Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. vkfmac97
                                                1. Keskustelu24
                                                2. vkfmac97

vkfmac97

vkfmac97 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
                                                Tämä nickini on rekisteröity 2004.
                                                Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
                                                Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
                                                ♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Liittynyt 21 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                34 aloitusta · 265 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Veit sanat suustani! Olen tuosta kaikesta täysin samaa mieltä kanssasi!

Itseä harmittanut jo niin paljon, että mielessä käynyt jättää koko homma sikseen.
                                                  27.06.2014 00:12
                                                • Minä olen myös joskus kirjoittanut tuonne keskustelupalstalle ja oikein asiallisia viestejä, niin jopas ne sieltä onkin yllättäen kadonneet. Tein ne siviili-nickilläni, kun halusin ottaa osaa kiinnostaviin keskusteluihin. Tuo muuten tapahtui, jopa kolme kertaa !?! MurRrrr...

Ikävää jos ylläpito on sinua noin usein moittinut, kun ottaa huomioon, että teemme täällä heidän hyväkseen ilmaistyötä omalla ajallamme. Olisihan se mukava saada joskus kehujakin. Itse olen saanut niitä tässä 10 vuoden aikana useamman kerran ja kyllähän se tekee mielen hyväksi, jos edes vähän arvostetaan, mitä me täällä kukin parhaamme mukaan yritämme tehdä.

( Kehujen aikaan taisikin olla aivan eri ylläpito, kun on nyt. )
                                                  25.06.2014 21:53
                                                • Jaaa.a... kuka lie antanut luottamuksellista tietoa. Minulla ehkä on siitä omat epäilykseni, mutta kun en pysty todistamaan asiaa, niin en sano mitään enempää.

Ylläpito nyt taitaa olla liika sinisilmäinen joidenkin luotsiensa suhteen. Näyttää siltä, että alkaa homma karkaamaan hanskasta vähitellen ja todellakin se on jo huolestuttavaa.

Huom!

Eikä "luotsien / kollegoiden" ... tapoihin sitten kuulu vahdata toistensa toimia. Saatikka, jopa tahallisesti aiheuttaa tilanteita, että saa valittaa kollegastaan. Minä en nyt tuollaista toimintaa hyväksy ja ennen aikaan vastaavasta touhusta lähti laakista oikeudet sheriffeiltä, jos tuollaisesta jäivät kiinni! *kiukuttaa*
                                                  24.06.2014 21:01
                                                • No, sinulla sellainen kokemus, mutta minulla sitten aivan päinvastainen. Valituksia on tullut kyllä minulle, mutta koskee aivan muuta, kun tätä uutta järjestelyä... lähinnä joistakin luotseista / luotsista ja ne valitukset ei edes kuulu minulle vaan ne kuuluu osoittaa suoraan arvoisalle Ylläpidolle.24.06.2014 10:55
                                                • Enpä ole sellaista väittänyt, joten se siitä. Muista en tiedä...

Kaikki chattaajat ainakin ovat melko tyytyväisiä uuteen järjestelyyn, eikä tuo minuakaan haittaa, koska lähes tällaista itse pyysin ylläpidolta. Aiempi touhu järjettömän tiukkoine sääntöineen alkoi muistuttaa keskitysleirin menoa. HALOOO... tämä on chat ja kaikilla pitäisi olla mukavaa...
                                                  23.06.2014 12:01
                                                • Meikä voi myös vuorotella ,vaikka maken kanssa siellä olemista, jos make ei aina vaikka ehdi.17.06.2014 20:57
                                                • Nyt tiedän... miten olisi Jokeri? En tiedä itsekään miksi, mutta vähän pelleinähän tässä joutuu välillä olemaan. Jokeri ei nyt peloita chattaajia sitten, se olisi vain tuollainen yleismaallinen nimike ja minusta kuullostaa aika hyvältä ;)

JOKERIT kehiin jufenauta!!!
                                                  14.06.2014 13:20
                                                • Ilman muuta vanha tuttu nimike Sheriffi!!!14.06.2014 13:11
                                                • Kiitos!

Hieno ratkaisu kaikin puolin ja kivat nimikkeet huoneille!

Terkuin,

EC
                                                  10.06.2014 18:02
                                                • Auronis ... veit juuri sanat suustani -- huom --->

" Ja kun/jos johonkin ratkaisuun päädytään (olkoon se nyt sitten millainen ratkaisu tahansa) niin mielestäni olisi sitten hyvä infota myös chattaajia asioista tarpeeksi selkeesti ettei se kaikki sitten taas kasaannu luotsien niskaan. "

Tuo on nyt niin hyvä pointti, että se saa minulta välittömästi sen 10 pistettä ja sen iänikuisen komean Papukaija - merkin ! Hyvä !
                                                  09.06.2014 12:18
                                                • Ei onnistu pankkitunnusjutut. Meinaan, että niitä vastanumeroita kuluisi tuhottomasti, vaikka ajatus on erittäin hyvä.07.06.2014 13:18
                                                • Olen tuolla jo aiemmin sanonut, että POIS koko ikäryhmät nimikekin jo, kun siinä ei ole mitään järkeä loppujen lopuksi ja se ei toimi täällä. Ei ole mukava välillä edes udella ihmisten ikiä noilla ns.seurantanikeillä. Sanoin jo aiemmin, että olkoot vaikka 18 - 100 asti kaikki sekaisin. Kyllä jokainen osaa mutettaa henkilön kenen kanssa ei halua puhua!

Ei Suomi24 voi rajoittaa kenen kanssa kukakin haluaa jutella, seurustella, tai mennä vaikka vihille saakka ... jos sikseen. Tapaamiset, vaikka sitten tämän chatin kautta on jokaisen oma asia. Jos joku on niin hölmö / uhkarohkea, että lähtee omin nokkineen tapailemaan ventovierasta henkilöä, joka voi sitten osoittautuakin vaikka jopa murhamieheksi - tai naiseksi, niin se vastuu on jokaisella chattaajalla itsellään.

Poikkeus on huone 16-21 huone!!!

Joten poistakaa nimikkeet "Ikäryhmähuoneet huoneet"! Tehkää niiden tilalle erinlaisia nimikkeitä omaavia huoneita, missä voi olla sitten kuka haluaa ilman kummempia rajoituksia.

Ikärajoitus niihin vaikka, että "Ei alle 18 vuotiaille!

Minä tajuan sen, että sääntö EI OLE uusi vaan se on nyt tiukennettu, mutta kaikki menee tällä tapaa suoraan sanottuna päin per...äsintä!

Selvästi chattaajia on vähentynyt... jo nyt!

P.S

Kiitos siitä Ylläpidolle, että laitoittesilloin nuo ikärajanumerot huoneiden oville, kuten minäkin ehdotin teille, mutta ei ne siltikään auttanut asiaa, eikä auta vastaisuudessakaan, koska koko tuo rajoitus on aivan tuhoon tuomittu juttu!
                                                  06.06.2014 22:19
                                                • Voe voe kaikki olisi niin helppoa ja yksinkertaista, jos todellakin kaikki noudattaisivat ohjeita, mitä saamme, mutta kun on paljon luotseja, jotka eivät edes vaivaudu tulemaan tänne valvomaan chattia kuukausiin / vuosiin , niin he eivät tunnu sitten tietävän nykyisestä suuntauksesta yhtikäs mitään ja sekoittavat vain pakkaa ja taas on kaikki ihan persiillään. Tulevat vain tänne arvostelemaan ja suorastaan haukkumaan luotseja, etenkin niitä uudempia nappinokkia (ei tinappi) ;) ... jotka tuolla hiki hatussa ovat yritääneet noudattaa niitä, niin ihmeteltyjä (kansan keskuudessa) ja asetettuja s24 sääntöjä.

Hyvä asia se, että huoneiden ulkopuolelle tuli ne tarkat ikä- haitarit, mutta nekään ei auta meitä, kun kansa valittaa, vinkuu, haukkuu ja haistattaa meille päivät / illat pitkät.

Itse olen yritttnyt nyt tehdä ohjeiden mukaan koko ajan samoin, kun muutama kollegani täällä. Vaan hukkaan menee ja sama noidankehä sen kun jatkuu, joten olen tullut vakaasti siihen tulokseen, että ihan sama, minkä ikäiset (kunhan on 18 täyttänyt) chattaavat keskenään tuolla sikin sokin.

Ei tätä kukaan jaksa kauaa, kun koko aika pitää jauhaa samat lauseet heille, ketä ei saa huoneissa olla. Ei mitään järkeä koko touhussa.

Tulee vaikutelma, että Suomi24 päättää, ketä saa seurustella / jutella keskenään ja sehän ei oikeasti kuulu kenellekään, kuka tahtoo olla kenenkin kanssa.

Aatelskaa nyt, jos Sauli Niinistö ja Jenni Haukio olisivat olleet täällä chattaamassa (on voineet ollakin) ja aina, kun Sale ois tullut moikkaan Jenniä tonne 30 huoneeseen ... 60 huoneesta, niin Sale ois paiskattu pihallle...aijai... ei olisi silloin syntynyt nykyistä presidentti-pariakaan ;)

Loppu diagnoosi: En kannata ikäryhmä-huoneita! Kaikki vaan sekaisin keskenään tuota tiettyä 18 vuoden ikärajaa noudattaen. Seurustelkoot, tai chattailkoot, vaikka virtahepojen kanssa , et JOoOoooo... o.
                                                  25.05.2014 01:43
                                                • Juuri niin kuten emrys, stiina ja Cesar sanoo. Aivan olen samaa mieltä tuosta!

Päätös on ehdottomasti Ylläpidon ja edelleen ne kahden luotsin suositukset ja suositeltavaa täytyy täällä myös tuntea sen verran, että olisiko hänestä luotsiksi.
                                                  14.05.2014 17:32
                                                • Eikös se Ylläpito voisi ottaa takaisin tänne sen vanhan "kunnon" Huuhaa-huoneen. Siellähän sai olla kuka vaan, rotuun , yläikärajaan, tai onko homo, tai lesbo, tai transu jne. sukupuoleen katsomatta ja siellä sai jutella kaikesta taivaan ja maan väliltä?! (Ei nyt kuitenkaan ihan törkeän karseita navanalusjuttuja ylellä ) :]

Sehän ajaisi tuon asian... kai... ikärajan voisi täräyttää sinne niin, että ei alle 18 vuotiaille!
                                                  03.04.2014 23:09
                                                • Aivan, mutta jos luotsi menettää jo alkumetreillä heti ne hermonsa, voi vain todeta, että ei hän nyt välttämättä olekaan sopiva henkilö hommaansa, koska meidän on pakko kestää lähes melkein, vaikka mitä kritiikkiä täällä, eikä sitä voi ottaa liian rajusti itseensä, eikä missään nimessä esim. *kostaa* jotenkin ko. hankalalle chattaajalle. Vaan ainoastaan toimia ohjein annetuin luvin, eli hiljennys/kick/banni ja pahimmille se esto sitten, jonka aika moni on jo saanut suomi24.ään.

Minusta täällä pitäisi olla Ylläpidon toimesta lista, mistä näkee niiden henkilöiden nickit, jotka ovat ylläpidon asetamissaa estoissa ja silti monet heistä pääsevät tänne takaisin omin konstein ja olemme joutuneet poistamaan heitä, etenkin, jos ovat aloittaneet suunsoiton, mikä ei lopu sitten millään konstilla.

Tuo olisi reilumpaa, että kaikki luotsit näkisivät ko.listan nickeineen, niin ei tarvitsisi täällä, tai tuolla chatissa käydä kollegan *kimppuun* syyttä suotta, joka on toiminut vain annettujen ohjeiden mukaisesti!

Tämä liippasi nyt vähän alkuperäisen viestin vierestä...

Niin, ja ainahan ne chattaajat muutenkin härnää uusia luotseja aluksi ja härnää meitä veteraanejakin vielä ;)
                                                  01.04.2014 16:23
                                                • Moikkelis!

"Pahakatti" tässä eli EvilCat ja oikeasti en siis todellakaan ole mikään pahakatti : vaan suorastaan aivan hirveä *nauraa* ... ja toimin enimmäkseen 16 ja 22 huoneissa, sekä joka puolella siellä, missä on sekasorto päällä.
                                                  Kissa-ihminen olen ja harrastan moottoripyöräilyä aviosiipan kanssa. Vielä vuoden tauko harrastukseeni ja avot sitten tien päälle tukka hulmuten.
                                                  Tykkään Muumi limusta ja myös hyvistä juustoista ja pizzoista. Kylmä maito ja laku on kanssa aika nami, namia.
                                                  25.03.2014 21:18
                                                • Oukki doukki ja kiitos vastauksestasi ja sen huomioon ottamisesta!

Mielenkiinnolla uudistuksia odotellaan tässä.

Terveisin,

EvilCat
                                                  25.03.2014 13:28
                                                • Nonni... minulta tässä on sujunut kyllä aivan tämä maalaisjärjenkin käyttö jo 10 vuotta täällä, vaikka olen ollut myös joskus aito stadilainenkin. On se hyvä, kun on omaa hieman kumpaakin sukujuurta, niin ei tule rajattua ketään pois ja sietää ihan kaikkia. Ei tässä mitään ongelmia ole tavallaan ollut, vaan arvoisa ylläpito niitä itse tänne asettaa lisää, jollei noita entisiä ole enään meillä tarpeeksi. Olisihan se hienoa, jos tästä saisi edes palkkaa, mutta kun menee ihan hyväntekeväisyystyönä ja tietenkin ajankuluna, kun ei satu muuta tärkeämpää olemaan sillä hetkellä.

Minä kun laitoin tapani mukaan - suoraan puhujana... kritiikkiä sähköpostissa, niin, jopas meinasi luotsin oikeudet lähteä, sitä minulle ehdotettiin, etenkin kun ilmoitin, että olen lomalla pidempään, mutta olenkin nyt kuitenkin vain 2 viikkoa näin kerallaan lääkärin määräyksestä. En ole yhdestä chatista siis masentunut tai ylirasittunut, vaan tapaturman jälkikaiut vaivaa ja odottaa leikkauksiaan.

Hienoa olisi tosiaan saada ne uudet ohjeet ja säännöt sähköpostiin. Odotan mielenkiinnolla.
                                                  25.02.2014 23:18
                                                • Poistin viestini, kun havaittiin, että nämä täällä olevat viestit kuulemma näkyy muillekin henkilöille?!

Olen sairaslomalla luotsailusta noin 2 viikkoa.
                                                  14.02.2014 20:16
                                                Edellinen
                                                Sivu 7 / 14

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää0

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!28

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa0

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202634

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.

Stara

• Suomalaisesta tv-sarjasta tehdään amerikkalaisversioSuomalaisesta rikosdraamasarjasta Pohjoisen tähti tehdään amerikkalaisversio. Asiasta uutisoi yhdysvaltalainen media-alan
                                                • Hallitus selvittää kannattaako työttömän ottaa vastaan osa-aikatyötä?Työttömyysturva on suomalaisen systeemin antama vakuutus työttömyyden aiheuttaman tulonmenetyksen varalle.
                                                • Suomalaisen rahtilaivan kapteeni humalassa töissä – välittömästi potkutRahtialuksen kapteeni menetti työpaikkansa toistuvan alkoholinkäytön vuoksi. Kapteeni itse kuitenkin

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia