuntelee kaikki 10v lökäpöksysankarit.
27.05.2005 10:36
25 / 137