Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.


Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]


Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Miksi niin vain ystävä, minusta ystävä on arvokas.

    Seksiähän saa aina jos haluaa, mutta hyvää ystävää on vaikeampi löytää.

    Ise en halua (enää) eksyä ystävän kanssa saman peiton alle. (Olen tehnyt sen kerran ja petyin. Koska en halunnut uusintaa, menetin ihan hyvän ystävän. Olin vaistonnut, ettei idea ollut hyvä, mutta koska en juuri silloin seurustellut eikä oikeastaan ollut mitään täsmällistä syytä miksei - niin annoin sen periksi toisen houkuttelulle. Kaduin, enkä ole tehnyt samaa virhettä uudelleen.)

    Ystävät eivät mielestäni ole mitään tilapäisiä tuttuja, vaan tärkeitä läheisiä ihmisiä. Ajattelepa, miten voisin esitellä miehet toisilleen, jos harrastaisin/olisin harrastanut seksiä molempien kanssa.
    Tai mitä mies ajattelisi, kun tietäisi minun olevan ystävieni kanssa jossain.
    Tai miten suhtautuisi ystäväni vaimo/tyttöystävä, kun tapaisimme kaikki yhdessä.

    Jo kouluaikoina minulla oli muutamia hyviä poikakavereita, joiden kanssa voimme keskustella kaikesta mahdollisesta. Tyttö- ja poikaystävät vaihtuivat, mutta ystävyytemme säilyi vielä koulun loputtuakin. Sen aikaiset ystävyyssuhteet ovat valitettavasti kaikki sitten aikanaan päättyneet vakavammissa seurustelusuhteissa esiintyneeseen mustasukkaisuuteen.

    Viimeisimmän elämänkumppanini kanssa meillä molemmilla oli myös expuolisot ja vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, joista suurimman osan olemme myös yhdessä tavanneet. Pidän arvossa sitä, ettei kummankaan tarvinnut luopua omista tärkeistä ihmisistään ja lisäksi yhteinen ystäväpiiri laajeni. (Vaikka suhteemme sitten 15 vuoden jälkeen päättyikin, olemme edelleen ystäviä.)
  2. Where is Herman?
  3. kaikesta kauniista ja hyvästä huolimatta tässäkin tuli esille sana: nuorekas.
    Miksi ihmeessä 6-kymppisen pitää olla/näyttää nuorekkaalta?
    Kyllä meidät on aivopesty ihan selvästi.
    (Käytän sanaa itsekin esim. 8-kymppisestä ystäväni ihanasta reippaasta äidistä.)