IHAN SELKEÄSTI. NYT PASKIN BIISI VOITTI.
JOHANNA KURKELA
5
364
Vastaukset
- Tip
Johanna oli paras! Olin sitä mieltä jo ajat sitten. Aivan mahtava biisi!
- .....
Jos johanna ois päässy edustamaa suomea niin kaikki olis varmaankin nukahtanut ennen kuin biisi olisi loppunut...
Miten muka sillä esityksellä olisi pärjätty itse kisassa?Miten johannan esitys olisi muka erottunut muiden maiden esiintyjistä?
- hännille
Hanna Pakarinen on tusinatavaraa
rokkirenkutuksellaan ja rumalla
naamataulullaan. Johannalla uskomattoman
kaunis ääni, hän laulaa puhtaasti ja
sävellys todella kaunis - ei mitään
tusinatavaraa. Todella hieno biisi.
Nyt on todellinen lahjaton juntti
Suomea edustamassa, joka ei osaa
edes englantia. hännille kirjoitti:
Hanna Pakarinen on tusinatavaraa
rokkirenkutuksellaan ja rumalla
naamataulullaan. Johannalla uskomattoman
kaunis ääni, hän laulaa puhtaasti ja
sävellys todella kaunis - ei mitään
tusinatavaraa. Todella hieno biisi.
Nyt on todellinen lahjaton juntti
Suomea edustamassa, joka ei osaa
edes englantia.ei minun mielestäni.Hän on normaalinen näköinen nuori nainen.Johanna osasi kyllä laulaa mutta biisi oli huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629