Kun Sinut tapasin pubissa kaupungin kysyin, oletko se Sinä vastasit, tässähän minä Sinun kasvosi näin aikaisemmin mielessäin jäit mun ajatuksiin lemmen haaveisiin Nyt kahden olla saamme illan ja yön jaamme Sinulle kuisk…
Pysähdyn nyt tielle katselen taivaalle ihailen tähtitaivasta haaveilen rakkaudesta Lennä tähti mun luo rakkaani tänne tuo minun vierelleni lämpöiseen syliini Sinua halia saan pitää kainalossaan suukottaa ainiaan kanssas…
On aamulla pimeää en Sinua nyt nää tyhjä tyyny vieressäin olet silti mielessäin Voi jos saisin herättää poskeasi lämmintä silittää huuliasi pehmeitä maistaa joka puolelle Sinua suukottaa Aamupäivä kahden ollaan ei kiire…
Illat istuen hämärässä elämää ihmettelemässä olin koneen ääressä vain kuulinkin Sinusta jotain Toitko valoa pimeyteen? iloa päivään arkeen? kiinnostusta toiseen? haaveilua ihanuuteen? Jäätkö nyt pitempään? että Sinut jo…
Sateinen aamu valkenee ilon päivään vielä tuonee tämä Sinun haavekuvasi joka on kirkkaana mielessäni Tänään voin luoksesi tulla sitten onkin hyvä olo mulla vien Sinut tanssin huumaan tangoon niin kuumaan Suudelman pitkä…
On nyt syksyn ruska vaikka onkin yö musta lämpöä iltaan nyt tuot kun tämän hetken suot Sinulle vain tuoksuiset kynttilät on syttyneet tunnelman ne luovat ja lemmen suovat Lasiin meille viinin kaadan niin täyteläisen ja …
Sinut nyt kesällä siellä näin kun olin menossa järvelle päin kävelemme pitkin hiekkarantaa jalkojen alla on kuumaa santaa Pysähdyimme hetkeksi siihen hiuksiasi nyt hellästi silittelen tuoksusi ihanan voin haistaa huules…
Rakkautta etsimässä nyt olen jo monesti käynyt mistä sinut löytää vois en antaisi milloinkaan pois Pitäisin kuin kukkaa kämmenessä olisit ainoastaan minun mielessä Sinulle kukkaispannan tekisin vain elämästä silloin nau…
Katselen ulos pimeään katulamppujen valot nään näin keskiyön aikaan Sinua nyt täällä haikaan En saanut halauksiasi suukkojasi, lämpöäsi kun menin nukkumaan jään nyt valvomaan Et ole nyt vieressäni mutta kovasti mielessä…
Yksin nyt tätä iltaa vietän koneen ääreen istumaan jään ootko Sinä siellä milloin saan kertoa sulle silloin Kuinka oon sinuun ihastunut oi nyt tunteeni oon paljastanut ikävä täällä mulla Sinua on ilta niin pitkä ja lopp…
On hän nainen punatukkainen kaunis ja niin ihanainen tahdon monesti Sinua silittää vieressäni tyytyväisenä pitää Sinut nyt kauttaaltaan hieron kauniita sanoja paljon kerron paljon sun vuoksesi teen en muualle enää mee S…
Illan tango meille soi se ajatukset mieleen toi voisitko se olla Sinä rakkauteni, lähellä siinä En tiedä nyt mitään vain kun sinut tanssiin sain katsoin silmiin, punaistuin ja Sinuun heti ihastuin Huulesi punaiset hehku…
Tulisitko vastaan? kun luokses matkaan Veisitkö omaan kotiisi? siellä kahden olla saisi Olisitko mun lähelläin? ihan näin vierekkäin Saisinko silitellä? hellästi kädellä Hieroisinko selkääsi rintoja ja reisiäsi? Vastais…
Etsien tiellä käy rakkautta ei vaan näy oisko se lähellä vai toisella tähdellä Uneksin nyt itsekseni vaan että kanssasi elämäni jaan saisin tuntea aidon sen niin ihmeellisen rakkauden Yrittäisin olla arvoisesi ja ihan s…
Nyt loppui arjen työ tuli meille pääsiäisyö sain Sinut vierellein nyt hellästi hyväilen Suukottelen kuumia huuliasi poskiasi ja kaulaasi näpyköitä rintojesi sisältä reisiesi Nyt itseäni irti saa en Sinä tuntea saat sen …
Aurinko paistoi korkealta niin kuvittelin että oot vieressä siin lämpö Sinun poskiasi kuumotti kovin punaisena mulle hehkutti Ajattelitko ehkä rakkautta Sinä niin kuin romanttisesti myös minä oottaisit tätä suudelmaa tu…
Katselin ikkunasta ulos räntäsateessa omas talos siellä Sinä kävelit ulkona aivan sateen kastelemana Pyysin sisään Sinua rupeskin jännittään minua kun päältä takkis otin ja kuivumaan laitoin Oli sulla märät hiukset pait…
Kevät aurinko naamaa lämmittää Sinun vierelläsi minua jännittää haluatko kuulla puron solinaa katsella yhdessä kevään tuloa Pitäisin Sinua siinä vierelläin kuiskailisin hiljaa nyt näin oi Sinä ihana nainen niin kaunis j…
Sinun punaiset hiuksesi säihkyvät silmäsi pieni siro nenäsi naurava suusi kuumat huulesi kiehtova vartalosi pikku kätösesi nätit jalkasi iloinen luonteesi Nämä näin Sinussa tunne heräsi minussa jostain sieltä syvältä sy…
Kun kuulen äänesi illoin ajattelen Sinusta silloin miten hellä pehmeä seksikäs äänesi kaikuu minun sisimmäs Voi elää taas ja uskaltaa useinkin aina naurahtaa voi että Sinä teet hyvää oikein ihanaa oloa syvää Tunnen yhte…