Tehkääs tilaa !!

Minä tuun tänne ny soheltamaan sekaan, ettei toi Taikis ihan pääse valtaamaan koko palstaa. Rajansa kaikella ;)))

Moikka kaikki ihgut tyypit... Mites teillä liruu nää talvipäivät ? :)

40

224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAAAAA...sinäkin oon vielä elävien kirjoissa, ihanaa. Missä oot luurannu kun ei oo näkynyt, ei kuulunut. Juu,mä olin just ajatellut julistaa itseni palstadiktaattoriksi, kun näyttää etusivu olevan melkein meikäläisen valloittama :) Onneksi tulit väliin, niin heräsin harhoistani :) No, on nuo norMix ja Pörrääjä koettaneet vähän laittaa kampoihin leveilyilleni.....

      Nyt tuli talvi, meillläkin ollut koko päivän alun toistakymmentä pakkas-astetta. Tuntuu hemmetin kylmältä näin äkkiseltään. Talvipäivät liruu kevättä odotellessa :) Saapas nähdä millainen myrsky sieltä on tulossa, kovasti varoittelevat säätiedottajat lumentulosta ja mahdollisista sähkökatkoksista. Pitänee varata taskulamppuja kädenulottuville.

      • Elävin kirjoissa oon, ku mikäs pahan tappais.. ;)

        Oon muutes ihan luurannu täällä netin sopukoissa, mutta enpä ole hirveesti kirjoitellu, ku on aina nii hiljasta joka paikassa. Täällä näytti taas olevan vanhaa jengiä koossa, nii pakkohan sitä oli itekki tulla. :)

        Täällä on ollu pakkasta enimmillään -11. Tuuli on kyl karseen kovaa, nii tuokin pakkasmäärä tuntuu ihan tappavalta. En meinannu äsken tulla saunasta pois, ku siellä oli nii sulosen lämmintä. Saas nähä mitä mun niska sanoo huomenna. Se kun ei tykkää saunasta olleskaan. :P
        Kiva taas höpötellä täällä. :))


      • mii-su kirjoitti:

        Elävin kirjoissa oon, ku mikäs pahan tappais.. ;)

        Oon muutes ihan luurannu täällä netin sopukoissa, mutta enpä ole hirveesti kirjoitellu, ku on aina nii hiljasta joka paikassa. Täällä näytti taas olevan vanhaa jengiä koossa, nii pakkohan sitä oli itekki tulla. :)

        Täällä on ollu pakkasta enimmillään -11. Tuuli on kyl karseen kovaa, nii tuokin pakkasmäärä tuntuu ihan tappavalta. En meinannu äsken tulla saunasta pois, ku siellä oli nii sulosen lämmintä. Saas nähä mitä mun niska sanoo huomenna. Se kun ei tykkää saunasta olleskaan. :P
        Kiva taas höpötellä täällä. :))

        Hyvä ku tulit, joo on meitä vielä muutama ikinuori palstalainen paikalla. :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Hyvä ku tulit, joo on meitä vielä muutama ikinuori palstalainen paikalla. :)

        Iikinuoriahan me kaikki ollaan ja nuorina pysytään. ;)

        Hitsi muutes..Ilottelin eilen saunassa ja tänään itku pitkästä ilosta. :))


    • Moi! On joskus törmäilty..jossain, josko muistat?)
      Sullako ollu säpinää toisaalla.. en tosin kurki monia palstoja, vasta vähän aika sitte tännekin..
      Mitkä talvipäivät.. täällä ei mitään valkeaa oo näkyilly.. tietty kohta alkaa ne myräkät.. niillä mennään mitä tulee.
      Olipa kiva nähdä, ees vilaus ;))

      • Moi Sibone ! :) Muistan törmäilyt sun kanssa. :)))
        Ei mulla mitää säpinää missään..

        Meilläkää ei muutes ole lunta yhtään , ja sehän passaa mulle. ;)
        Mä en nimittäin tykkää siitä valkosesta ihmisen mieliharmista olleskaan. Mun puolesta talvi sais poistua kokonaan. ;P


      • mii-su kirjoitti:

        Moi Sibone ! :) Muistan törmäilyt sun kanssa. :)))
        Ei mulla mitää säpinää missään..

        Meilläkää ei muutes ole lunta yhtään , ja sehän passaa mulle. ;)
        Mä en nimittäin tykkää siitä valkosesta ihmisen mieliharmista olleskaan. Mun puolesta talvi sais poistua kokonaan. ;P

        No joo, tääl alkoi heti kohta ton mun viestin jälkeen tuuli ja lumipyry, aikas kunnolla..perjantai taisi olla. Tänään lunta.. vähemmän tuulta.. nyt ois sopiva, jos ei lisää tuu. :)
        Viikolla vaihtelin verhoja, pari mattookin.. vähä lämpimämmän oloisia.. ei niin jouluisia että tarvis heti loppiaisen jälkeen vaihtaa.
        Ja noi valot on kyllä ihanat; sisällä ja ulkona! :))


      • Sibone kirjoitti:

        No joo, tääl alkoi heti kohta ton mun viestin jälkeen tuuli ja lumipyry, aikas kunnolla..perjantai taisi olla. Tänään lunta.. vähemmän tuulta.. nyt ois sopiva, jos ei lisää tuu. :)
        Viikolla vaihtelin verhoja, pari mattookin.. vähä lämpimämmän oloisia.. ei niin jouluisia että tarvis heti loppiaisen jälkeen vaihtaa.
        Ja noi valot on kyllä ihanat; sisällä ja ulkona! :))

        Meillekki tuli lauantaina vähän lunta. Sen verran sitä ny on, että on tiet valkosena. Kylmä on ku helv..tissä.

        Mullaki on jo jonkin verran jouluvaloja. Kyl ne on nii ihania ja kynttilät pitää olla palamassa. Saa olla korvikkeena takalle. :D


    • Adria ejk

      Kukkuluuruu mii-su. Hyvin lirisee eikä satu.

      • Moikka Adria ! :) Sieki hengis ja hyvissä ruumiin voimissa, ku ei ees satu minnekkää.. ;) Toisaalta sitä sanotaan, et on hengis, ku sattuu johki. :)


    • Pörrääjä

      Hyvä kun tulit ettei pääse muodostumaan liian pienen piirin plokiksi ;)

      Missäs oot luurannut?

      • Juu..pakkohan sitä oli tulla tänne vähän kattomaan, ettei kukaan ala vaan isottelemaan täällä ja leikkimään palstan kingiä. ;))

        Mä oon luurannu täällä netissä, mutta enpä ole täällä kirjoitellu. Enempi oon käyny tuo Facebookissa kirjottelemassa tuttujen kanssa. Lueskelen kans noita terveyspalstoja. Sitä se on ku ikää tulee, nii sitä lukee vaan vaivoista. :D


    • Hellou! Mitkä talvipäivät, ei ole kuule meilläpäin ainakaan lumesta tietoakaan? Maahan kun saatais kunnon kerros lunta niin pääsis taas hiihtämään! Tai vaikka mutkamäkeen! Ja olishan se valosampaakin kun tässä ikuisessa loskakelissä! Koskas muuten itse olet viimeksi hiihtänyt? Omistatko suksetkin?

      • Miks ajatellaan että talvi on vasta sitten kun on lunta??
        Tuleehan se Joulukin vaikkei lunta olis. Onks se sitten kesää vai mitä......


      • tulisilla kirjoitti:

        Miks ajatellaan että talvi on vasta sitten kun on lunta??
        Tuleehan se Joulukin vaikkei lunta olis. Onks se sitten kesää vai mitä......

        Joulu tulee ilman luntakin vaan talvi ei. Musta "talvi" on rospuuttokeli ja syksyn jatke!


      • Moi Normix...Eipä ole meilläkää lunta. On ollu kiva kulkee pyörällä, ku on ollu kuiva asfaltti. :)
        Sä kuullostit tossa ihan mun pomolta, ku sekin oottaa lunta, et pääsee hiihtämään..Lapissa on muutes lunta ja valosaa tulee, ku laittaa valot päälle. ;))))
        Ite oon hiihtäny pari vuotta sitten..jos oikeen muistan ja mulla on oikeestaan melkeen käyttämättömät sukset. Se näyttää telkkarissa mukavalta toi hiihto, mut sit ku itte menee, nii sehän on älyttömän raskasta !! :P


    • No no, eihän nyt tuupita ihan kumoon.
      Mää ny mikään ihgu oo mutta.......
      Ulkona ihana ilma, tulis vaan lunta vielä. Ny liruu :)) hyvin kun alko taas vapaat.
      Kuis sulla hurisoo?

      • Hyvin hurisoo. :)) Sinäkös se jäitki alle..mä ihan luulin, että mulle oli laitettu tervetulotoivotusmatto lattialle. ;))) Toivottavasti ei sattunu kovasti:;)

        Siel sit yks lisää, joka oottaa lunta...:)))


    • Moi mii-su!
      Parein set on pitää puolensa palstatilasta tai muuten hukkuu tohon valtavaan viestimassaan, eikä kukaan noteeraa orpoa juttua miksikään.
      Kait sinnekin on tullut edes väriksi lunta, kun täälläkin on sadellut tänään hiukan lunta? Hiukan vielä lisää ja kyllä se lumentulo sit mulle piisaiskin :)

      • Moi Kerbiili ! :)) Ihanaa kuulla sustakin.

        Tänään on nyt sit tullu sen verran lunta, että on valkosta. Toi tuuli sais kyl jo laantua, ku meinaa se vähänenki järki jäätyä. :P


    • Se eilinen hirsipuusana oli sinappihuntu :) Näköjään täältä on lähtenyt pari aloitustani :)

      • Oliko siinä vinkkejä.. kuka tuollasta sanaa voi tietää ;)
        Harmi aloitusten lähtö, niin varmaan käy myös mun "debyytille".. siinähän on musaa!)


      • Sibone kirjoitti:

        Oliko siinä vinkkejä.. kuka tuollasta sanaa voi tietää ;)
        Harmi aloitusten lähtö, niin varmaan käy myös mun "debyytille".. siinähän on musaa!)

        Oli siinä vähän vinkkiä,(sana joululaulusta) En tiedä ehtikö joku arvata ennenkuin poistopyytäjän sormi taas teki tihutöitään...... täällä on ilmeisesti joku joka ei voi sietää meikäläisen tekstejä, päättelen lukuisista viesteihini kohdistuneista poistopyynnöistä :(


      • Mihkä häipy ? :O Inhottavaa tollanen. :/

        Ei sit ollu sen mun arvaus oikein. :))


      • TaikisN kirjoitti:

        Oli siinä vähän vinkkiä,(sana joululaulusta) En tiedä ehtikö joku arvata ennenkuin poistopyytäjän sormi taas teki tihutöitään...... täällä on ilmeisesti joku joka ei voi sietää meikäläisen tekstejä, päättelen lukuisista viesteihini kohdistuneista poistopyynnöistä :(

        Ettei voi sietää sun tekstejä ???? Kyl mä enempi uskon, että joku kateudesta vihreenä siel pyytelee poistoja.

        Noista kummajaisista tarvi piitata. :)


      • Huomaaja.
        mii-su kirjoitti:

        Ettei voi sietää sun tekstejä ???? Kyl mä enempi uskon, että joku kateudesta vihreenä siel pyytelee poistoja.

        Noista kummajaisista tarvi piitata. :)

        Tästäkin avauksesta on pyydetty pois kaikki taikiksen viestit.


      • TaikisN kirjoitti:

        Oli siinä vähän vinkkiä,(sana joululaulusta) En tiedä ehtikö joku arvata ennenkuin poistopyytäjän sormi taas teki tihutöitään...... täällä on ilmeisesti joku joka ei voi sietää meikäläisen tekstejä, päättelen lukuisista viesteihini kohdistuneista poistopyynnöistä :(

        Mä en ois varmaan keksiny, vaik ois ollu "sikainen joululaulu" tjn.. ;)
        Mutta omituista on sitte poistelu.. eikö sen pidä olla sääntöjen vastainen että lähtee.En ymmärrä että hauska kirjoitus, arvaustehtävä tai jokin muu ois sellanen:/


      • huomaaja.
        Sibone kirjoitti:

        Mä en ois varmaan keksiny, vaik ois ollu "sikainen joululaulu" tjn.. ;)
        Mutta omituista on sitte poistelu.. eikö sen pidä olla sääntöjen vastainen että lähtee.En ymmärrä että hauska kirjoitus, arvaustehtävä tai jokin muu ois sellanen:/

        Viestin ilmoittaminen asiattomaksi riittää poiston syyksi. Ei ylläpito tarkista ilmoitettuja viestejä, poistavat automaattisesti.
        Sinunkin musiikkiketjusi on ilmoitettu asiattomaksi.


      • Sibone*
        huomaaja. kirjoitti:

        Viestin ilmoittaminen asiattomaksi riittää poiston syyksi. Ei ylläpito tarkista ilmoitettuja viestejä, poistavat automaattisesti.
        Sinunkin musiikkiketjusi on ilmoitettu asiattomaksi.

        Kerkisin taas hypätä ulos..
        Ainakin yksi aiempi musaketju tulee mieleen, kun oli häipynyt.
        Että odotettavaa kait oli :(


      • Huomaaja.
        Sibone* kirjoitti:

        Kerkisin taas hypätä ulos..
        Ainakin yksi aiempi musaketju tulee mieleen, kun oli häipynyt.
        Että odotettavaa kait oli :(

        Tämäkin avaus on pyydetty poistoon :(


      • Huomaaja. kirjoitti:

        Tästäkin avauksesta on pyydetty pois kaikki taikiksen viestit.

        Mut miks ihmeessä ???!! Kaippa mitään ei poisteta, ku eihän ole edes mitään sääntöjen vastaista. :P


    • Sopu sijaa antaa.

      • Jep, Hyvin tänne sovitaan :)


      • Justiinsa niin ! :))


      • Anonyymi
        mii-su kirjoitti:

        Justiinsa niin ! :))

        Anna jo!!!!!!!!!!!


    • Huomaajan huomaaja2

      "Huomaaja.
      4.12.2012 19:52
      0
      Sulje
      Tästäkin avauksesta on pyydetty pois kaikki taikiksen viestit. "

      Miksi ylläpito poistaa viestejä lukematta? Sensijaan täällä velloo viruksia, joista ylläpito 5veisaa, vaikka tuolla poistoahkeruudella kyllä koko hakkeriverkosto olisi kebabina minutin päästä!

      • Eihän tässä ole mitään järkeä sit olleskaan..Kyl tämmöseen pitää saada muutos. Ainahan joku inisijä vaatii poistoja. Jos kaikki sen mukaan poistetaan, nii mitä järkee kenelläkään on kirjoittaa. :O


      • Pörrääjä
        mii-su kirjoitti:

        Eihän tässä ole mitään järkeä sit olleskaan..Kyl tämmöseen pitää saada muutos. Ainahan joku inisijä vaatii poistoja. Jos kaikki sen mukaan poistetaan, nii mitä järkee kenelläkään on kirjoittaa. :O

        Meidän tarvii osata vaan asennoitua pelastajan rooliin.
        Poistopyytelijälle on varmaan kovin tärkeää mielenterveytensä kannalta saada onnistumisia. Siis jokainen kirjoittamani viesti jonka hän onnistuu poistamaan auttaa häntä jotenkin eteenpäin, näin koen itseni hänen auttajanaan, ellen vallan pelastajana ;)


      • Pörrääjä
        Pörrääjä kirjoitti:

        Meidän tarvii osata vaan asennoitua pelastajan rooliin.
        Poistopyytelijälle on varmaan kovin tärkeää mielenterveytensä kannalta saada onnistumisia. Siis jokainen kirjoittamani viesti jonka hän onnistuu poistamaan auttaa häntä jotenkin eteenpäin, näin koen itseni hänen auttajanaan, ellen vallan pelastajana ;)

        ai niin... ja onhan siinä myös etunsa kun ei tarvii itse niin paljon poistella jos suuttuu tai muuten vaan siivoaa ;)


      • Pörrääjä kirjoitti:

        Meidän tarvii osata vaan asennoitua pelastajan rooliin.
        Poistopyytelijälle on varmaan kovin tärkeää mielenterveytensä kannalta saada onnistumisia. Siis jokainen kirjoittamani viesti jonka hän onnistuu poistamaan auttaa häntä jotenkin eteenpäin, näin koen itseni hänen auttajanaan, ellen vallan pelastajana ;)

        Jesss !Tuon positiivisemmin sitä ei vois aatella. Tiiä kuinka monta henkeä sitä pelastaakaan näillä kirjoitteluilla. ;)


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe