Susan Kurosen (Matti Vanhasen exä) juttu on johtanut tutkimuksiin, joissa haetaan herjauksia tehneet ihmiset IP-osoitteen perusteella poliisivoimin kuulusteluihin.
Niin moniko teistä otti osaa ko. keskusteluun?
Ähäkutti, en ainakaan minä, mutta tiestä tiedä:DDD
Vastaan tai en, minun asia...:)))
Moniko teistä poistuu?
25
1654
Vastaukset
- Kuunkulkija-
kun luin noita kirjoituksia MaailmanMenoa palstalta ja ihmettelin ihmisten törkeätä kielenkäyttöä niissä. Terve arvostelu ja teräväkin mielipiteen ilmaisu jonkinlaisine asiapitoisuuksineen on asiallinen ja kuuluu demokratiaan mutta alatyyliset solvaukset olivat mauttomia. Itse olisin varmaan tehnyt samoin vastaavassa tapauksessa kun Kuronen mutta kun en Vanhasta niin hyvin tunne enkä ole kanssaan ollut sillei niin ei ole tarvetta tehdä rikosilmoitusta.
- ossipessi
En myös ole puolustamassa tai syyttämässä ketään, tulin vain ihmetelleeksi asiaa, kun luin lööpin jommastakummasta iltapäivälehdestä.
Olen samaa mieltä, ettei alatyylinen solvaus ole oikein, mutta kuten sanoin en ole lukenut, saati ottanut mitään kantaa, ja toivon monikaan täällä ei ole myös puuttunut asiaan, koska nyt myöhäistä perua.
En tunne minäkään Vanhasta, en vain tiedä mikä tökkii?, en myös olisi itsekkään lähtenyt tälle linjalle, siis tekemään tämän tasoista ilmoitusta, koska siihen ei olisi ollut edes syytä...:)))
Tämä kymysys, kannattaa harkita mitä kirjoittaa.. - Kuunkulkija-
ossipessi kirjoitti:
En myös ole puolustamassa tai syyttämässä ketään, tulin vain ihmetelleeksi asiaa, kun luin lööpin jommastakummasta iltapäivälehdestä.
Olen samaa mieltä, ettei alatyylinen solvaus ole oikein, mutta kuten sanoin en ole lukenut, saati ottanut mitään kantaa, ja toivon monikaan täällä ei ole myös puuttunut asiaan, koska nyt myöhäistä perua.
En tunne minäkään Vanhasta, en vain tiedä mikä tökkii?, en myös olisi itsekkään lähtenyt tälle linjalle, siis tekemään tämän tasoista ilmoitusta, koska siihen ei olisi ollut edes syytä...:)))
Tämä kymysys, kannattaa harkita mitä kirjoittaa..joutuu tekemään sillä osastolla valintoja mauttomien tai muuten liian loukkaavien kirjoitusten osalta. On kuitenkin sillä hermo riittänyt ja ei ole poistanut ainakaan liikaa.
Käyppäs piruuttain tsekkaamassa niin ymmärrät mitä tarkoitan... - ossipessi
Kuunkulkija- kirjoitti:
joutuu tekemään sillä osastolla valintoja mauttomien tai muuten liian loukkaavien kirjoitusten osalta. On kuitenkin sillä hermo riittänyt ja ei ole poistanut ainakaan liikaa.
Käyppäs piruuttain tsekkaamassa niin ymmärrät mitä tarkoitan...Kunhan ehdin, niin käyn katsastamassa.
Kiitos vinkistä.:D
- animattiN
tullut edes vastattua yhteenkään niihin kirjoituksiin. Muistaakseni.... :)
- ossipessi
En minäkään muutakuin jsks vuonna 2000 tai jtn semmoista vähän arvostelin yhtä poliitikkoa ja heti oli puukko selässä...:) tai sitten ei:D
joka paikastako niitä kirjoituksia etsitään?
Vai onko jossain oikein erityisesti kirjoitettu rumasti? Toivottavasti tuo mun Matti-uni ei vie mua linnaan..:DD- eräs ystävä
Katsele vaikka näitä niin rentoudut
http://www.kotinet.com/jorma.hanhela/hymy/hymynaama.htm eräs ystävä kirjoitti:
http://www.kotinet.com/jorma.hanhela/hymy/hymynaama.htmon niin ihana!!!Mun on pakko saada tuo jotenki tonne mun juttuihin..Poika saa kyllä neuvoa..:)
Kiitti...Heti helpotti..;)- ossipessi
Se sinun Matti-uni oli ennakkoaavistus mitä tuleman pitää, siis jonkin tasoinen enneuni:)
Ja leivättömän pöydän äärestä itsesi tulet löytämään tai sitten et..:))
Älä sure ei ne sinua mihinkään vie, kun olet niin vietävissä, niin sillon ne ei huoli ketään, selkä seinää vasten olemaan:)))
Linnoissa kreivien häät vietetään ja silloin...:D - mies yst.
eräs ystävä kirjoitti:
http://www.kotinet.com/jorma.hanhela/hymy/hymynaama.htmErittäin positiivista viikonvaihdetta lukijoille.
tässä ainut lohduttava asia onkin,ettei mun tarvi mennä sinne yksin..:))
Taikiksesta tulee sit mun henkivartija...;)
- Jermuxi tms.
sellaisen viestimisen takia, niin onpa jotain kerrottavaa, kun palaa takaisin. Sen jälkeen, kun sakot on maksettu, niin siitä voi kertoa avoimesti eteenpäin, koska on jo rankaistuksensa kärsinyt. Ei mulla ole kyllä siitä taputuksesta olluna pahemmin sanottavaa. Kirjaa ototan etelleen...Siis sellaista uutta paljastavaa alpumia, jossa on paljon kuvia ja sen sellaista.
- ossipessi
Mutta sinnehän halusitkin, että pääset kertomaan kokemuksistam joita sinulta kyllä puuttuu, usko pois, puuttuu:)
Odottele vaan sitä ja kirjaa ja taputusta, kun niin mielesi tekee:))
Kyllä vielä jotain kivaa sullekin löytyy:)))
Usko pois tai ole uskomatta, niin sinun iloksi tulee niitä kuvia, niin ei tarvitse lukea.:DDD
- norMix evk
pahasti tuli Susa parkaa herjattua!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000023174191#22000000023174191
Kadun syvästi! Onkohan siellä häkissä edes nettiyhteyttä?Jaa,että sinäkin sitten lähdet sinne linnaan...;)) Nyt pitää Taikiksen,
sitten punnertaa urakalla siellä puntiksella..:DD
Et sä tarvi siellä mitään nettejä,ku me ollaan siellä pitämässä seuraa..:))- norMix evk
mii-su kirjoitti:
Jaa,että sinäkin sitten lähdet sinne linnaan...;)) Nyt pitää Taikiksen,
sitten punnertaa urakalla siellä puntiksella..:DD
Et sä tarvi siellä mitään nettejä,ku me ollaan siellä pitämässä seuraa..:))hyvässä seurassa voi lähteä melkein mihin hyvänsä;-) Sitäpaitsi linnakutsut ovat paremmissa piireissä hyvin arvostettuja!
norMix evk kirjoitti:
hyvässä seurassa voi lähteä melkein mihin hyvänsä;-) Sitäpaitsi linnakutsut ovat paremmissa piireissä hyvin arvostettuja!
Meillä on siellä omat hienot kämpät..Ja eikös se veskipönttöki ole ihan sängyn vieressä?Harvalla kuule niin hyvin on..;))
- norMix evk
mii-su kirjoitti:
Meillä on siellä omat hienot kämpät..Ja eikös se veskipönttöki ole ihan sängyn vieressä?Harvalla kuule niin hyvin on..;))
tämä täyshoitopaketti on ILMAINEN! :DD
muutaman kerran aika kipakastikin näitä Susanin tempauksia. Herjannut en kylläkään ole. Saas nähdä olenko listassa mukana mikä poliisille on annettu. Onneksi siellä häkissä on sitten muutama tuttukin :).
- norMix evk
Mariet kirjoitti:
muutaman kerran aika kipakastikin näitä Susanin tempauksia. Herjannut en kylläkään ole. Saas nähdä olenko listassa mukana mikä poliisille on annettu. Onneksi siellä häkissä on sitten muutama tuttukin :).
Lisäksi tässä on paikka saavuttaa mainetta ja kunniaa sekä tehdä tiliä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000023887375#22000000023887375 norMix evk kirjoitti:
Lisäksi tässä on paikka saavuttaa mainetta ja kunniaa sekä tehdä tiliä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000023887375#22000000023887375Sä olet aavistanut tilanteen jo hyvissä ajoin.
Mielenkiintoisia aikoja tulossa :).norMix evk kirjoitti:
tämä täyshoitopaketti on ILMAINEN! :DD
Ja siellä ei aamulla tarvi itte oveaankaan avata..Tulevat aamulla avaamaan valmiiks,niinku isommallekkin herralle..;))
- norMix evk
Mariet kirjoitti:
Sä olet aavistanut tilanteen jo hyvissä ajoin.
Mielenkiintoisia aikoja tulossa :).syö hitaat kustannussopimuksia jaettaessa. Mulla on kirja jo loppunäytelmää lukuunottamatta valmis.
- norMix evk
mii-su kirjoitti:
Ja siellä ei aamulla tarvi itte oveaankaan avata..Tulevat aamulla avaamaan valmiiks,niinku isommallekkin herralle..;))
samaan ilmaiseen pakettiin kuuluu hauskaa päivittäistä ohjattua toimintaa. Lisäksi kakkua kuulemma saa kaikki :))
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564135Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303652Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92381Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei92213Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1471845- 1181769
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181748Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241389Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1511038Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79915