Pitäiskö mulle räväyttää sakot?

Asiakas

Hei, olin tänään Thai-hieronnassa. Kaikki jotka siellä on käyneet, tietävät, että se on melko intiimi, rentouttava ja miellyttävä hetki. Asiakas tuntee olevansa tervetullut ja hierojat ovat erittäin kohteliaita ja ystävällisiä kuten tahimaalaiset yleensäkin. Hieroja venyttää, levittää ja vääntää hierottavan käsiä ja jalkoja eri asentoihin, jotta pääsee käymään kaikki lihakset läpi. Välillä hän istuu selän päällä jne.

Minulle kävi niin, että selällä ollessani hän nosti toisen jalkani ilmaan ja väänsi sivulle jolloin lanteellani ollut pyyhe siirtyi syrjään. Hän hieroi minua reitäeni sisäpinnasta alaspäin ja kyllähän hänen kätensä sipaisi aina välillä kiveksiäni. NÄin tehdessään hän katsoi silmiin ja hymyili rohkaisten. Loppuvaiheilla hän tarttui sitten jormaani ja kysyi että "do you need something else" minä että jees. Hän siihen, että se maksaa 50 ekeä. Eihän siihen voi kuin nyökätä ja nainen hoiteli sitten minulle happy endin ikään kuin osana hierontahoitoa. Varmistin, että tippe menee hänelle itselleen. Hän pitää sitä paikkaa siskonsa kanssa kahdestaan ja toimivat yrittäjinä.

Olisi kiva kuulla feministin mielipiteen, että jos varsinainen hieronta kesti tunnin ja tuo onnellinen loppu arv. muutaman minuutin, niin olisiko minulle pitänyt mätkäistä sakot? Oliko se prostituutiota vai mistä oikein oli kyse? Olinko minä riistäjä? Pitäisikö minut laittaa vankilaan? Sitä vaan, että onko se oikein, että jos toinen härnää toiselle erektion ja tarjoutuu viemään sen loppuun, niin ei syyllisty mihinkään mutta sitten se jota hierotaan voidaan laittaa vankilaan kuten uusi kaavailtu laki mahdollistaa? Minä en omasta mielestäni kyllä tehnyt mitään rikosta, mutta jos maailma halutaan näin vääristää, niin kaipa se häkki sitten minullekin jossakin vaiheessa heilahtaa.

50

2351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feministineiti

Olet juuri sellainen naisia halveksiva sovinistisika, joka pitäisi kuohita!

• sovinistipoika

nii joo aloita poika itsestäsi vaan joo.

• lihaksilla uhkailla täällä

niin paljon kun ei susta kuitenkaan ole mitään tekemään saaatanan katkeroitunut femakko

• Asikas

sinä olet miehiä vihaava murhanhimoinen feministi joka on valmis turvautumaan väkivaltaan omien oikkujensa läpi saamiseksi. vai leikkaisit minulta munat tuon vuoksi? Olet sairas, hanki itsellesi hoitoa.

Ja sitten feministit itkevät täällä naisiin kohdistuvasta väkivallasta minkä mulkun leikkaamiseltaan ehtivät.

• Kaikki tietävät, että nuo thai-hieronnat eivät ole mitään oikeita hierontoja. Eiväthän ne ns. hierojatkaan ole mitään oikeita hierojia!

Ja jos ne mainostavat lehdessä että "uusi nätti thai-hieronta" niin ei kai hiien helevata se hieronta voi olla nätti?

Oletkos sinä asiakas-parka ikinä ollut oikeassa hieronnassa? Hehehhehheee, sinua on pahan kerran jymähytetty: ensinnäkään, et ole saanut hierontaa lainkaan, vaan hivelyä ja kopelointia, ja siitä vielä olet mennyt maksamaan! HEhEEeeheheheee... Sitähän saa ihan ilmatteeksi, jos vaan tahtoo!

Ja linnareissu titeysti edessä, jos jäät kiinni seksin ostosta! EEEEkeekkeehhehhehehee... Vaan älähän huoli: jos maksat vaikka kuuskyt ekee, niin joku meistä varmaan tulee poseen vierailutunnilla otsaasi silittelemään! EEEheheheee...

Anteeksi. Tarkoitan siis: syvä ja empaattinen osanottoni jymähytetyksi tulemisestanne. Vaan Siperia opettaa: elämä kun on.

Siten kun aikanaan pääset posesta, niin tilaapa aika ihan oikealta hierojalta. Ja jos oikein tsemppaat, niin ehkä joku huolii sinut ihan oikeaksi poikaystäväkseen, niin ei tarvitse sitten maksaa ventovieraille tumppuun vedosta!

Terveisin nimimerkit "Säästäminen kunniaan" ja "Mitenkäs tässä nyt näin kävi"

• Asiakas

Kyllä olen ollut thai-ja thai-hieronnassa ja tiedän miten ne eroavat toisistaan. tämä on aito thaipaikka eikä mikään kallion runkkumesta. Nämä naiset eivät ole mitään "nättejä uusia tyttöjä" vaan keski-ikäisiä ammattihierojia.

Hieronta maksoi 35 ekeä/tunti ja sitten se laukaisu maksoi 40 joten ei se nyt sillee stressinpoistajana mikään liian paha hinta ollut. Pussit tyhjeni totaalisesti. En nyt katso aiheekseni kertoa mitä kaikkia kikkoja hän käytti koska se ei kuulu asiaan, mutta voin taata että varsinainen hieronta oli ammattitaitoista sekä varsinainen loppuhuipennus.

Mihin vankeuden tuottavaan rikokseen muuten vertaisit omaa rikostani: hierottavana oloa?

• todella että joku

joskus tuomitaan seksin ostosta linnaan ! ei todellakaan tule tapahtumaan suomessa ja kaiken lisäksi lopullisen tehon laille tuo poliisi joka on nyt jo tuominnut tämän lain jota esitetään eli eiköhän tästä tule taas uusi kännykkälaki jota ei noudateta eikä valvota

• sentään rehellinen
        Asiakas kirjoitti:

Kyllä olen ollut thai-ja thai-hieronnassa ja tiedän miten ne eroavat toisistaan. tämä on aito thaipaikka eikä mikään kallion runkkumesta. Nämä naiset eivät ole mitään "nättejä uusia tyttöjä" vaan keski-ikäisiä ammattihierojia.

Hieronta maksoi 35 ekeä/tunti ja sitten se laukaisu maksoi 40 joten ei se nyt sillee stressinpoistajana mikään liian paha hinta ollut. Pussit tyhjeni totaalisesti. En nyt katso aiheekseni kertoa mitä kaikkia kikkoja hän käytti koska se ei kuulu asiaan, mutta voin taata että varsinainen hieronta oli ammattitaitoista sekä varsinainen loppuhuipennus.

Mihin vankeuden tuottavaan rikokseen muuten vertaisit omaa rikostani: hierottavana oloa?

Pointtini on että ensimmäinen kirjoituksesi oli totaalisen tekopyhä tekstiä.

Kerroit tarinasi siihen sävyyn ettet muka thai-hierontaan mennessäsi ollenkaan tiennyt mistä on kysymys vaan muka luulit meneväsi tavalliseen hierontaan. Haista home, et taatusti luullut! Tiesit tasan tarkkaan että sillä on jotain tekemistä seksin kanssa. Ole edes rehellinen ja tunnusta että menit sinne juuri siinä toivossa että thaityttö tarttuisi "jormaasi" kiinni.

P.S. Eikö siihen kukaan halua tarttua ilmaiseksi, kun joudut mokomasta maksamaan?

• ...Taneli P.
        sentään rehellinen kirjoitti:

Kerroit tarinasi siihen sävyyn ettet muka thai-hierontaan mennessäsi ollenkaan tiennyt mistä on kysymys vaan muka luulit meneväsi tavalliseen hierontaan. Haista home, et taatusti luullut! Tiesit tasan tarkkaan että sillä on jotain tekemistä seksin kanssa. Ole edes rehellinen ja tunnusta että menit sinne juuri siinä toivossa että thaityttö tarttuisi "jormaasi" kiinni.

P.S. Eikö siihen kukaan halua tarttua ilmaiseksi, kun joudut mokomasta maksamaan?

"P.S. Eikö siihen kukaan halua tarttua ilmaiseksi, kun joudut mokomasta maksamaan?"
        - joskus nuorempana tuli kyseltyä naisilta haluaisivatko he tulla kämpille ottamaan poskeen ja nussimaan. No tästähän nousi kamala hulabaloo oikein lehdistöä myösten kun sellaisen ehdottelu kuulemma loukkasi naaraita. No sitten siirryin seurustelusuhteisiin. Ihme kyllä harva nainen suostui siihen, että minä käyn nusasemassa heitä pikaisesti ja häivyn taas ovesta ulos. Kuulemma olisi pitänyt välillä jutella tai käydä yhdessä jossain. Eli lyhyesti vastatakseni: Usko tai älä, mutta aika harva nainen tarttuu siihen ilmaiseksi samoilla ehdoilla kuin ammattilainen. Siksi siitä pitää maksaa.

• epärehellisyys ärsyttää
        ...Taneli P. kirjoitti:

"P.S. Eikö siihen kukaan halua tarttua ilmaiseksi, kun joudut mokomasta maksamaan?"
        - joskus nuorempana tuli kyseltyä naisilta haluaisivatko he tulla kämpille ottamaan poskeen ja nussimaan. No tästähän nousi kamala hulabaloo oikein lehdistöä myösten kun sellaisen ehdottelu kuulemma loukkasi naaraita. No sitten siirryin seurustelusuhteisiin. Ihme kyllä harva nainen suostui siihen, että minä käyn nusasemassa heitä pikaisesti ja häivyn taas ovesta ulos. Kuulemma olisi pitänyt välillä jutella tai käydä yhdessä jossain. Eli lyhyesti vastatakseni: Usko tai älä, mutta aika harva nainen tarttuu siihen ilmaiseksi samoilla ehdoilla kuin ammattilainen. Siksi siitä pitää maksaa.

Kysymys kuului: etkö muka sinne mennessäsi tosiaan tiennyt ettei thai-hieronta ole aivan tavallista hierontaa? Ihanko rehellisesti voit väittää olleesi HIRVEÄN HÄMMÄSTYNYT kun hieronnan yhteydessä tapahtui jotain mitä normaalisti ei tapahdu hierojalla käydessä?

• Asikas

Tuo sinun "tekopyhyytesi" on peräisin pikkupäästäsi. MItä sinä tiedät thai-paikoista? Oletko valmis leimaamaan hierojat huoriksi? Siinä meillä naisten ystävä ja huorittelija. tyypillinen tekopyhä feministi, joka haluaa lopettaa prostituution vain siksi, että se vituttaa. tekopyhää on se, että väittää tekevänsä sen muka huoria suojellakseen, vaikka vihaa heitä sydämessään yli kaiken. Varksinkin ulkomaalaisia ja niitä kauniita seksikkäitä virolaisia.

Sinä näköjään tiedät, että kaikissa thai-paikoissa on jotakin tekemistä seksin kanssa. Olet nhtävästi käynyt useinkin niissä? Tämä siis ei ollut mikään Kallion runkkupaikka vaan aivan ammattihieroja. Eikä muuten mikään tyttö.

Hei, minulle raha ei ole mikään ongelma, etkä näköjään ymmärrä tai osaa asemoida itseäsi mieheen kun tuollaisia kysyt. Kerrotaan nyt sitten vaikka uteliaisuutesi tyydyttämiseksi, että kyllä siihen tarttuu vaimoni lisäksi (ilman rahaa) myös kaksi vakipanoani. Mutta kun se tekee niin gutaa... Et näköjään halua seksiä kuin yhdeltä ainoalta. Se on sinun tarpeesi ja tämä on minun. Ja minä teen sinun mielsetäsi väärin? Taivaassa perseet tervataan. toinen juttu on se, että naisten on niin paljon helpompi saada seksiä kuin miesten. Helppo se on naisten aukoa päätään kun kapakassa löytyy aina ylitarjontaa. Ei tartte maksaa ja voi vaikka halutessaan ottaa rahaa.

• Asiakas

Mutta alkuperäiseen aiheeseen: haluaisitko laittaa kaikki miehet vankilaan, jotka tekevät kuten minä?

• Ainakin rehellinen
        Asikas kirjoitti:

Tuo sinun "tekopyhyytesi" on peräisin pikkupäästäsi. MItä sinä tiedät thai-paikoista? Oletko valmis leimaamaan hierojat huoriksi? Siinä meillä naisten ystävä ja huorittelija. tyypillinen tekopyhä feministi, joka haluaa lopettaa prostituution vain siksi, että se vituttaa. tekopyhää on se, että väittää tekevänsä sen muka huoria suojellakseen, vaikka vihaa heitä sydämessään yli kaiken. Varksinkin ulkomaalaisia ja niitä kauniita seksikkäitä virolaisia.

Sinä näköjään tiedät, että kaikissa thai-paikoissa on jotakin tekemistä seksin kanssa. Olet nhtävästi käynyt useinkin niissä? Tämä siis ei ollut mikään Kallion runkkupaikka vaan aivan ammattihieroja. Eikä muuten mikään tyttö.

Hei, minulle raha ei ole mikään ongelma, etkä näköjään ymmärrä tai osaa asemoida itseäsi mieheen kun tuollaisia kysyt. Kerrotaan nyt sitten vaikka uteliaisuutesi tyydyttämiseksi, että kyllä siihen tarttuu vaimoni lisäksi (ilman rahaa) myös kaksi vakipanoani. Mutta kun se tekee niin gutaa... Et näköjään halua seksiä kuin yhdeltä ainoalta. Se on sinun tarpeesi ja tämä on minun. Ja minä teen sinun mielsetäsi väärin? Taivaassa perseet tervataan. toinen juttu on se, että naisten on niin paljon helpompi saada seksiä kuin miesten. Helppo se on naisten aukoa päätään kun kapakassa löytyy aina ylitarjontaa. Ei tartte maksaa ja voi vaikka halutessaan ottaa rahaa.

Sitä siu viattomuuttais ja tietämättömyyttäis mie tässä just vähä eppäilen....

Luulitko todellakin mennessäsi thai-hierontaan meneväsi ihan tavalliseen hierontaan? Oliko tuo eroottinen viritys ao. paikassa sinulle totaalinen yllätys?

Alkuperäinen kirjoituksesi on kirjoitettu siihen sävyyn ettet OLLENKAAN aavistanut että siellä voisi ilmaantua jotain eroottissävyistä ja epätavallista, sellaista mikä ei kuulu normaaliin hierontaan. Että sinä asiakkaana siis olit kuin puulla päähän lyöty kun se ei ollutkaan pelkkää normaalia hierontaa...

En kyllä pettymykseksesi aio sinänsä paheksua siellä käyntiäsi. Kauhistuneita feministien reaktioita sinä tässä metsästät - tosin en ymmärrä miksi, eli mitä sinä niistä hyödyt. Minulle nyt on kuiteskin yks haikee, jos joku on valmis maksamaan 50 euroa siitä että nainen tarttuu hänen kaluunsa. Jos ei muita rahareikiä ole niin omatpa on euronsa.

Ihmettelen vain tuota tekopyhyyttä ja teeskentelyä - sekä epäloogisuutta. Toisaalta hoet ettei siellä käymisessä ole mitään pahaa, ja toisaalta annat ymmärtää ettet sinne mennessäsi tiennyt mihin olit menossa. Jos kerran olet itse sitä mieltä ettei tahi-hieronnassa käymisessä ollut mitään väärää, niin miksi silottelet asiaa uskottelemalla että luulit olevasi menossa tavalliselle hierojalle? Ei kai oikeassa asiassa mitään silottelun tarvetta ole?

• Asiakas
        Ainakin rehellinen kirjoitti:

Sitä siu viattomuuttais ja tietämättömyyttäis mie tässä just vähä eppäilen....

Luulitko todellakin mennessäsi thai-hierontaan meneväsi ihan tavalliseen hierontaan? Oliko tuo eroottinen viritys ao. paikassa sinulle totaalinen yllätys?

Alkuperäinen kirjoituksesi on kirjoitettu siihen sävyyn ettet OLLENKAAN aavistanut että siellä voisi ilmaantua jotain eroottissävyistä ja epätavallista, sellaista mikä ei kuulu normaaliin hierontaan. Että sinä asiakkaana siis olit kuin puulla päähän lyöty kun se ei ollutkaan pelkkää normaalia hierontaa...

En kyllä pettymykseksesi aio sinänsä paheksua siellä käyntiäsi. Kauhistuneita feministien reaktioita sinä tässä metsästät - tosin en ymmärrä miksi, eli mitä sinä niistä hyödyt. Minulle nyt on kuiteskin yks haikee, jos joku on valmis maksamaan 50 euroa siitä että nainen tarttuu hänen kaluunsa. Jos ei muita rahareikiä ole niin omatpa on euronsa.

Ihmettelen vain tuota tekopyhyyttä ja teeskentelyä - sekä epäloogisuutta. Toisaalta hoet ettei siellä käymisessä ole mitään pahaa, ja toisaalta annat ymmärtää ettet sinne mennessäsi tiennyt mihin olit menossa. Jos kerran olet itse sitä mieltä ettei tahi-hieronnassa käymisessä ollut mitään väärää, niin miksi silottelet asiaa uskottelemalla että luulit olevasi menossa tavalliselle hierojalle? Ei kai oikeassa asiassa mitään silottelun tarvetta ole?

MIssä niin väitin että olin puulla päähän lyöty?! sanoin että thai-paikoissa on tietty tunnelma, mutta myös sen, että tämä hieroja oli aito eikä mikään tyttö. Noh, se on sivuseikka varsinaisen asiankannalta. toki tiesin, että näissä paikoissa voi saada muutakin hierontaa, mutta hän oli aloitteen tekijä ja kun muna seisoo niin samalla seisoo miehellä jokin muukin ja se ei ole kello. En pyytänyt häneltä mitään, hän tarttui jormaani ja ´kysyi haluanko että hän hoitelee sen loppuun. siinä tämä tekopyhyyteni.

Olemme aivan samaa mieltä siis, että asian pitäisi olla muille aivan hailee ja minua ei pitäisi siksi tuomita vankilaan. En ole kenellekään mitää pahaa tehnyt ja Suomessa ei muuten vankilaan joudu... jos silloinkaan. En kaipaa kauhistelua vaan perusteluita sille, miksi heidän mielestä tästä pitäisi joutua vankilaan!

"annat ymmärtää"... en voi sille mitään, jos sinä HALUAT ymmärtää minut tekopyhäksi, koska sillä ei ole mitään merkitystä asiani kanssa.

• utelija
        Asiakas kirjoitti:

MIssä niin väitin että olin puulla päähän lyöty?! sanoin että thai-paikoissa on tietty tunnelma, mutta myös sen, että tämä hieroja oli aito eikä mikään tyttö. Noh, se on sivuseikka varsinaisen asiankannalta. toki tiesin, että näissä paikoissa voi saada muutakin hierontaa, mutta hän oli aloitteen tekijä ja kun muna seisoo niin samalla seisoo miehellä jokin muukin ja se ei ole kello. En pyytänyt häneltä mitään, hän tarttui jormaani ja ´kysyi haluanko että hän hoitelee sen loppuun. siinä tämä tekopyhyyteni.

Olemme aivan samaa mieltä siis, että asian pitäisi olla muille aivan hailee ja minua ei pitäisi siksi tuomita vankilaan. En ole kenellekään mitää pahaa tehnyt ja Suomessa ei muuten vankilaan joudu... jos silloinkaan. En kaipaa kauhistelua vaan perusteluita sille, miksi heidän mielestä tästä pitäisi joutua vankilaan!

"annat ymmärtää"... en voi sille mitään, jos sinä HALUAT ymmärtää minut tekopyhäksi, koska sillä ei ole mitään merkitystä asiani kanssa.

Hoitiko se homman loppun suulla vai vaan hand made? Hävettikö yhtään? Oliko elämäs paras hoito?

• Asiakas
        utelija kirjoitti:

Hoitiko se homman loppun suulla vai vaan hand made? Hävettikö yhtään? Oliko elämäs paras hoito?

Vaikutat todella uteliaalta, tyydytkö näihin yksityiskohtiin vai kaipaatko lisää? Voit masturboida samalla kun luet näitä.

Ok, tässä tulee:
        1. kuten sanoin hieroi. Ei hieronut suullaan. Hieroi kädellään jormaa jä toisen käden kynnenkärjillään kevyesti pussieni takaa paisuvaisen kohdalta. Välillä kynsi kevyesti pussejani, jotka käpristyivät kokoon. Hän käytti runsaasti erioilia, joten terskaani tullut kosketus tuntui todella liukkaan kevyeltä ja pehmeältä.

2. Ei ollut paras, mutta mahtuu varmasti top-10:iin. Orgasmiani kuvailisin (asteikolla 0-10) 9. Ejakulaationi oli erittäin runsas, voimakas ja pitkä, osa lensi leukaani tuntumaan. Erityisen miellyttävältä tuntui hänen jälkihoitonsa, jolla hän lypsi viimeisiä tippoja. Juuri ennen orgasmia en voinut olla ravistelematta päätäni, koska hän osasi pitkittää huippua edeltävää hetkeä ihanan pitkään. Voisin sanoa, että tämä muodosti pisteen i:n päälle ja pumppasi aivoni täyteen endorfiinia. Leijuin matkalla toimistoon ja olin todella raukea. Suosittelen kaikille miehille aina sopivin välein.
        3. Hävettikö? siis mikä? Hän sai minut tuntemaan oloni hyväksi, hän oli ihanan ystävällinen ja hymyili ystävällisesti lauetessani ja sen jälkeen minua sivellessään. Minusta tuntui, että hän halusi minun nauttivan ja että sillä oli merkitystä hänelle. Aivan eri juttu kuin ne kylmähköt itä-naiset, jotka ovat poissaolevan oloisia ja haluavat päästä hommasta mahdollisimman nopeasti. Hei, nyt en halua yleistää tätä koskemaan kaikkia idän naisia. Heistä noin puolet on ihan mukavia ja lämpimän oloisia. No, yksilöitä hekin ovat, ihan niin kuin ihmiset ylipäätään.

• joku vaan

Ei kai se laki ole vielä voimassa

• Asiakas

aivan tuokion kuluttua tämä on laitonta ja siitä voi joutua vankilaan.

• oli?

Oksensiko se tyttö vai pidättelikö vain naurua?

• himokkaan

näköinen seksipeto. Luultavasti olisi hoitanut lopulta homman ilmaiseksi, jos asiakas olisi suostunut yhdyntään kanssaan.

Horottaako kotiäideillä / feministeillä muukin kuin pillu?

• Asiakas

En jäänyt miettimään koska minulle tuli erittäin hyvä olo ja hän oli tyytyväinen saamaansa palkkioon 40 ekeä muutamasta minuutista.

Oletko nähnyt muuten miten kampaajasi työntää sormensa kurkkuun aina kun sinä istut hänen tuoliinsa? Samoin siivojasi sylkee maitotylkkiisi kun hän vihaa sinua niin. Eikö sinä häiritse se lainkaan?

• niin.
        Asiakas kirjoitti:

En jäänyt miettimään koska minulle tuli erittäin hyvä olo ja hän oli tyytyväinen saamaansa palkkioon 40 ekeä muutamasta minuutista.

Oletko nähnyt muuten miten kampaajasi työntää sormensa kurkkuun aina kun sinä istut hänen tuoliinsa? Samoin siivojasi sylkee maitotylkkiisi kun hän vihaa sinua niin. Eikö sinä häiritse se lainkaan?

Siinä on sitä sinullekin ihan uusi ammatti: vieraiden miesten mulkkujen vatkaaminen ja siementen ruiskuttelu. Sehän on ihan sama asia kuin hartioita hieroisi.

• Asiakas
        niin. kirjoitti:

Siinä on sitä sinullekin ihan uusi ammatti: vieraiden miesten mulkkujen vatkaaminen ja siementen ruiskuttelu. Sehän on ihan sama asia kuin hartioita hieroisi.

Eihän se ole sama homma ja siksi luulenkin, että huonosti kävisi jos vaihtaisin päivätyöni siihen. Hyvä kun omaa mulkkua osaa hieroa. toi sinun juttusi meni kyllä aiheen ohi, koska minä vastasin, että mitä väliä sillä on, itkikö vai nauroiko hän. Minulle hän ei tehnyt kumpaakaan ja maksoin kiltisti pyydetyn summan. Kaikesta päätellen hän teki sen siitä hinnasta oikein mielellään koska varta vasten tarjoutui sen tekemään. Ja siitä mulkun ihanasta veivaamisesta pystyi päättelemään, että hän todella keskittyi ja tiesi mitä teki ja miten saa miehen aivot räjäytettyä. Olen valmis maksamaan jatkossakin joten kuulun sitten vissiin vankilaan murhamiesten ja muiden joukkoon?

Sinä puolestasi päivittelet sitä, että mahtoiko häntä vituttaa? Mietitkö aina tuollaista kun nautit palvelusta? Jos olet käynyt hierojalla, niin mietitkö miten paljon se hieroja mahtoi vihata tai ivata sinua selkäsi takana?

• Ei siitä
        Asiakas kirjoitti:

Eihän se ole sama homma ja siksi luulenkin, että huonosti kävisi jos vaihtaisin päivätyöni siihen. Hyvä kun omaa mulkkua osaa hieroa. toi sinun juttusi meni kyllä aiheen ohi, koska minä vastasin, että mitä väliä sillä on, itkikö vai nauroiko hän. Minulle hän ei tehnyt kumpaakaan ja maksoin kiltisti pyydetyn summan. Kaikesta päätellen hän teki sen siitä hinnasta oikein mielellään koska varta vasten tarjoutui sen tekemään. Ja siitä mulkun ihanasta veivaamisesta pystyi päättelemään, että hän todella keskittyi ja tiesi mitä teki ja miten saa miehen aivot räjäytettyä. Olen valmis maksamaan jatkossakin joten kuulun sitten vissiin vankilaan murhamiesten ja muiden joukkoon?

Sinä puolestasi päivittelet sitä, että mahtoiko häntä vituttaa? Mietitkö aina tuollaista kun nautit palvelusta? Jos olet käynyt hierojalla, niin mietitkö miten paljon se hieroja mahtoi vihata tai ivata sinua selkäsi takana?

mihinkään vankilaan olla joutumassa, muutama euro sakkoa on luvassa. Taidat olla melkoisen naiivi vielä ja taisi olla koko hierontakin pelkkää märkää päiväunelmointia.

• Asiakas
        Ei siitä kirjoitti:

mihinkään vankilaan olla joutumassa, muutama euro sakkoa on luvassa. Taidat olla melkoisen naiivi vielä ja taisi olla koko hierontakin pelkkää märkää päiväunelmointia.

Maksimi tuomio on 6 kk vankilaa ja alustavan kannan mukaan se voidaan tuomita jatkuvasta toiminnasta. Ruotsalaiset feministit vaativat 4 vuotta vankeutta ja haluavat rinnastaa sen raiskaukseen. Suomessa kuolemantuottamuksestakin voi päästä ilman linnatuomiota mutta tämä on katsottu niin pahaksi rikokseksi, että siitä ei "parilla eúroolla" selviä.

Siinä sinulle tiilenpäitä.

Mikä siinä hieronnassani oli niin uskomatonta? Minä tiedän totuuden ja sinä teet itsestäsi aika hassun, mutta kerro nyt vielä se mikä siinä ei pidä paikkaansa niin voin naureskella täällä partaani.

• haaveilitkin?
        Asiakas kirjoitti:

Maksimi tuomio on 6 kk vankilaa ja alustavan kannan mukaan se voidaan tuomita jatkuvasta toiminnasta. Ruotsalaiset feministit vaativat 4 vuotta vankeutta ja haluavat rinnastaa sen raiskaukseen. Suomessa kuolemantuottamuksestakin voi päästä ilman linnatuomiota mutta tämä on katsottu niin pahaksi rikokseksi, että siitä ei "parilla eúroolla" selviä.

Siinä sinulle tiilenpäitä.

Mikä siinä hieronnassani oli niin uskomatonta? Minä tiedän totuuden ja sinä teet itsestäsi aika hassun, mutta kerro nyt vielä se mikä siinä ei pidä paikkaansa niin voin naureskella täällä partaani.

Minä ainakin olen lukenut uutisen, jonka mukaan rangaistukseksi tulisi jopa parisenkymmentä euroa sakkoa.
        No uskomatonta siitä tekee sen, että tulet siitä feminismipalstalle vinkumaan aamusta iltaan. Tuskinpa sulle vielä parta kasvaa.

• Asiakas
        haaveilitkin? kirjoitti:

Minä ainakin olen lukenut uutisen, jonka mukaan rangaistukseksi tulisi jopa parisenkymmentä euroa sakkoa.
        No uskomatonta siitä tekee sen, että tulet siitä feminismipalstalle vinkumaan aamusta iltaan. Tuskinpa sulle vielä parta kasvaa.

VAi niin olet lukenut. Ja minä olen kuullut Johannes Koskisen linjanvedon telkkarissa, että sakon suuruus pitää olla niin suuri tuntuva, että se tekee huorissakäymisen vähemmän houkuttelevaksi. Jos mennään päiväsakkoihin, niin rytsölöille se olisi luultavimmin 500.000 ekeä. tästä saakin kateellinen kansa (feministit) uuden kiihokkeen.

Sinulle nähtävästi kasvaa parta selässälkin

• oikeassa
        Asiakas kirjoitti:

VAi niin olet lukenut. Ja minä olen kuullut Johannes Koskisen linjanvedon telkkarissa, että sakon suuruus pitää olla niin suuri tuntuva, että se tekee huorissakäymisen vähemmän houkuttelevaksi. Jos mennään päiväsakkoihin, niin rytsölöille se olisi luultavimmin 500.000 ekeä. tästä saakin kateellinen kansa (feministit) uuden kiihokkeen.

Sinulle nähtävästi kasvaa parta selässälkin

Maksimirangaistus olisi jopa puoli vuotta, mutta käytännössä kyseessä sakkorangaistus.

Lainsäädäntöneuvos Janne Kanerva uskoo, että rikokseen syyllistynyt selviäisi lähes poikkeuksetta sakoilla.

"On hyvin vaikea kuvitella, että seksin ostamisesta tuomittaisiin vankeutta saati enimmäisrangaistus kuusi kuukautta vankeutta. Jos joku jäisi kiinni samasta rikoksesta kovin usein, niin lopulta siitä voisi ehkä määrätä vankeutta", hän pohtii.

"Johannes Koskisen (sd) mukaan lakiesitys annetaan marraskuussa. Jotta rangaistus purisi, sakkojen tulee olla tuntuvat suhteessa seksin hintaan, Koskinen sanoi sunnuntain Aamulehdessä ja Turun Sanomissa.

"Sanktiotaso jää tuomioistuimen määriteltäväksi, mutta puhutaan vähintään kymmenistä tai sadoista euroista."

Tämä toinen hesarissa ollut juttu oli jäänyt mieleeni. Mutta teoriassa rangaistus siis voisi olla jopa puoli vuotta.

Niin, ja tottakai minulla kasvaa parta selässä--kin. Etkö tiedä edes niitä alkeita, että kaikki femmarit ovat yltäpäältä karvaisia?

• Asiakas
        oikeassa kirjoitti:

Maksimirangaistus olisi jopa puoli vuotta, mutta käytännössä kyseessä sakkorangaistus.

Lainsäädäntöneuvos Janne Kanerva uskoo, että rikokseen syyllistynyt selviäisi lähes poikkeuksetta sakoilla.

"On hyvin vaikea kuvitella, että seksin ostamisesta tuomittaisiin vankeutta saati enimmäisrangaistus kuusi kuukautta vankeutta. Jos joku jäisi kiinni samasta rikoksesta kovin usein, niin lopulta siitä voisi ehkä määrätä vankeutta", hän pohtii.

"Johannes Koskisen (sd) mukaan lakiesitys annetaan marraskuussa. Jotta rangaistus purisi, sakkojen tulee olla tuntuvat suhteessa seksin hintaan, Koskinen sanoi sunnuntain Aamulehdessä ja Turun Sanomissa.

"Sanktiotaso jää tuomioistuimen määriteltäväksi, mutta puhutaan vähintään kymmenistä tai sadoista euroista."

Tämä toinen hesarissa ollut juttu oli jäänyt mieleeni. Mutta teoriassa rangaistus siis voisi olla jopa puoli vuotta.

Niin, ja tottakai minulla kasvaa parta selässä--kin. Etkö tiedä edes niitä alkeita, että kaikki femmarit ovat yltäpäältä karvaisia?

Sukupuolesi ei käynyt vastauksestasi ilmi, mutta päättelin sinun olevan feministi ja nainen, koska yritit kyseenalaistaa miehisyyttäni viittaamalla olemattomaan parrankasvuuni. Mistä kummasta sinä osasit siitä tehdä johtopäätökset, tollo?

• veronmaksaja

Kylläpä thai-hierojalla on hyvä tuntiliksa ja suurin osa menee ohi kirjanpidon.Laitonta touhua jo nyt sen hierojan puolelta

• Asiakas

Totta, tuskin hän niitä tippejä verottajalle ilmoittaa, mutta eihän siitä vankilaan joudu... ei se sen laittomammaksi jatkossa muutu. Jos toinen tarjoutuu hieromaan selän lisäksi mulkun ja siihen suostuu niin hierottava joutuu lukemaan tiilenpäitä.

• Sanelma

teinit pitivät märät päiväunensa yksityisasioinaan...

• Asikas

Oletko sitä mieltä, että tällaista ei ole tapahtunut. teini muuten en ole. Ei minulla teininä tähän olisi ollut varaa.

• Jack

Haa, kaiken lisäksi olet syyllistynyt aviorikokseen. Mars, mars vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta :)

• "Olisi kiva kuulla feministin mielipiteen"

Miksi olisi kiva kuulla feministin mielipide? Minä mielipideautomaatteina ja varajeesuksina feministejä oikein pidät?

Koita päästä asian yli omin voimin.

• sivusta seuraaja

kirjoittaja halusi varmasti kuulla vaahtoavan femakon "miesvihaisen" mielipiteen.

Kyllä siihen vaahtoamiseen pystyy pesunkestävä femakko paremmin kuin Fairy-pesuaine.

Siksi, böönaseni..

• sivusta seuraaja kirjoitti:

kirjoittaja halusi varmasti kuulla vaahtoavan femakon "miesvihaisen" mielipiteen.

Kyllä siihen vaahtoamiseen pystyy pesunkestävä femakko paremmin kuin Fairy-pesuaine.

Siksi, böönaseni..

todellakin.

On siis käynyt ilmeiseksi, että kirjoittaja halusi "varmasti kuulla vaahtoavan femakon "miesvihaisen" mielipiteen".

Ellet huomannut, niin kysyinkin juuri, että miksi. Ellei feministin mielipiteen kuuleminen sitten kuulu niihin itsessään hyviin elämän päämääriin, joita ei tarvitse erikseen perustella.

• sama kaveri vastaa
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

todellakin.

On siis käynyt ilmeiseksi, että kirjoittaja halusi "varmasti kuulla vaahtoavan femakon "miesvihaisen" mielipiteen".

Ellet huomannut, niin kysyinkin juuri, että miksi. Ellei feministin mielipiteen kuuleminen sitten kuulu niihin itsessään hyviin elämän päämääriin, joita ei tarvitse erikseen perustella.

koska on kiva kattoa vaahtoamista.

älä nyt hyvä bööna sotkeudu näppäryyteen.

Femakon vaahtoamista voisi verrata vaikka siihen että feikkiarabi, tai miksei aitokin, kertoo olevansa maahanmuuttaja jollain "suomisisu isänmaa arjalaisille" palstalla.

Vaahtoamista. Melkein kuin ikiliikkuja kun oikein käyntiin lähtee.

Sullahan taitaa jo ekat kuplat erittyä?

• Sanelma
        sama kaveri vastaa kirjoitti:

koska on kiva kattoa vaahtoamista.

älä nyt hyvä bööna sotkeudu näppäryyteen.

Femakon vaahtoamista voisi verrata vaikka siihen että feikkiarabi, tai miksei aitokin, kertoo olevansa maahanmuuttaja jollain "suomisisu isänmaa arjalaisille" palstalla.

Vaahtoamista. Melkein kuin ikiliikkuja kun oikein käyntiin lähtee.

Sullahan taitaa jo ekat kuplat erittyä?

bööna?

• Asiakas

Kiva olisi kuulla teidän mielipide, koska käsittääkseni te olette olleet eturintamassa ajamassa lakia, jolla meikäläinen voitaisiin laittaa vankilaan. tämä ei mahdu minun oikeustajuuni ja siksi haluaisin kuulla perustelunne siitä miksi minä kuulun vankilaan. MIkä tässä voi olla niin väärää?

• Sanelma
        Asiakas kirjoitti:

Kiva olisi kuulla teidän mielipide, koska käsittääkseni te olette olleet eturintamassa ajamassa lakia, jolla meikäläinen voitaisiin laittaa vankilaan. tämä ei mahdu minun oikeustajuuni ja siksi haluaisin kuulla perustelunne siitä miksi minä kuulun vankilaan. MIkä tässä voi olla niin väärää?

olevan oikea paikka, mutta jonkin sortin terapia voisi olla hyväksi. Kaikilla meistä on päähänpinttymiä, joillakin ne vain näyttävät muodostuvan normaalielämää haittaviksi.

• Asiakas
        Sanelma kirjoitti:

olevan oikea paikka, mutta jonkin sortin terapia voisi olla hyväksi. Kaikilla meistä on päähänpinttymiä, joillakin ne vain näyttävät muodostuvan normaalielämää haittaviksi.

"!Kaikilla meistä on päähänpinttymiä, joillakin ne vain näyttävät muodostuvan normaalielämää haittaviksi"

Ai siis kaikki tarvitsevat terapiaa vai mitä oikein tarkoitat? MInkälaista sinulla on ja miten sitä pitäisi hoitaa?

MInä en ole kokenut minkään sellaisen haittaavan elämääni, mutta onneksi on aina joku sosiaalitantta, joka tietää paremmin, mikä minulle on hyväksi.

• Asiakas kirjoitti:

lain esitöistähän se sitten selviää. Lakeja ei laadita ilman perusteluja ja mietintöjä tuosta noin vaan.

"siksi haluaisin kuulla perustelunne siitä miksi minä kuulun vankilaan"

Noh, ei ole minun hommani perustella väitettä jota en ole esittänyt.

• kohtelias

Kertomuksestasi välittyy ikävän vääristynyt kuva thaihierontalaitoksista, sillä ymmärtääkseni ne eivät toimi läheskään kaikki tuolla periaatteella. Kokemuksesi oli siis aivan yksittäinen tapaus ja toivottavasti lukijat ottavat sen myös sellaisena.
      Toisekseen täytyy todeta, että naisten ja miesten sukupuoleen liittyvät ongelmat ovat niin eri tasoisia, kuten tämäkin esimerkki osoittaa, joten helppoon yhteisymmärrykseen on vaikeaa päästä sukupuolten välillä näissä tasa-arvokysymyksissä. Tämä kirjoituskanavakin on hyvä todiste tästä.

• Asiakas

Ensinnäkin haluan kiittää sinua hillitystä vastauksestasi ja toiseksi haluaisin kysyä, että mitä oikein halusit sanoa?

Mihän olen korostanut (katso muut vastaukseni), että tämä ei ollut mikään kallion runkkupaikka vaan aivan aito thai-hierontapaikka. Sen sijaan eräs feministeistä syytti minua tekopyhyydestä, että menin sinne seksi mielessä. Siis hänen mukaansa kaikki thaipaikat ovat porttoloita, ei minun. Tehtäköön se tässä selväksi. On olemassa thai-hierontaa ja hierontaa.

Juu, totta on, että emme pääse yhteisymmärrykseen, koska pidämme tasa-arvoasiana ainaostaan sitä, mikä meiltä puuttuu. Emme ole nähtävästi ole tasa-arvoisia kaikissa asioissa ja se ei suinkaan tarkoita, että miehillä olisi kaikki paremmin. Esim. seksin suhteen naiset ja miehet eivät ole missään suhteessa tasa-arvoisia. Seksin saaminen on naiselle miljoona helpompaa kuin miehille. Tätä naisen tietenkään on vaikea mieltää ongelmaksi. Jos miehet saisivat seksiä tarpeeksi, ei olisi prostituutiotakaan. Miksi maksaa asiasta, jota on saatavilla ilmaiseksi? Se on maailman vanhin totuus. Toisaalta jenkeistä kuuluu, että miestprostituoitujen käyttö on kasvussa, koska kiireiset naisjohtajat eivät ehdi haaskata aikaansa kapakassa valkkaamassa seksiseuraa. Heillä on enemmän rahaa kuin aikaa.

• aivan liikaa
        Asiakas kirjoitti:

Ensinnäkin haluan kiittää sinua hillitystä vastauksestasi ja toiseksi haluaisin kysyä, että mitä oikein halusit sanoa?

Mihän olen korostanut (katso muut vastaukseni), että tämä ei ollut mikään kallion runkkupaikka vaan aivan aito thai-hierontapaikka. Sen sijaan eräs feministeistä syytti minua tekopyhyydestä, että menin sinne seksi mielessä. Siis hänen mukaansa kaikki thaipaikat ovat porttoloita, ei minun. Tehtäköön se tässä selväksi. On olemassa thai-hierontaa ja hierontaa.

Juu, totta on, että emme pääse yhteisymmärrykseen, koska pidämme tasa-arvoasiana ainaostaan sitä, mikä meiltä puuttuu. Emme ole nähtävästi ole tasa-arvoisia kaikissa asioissa ja se ei suinkaan tarkoita, että miehillä olisi kaikki paremmin. Esim. seksin suhteen naiset ja miehet eivät ole missään suhteessa tasa-arvoisia. Seksin saaminen on naiselle miljoona helpompaa kuin miehille. Tätä naisen tietenkään on vaikea mieltää ongelmaksi. Jos miehet saisivat seksiä tarpeeksi, ei olisi prostituutiotakaan. Miksi maksaa asiasta, jota on saatavilla ilmaiseksi? Se on maailman vanhin totuus. Toisaalta jenkeistä kuuluu, että miestprostituoitujen käyttö on kasvussa, koska kiireiset naisjohtajat eivät ehdi haaskata aikaansa kapakassa valkkaamassa seksiseuraa. Heillä on enemmän rahaa kuin aikaa.

asioita. Parisuhdemarkkinoilla (tai yhden yön juttumarkkinoilla) jokainen on omillaan, siellä vaikuttavat kyllä esimerkiksi kulttuuriset (ja yksilölliset) ulkonäköarvostukset ja moni tippuu siinä vaiheessa valitettavasti kelkasta. Seksin suhteen tasa-arvo on siis täysin mahdotonta, koska seksi on yleensä hieman enemmän kuin jokin kliininen ja tekninen toimitus joka tehdään kenen tahansa kanssa.

Noin väestötieteellisesti Suomessa miehillä ei pitäisi olla suurta hätää kuten taas esimerkiksi Kiinassa, jossa sattuneesta syystä on melkoisen suuri naisvajaus ja sitä kautta parittomaksi jääviä miehiäkin. Jos taas tarkoitat sitä, että miehelle puolisko löytyy mutta tämä ei ole kovin antavainen päästään tietenkin erilaisiin moraalikysymyksiin ja myöskin jonkinlaisiin pohdintoihin parisuhteen seksielämän laadusta ja määrästä. Tässä vaiheessa minusta se varsinainen ongelma sitten tulee, parisuhteen seksi tuntuu joidenkin miesten mielestä olevan vain heitä itseään varten (vaikka verbaalisesti kyllä aina ilmaistaan myös naisen tyydyttämisen tärkeys, käytäntö taas ehkä toista) ja siinä sivutuotteena antavan suurta tyydytystä myös naiselle. Valitettavasti näin on harvoin ja seksi ilman tyydytystä muuttuu pitemmän päälle yhtä kiinnostavaksi kuin hammaslääkärillä käynti.

Seksi olisi muutenkin ihan hyvä laittaa niihin mittasuhteisiin, joihin se todellisuudessa kuuluu. Ymmärrän kyllä, että silloin kun sitä ei ollenkaan saa se kasvaa esittämäsi kaltaisiin tähtitieteellisiin mittoihin ja alkaa näyttää elämän tarkoitukselta. Seksuaalisuus on toki yksi ihmisen perustarpeista ja siksi siitä tulisi käydä laajaa yhteiskunnallista keskustelua miten seksuaalisuuden toteuttaminen sitten ylipäätänsä yhteiskunnassa eri tavoin sallitaan. Vetoaminen miehisiin "valtavan suuriin" tarpeisiin ei kuitenkaan ole välttämättä paras lähtökohta, koska kysymys on myös muista asioista.

Minulla ottaa suuresti pannuun esittämäsi kaltaiset mielipiteet, jossa yksioikoisesti vedotaan naisten helpompaan mahdollisuuteen saada seksiä. Minusta tuollaiset heitot saavat miehet näyttämään hyvin yksinkertaisilta pilluhaukoilta, joille kelpaa reikä kuin reikä. Voisi minullakin naisena vielä baarissa tarjontaa olla, mutta haluan kuitenkin pitää riman jollakin tasolla.

• Sanelma

Olet joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi, tee ihmeessä ilmoitus!

• jopa

oli "kertomus" :D mahtaisi mennä ihan aikuisten satuosastolle. Hyvät naurut sai kuitenkin :D

• Asiakas

MIkä siinä niin ihmeellistä on, kerro nyt minulle niin saadaan nauraa yhdessä. Oliko se jotenkin uskomatonta? Tarkoitatko, että ei tuollaista voi sattua? Suomessa? Jos tätä tarkoitit niin munasit itsesi pahemman kerran. Käy joskus vaikka Sihteeriopissa lukemassa miten miehet arvioivat eri tyttöjä ja vertailevat kokemuksiaan sekä kysyvät suosituksia. Palataan sen jälkeen asiaan.

tässä sinulle vielä hieman tarkempi kuvaus saamastani palvelusta:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000012128784

• kivittää

huonona miehenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      154
      3504
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      84
      3006
    3. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      80
      2501
    4. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      44
      2389
    5. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      56
      2305
    6. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      20
      2295
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      118
      2260
    8. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      152
      2175
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1741
    10. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1696
    Aihe