Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
profiilit
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
se tosiaan vaikuttaa, että naisia on enemmän. Tosin joku vauva ja koirakin päässyt kaapista ulos.
Melko heterohenkistä poseerausta ja kuvailmaisua kuitenkin.
Huomasitkos sen, että kaiken lisäksi kaikki näyttivät ihan samalta? Tummanpunaiseksi värjätty tukka, lävistykset ja surumielinen ilme.
En tule kuolinpäivääni mennessä ymmärtämään, miksi ihmiset laittavat kuvansa nettiin.
29.11.2005 20:44
että äijät on sinnekin tunkeneet naisina sisään. Onhan meilläkin täällä näitä Sirpoja ja feministineitejä. Miehiähän kun biseksuaaliasiat tuntuvat kiinnostavan, ainakin niin kauan kuin ne ovat naisia jotka sellaisia ovat.
29.11.2005 20:16
Jokaisella ihmisellä on oikeus omaan seksuaalisuuteensa. Naisilla esimerkiksi. Tätä ei aina tahdo kyllä muistaa.
26.11.2005 14:14
naisenpuute ei sitten ollut niin jäytävä, kun ei hyvät neuvot kelpaa eikä kirjallisuutta kykene edes harkitsemaan.
Voisihan sitä aloitella varovasti vaikka Reijo Mäestä tai Arto Paasilinnasta.
26.11.2005 14:12
Näin tapahtukoon.
26.11.2005 13:46
Kiitos avoimesta valtakirjasta.
On aina miellyttävää antaa jämpti vastaus selkeisiin kysymyksiin. Näin keskustelu etenee.
26.11.2005 13:43
Rahalla ei saa kuin marginaalisen osan naisista ja heidätkin vain hetkeksi. Eikä sen jälkeen kunnioitusta enää yhdeltäkään naiselta.
"Luonnonvakio". Voi pyhä isä kun teitä tulee surku.
26.11.2005 13:13
Tosin täytyy tunnustaa, että olen piipahtanut missään chatissä ikinä vain yhden ainoan kerran.
Huomenna iltapäivällä sopisi minulle parhaiten.
26.11.2005 13:07
Realiteettien tunnustaminen on eri asia kuin olotilaansa tyytyminen.
Toiveajattelua, että naiset tyytyisivät oleviin oloihin. Ei käy. Sitähän te muutamat juuri ruikutatte tässä, kun asiat eivät säilykään ennallaan.
25.11.2005 13:16
"Oletko sitä mieltä, että miehen pitää alkaa harrastaa kirjallisuutta, jotta saa seksiä?"
Ei pidä, mutta voi siitä apua olla. Tilanteenhan piti näiden tanssitaitoisten ja tanssitaidottomien miesten suhteen olla juuri niin epätoivoinen, että eivätköhän he tee mitä tahansa. Sitoutumishaluttomuudesta ei riipaisevassa aloituksessasi ollut mitään puhetta, säälillä siinä ratsastettiin.
"Siis oikeesti kaipaat niihin piireihin miehiä, jotta naiset saisivat seksiä?"
En minä kaipaa yhtään miestä minnekään enkä myöskään ole seksiä keneltäkään tahtomassa. Mutta ellet hakeudu sinne, missä naisia todella on, niin mitäs siinä valitat.
25.11.2005 12:06
Sanot, että kuulostan aivan siltä etten kävisi paikoissa, joissa parisuhdemarkkinat kohtaavat. Tuon nyt voisi muotoilla uudelleen niin, että kuulostan siltä kuin en koskaan kävisi paikoissa, joissa miehet kuvittelevat parisuhdemarkkinoiden kohtaavan.
Ja eiväthän ne kohtaakaan, mikä käy ilmi kirjoituksestasi myöhemmin. Miehiä on kymmenen kertaa enemmän kuin naisia, moni jää ilman. (Kauheeta.)
Vastaavasti kirjallisuuslukupiirissä on yksi mies kahtakymmentä naista kohti. Siellä on varaa valita. Eikä naimaton tätinikään sillä perusteella ole seksiä ostamassa miehiltä, ettei posliininmaalauskurssilta ole ketään sopivaa suostunut mukaan lähtemään.
Jos meillä feministeillä ei ole mielestäsi tippaakaan empatiaa miestä kohtaan, niin kysynpä vaan, miksi pitäisi. Eihän sellaisilla miehilläkään ole empatiaa naista kohtaan, joita ei kiinnosta, haluaako nainen seksiä vai ei, vaan tärkeintä on itse saada mitä haluaa, vaikka sitten rahalla.
Naiset elävät pidempään kuin miehet ja yleensä viettävät viimeiset vuotensa miehettöminä leskinä. Sielläkin on paljon kaipausta, myös ruumiillista. Rahaakin olisi, mutta jostain syystä yleisesti leskirouvien mielestä ei ole soveliasta ostaa seksiä nuorilta pojilta.
Eikä tarvitse pyydellä anteeksi. En ole loukkaantuvaa sorttia.
24.11.2005 17:37
Kyllä alkaa Esko H:n - vähäisen palvelijansa - vääryyttä ja valhetta vastaan osoitetut aloitukset näyttää miellyttävän kompleksisilta ja kriittisiltä lähestymisiltä aiheeseensa pikku hiljaa, näihin nykyisiin kun vertaa. Oikeassa olet.
24.11.2005 17:17
"MItä he ajattelevat haukkuessaan miestä, joka ei ole sosiaalisesti lahjakas, tanssitaidoton ja ulkonäkörajotteinen?"
Kyllä vakka kantensa löytää, eli em. mies löytää varmasti yhtä lailla naisen, joka ei ole tanssitaidoton eikä ulkonäkörajoitteinen.
Vastaavasti tanssitaidottomia on molemmissa sukupuolissa, mikäli tämä ominaisuus nousee kynnyskysymykseksi seksin harrastamiselle.
24.11.2005 17:11
taitaa itse asiassa nimenomaan olla se, joka ymmärtää että voi olla ihmisiä, joilla ei ole seksiseuraa.
Prostituution kannattajathan eivät sitä näytä kykenevän ymmärtämään.
24.11.2005 16:48
Luulen että kykenen vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi. Tässä tulee:
"Nainen saa vain miellyttämällä ehkä jotain.... . Eikö niin."
No ei niin.
"Onko se perimmäinen syy siihen, että feministit jotka eivät osaa miellyttää miehiä, eivät realiaikaisessa elämässä saa mitään positiivista aikaiseksi."
Ei, ei ole.
"Onko perimmäinen syy ristiriitaisuuteen se, "että feministit eivät osaa todellakaan miellyttää miehiä"?"
Ei ole perimmäinen syy.
"Onko se puutostila vai junttimainen olotila?"
En tiedä, mihin "se" viittaa - mitä sillä tarkoitat - mutta vastaan kuitenkin, että ehdottomasti junttimainen olotila.
24.11.2005 16:45
lain esitöistähän se sitten selviää. Lakeja ei laadita ilman perusteluja ja mietintöjä tuosta noin vaan.
"siksi haluaisin kuulla perustelunne siitä miksi minä kuulun vankilaan"
Noh, ei ole minun hommani perustella väitettä jota en ole esittänyt.
24.11.2005 16:34
todellakin.
On siis käynyt ilmeiseksi, että kirjoittaja halusi "varmasti kuulla vaahtoavan femakon "miesvihaisen" mielipiteen".
Ellet huomannut, niin kysyinkin juuri, että miksi. Ellei feministin mielipiteen kuuleminen sitten kuulu niihin itsessään hyviin elämän päämääriin, joita ei tarvitse erikseen perustella.
23.11.2005 22:33
"ajattele asiaa näin: olet naiskaupan uhri. tiedät, että asiakkaasi ovat rikollisia. mitä mahdollisuuksia sinulla on saada ketään todistamaan parittajia vastaan?"
No juuri se mahdollisuus, että ostaminen on laitonta. Mikäli asiakas suostuu todistamaan asiassa parittajaa vastaan uhrin puolesta, hän välttyy itse tuomiolta tai sitä lievennetään. Mikäli ostaminen ei olisi laitonta (vaikka paritus on), todistajien saaminen voisi ollakin hankalampaa.
23.11.2005 22:15
"Olisi kiva kuulla feministin mielipiteen"
Miksi olisi kiva kuulla feministin mielipide? Minä mielipideautomaatteina ja varajeesuksina feministejä oikein pidät?
Koita päästä asian yli omin voimin.
23.11.2005 22:05
Olen itsekin ollut pitkään poissa, joten homman nimestä en tiedä. Mutta törmäillään.
23.11.2005 21:36
49 / 81