Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tapauksesta ei saisi keskustella?
28.02.2007 14:06
ei minun mielestäni.Hän on normaalinen näköinen nuori nainen.Johanna osasi kyllä laulaa mutta biisi oli huono.
18.02.2007 10:46
Miten muka sillä esityksellä olisi pärjätty itse kisassa?Miten johannan esitys olisi muka erottunut muiden maiden esiintyjistä?
17.02.2007 23:00
se laulaja ei osaa laulaa eikä ääntää englantia!
17.02.2007 22:57
Paha homma kun pidän sekä thunderstonesta, että Hannasta joten oli aivan sama kumpi lähtee.Hanna
osaa esiintyä ja ääntää englantia!Lovexin laulaja ei osaa tehdä kumpaakaan.Petyin beats & styles yhtyeen antiin.Olisin kuvitellut,että he olisivat tehneet kunnon bile biisin.Nyt esitys oli sekava ja laulu perseestä.
17.02.2007 22:55
Niin mistä tätä orgon suolaa saa?Oletko käyttänyt sitä jalkakylpy hoitona vai miten?Itse en ole rasvannut ihoa melkein puoleen vuoteen.Viimeksi iho oli kauheimmillaan kesällä.
16.02.2007 18:50
eräs "teini-leena" joka inhoaa lovexia yli kaiken!!
08.02.2007 23:11
Tuula ja Pekka ovat ainoat jotka ovat tyttärensä katoamisesta julkisuudessa puhuneet.Yhdessä Mika Lahtosen toimittamassa kohutuimmat rikokset kirjassa on haastateltu Raisan isää.
06.02.2007 14:57
En usko,että pitkänniemen palon syntyttäneellä henkilöllä olisi mitään tekemistä R.räisäsen katoamisen kanssa.
05.02.2007 16:47
tätähän on useaan kertaan spekuloitu jo vanhoissa keskusteluissa?!Miten se pitkänniemenpalo mukamas liittyy R.Räisäseen?en tajua.
05.02.2007 13:19
lukee siellä raisan äidin tekemillä sivuilla!
03.02.2007 10:00
ei mulle ainakaan tullut eteeni juttua pitkänniemen palosta.voihan se tietenkin olla mahdollista,että joku pimahtanu kaveri pitäisi likkaa vankina.Eikö se nyt jokaisessa maailman kolkassa ole mahdollista.
03.02.2007 09:53
Niin unohdin tosiaan mainita,että valohoidot on tarkoitettu vanhemmille lapsille mutta hyvä tästäkin on tietää jos lapsellasi vielä vanhanakin tulee ihottumaa.Valohoitoa järjestetään joko sairaalassa tai Ihopisteillä ja siihen tarvitaan ihotautilääkäriltä lausunto niiden hoitojen aloittamiseksi.Lue lisää täältä http://www.iholiitto.fi/vanha/ajankohtaista.htm
Ilmastohoitomatkoja järjestää Iholiitto ja ihotautilääkäriltä pitää hakea lausunto jotta noille matkoille pääsee.Puolet reisusta korvaa kela ja muu osuus on sitten itse korvattava(kysy lisää korvaus jutuista atopialiitosta).Muistaakseni tänä vuonna matka suuntautuisi Cran canarialle mutta voin muistaa asian väärinkin.Itse en ole vielä kertaakaan osallistunut ilmastohoitomatkoille mutta suunnitelmissa olisi.
02.02.2007 11:27
Suosittelisin Monika,että rekisteröit nimimerkkisi jotta nämä provoviestien lähettäjät eivät pääsisi esittämään sinua.
Olen ollut vähän aikaa poissa tästä Raisa keskustelusta sen vuoksi kun netti ei ole pelannut neljään päivään joten olen hiukkasen ulalla noista muiden kirjoituksista enkä todellakaan jaksa lukea tätä ketjua alusta asti uudestaan.
Olen itse koko ajan käsittänyt,että Raisa jäi odottamaan Sokoksen edustalle kyytiä kotibileisiin.Kun kaveri tuli takaisin tyttö ei enää seisonut siinä mihin hän tämän jätti joten hän oletti,että Raisa on lähtenyt kotiin.
Näin ainakin aamulehdessä katoamisesta kirjoiteltiin(jutut löytyy aamulehti.fi arkistosta).
Tosin jossain väitettiin(kadonneet ohjelma?!),että tämä kotibile juttu olisi ollut väärä informaatiota eli juttua kirjoittavalla toimittajalla olisi putkahtanut tekstiin virhe?!Ihmettelen vain,että jos tämä oli virhe niin miksi sitä ei ole koskaan korjattu.Mene ja tiedä pitääkö paikkansa tämä huhu.
Muistaakseni
01.02.2007 23:34
Valohoito/ilmastohoitomatkat ovat yksi hyvä hoitokeino.Kysy tästäkin lääkäriltä.
28.01.2007 18:33
Atopia on perinnöllinen sairaus.Onko suvussasi muita atoopikkoja?Omasta suvustani atopiaa löytyy paljon varsinkin isän puolelta.Hänen kummatkin siskonsa ja toinen veljistä ovat atoopikkoja.Hassua,että hänellä itsellään ei ole ollut mitään ongelmia ihon kanssa joten ilmeisesti sairaus on hypännyt yhden sukupolven yli.ainakin näin arvelisin.
Käy lukemassa tuota atopialiiton keskustelupalstaa sieltä saat tästäkin lisätietoa!
28.01.2007 18:29
haluatko todella,että joku referoi sinulle kuuden sivun mittaisen jutun?Pikku vinkki sen lehden voit käydä hankkimassa divarista.
28.01.2007 18:11
onpas sulla allergioita!Itse kuulun tähän porukkaan jolla atopia kulkee suvussa ja allergioita ei löydy mikä sinäänsä on onni.
26.01.2007 11:14
meneppä tuonne http://www.atopialiitto.fi sieltä saa vertaistukea atopian hoitoon.
Siis maitorupi ei tarkoita sitä,että lapsesi olisi allerginen maidolle vaan se on atopian vanha nimitys!Onko lapsesi käynyt allergiatesteissä?
Kannattaa käydä varmistamassa allergioiden osuus.
Atopia on sairaus joka ei parane koskaan.Ailahtelevaisuus on tämän sairauden raivostuttavin piirre. Toki voi olla kausia,että ihottuma "katoaa"mutta usko pois se tulee aina takaisin halusi tai ei(nimimerkki kokemusta on!).
Varoitukseksi noista kortisoneista,että ne ohentavat ihoa.Itse käytän kortisonia korvaavaa takrolimuusi(toivottavasti kirjoitin oikein)voidetta nimeltä protopic.
Tämän voiteen ihanuus on siinä,että se ei ohenna ihoa.Tätä rasvaa ei muistaakseni suositella alle 3-vuotiaille joten sitä kannattaa hommata vasta sitten kun lapsesi on isompi ja jos ihottuma ei meinaa mennä ohitse.Lääkärin kanssa kannattaa keskustella tuosta tökötistä.
On hirveän vaikea sanoa mitään hyvää konstia millä ihon saisi hyvään kuntoon kun sairautena atopia on yksilöllinen.Joku toinen rasvaa ihoa perusvoiteilla joka päivä ja joku taas ei.Luontaistuotteetkin saattavat auttaa esim. helokkiöljy tai kalaöljyn syöminen.
26.01.2007 11:10
Mielenkiintoinen dokumentti.Ihmettelen,että miten se poliisi joka sai tietää isänsä todellisesta luonteesta pystyi olemaan niin tyyni dokumentissa.Varmaan kammottavaa kun omasta lähipiiristä löytyy häiriintynyt ihminen.
23.01.2007 11:15
4 / 65