- Ekkai sää vaan makuuasennossa kattonu juhlia ? Ei sitä passaa vaaka-asentoon mennä. ;)
- Vaikka se puku olis ollu nuoremmallakin, nii jotenki tuohon juhlaan ei passaa.
- Mitä väliä onko haluttu tai katseen kestävä..Ei tollasilla asioilla ole mitään merkitystä.
Ja mistäs sitä tietää, vaikka se ns. tyylitön on omasta mielestään tyylikäs ja tykkää olla just sillai. Kyllä sitä tässä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita olemassa. Oikeestaan kyllästyttää suunnattomasti tää nykyelämän touhu, ku jokaisen pitäis olla ku muotilehdestä revästy. . - Se yks puku mistä näky melkeen läpi, nii oli kyl järkyttävä. Sit sillä yhellä poliitikolla..en muista nimeä, nii näytti niinku olis rintsikat unohtu kokonaan. :O
Täytyy kyl sekin sanoa, että aika moni puku meni pilalle sillä, että siellä alla oli joku luuviulu. - Jesss !Tuon positiivisemmin sitä ei vois aatella. Tiiä kuinka monta henkeä sitä pelastaakaan näillä kirjoitteluilla. ;)
- Hienoa, että löyty mies, joka alottaa. :))))
- Oli mainio juttu ! :D Tuli kyl mieleen, et kyllä muaki epäilyttäs, jos mies yhtäkkiä tois kukkia mulle, ku ei ole ennenkää tuonu.. :P On tää hirveetä. :DD
- Meistä olis tullu julkkiksia... ;))
Juu...Joululeipomuksia teen.En vaa jaksanukkaa tänään leipoa ku torttuja. Yleensä aina leivon monensorttista, mut tänään laiskotti. On laiskottanu kyl jo kauan. Toivottavasti tää lorvikatarri menee ohi. - Samalla sais mennä noi mopoautot...
- Eihän tässä ole mitään järkeä sit olleskaan..Kyl tämmöseen pitää saada muutos. Ainahan joku inisijä vaatii poistoja. Jos kaikki sen mukaan poistetaan, nii mitä järkee kenelläkään on kirjoittaa. :O
- Justiinsa niin ! :))
- Mut miks ihmeessä ???!! Kaippa mitään ei poisteta, ku eihän ole edes mitään sääntöjen vastaista. :P
- Mä yleensä leivon itsenäisyyspäivänä. Aamulla eka nukun yhdeksään, ja sen jälkeen alan touhuilemaan.
Käyn ehkä myös haudoilla laittamassa kynttilät. Noita linnanjuhlia tulee kyl katottua ja siinä pääsen oikeen kauhistelemaan/ ihastelemaan pukuja. :)
Aatteles Taikis, jos meidät ois kutsuttu juhliin...Olis saanu teetättää joku ihana puku, ja sit kintut täristen hoippertaa kättelemään pressaa.
Loppuilta voiski sit nauttia sitä kuuluisaa boolia, ja munata ittensä koko suomen edessä. :)) - Ehkä miehet ei sit uskalla tehä mitään, ku me naiset tyrmätään ne saman tien. ;)
- Noup ! Mitään tarvi maksaa, ku eihän naisillekkaan makseta. Me naiset sentään tehään monenlaisia alotuksia. ;)
- Mä ennen rakastin noita sinttejä, mut nyt jostain syystä se haju on alkanut ärsyttämään. Menee se tää maailma kummaks, mitä vanhemmaks tulee.
- Ettei voi sietää sun tekstejä ???? Kyl mä enempi uskon, että joku kateudesta vihreenä siel pyytelee poistoja.
Noista kummajaisista tarvi piitata. :) - Mihkä häipy ? :O Inhottavaa tollanen. :/
Ei sit ollu sen mun arvaus oikein. :)) - Meillekki tuli lauantaina vähän lunta. Sen verran sitä ny on, että on tiet valkosena. Kylmä on ku helv..tissä.
Mullaki on jo jonkin verran jouluvaloja. Kyl ne on nii ihania ja kynttilät pitää olla palamassa. Saa olla korvikkeena takalle. :D - Viime viikolla laitettiin ulos valoja ja tänään laittelin kyntteliköt ikkunoille. Ihanaa, kun on taas valoa joka puolella. :)
Kummasti se vaan piristää tätä arkea tollaset pikkujutut.