RakkausrunotVastattu 18 v

Naisen silmät

Sinun silmäsi kun näin haaveisiin minä jäin voiko olla totta tämä vierelläsi seison minä Saisin kosketella Sinua voi onnenpoikaa minua silitän punaisia hiuksiasi hivelen kuumia poskiasi Minut outo tunne valtaa mielessän…

Saunassa nautintoa

Kutsun Sinut rantasaunaan pannaan vaatteet naulaan vastan kiukaassa keitän löylyt nyt meille heitän Pesen sinut saippualla hellästi ihan sienellä huuhtelen lämpöisellä rakkauden vedellä Kuivaan takkatulen äärellä pehmoi…

Rakkauden nautinnoissa?

Jos oisit mulle rakastava nainen minä olisin mies samanlainen hellisin Sinua koko ajan ja rakentaisin meille majan Ottaisin syliini lämpöiseen veisin kaikkeen ihanuuteen pitäisin Sinua vain lähelläin kertoisin rakkaudes…

syksyn rakkautta?

Koivuissa lehdet kellastuu syksy taasen meille saapuu kylmän tuulen puhaltaessa ei heinäkään enää kasvamassa No eihän se meitä haittaa sisällä lämmin maittaa ajatuksilla voi leikkiä ihan ilmankin meikkiä Rakkaus se vaan…

janoinen

Mulla on nyt kova jano en sitä monellekkaan sano ei sitä löydä aavikolta eikä kuivalta metsämaalta Mistähän löytäisin sen tämän ihanan tuoksuisen oikeen puhtaan makuisen ja niin ihmeellisen No sehän voi vaikka pulpahtaa…

valo yössä

Valo yössä loistaa itselleni voin toistaa missä olenkaan minne menenkään Ai nyt tämän muistin itseni melkein suistin maantieltä suoraan ojaan nyt käsiini nojaan Sinua Rakkaani etsin pimeässä huhuilen kuuletko ääneni lue…
RakkausrunotVastattu 17 v

kuka viereeni jää

Iltayöstä nukkumaan menen tiedän kyllä viereen kenen on minulla vain tyyny seuranain tyhjää paikkaa nyt katsellessain Ajatukset mieleen palaa näin vain miettien salaa missä sinä oot rakkahin elämänkumppanini ihanin Sinu…

unelma

vesipisarat ikkunassa valuu en tämmöistä ilmaa haluu ootan aurinkoista päivää silloin ei ole surun häivää mietinkin täs mitä illalla teen nytpä tuonne tanssilavalle meen satumaa tango siellä soi sattumalta naisen kohdat…

runo saaresta

nyt ilta tummentuu esiin tulee myös kuu saaressa tääl ollaan nuotiolla istutaan paistan sulle makkaraa kun hiillos viel palaa oot mun vieressäin ihan lähekkäin kerron sul kuutamotaikaa onhan meillä vaan aikaa tähdenlenn…

rakkauden huumaa

tuli takassa loimuaa rakkaus vaan roihuaa siinä kahden ollaan ei koske pollaan iskee se sydämmeen myöskin käteen varpaissa myös tuntuu voit kohta kantaa huntuu ajatella ei voi muuta ei saada taivaalta kuuta kuuma aalto …

runo 8

näen nyt taivaan harmaan kun astun lemmenlaivaan meri on kovin sumuinen ja mieli myöskin utuinen yön usvaan laiva katoaa hyttiini voin nukahtaa aamulla kirkas ilma on aivan tyyni meri eloton haaveissani sut mä nään kann…

runo7

vettä sataa niin että ropisee kukas siellä oven takana kopisee oliskohan hän nyt saapunut kauan olenkin kaivannut lähden kävelemään ovelle päin raotan sitä mitäs minä näin pidänkö salaisuutena päässä vai kerronko teille…

runo kuusi

aamuyöllä minä heräsin viereltäni sinua hamusin tyhjä paikka siinä oli vain mutta tää uni oli mielessäin näin unen nainen ja mies minä siinä toinen kenties aurinko ihanasti paistoi kesän tuoksua molemmat maistoi käsikkä…

runo 5

kaikkeni minäkin yritin kun sua paljon rakastin tein ne temput mitä ooteellaan kun sua niin paljon rakastin linnut viserteli puussa maistuit hyvältä suussa annoin sulle elämässä kaikkeni mut toinen vaan vieressäni loitt…

runo4

nyt minä äkkiä ajatuksen sain varmaan joku mua oottaa vain missä sinä nainen luuraat ehkä vain lattioita kuuraat eka treffeille kun saavun mä olet varmasti parhaimmillasi sä sanattomaksi nyt varmaan meen en tiedä mitä k…

runo3

taivas täällä savossa harmaantuu monellekkiin ilta varmaan saapuu jos ei maanantai rakkautta jaa toivon että tiistai tuo tullessaan kukat monesti viikolla lakastuu ja nuoret vain ne rakastuu vaiko nuoret tän nyt kokee e…

runo3 ei rakkautta ole

olikin viime syksy elämään tullut miettimään jäin kuin monet hullut onko rakkaus tää loppu nyt joku aivoissani oli syttynyt sua en mä nää varmaan milloinkaa etkä mulle soittanut illoinkaan uudestaan taas sinut tapasin r…

runo2

oli kaunis syksyinen ilta edessäni oli äkkiä silta siinä minä aikaani vietin naiselleni synttärii mietin olin kauheesti ihastunut en vielä ehkä rakastunut juhlat sitten vietettiin ja koko yö rakasteltiin saapui kohta me…

runo

mitä rakkaus merkitsee toisen se aina huomioitsee antaa hänelle hellyyttä joskus myös itsenäisyyttä auttaa missä vaan voi silloin se rakkaus soi moni sen on varmaan tuntenut kun pitkää tietä kulkenut rakastaa voi monell…