Minulla on pieni feminismiin liittyvä tiedotusluontoinen asia palstan feministikirjoittajille. Eli toivon tapaavani teidät tämän viikonlopun aikana tuossa chatin puolella yksityisesti. Voimme myös sopia täällä valmiiksi chattiajasta.
Ystävällisin terveisin jk.
Feminismi-chattiin kutsu
32
1707
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Esiinnyn siis pelkästään omalla nimimerkilläni ja keskustelen yksityisesti ainoastaan palstan rekisteröityjen f-nimimerkkien kanssa.
"Yleisellä puolella" voin höpötellä niitä näitä kenen kanssa tahansa, jos on aikaa.. - P.e.p.e.
Sinulla on varmaan joku fiksu strategia palaveri mielessä. Ai niin, kutsu olikin osoitettu vain feministeille. No ehkä joskus toiste ;DDD
- Ratkaisija
Minulle sopisi ainakin tänään kuuden jälkeen tai sitten huomenaamusta. Yritetään saada aikataulut sopimaan.
- jorojukka-kukka
Tämä on nyt pelkästään rekattujen f-kirjoittajien miitinki.
- amislainen
jorojukka-kukka kirjoitti:
Tämä on nyt pelkästään rekattujen f-kirjoittajien miitinki.
Aiotteko hiota strategiaa miten taistella amislaisia ja sovakkopossuja vastaan?
Heh heh hee!
Röööyh!
:D - jorojukka-kukka
amislainen kirjoitti:
Aiotteko hiota strategiaa miten taistella amislaisia ja sovakkopossuja vastaan?
Heh heh hee!
Röööyh!
:DNo ei siinä paljoa strategioita tarvita.
- Jukka Joro
No ei siinä paljoa strategioita tarvita.
Röööyh!
:D
Tosin täytyy tunnustaa, että olen piipahtanut missään chatissä ikinä vain yhden ainoan kerran.
Huomenna iltapäivällä sopisi minulle parhaiten.- jorojukka-kukka
Tapaamme sitten silloin.
- jorojukan kaveri
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
Näin tapahtukoon.
Kiitos, marttyyri, että pelastit jorojukan naaman.
- Colli.
Vähän luulen, että tuosta miitingistä tulee keskinäisen kehujen kerho tyyliin: "Vastasitpa hyvin sille sialle!"
Mutta mikä estää meikäläistä menemästä sinne anonyyminä naureskelemaan taustalle.- jorojukka-kukka
Minoon sit aina tykännä siust!
- Colli.
Minoon sit aina tykännä siust!
Niin mäkin susta!
(mitähän tästä vielä hehkeytyykään?)
Asiasta toiseen; vieläkö sulla muuten on vispiläkauppaa erään Pepen kanssa vai onko hän jo menneen talven lumia? - jorojukka-kukka
Colli. kirjoitti:
Niin mäkin susta!
(mitähän tästä vielä hehkeytyykään?)
Asiasta toiseen; vieläkö sulla muuten on vispiläkauppaa erään Pepen kanssa vai onko hän jo menneen talven lumia?Eikä ole koskaan ollutkaan. Sellaista leikkiä täällä laskettiin ja puheltiin niitä näitä. Oikeasti olen varattu nainen. :)
Juu. Toivottavasti meille kanssasi kehkeytyy mukava keskusteluyhteys tällä palstalla.
- mariamagda
Huomenillalla minulla olisi ehkä jossain välissä aikaa.
- Feministi XY
Röööyh!
HEH HEH HEE - mariamagda
Feministi XY kirjoitti:
Röööyh!
HEH HEH HEEvähenpää kiinnostaa sun kirjoituksesi, luuletko itse tekeväsi jotain kovinkin viisasta?
- Feministi XY
mariamagda kirjoitti:
vähenpää kiinnostaa sun kirjoituksesi, luuletko itse tekeväsi jotain kovinkin viisasta?
Ja samat sanat!
HAHAHAHAHA!
Kylläpä on hauska ilta! Pyydän sinua kirjoittamaan jotain takaisin vielä...please...?
- jorojukka-kukka
Toivottavasti tavoitan tänään mahdollisimman monta palstan feministikirjoittajista tuolla Feminismi-chatin puolella. :) Asiani on tärkeä.
- jorojukka-kukka
Paha-Outi kirjoitti:
On vähän kiireinen päivä mutta jos ehdin niin tulen.
jooko?
- avecMaria
jooko?
Mutta siinä feminismiturkissani. Palataan asiaan sitten myöhemmin tällä palstalla. Vaikka tässä turkissa?
:D - meillekin
avecMaria kirjoitti:
Mutta siinä feminismiturkissani. Palataan asiaan sitten myöhemmin tällä palstalla. Vaikka tässä turkissa?
:Dsiitä tiedotustilaisuuden? Samalla systeemillä.
Mutta varmaan olis syytä ilmoittaa jörön juttu ylläpitoon. Meinaan kun sättejäkin koskee tietyt säännöt ja oon kuullut jotta ylläpito voi tarkistaa kirjotetut jutut vielä 24 tuntia jälkeenpäin sätistä. Tekstit säilyy. Vaikka privassakin kirjotetut. - jorojukka-kukka
meillekin kirjoitti:
siitä tiedotustilaisuuden? Samalla systeemillä.
Mutta varmaan olis syytä ilmoittaa jörön juttu ylläpitoon. Meinaan kun sättejäkin koskee tietyt säännöt ja oon kuullut jotta ylläpito voi tarkistaa kirjotetut jutut vielä 24 tuntia jälkeenpäin sätistä. Tekstit säilyy. Vaikka privassakin kirjotetut.Että oikein mukavaa sunnuntaipäivää sinulle sinne jonnekin!
- Nut-tu
Jos kutsu vain koskee minuakin, ei feministiä ja vielä rekkaamatonta...
- jorojukka-kukka
nähdään siellä
- Nut-tu
nähdään siellä
pikaista poistumistani. Juniori katkasi koneesta virran, ja kesti hetken, että sain koneen taas toimintaan...
Palaillaan myöhemmin uudelleen. - jorojukka-kukka
Nut-tu kirjoitti:
pikaista poistumistani. Juniori katkasi koneesta virran, ja kesti hetken, että sain koneen taas toimintaan...
Palaillaan myöhemmin uudelleen.Itsekin kirjoittelin sinulle, että pitää poistua. Kiitos mukavasta juttutuokiosta!
- mariamagda
Onko feministejä paikalla chattiin nyt tai myöhemmin illalla?
- jorojukka-kukka
Taitaa jäädä ainakin omalta osaltani viikonloppuun.
- mariamagda
Taitaa jäädä ainakin omalta osaltani viikonloppuun.
tänään ja huomenna olisi ollut aikaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1543504Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk843006Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva802501Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro442389Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?562305Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,202295Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1182260Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1522175Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville331741Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121696