Tutkintapyyntö Huuhaasta

Jermuxi tms.

Aattelin tempaista tehden tutkintapyynnön tuon Huuhaan porukan jäsenistä, kun ne on täällä meitä käyneet herjaamassa ja provoamassa niinkin kovasti...Kjäh!

45

2065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ak:n lapio

Ajatteleminen on työteliäs toimenpide. Minua ramasee jopa sinun ajattelusi.

• Jermuxi tms.

Lisää kirjoittelua ja vaivasi poistuu, tai sitten ei, sama se. Joka taputuksessa tutkintapyyntö aiheuttaa hampaiden kiristelyä naapurilafkassa. Mikäs sen hauskempaa.

• Ak:n lapio
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Lisää kirjoittelua ja vaivasi poistuu, tai sitten ei, sama se. Joka taputuksessa tutkintapyyntö aiheuttaa hampaiden kiristelyä naapurilafkassa. Mikäs sen hauskempaa.

Eng. smilies

Monen poitsun ja viirupyllyn vaivat eivät kykene kirjoittamaan tuntemustaan. Pitää smiliestää.

:-Q on mitä on. Toista mollaava hakieläin on totisesti 3:-O. Yleensä :-{} :-)-8. :

• ossipessi

Jo sinä ehdit joka paikkaan, mutta niinhän se on sinun kohdalla aina ollut:))

Aina paikalla, kun vähä saadaan aikeseksi jnklsta tapp...siis dialogin tapaista:)))

Että silleen menox, vielä pari minsaa ainaskin:D

Tai sitten vähä enemmän tai ei ollenkaan:DD

Mikä tökkii?:DDD

• Jermuxi tms.

tijalookin saapi helposti käyntiin, kun malttaa kirjuuttaa tosiasioista niiden viereisellä nimellä. Hah!

• pitääkö se paikkaansa ;))).

Tää on vaan niin helmi *reps*. Muistatko kirjoittanees tämän?

"Ne ole mitkään pallukat
      Kirjoittanut: Jermu 1.6.2006 klo 11.44

Tykin kuulia ne on...Huahahahhaahahaaaa!
      Perskeles!"

• ossipessi

Että tutkintapyyntö siis Jermun, miten sen nyt sanoisi, tarkoitiko oikeasti, siis pallukoita, vai ymmärsinkö väärin..?:))

Vai tykinkuulia,,,en jaksa uskoa, jotta näin olisi, mutta, että, joska, kun jne...
        Voipi se olla niinkin:)))
        Tai sitten ei:D

• Jermuxi tms.

Se on kuule välillä rankka laji olla karu jätkä...Kjäh!

• ossipessi kirjoitti:

Että tutkintapyyntö siis Jermun, miten sen nyt sanoisi, tarkoitiko oikeasti, siis pallukoita, vai ymmärsinkö väärin..?:))

Vai tykinkuulia,,,en jaksa uskoa, jotta näin olisi, mutta, että, joska, kun jne...
        Voipi se olla niinkin:)))
        Tai sitten ei:D

mihin asiaan tuo pallukkajuttu aikoinaan liittyi. Mutta nuo Jermun oivallukset on niin kertakaikkisen hulvattomia.

No vitsi se tutkintapyyntö vaan oli :).

• Jermuxi tms. kirjoitti:

Se on kuule välillä rankka laji olla karu jätkä...Kjäh!

Koskas muuten sitä jatkotarinaa alkaa taas syntyä? Siitä on on varmaan kolme vuotta kun lupasit kirjoittaa Luminikin ja Eskon sättitarinan.

• Jermuxi tms.
        Mariet kirjoitti:

Koskas muuten sitä jatkotarinaa alkaa taas syntyä? Siitä on on varmaan kolme vuotta kun lupasit kirjoittaa Luminikin ja Eskon sättitarinan.

pistäs tänne linkki siihen juttuun, niin muistelen hieman taustoja...Eipäsilti, jos Luminikki, nykyiseltä nimeltään Luminilkki (ei jaksa rekkautua), on kiinnostava polku, niin voishan sitä yrittää jotain sepostella... Sinänsä olen aika huono keksimään tarinoita, joten on varmaan otettava hieman realismista lainauksia..Hah!

• Jermuxi tms.

Se on kuules itentiteettiriisi välittömästi. Pilotti ja maiharit ja reipanit vois mennä, mutta silkkitakki...Hyi helkkari.

pistäs tänne linkki siihen juttuun, niin muistelen hieman taustoja...Eipäsilti, jos Luminikki, nykyiseltä nimeltään Luminilkki (ei jaksa rekkautua), on kiinnostava polku, niin voishan sitä yrittää jotain sepostella... Sinänsä olen aika huono keksimään tarinoita, joten on varmaan otettava hieman realismista lainauksia..Hah!

siihen saattaa vaan mennä aikaa. En muista onko siitä 3 vai 4 vai 5-vuotta. Jos viikon annat aikaa niin etsin sen.

• Jermuxi tms.
        Mariet kirjoitti:

siihen saattaa vaan mennä aikaa. En muista onko siitä 3 vai 4 vai 5-vuotta. Jos viikon annat aikaa niin etsin sen.

Kun mä seuraavan kerran olen valvomassa tätä prosessia, niin mä lupaan yrittää keksiä jotain. Jatkoa se ei sitten ole millekkään, koska en totellakaan muista noista hahmoista mitään...Katellaan.

• Jermuxi tms.

Tuossa parilla palstalla on tullut toiveita noista kirjuutuksista. Pitäis ettiä jostain noita vanhoja hahmoja, eli niistä kirjuutettuja tarinoita, niin vois pyyhkäistä parin viikon päästä sellaiset jatkikset niihin. Orkku oravaa on toivottu, nyt tuli tuo Luminikki ja Esko jne. Pitää varmaan tormistautua ja alkaa kynäileen jotain.

Kun mä seuraavan kerran olen valvomassa tätä prosessia, niin mä lupaan yrittää keksiä jotain. Jatkoa se ei sitten ole millekkään, koska en totellakaan muista noista hahmoista mitään...Katellaan.

Ei kaikkea voi kirjoittaa
        Kirjoittanut: Jermu 22.11.2004 klo 22.35

Luminikki saattaa alkaa sättäämään ja löytää Kallen ja ja ja....Mitäs siihen sanot??

Jermu hoi
        Kirjoittanut: Mariet 29.11.2004 klo 14.04

Joko Luminikin ja Kallen sättisatu alkaa olla julkaisua vaille valmis?
        *odottaa innoissaan*

• Jermuxi tms.
        Mariet kirjoitti:

Ei kaikkea voi kirjoittaa
        Kirjoittanut: Jermu 22.11.2004 klo 22.35

Luminikki saattaa alkaa sättäämään ja löytää Kallen ja ja ja....Mitäs siihen sanot??

Jermu hoi
        Kirjoittanut: Mariet 29.11.2004 klo 14.04

Joko Luminikin ja Kallen sättisatu alkaa olla julkaisua vaille valmis?
        *odottaa innoissaan*

Niin sitten voi kirjuuttaa sellaisen jatkumon tolle tarinalle. Kattelen itsekkin, mutta nyt en ehdi hetkeen tuota vääntämään.

• Jermuxi tms.

Siitä se sitten lähtee käyntiin, jos lähtee.

• sola

..nyt kuules kuules..eikun siis lues. Onkos se joku ihme, jos tänne joku huuhaalta tulis vähä provoileen, noin niinku puolihuolimattomasti..

Me ollaan siellä niin ystävällistä porukkata, että halutaan suoda teidänkin luuseri-palstalle jotain säpinää ja äksöniä.. ;)

• Jermuxi tms.

Te oletten siellä ylimenovaiheessa, jossa ovet paukkuu ja syytellään muita syyttelystä. Se tapahtuu jokaisella palstalla ennenpitkää. Joku kerran linkitti tänne jonkun koiran ja hamsterien hoitopalstan tappeluksia ja siellä olisitten olleet ehkä kovia luita purtavaksi, mutta tällä palstalla..voi voi, teillä pyyhitään ovenpielet ja heitetään sanaiseen tuleen.

• sola
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Te oletten siellä ylimenovaiheessa, jossa ovet paukkuu ja syytellään muita syyttelystä. Se tapahtuu jokaisella palstalla ennenpitkää. Joku kerran linkitti tänne jonkun koiran ja hamsterien hoitopalstan tappeluksia ja siellä olisitten olleet ehkä kovia luita purtavaksi, mutta tällä palstalla..voi voi, teillä pyyhitään ovenpielet ja heitetään sanaiseen tuleen.

..huuhaa-palstassa on vain yksi vika ja se on sheriffi, jolla on kusta päässä.Kirjoittajat on ihan huippuluokkaa..kuten minä, parhainpana esimerkkinä.. ;)

Otas poika banaani :D

• Jermuxi tms.
        sola kirjoitti:

..huuhaa-palstassa on vain yksi vika ja se on sheriffi, jolla on kusta päässä.Kirjoittajat on ihan huippuluokkaa..kuten minä, parhainpana esimerkkinä.. ;)

Otas poika banaani :D

kohta alkaa kuitenkin "kullittelu", joten stoppi sillekkin. Niiiiiiiiiin. Kirjoittajat eivät voi olla huippuluokkaa, jos sanomasi pitää paikkansa. Sellainen sefu, kuin on palstakin. Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Mutta meilläpäs on parempi sefu kuin teillä, lällätislää!

• Jermuxi tms.

sellainen underwear, vai oliko se undercover akentti. Sillä on G-pöksyt jalassa...No on on, ne on sellaiset hävittäjälentäjien paineilmalla täyttyvät...Mitäs sä oikein luulit?

• sola
        Jermuxi tms. kirjoitti:

kohta alkaa kuitenkin "kullittelu", joten stoppi sillekkin. Niiiiiiiiiin. Kirjoittajat eivät voi olla huippuluokkaa, jos sanomasi pitää paikkansa. Sellainen sefu, kuin on palstakin. Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Mutta meilläpäs on parempi sefu kuin teillä, lällätislää!

..mä en oo sua koskaan kullitellu, vai oonkos muka..en ainaskaan naismuistiin. Mä vaan muruttelen (..ja kiroilen aamulla, kun on sänky täynnä murusta)

Lälläslää..meidänpä sefulla onkis paljo isompi pää, ku teijän sefulla..niiiiiiiiiih..sinne mahtuu monta litraa.. ;)

• Jermuxi tms.
        sola kirjoitti:

..mä en oo sua koskaan kullitellu, vai oonkos muka..en ainaskaan naismuistiin. Mä vaan muruttelen (..ja kiroilen aamulla, kun on sänky täynnä murusta)

Lälläslää..meidänpä sefulla onkis paljo isompi pää, ku teijän sefulla..niiiiiiiiiih..sinne mahtuu monta litraa.. ;)

kun siellä kulkee sitten niitä kohtalotovereita yllinkyllin. Sitäpaitsi, oletko sä nyt hieman katkera? Meillä ei tällä palstalla olla katkeria, kateellisia jne. Me ollaan niiiiiiin onnellisia.

• sola

..et Jermuxi tykkää banaaneista..vai onks se jo kyllästyny niihin.?

höh..noh, pojat syö mielellään, joten jos ei tuomiset kelpaa, nii ei sit..*nöf*..viän takasii.. ;)

• Jermuxi tms.

täyttyy esim reisien ja joissain malleissa pallean kohdalla painamaan verta takaisin aivoille jyrkkien positiivisten G-voimia sisältävien kaartojen aikana.
        Jotkut taitolentäjät ei käytä sitä, koska ne haluaa tarkemmin tuntea koneen käytöksen temppujen aikana. Rankka laji joka tapauksessa.

• Jermuxi tms.
        sola kirjoitti:

..et Jermuxi tykkää banaaneista..vai onks se jo kyllästyny niihin.?

höh..noh, pojat syö mielellään, joten jos ei tuomiset kelpaa, nii ei sit..*nöf*..viän takasii.. ;)

eli bannia. Tai niin mä aineskin luulen. Joten laita vaan panskut takaisin G-pöksyihis. Huaaahahahaahaahaaa!

• sola
        Jermuxi tms. kirjoitti:

kun siellä kulkee sitten niitä kohtalotovereita yllinkyllin. Sitäpaitsi, oletko sä nyt hieman katkera? Meillä ei tällä palstalla olla katkeria, kateellisia jne. Me ollaan niiiiiiin onnellisia.

..yääk..mistä te sitte oikeen juttelette täällä, jos te ootte onnellisia? Ketä te haulkutte, jos kenessäkään ej oo mitään vikaa..vikaa??

Ahaas,,,nyt mä hokasin! Tää olikin ovela syötti. Sä houkuttelit MUT tänne, jotta te saisitte jotain jutunjuurta..hehhehhehhe.. ;)

Ej onnistu, mie lähen puuuis..moro..muru :)

• Jermuxi tms.
        sola kirjoitti:

..yääk..mistä te sitte oikeen juttelette täällä, jos te ootte onnellisia? Ketä te haulkutte, jos kenessäkään ej oo mitään vikaa..vikaa??

Ahaas,,,nyt mä hokasin! Tää olikin ovela syötti. Sä houkuttelit MUT tänne, jotta te saisitte jotain jutunjuurta..hehhehhehhe.. ;)

Ej onnistu, mie lähen puuuis..moro..muru :)

niinkuin mies...Hmmmmmm.

• sola
        Jermuxi tms. kirjoitti:

eli bannia. Tai niin mä aineskin luulen. Joten laita vaan panskut takaisin G-pöksyihis. Huaaahahahaahaahaaa!

..enkai mä sun jo kerran käyttämää banskua enää housuihini laittais..ainakaan niihin g-mallisiin..

*pröööt*..ohos..ei se ollu sitä, mitä kuvittelitte, nää housut vaan vähä fuskaa.. ;)

• Jermuxi tms.

He pääsevät kohta uudelle tasolle (next level), jossa kaikki on vainoja ja harhoja ja lopulta pelkkää massaa....Huahahahaaaaa!

• sola

...mä juon vaan punkkuu, eli mä tuon juustoi ja patonkii, niin voin ittekki syyä tuliaisia...jossitellen.. ;)

• Jermuxi tms.
        sola kirjoitti:

...mä juon vaan punkkuu, eli mä tuon juustoi ja patonkii, niin voin ittekki syyä tuliaisia...jossitellen.. ;)

Nyt alkaa tulla aitoa puhetta..Mozzarellaa, tomaattia, pestoa...Jes. Hyvää Chiantia.

• Hintriikka

Olen edelleen sitä mieltä Jermu, että sinussa olisi huuhaa-ainesta. Miten minusta tuntuu että ihan kaipaisit sinne. Tervetuloa hihhih.

• Jermuxi tms.

Meillä on paremmat leikit tällä puolen aitaa. Niiiiiiiiin!

• Hintriikka
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Meillä on paremmat leikit tällä puolen aitaa. Niiiiiiiiin!

leikkejä täällä leikitään? Jos kerrot sen, ja totean teidän leikit paremmiksi, niin voin harkita asiaa.
        Leikitäänkö teillä näin : Liru laru loru moni turha poru ratki riidaksi muuttuu
        löpö löpö löpö
        se on ihan höpö
        joka leikistä suuttuu :)

• norMix evk

tutkittaviksi koko huuhaakonkkaronkan epäiltynä julkisen meedi...meedian jumittamisen loputtomalla kirjoitusripuloinnilla!

• Hintriikka

emme puhu asiaa, vaan asian vierestä. Asian vierestä puhuminen onkin aika vaikeaa. Se on taidetta. Vaatii myös verbaalista lahjakkuutta. Olemme myös erittäin sosiaalisia, anteeksiantavaisia, ymmärtäväisiä, fiksuja, filmaattisia. Me olemme jautaa!!

• norMix evk
        Hintriikka kirjoitti:

emme puhu asiaa, vaan asian vierestä. Asian vierestä puhuminen onkin aika vaikeaa. Se on taidetta. Vaatii myös verbaalista lahjakkuutta. Olemme myös erittäin sosiaalisia, anteeksiantavaisia, ymmärtäväisiä, fiksuja, filmaattisia. Me olemme jautaa!!

keskittyvän pyörittämään sitä ikiomaa moottoroitua asianverestäautomaattiaan.

• Hintriikka
        norMix evk kirjoitti:

keskittyvän pyörittämään sitä ikiomaa moottoroitua asianverestäautomaattiaan.

se on. Niinkuin livessäkin keskitytään pyörittämään elämänvierestä automaattia. Ja moottori käykin niin suurilla kierroksilla ettei mukana tahdo pysyä :)

• norMix evk
        Hintriikka kirjoitti:

se on. Niinkuin livessäkin keskitytään pyörittämään elämänvierestä automaattia. Ja moottori käykin niin suurilla kierroksilla ettei mukana tahdo pysyä :)

olla tarkkana, ettei ala iso pyörä heittämään!

• Hintriikka
        norMix evk kirjoitti:

olla tarkkana, ettei ala iso pyörä heittämään!

se jo heittääkin, mutta pääasia ettei niistä heittelyistä itse mitään tiedä. Täten pysyy mieli iloisena ja kieli kärkkäänä :)

• norMix evk
        Hintriikka kirjoitti:

se jo heittääkin, mutta pääasia ettei niistä heittelyistä itse mitään tiedä. Täten pysyy mieli iloisena ja kieli kärkkäänä :)

Johan Aata...Aapeli aikanaan loi käsitteen Siunattu hulluus.

• sola

..sun juttus ei kestäny päivänvaloo huuhaalla ollenkaan..haihtu ku piaru Kalahariin.. ;)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4135
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      147
      1845
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1038
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe