miitzu_87

Heippa! Olen 24-vuotias nainen, joka asustelee Kodisjoella avoliitossa. Olen pirteä, sosiaalinen, hymyileväinen, huumorintajuinen ja rento. Jos haluat tarkemman kuvauksen, lue kuvaus Leijona-horoskoopista. se osuu yllättävän lähelle kuvauksellaan, vaikken noihin muuten uskokkaan. Tykkään ulkoilusta (minulla on koira), liikkumisesta ja luonnosta ylipäänsä. Myös kaupungilla käyminen ja ulkona syöminen ovat lähellä sydäntä. Olen kiinnostunut matkustelusta, elokuvista ja moottoripyöristä (kortti on, pyörää ei valitettavasti enää) Suosikkibändit/artistit: Rammstein Suosikkileffat: gladiaattori, mamma mia, Me & Marley Lempikirjat: Uinu, uinu, uinu lemmikkini, Revolverimies-sarja Vapaa-aikanani: Tapaan kavereita, liikun koiran kanssa yms. perusjuttuja Katson tv:stä mieluiten: Isännän ja koiran käytöskoulu, leffat, jotkut dokumentit Kotieläimet: Koira ja 2 kesyrottaa En pidä: maanantaiaamut, eläinrääkkääjät, sohvaperunat, yrmeät ihmiset Parhaat matkakohteet: Saksa, espanja.., kiinnostaisi käydä monessa muussakin maassa! Italia Ruoka & juoma: Medium-pihvi ja kermaperunat. Kanapata. Tietyt punaviinit. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Terveydenhuolto Siviilisääty: Varattu Lapset: En ole kiinnostunut lapsista
Aloituksia
1
Kommenttia