1,5-vuotta sinkkuna ja nyt joulu

kkkkkkkkkkkkkkkk

Ajattelin itsekin kirjoitella hieman tänne. Olen 26-vuotias mies ja nyt toista joulua jo sinkkuna. Täytyy myöntää, että oikeasti tuntuu tosi pahalta itsestäni. Arvatkaa onko kiva kohdata vanhemmat, veljet ja siskot, joilla kaikilla on jo oma puoliso ja itselläni ei ole ketään. Kyllä hieman masentaa varsinkin näin jouluna.

Olen lukenut jo kolme ammattia itselleni ja työssä käyvä. Lisäksi pidän huolta kunnostani reenaan kamppailulajeja/kuntosalia ja uintia. Käytän alkoholia vähän sosiaalisissa tilanteissa en vedän kännejä juurikaan ikinä. Eli pidän huolta asioista ja muutenkin omasta elämästäni. Eikä ulkonäössäni ole myöskään mitään vikaa.

Eikö naisia lainkaan kiinnosta normaali ja hyvä käytöksinen mies? Tuntuu vain siltä, että ne haluavat sellaisen rentun miehen, joka haluaa "panna kaikkea, mikä liikkuu". Mutta entiiä, mikä on vikana? Kyllä tämä joulu varmasti koskettaa meitä kaikkia sinkkuja...

24

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se satu

      siskosi naimisissa renttujen kanssa? Ovatko naimisissa olevat veljesi renttuja?

      Kun vastaat noihin kysymyksiin niin tiedämme, haluavatk (kaikki) naiset rentun, joka panee kaikkea, mikä liikkuu.

      • allmächt'ge jungfrau

        Älä unohda ap:n isää! Pahemman luokan renttu sekin.


      • Ei noin

        ja vastaavista tuli mieleen, ettet ole vieläkään vastannut myönteisesti treffiehdotukseeni. Ehdotin jo tekemistäkin. Lupaan pitää suuni kiinni, paitsi lopussa huudan.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        ja vastaavista tuli mieleen, ettet ole vieläkään vastannut myönteisesti treffiehdotukseeni. Ehdotin jo tekemistäkin. Lupaan pitää suuni kiinni, paitsi lopussa huudan.

        Kaipaan säälisuikkaria.


      • Vauhti
        Ei noin kirjoitti:

        Kaipaan säälisuikkaria.

        Jouluna pitää säilyttää itsekuri.


      • Ei noin
        Vauhti kirjoitti:

        Jouluna pitää säilyttää itsekuri.

        tässä asiassa.


      • t.ATM

        En ymmärrä näitä isä/äiti veli/sisko postauksia. Onko omien perheenjäsenten arvostelu ihmisille jotenkin vaikeaa? Minä voin ainakin helposti sanoa että naispuoliset perheenjäseneni seurustelevat renttujen kanssa.


      • Ei noin
        t.ATM kirjoitti:

        En ymmärrä näitä isä/äiti veli/sisko postauksia. Onko omien perheenjäsenten arvostelu ihmisille jotenkin vaikeaa? Minä voin ainakin helposti sanoa että naispuoliset perheenjäseneni seurustelevat renttujen kanssa.

        Mun siskoilla on ihan mukavat ja normaalit miehet. Minä olen monta kertaa rentumpi kun yksikään heistä enkä mäkään mikään superrenttu ole.


      • 344554654545454
        t.ATM kirjoitti:

        En ymmärrä näitä isä/äiti veli/sisko postauksia. Onko omien perheenjäsenten arvostelu ihmisille jotenkin vaikeaa? Minä voin ainakin helposti sanoa että naispuoliset perheenjäseneni seurustelevat renttujen kanssa.

        Maailma on täynnä asioita mitä sinä onneton et ymmärrä.


    • Ei noin

      Hei, myös minä olen perheen ainoa sinkku. Pikkusisko on lukiossa ja silläkin on joku. Minä, 30v, ei ketään. Toisaalta kukaan ei kyllä minulta mitään odotakaan kun olen perheen musta lammas, reppana ja häpeäpilkku joten voin mennä ihan hyvin yksin kotiin. Mutsi saisi varmaan sydärin jos toisin jonkun mukanani.

      Äiti luulee etten saa ketään, siskot taas ovat sitä mieltä että olen itserakas, sitoutumiskammoinen pukki joka ei kykene normaaliin parisuhteeseen. Äh... Onneksi kukaan ei kysy asiasta.

    • dunga.

      Onneksi ei ole veljiä eikä siskoja ja vanhemmistakin toinen kuollut jo ajat sitten niin ei voi verrata keneenkään eikä kukaan kysele mitään.

    • Sama juttu olen ainoa sinkku, ollut jo pitkän aikaa (vajaa 9v). Veljeni on huomattavasti nuorempi kuin minä ja silläkin on jo pysyvä parisuhde. Siis minä en voi käsittää sitä kun tässä vuosien varrella on ollut mahdollisuus jos toinenkin niin olen aina jotenkin mokannut ne :(
      AMK:n opiskelujen aikanakaan ei onnistunut, aina jäin kaveri tasolle ja niin tunnun jäävän nytkin.

      No sentään työelämässä pärjää kohtuudella, vaikka en suhdeasioissa onnistukaan.

      • 2+2

        Onko veljesi siis renttu?


      • 2+2 kirjoitti:

        Onko veljesi siis renttu?

        No ei ole. Ja enempää en paljasta.


    • -poksu, tre

      Jo peräti toista Joulua sinkkuna, ja mies on jo nyt ihan paniikissa. Mitä, jos opettelisit ensin elämään yksin ? Sinkkujoulussa on parasta se, ettei tarvitse stressata normaalista viikonlopusta.

      Poikamiehenä olen varautunut Jouluun hankkimalla vähän ruokia, siivonnut pienen kaksioni, hankkinut tuttavan kautta kuusen ja thats it ! Se on siinä, eikä piian pyllyssä :) Joulun pyhät voi nauttia, kun ei tarvitse tehdä mitään tai juosta pää kolmantena jalkana pitkin sukulaisia ja tuttavia. Vanhemmista on jo aika jättänyt, joten kotipuolessa käyminen on poissa laskuista.

      Pyhinä ajattelin katsoa leffoja ja ulkoilla paljon rapsakassa pakkassäässä.

      Pyhien ja vapaiden jälkeen voi taas mennä levänneenä töihin.

      • Ei se satu

        viides joulu sinkkuna ja odotan ilolla tulevia pyjamapäiviä


      • Ei se satu
        Ei se satu kirjoitti:

        viides joulu sinkkuna ja odotan ilolla tulevia pyjamapäiviä

        neljäs peräkkäinen yksinäinen joulu, koska 2006 oli sittemmin lyhyeksi jäänyt suhde vielä meneillään.


      • -poksu, tre
        Ei se satu kirjoitti:

        neljäs peräkkäinen yksinäinen joulu, koska 2006 oli sittemmin lyhyeksi jäänyt suhde vielä meneillään.

        Tehän olette noviiseja. Täällä on vankkaa kokemusta 37 vuoden ajalta (= ikä).


    • apuvamies

      "Eikö naisia lainkaan kiinnosta normaali ja hyvä käytöksinen mies?"
      No ei. Eiköhän miehen pidä olla ainakin vähän tuhma ja erityinen.

    • vähään aikaan, kun ero tuli. siskolla on ukko, mutta ilomielin menen kotopuoleen jouluksi. en tunne mitään häpeää siitä, etten ole parisuhteessa. olen onnellisempi kuin aikoihin! :)
      ja kyllä naisia kiinnostaa etenkin normaali ja hyväkäytöksinen mies, kun itsekin vain tietäisi, missä niihin törmää. Baareissa näkee vaan pilluhaukkoja ja alkoholisteja, ja keskenkasvuisia idiootteja... niistä ei ole mihinkään.
      kuntosalien miehet on aina varattuja, eikä tiedä edes, kuinka heitä tulisi lähestyä.
      kun saan tarpeekseni taas sinkkuelämästä, niin haluan rinnalleni hyväkäytöksisen, (vähintään) perussivistyneen, eläin-, luonto-, ja liikuntarakkaan miehen. luotettavan ja rehellisen, joka tykkäisi viettää niin koti-iltoja että käydä kaupungilla.. mistähä sellaisen muka löytäisi? Koiran kanssa lenkkipolulta?

      joten älä huolehdi, kyllä joku nainen sinut vielä huomaa! :)

    • mies 26 v

      Revi siitä.

      • yks renttunen

        se on vain asenteesta kiinni:=) kaikkiin tottuu usko pois, ensi jouluna et ihmettelis mix oot sinkku!!!!!!!!!
        mäkin oon ollu jo kolmatta joulua sinkku eikä se mua enää haitta, ja molemmat vanhemmat ovat kuolleet eikä ole sisaruksia eikä paljon ystäviäkään, siis hyvin halvallakin pääsen joulunlahjoista kun ei tartte ostaa kellekkään lahjoja hhhhhhhhhhhh:))


    • kohta 26

      ja olen myöskin ollut 1,5 sinkkuna. Toinen joulu ilman kumppania, mutta itse tykkään siitä koska perheeni on kuitenkin mulle kaikki kaikessa.
      Mistäpäin muuten olet? Itse vaikutan Varsinais-Suomessa
      Itsekkin olen urheilullinen, ulkonäöstäni huolehtiva alta 160senttinen naikkonen ;)
      En myöskään vedä kännejä ja muutenkin kun luin tekstisi niin tunnuit olevan aika lailla samanlainen.
      En mä halua itselleni mitään renttua miestä vaan sellaisen kenellä on jalat maassa ja elämän arvot kohdillaan niin kuin on minullakin.Jotenkin vaan on alkanut tuntua että tältä alueelta ei sellaista löydy...

      • kkkkkkkkkkkk

        Haluan kuitenkin teille jokaiselle sanoa, että ihminen on yksilö! Ette voi sanoa, että "voi hellanlettas toinen joulu jo yksin". Jokaiselle meistä vain tulee elämässä vaihe, jolloin toivoisi löytävän toisen osapuolen viereen. Toisille se voi tulla jopa viikon yksinäisyyden jälkeen. Olen törmännyt myöskin tällaisiin tapauksiin. Kyllä se itteäkin mietitytti, että voiko noin nopeaa päässä joku entisestään yli näköjään voi ja aloittaa uuden suhteen.

        Itselläni on se aika tullut nyt 1,5-vuoden tauon jälkeen. Minkä sille voi jos on sellainen olo, että kaipaa toista osapuolta! Jokainen voi olla, mitä mieltä tahansa! "painotan edelleen, että ihminen on yksilö" Ei kukaan voi määrätä toista elämässä tai, että vanhemmat sanovat, mitä alat opiskelemaan! Kiinnostus asioihin ja toiseen ospuoleen tulee sinusta itsestäsi!

        "Kohta 26" nimimerkille! Vaikutan täällä Pohjois-Pohjanmaalla tällä hetkellä. Itse myös harrastan urheilua 2*päivässä, vaikka en kilpaile missään haluan vain pitää kunnostani hyvää huolta sen avulla jaksan jokapäivä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe