Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on siirtyny takavasemmalle? Vihjaa pikkusen.
15.05.2007 19:24
unohdin vastata tähän. Mulla oli tämä tiistai 15.5 viimenen veroilmoituksen palautuspäivä, eilen sen kiikutin postiin. Sulla saattaa olla joku muu päivä.
15.05.2007 19:12
Ohhoh, tosiaan, Celesta on jättänyt valvontahommat. Viiskymppissä on näköjään jo seriffi. Tämä palsta ei kait tarvii valvojaa. Senverran maltillista on meininki ollut.
14.05.2007 22:48
Ihastuminen/rakastuminen aiheuttaa myös levottomuutta. Vaikea tarttua toimeen, sitä hyörii ympäriinsä saamatta mitään aikaan. Töissä ajatukset karkailee ihan muualle kuin niihin työasioihin. Aamulla ei halua nousta ylös sängystä, käpertyy vaan peiton alle ja ottaa tyynyn kainaloon ja ajatukset taas harhailee sinne ihastuksen puoleen. Puhelinta vahdataan, sähköpostia kurkitaan...
Hoh, kuulostaapa levottomalta, mutta näin mä eppäilen käyvän kun ihastuu :).
14.05.2007 21:46
Moni asia aiheuttaa arkielämässä minulle lievää levottomuutta. Esimerkiksi jos on vieraita tulossa hermoilen etukäteen onnistuuko ruoka ja onko kakku sopivan mehevää. Kakkuja kun ei voi mennä ronkkimaan ja maistelemaan etukäteen. Siksi kai vieraiden kutsuminen on jäänytkin vähemmälle.
Lapsista ja heidän tulevaisuudestaan on aina huolta. Pääseeköhän siitä huolesta koskaan vähemmällä.
Työasiat aiheuttaa välillä huolta.
Selvittämättömät asiat läheisten tai ystävien kanssa painaa mieltä. Puhuminen auttaisi siinä, se vaan ei ole kovin helppoa itselleni. Olen sellanen mykkäkoulun pitäjä.
Joskus on tiedostamaton alakulo ja saamaton olo. Silloin on patistettava itsensä liikkeelle. Helpottaa kummasti oloa.
Myös B-vitamiinin napsiminen on mulle välillä todella tarpeen.
14.05.2007 21:39
ja halauksesta. Kiitos koltiainen.
Tyttäreltä postissa tullut kortti sai silmät kimmeltämään.
Näin siinä luki:
"Äidinrakkaus kantaa,
voimia tielleni antaa.
Hyvää äitienpäivää maailman parhaimmalle äipälle."
Nyt kiirus uunille, siellä kakku kohta paistuu mustaksi. Poitsu tulee huomenna tyttöystävänsä kanssa syömään ja kakkukahville.
12.05.2007 20:46
On niin saamaton olo. Ei oikein nappaa kotihommat eikä tämä veroilmoituksen täyttäminen jota tässä nyt teen. Välillä kurkin tänne palstalle ja samalla kuuntelen televisiosta lätkämatsia.
Palaan asiaan. Yritän nyt saada tuon veroilmoituksen pois alta.
12.05.2007 16:07
Sä olet aavistanut tilanteen jo hyvissä ajoin.
Mielenkiintoisia aikoja tulossa :).
12.05.2007 15:19
muutaman kerran aika kipakastikin näitä Susanin tempauksia. Herjannut en kylläkään ole. Saas nähdä olenko listassa mukana mikä poliisille on annettu. Onneksi siellä häkissä on sitten muutama tuttukin :).
12.05.2007 14:58
Ei kaikkea voi kirjoittaa
Kirjoittanut: Jermu 22.11.2004 klo 22.35
Luminikki saattaa alkaa sättäämään ja löytää Kallen ja ja ja....Mitäs siihen sanot??
Jermu hoi
Kirjoittanut: Mariet 29.11.2004 klo 14.04
Joko Luminikin ja Kallen sättisatu alkaa olla julkaisua vaille valmis?
*odottaa innoissaan*
11.05.2007 18:52
siihen saattaa vaan mennä aikaa. En muista onko siitä 3 vai 4 vai 5-vuotta. Jos viikon annat aikaa niin etsin sen.
11.05.2007 18:36
Koskas muuten sitä jatkotarinaa alkaa taas syntyä? Siitä on on varmaan kolme vuotta kun lupasit kirjoittaa Luminikin ja Eskon sättitarinan.
11.05.2007 18:30
mihin asiaan tuo pallukkajuttu aikoinaan liittyi. Mutta nuo Jermun oivallukset on niin kertakaikkisen hulvattomia.
No vitsi se tutkintapyyntö vaan oli :).
11.05.2007 18:26
pitääkö se paikkaansa ;))).
Tää on vaan niin helmi *reps*. Muistatko kirjoittanees tämän?
"Ne ole mitkään pallukat
Kirjoittanut: Jermu 1.6.2006 klo 11.44
Tykin kuulia ne on...Huahahahhaahahaaaa!
Perskeles!"
11.05.2007 18:16
norMixin ja Bonnien kiitoksiin tästä yleissivistävästä tuokiosta :). Enpä tiennyt minäkään mistä tuo sanonta on lähtöisin.
Ihan tarpeen on 'vitukkeet' aikoinaan olleet, hygienia on varmasti ollu puutteellista.
Eikö miehillä sitten ollut mitään suojaa lauteilla?
07.05.2007 09:15
oli helppo koota, mutta että sai sen pysymään seinällä olikin toinen juttu. Nyt pysyy kyllä.
Ostin kerran tv-tason, viikon se oli tuhannen päreinä lattialla. Tason laatikot oli pelkkää levyä, liukukiskot palasina, lasiovet sentään yhtenä palana, kaks pussillista nippelinappelia. Ens kerran pyydän etukäteen nähtäväksi kasaamisohjeen että näen miten työläästä palapelistä on kysymys.
06.05.2007 11:14
Hyvä kun laitoit muistilistan Vapun viettoon. Voipi nimittäin nuo asiat juhlien melskeessä unohtua.
Näin minä juhlin:
- simmoo tulee kyllä vähän juotua
- palloja pitää pumpata ikkunoihin koristeeksi. Kortsuloita en taida puhaltaa, mitä ne ohikulkevat immeiset siitä sanois jos niitä ikkunois roikkuis ;). Tulis kai huomauttamaan ettenkö tiedä mihin niitä käytetään.
- serpenttiinit pöydälle tai kattoon. Ei ole vaaraa kompastua niihin.
- nakkeja saapi rauhassa syödä. Osaan Heimlichin otteen.
Iloista ja Rentoa Vappua SimaZammiolle!
30.04.2007 12:24
Jääkylmä kuohuviini on juhlajuomani. Shampanja on kallista. Ja liian kuivaa minun makuuni.
30.04.2007 10:27
putoaminen oli kyllä ihan omaa tumpulointiani. Kun tästä lähden taas kauppaan unohtuneita tarvikkeita ostamaan olen tosi tarkkana ettei se taas kieri jonnekin. En luota siihen että Avulias-Aatu toistamiseen osuu kohdalle. Mulla kun on edelleen vain se yksi ainut kolikko.
Sit kun niitä on enemmän voisin vahingossa taas yhden pudottaa ;).
Kaikenlaista hulinaa on ollu. Töissä kiirettä ja pitkiä päiviä. Takana taas yks Tallinnan reissu. Vanhoja työkavereita kymmenen vuoden takaa käynyt kylässä. Nyt viikonloppuna sukulaisia maalta tulossa vierailulle...
28.04.2007 11:32
Tässä sinulle veikeä pianistikissa.
Katso ja nauti Nora-kissan pianomusiikista :). Vai oletko jo nähnyt tämän videon? Hän kuulema tykkää oikein kovasti soittaa myös duettona, siitä pätkä videon lopussa.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM
28.04.2007 11:07
36 / 93