Vapaa kuvaus

https://www.youtube.com/watch?v=kszLwBaC4Sw

Aloituksia

119

Kommenttia

3

  1. Kauniin miehen syndrooma!

    Ei minua ole koskaan komeaksi sanottu, kauniiksi sanoivat. Kauniiksi! Ja herkäksi – mikä minua eniten suututti. Nuoren
    Rakkausrunot
    2
    238
  2. tapoja luopua elämästä.

    Vanha mies juo energiajuomaa, rinnassaan puukko. Vanha mies hengittää hitaasti, vasen käsi on jo tunnoton. Vanha mies el
    Runot
    2
    235
  3. Kondomin kertomaa.

    Miksi ne noita kondomeita mulle lähettelee, ihmeteli puhdistuslaitoksen työntekijä. Minua ei muiden naimiset kiinnosta,
    Runot
    3
    233
  4. Huomioita sinusta

    Kertoisitko armaani, miksi olet niin täynnä juoksuaskelia?
    Rakkausrunot
    1
    231
  5. Yhden rakkauden alku ja loppu.

    Etsin sinua koko elämäni aamupäivän, lopulta löydän sinut, istut metsäpuron rannalla ja katselet virtaavaan veteen. Enne
    Rakkausrunot
    2
    231
  6. Ajattelen tähän mökin

    Sininen aamu, nouset vedestä rintasi haastavat silmäni häveliäisyyden verho suojaa vielä aurinkoa. Tee lorisee höyryten
    Runot
    2
    228
  7. Siitos rakkaani

    Rakkauteni ui sinuun ...
    Runot
    1
    224
  8. Tähän lommoon ilmestynee ruostetta.

    Rakkaani, tulit elämääni kuolleesta kulmasta, etuajo-oikeutetulta tieltä, minä jäin ovi rutussa risteykseen, sinä katosi
    Rakkausrunot
    4
    222
  9. Pettämisen huumorista ...

    Illalla se lähti, sanoi iloisesti moikka moi. Saapui aamulla takaisin, ihmetteli kuinka voi kengät olla noin vakavasti v
    Runot
    0
    220
  10. Kyyneleiden jälkeen

    Tatuoitu takapuoli, kauneuden ihanteesta puuttuu häveliäisyys. Sinulle minulla ei ole asiaa, mutta sateella rakkautemme
    Rakkausrunot
    0
    218
  11. Elämä on roiskevettä

    Kuolema on kuolema, vaikka se tulee rakastetun kädestä. Elämä on elämä, vaikka se saa alkunsa raiskaajan lanteista. Toiv
    Runot
    3
    218
  12. Rautakehä

    Rakkaani, sängyssämme tuoksuu maatuvat lehdet, syksy, kaiken kuolema. Rakkaani, talven takana on kevät, rakkaani, uskall
    Runot
    1
    218
  13. Elämän sekamelska.

    Pihalla huutaa punainen kurahaalari, vihreä kiusaa ja syö vieressä hiekkaa, keltainen seisoo sinisenä lammikossa, puun t
    Runot
    2
    215
  14. Rakkauden fyysiset oireet

    Mun tissit räjähtää Rakkaudesta sinuun
    Rakkausrunot
    1
    212
  15. Kiima Oy - hittituote petos.

    Seison tämän ison korporaation pääkonttorin etuovella, ulkona on kylmä ja kyltissä vilkkuu sanat, Himo, Petos & Katumus
    Runot
    0
    209
  16. Runko miehiselle rakkausrunolle

    Välitöntä rakkautta. Kapakka, tuoppi, kohteliaisuudet. Tanssi, hyväily, kaunis, silmät, peppu, rinnat. Taksi, himo, suu
    Kirjallisuus
    4
    202
  17. Tietämisen tuska

    Eipä noissa teenlehtiennustuksissa ole mitää perää, ajatteli mies katsellessaan pisuaarin pissakuplia, aamuvirtsasta enn
    Kirjallisuus
    0
    200
  18. Unesi saa minut

    Yö tuo nukkuvan sinun ylle villinä juoksevat hevoset, katson niiden kirmailua väsynein silmin, rakastan uniasi, tapaasi
    Rakkausrunot
    2
    199
  19. Rakkauden kaiut

    Rakkaani, sanot pystyväsi tekemään kahta asiaa yhtä aikaa, pesemään pyykkiä ja katsomaan A-studiota, imuroimaan ja soitt
    Rakkausrunot
    8
    197
  20. Toisen eron anatomia.

    Rakkaani, en enää jaksa polttaa lämpökynttilöitä Iittalan lasikupeissa. en punaisissa, en sinisissä, en turkoosin värisi
    Rakkausrunot
    1
    196