Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sulla oli niin mahoton lista että janohan siinä ehtii tulla ennenkuin sen loppuun luen. Siis otetaan alkupäästä. Palkkapäivä just ollut ja on perjantai.
Otan nyt lasillisen myös kiireisen viikon päättymisen johdosta.
Ja viikon päästä otan lasillisen tai pari talviloman kunniaksi :).
02.03.2007 23:00
Tuhannesti kiitoksia linkistä. Kuuntelin sitä 'sata lasissa'. Kaikki karvat on taas pystyssä :). Ihan uskomatonta miten tuo esitys pitää otteessaan loppuun asti. Tästä nuoresta miehestä kuullaan vielä vaikka hän ei voittaisikaan. On hän niin monialainen tulkitsija.
Jäädään odottamaan miten hän yllättää seuraavassa ohjelmassa.
02.03.2007 22:49
Huh, nyt alkaa jännittää. Toivottavasti Kristian pääsee jatkoon.
01.03.2007 22:43
Oli pakko äänestää Kristian Meurmania, olisin äänestänyt vaikka olis maksanut viis euroa. Oli ihan hullu tunne kun aivan jäykistyin kuuntelemman hänen esitystään ja karheaa ääntään. Se iski suoraan luihin ja ytimiin. Iho meni kananlihalle. Huomasin että kyynelkin oli pusertunut silmäkulmaani. Mahtava esitys, olen aivan myyty. Harmi kun ei ollut mahdollisuutta tallentaa sitä mihinkään :(.
01.03.2007 21:58
Mulla vaikuttaa mielialaan hirmuisesti tuo valo. Päivä on pidentynyt huomattavasti, piristää kummasti. Tällä hetkellä täällä sataa ihan silkkaa vettä. Se harmittaa. Tykkään talvesta ja viikonloppuna olisin mennyt mäkeen mutta laskettele tässä nyt sitten kun vettä tulee niskaan. Toivottavasti sade on lyhytaikaista.
Tuo terveyshuoli on sellainen musta pilvi kenen kohdalle se osuu. Toivottavasti sulla asiat selviää ja olette taas "puheväleissä".
Kehityskeskustelut töissä pitäis harventaa. Ihan turhaa aikaa menee joka vuosi moiseen palaveriin mistä ei mitään kostu.
01.03.2007 20:05
Herrasmies oot ;).
Todella kauniisti tekisit jos kukat tytöille toimittaisit. Mikään ei tee työssä sen iloisemmaksi kun se että asiakkaat antavat palautetta hyvästä palvelusta. Oli se sitten kukkapuska, suklaatia, positiivinen palaute päällikölle asiakaspalvelijan hyvästä palvelusta tms.
Osakemarkkinat on vähän levottomia nyt. Ei liene kuitenkaan mitään paniikkia. Vähän aikaa heiluu ylös-alas, kyllä se levottomuus siitä taas tyyntyy. Näin mää eppäilen.
01.03.2007 19:42
Vai oli uhkea nainen menettänyt muotonsa. Ei ihmekään jos vaari saa harmaita hiuksia tuommosesta tatskan ikävästä muodonmuutoksesta.
28.02.2007 16:13
1. Onko sinulla tatuointeja?
- Ei ole. Otto-tytön avauksessa oli Loistava.polku laittanut linkin tatuointikuvioihin. Sieltä sivulta 11 löytyi todella kaunis kuva jossa perhonen oli sydänkuvion keskellä. Nyt menee melkein harkintaan tämä tastkajuttu.
2. Luetko naisten- vai miestenlehtiä ;)
- Naistenlehtiä joskus selaan kun kohdalle osuu. Ainakin kampaajalla.
3. Mikä on naisellisin/miehekkäin tapasi?
- Viaton hyväntahtoinen flirtti.
4. Kotisi turhin tavara?
- Ranskanperunaviipaloija. Ei ole käyttöä.
5. Heikoin kohtasi?
- Sydän ;). On niitä heikkoja kohtia vaikka kuinka paljon. Selkä, polvet jne...
6. Kahvi vai tee?
- Tee. Kahvikin menee kun on pakko.
7. Ilta vai aamu?
- Ilta. Olen aamun torkku. Vaikea herätä aamulla :(.
8. Kirja vai elokuva?
- Elokuva.
9. Oletko eläinrakas?
- Olen tosi eläinrakas. Liikennevaloissakin saatan jäädä ihastelemaan variksen touhuja tienpenkalla.
28.02.2007 13:27
kun nuorena otetaan tatuointeja vatsaan ja rintaan miltä ne sitten näyttää kun iho venyy ja veltostuu. En ole vielä onnistunut missään näkemään sitä venynyttä tatskakuvaa :).
28.02.2007 13:02
Ottaisin sivulta 11 sen keltaisen perhosen. Paljon oli vaihtoehtoja mutta se kuva vaan jotenkin kolahti. Sen ottaisin heti jos moiseen hommaan ryhtyisin.
28.02.2007 12:55
Mutten ole vakavasti tatskaa harkinnut. Joku pieni lintu tai ruusu tai perhonen rinnan päällä ois kiva. Mites käy tatskan jos tissi valahtaa tuonne vatsan seutuville. Näyttääkö se lintupieni sitten haukalta tai kotkalta. No jaa... ei hullumpia lintuja nekään :).
28.02.2007 12:49
kurkkasin galleriaasi :).
Nyt on mentävä unimaan, hyvät yöt sulle.
Huomennako luisteluharjoitukset jatkuu, vai?
26.02.2007 22:52
Jos tätä talvea vielä jatkuu niin tuolla menolla sinusta oikea rantaleijona tulee.
Hmmm... taidat sitä jo olla nytkin ;).
26.02.2007 22:42
Ihan mahoton suksija olet kun yrität luistellen mäen päälle...huhhuh.
Itse kapusin aina V-tyylillä, silleen haarakäyntiä, ja ne suksenpahukset lipsuili koko ajan taaksepäin. Taisinpa välillä mennä polvillenikin. Vannomaan en mene ettenkö hiihtämistä joskus vielä kokeilisi. En kuitenkaan ihan hetikohta :).
26.02.2007 22:20
kun olen viimeksi hiihtänyt. Se jäi kun lapsetkaan ei enää lähteneet laduille. Toisaalta olen vähän laiskakin kiipeämään mäkiä ylös niin ei viitsi vaivautua. Suksien voitelukin on sellanen taitolaji jota en ymmärrä. Hermot mennee kun koko aika lipsahtelee. Tuskasta hommaa *huoh* :(.
Laskettelu on mukavaa. Pääsee ponnisteluitta ylös ja kurvaillen alas :). Helppoa. Tai ei aina niin helppoa, välillä mennään kananlennossa pöpelikköön niin että lumi pöllyää.
Mäessä olenkin käynyt heti kun pakkaset sen salli.
Parin viikon päästä on talviloma, lauta takakoppiin ja sitten matkaan.
Mukavia hiihtolenkkejä sinulle. Hiihtäminen on hyvää kuntoilua. Nautitaan nyt talvesta, kohta se on ohi ja sitten nautitaan keväästä.
26.02.2007 19:05
Kirosanat eivät taivu suussani. Noo,jotain kevyitä voimasanoja saatan käyttää, esim. hemmetti, en pahempia.
Työpaikallanikaan en kuule kirosanoja kuin parilta naiselta joskus harvoin.
Eipä ole miehetkään seurassani kiroilleet. En osaa sanoa mistä johtuu. Eivät sitten kai halua kiroilla kun eivät niitä sanoja kuule minultakaan.
23.02.2007 17:24
onhan meillä vielä aikaa. Josko olis häät ja 60- tai 70-vuotissyntymäpäivät samalla. Niinkuin isälläsi.
Minuun tuo viruskirppu puree joka kevät. Ihastun moniin mukaviin ihmisiin. He itse eivät vaan tiedä siitä mitään :).
05.02.2007 11:15
Vai aikoo iskä naimisiin :). Sitkeä virus häneen onkin sitten iskenyt. Se saattaa olla herkästi tarttuvaa. Eikä ollenkaan ikävä virus, näin mä vähän eppäilen. Säästä siis vaan ne sitruunat simaan.
Nuo viruskirput alkaa levitä yleensä siinä helmikuun aikana. Jäädään odottelemaan viruksia ;).
Heh, tulit murisemaan mulle tuonne :).
04.02.2007 21:55
Kun meillä on tämmönen mopsitankki, tarkemmin siis tyttärellä, niin tulee katsottua niistä juttuja. Moppeli on ihmisrakas ja aivan rakastettava apinaamastaan huolimatta tai juuri siksi.
Tässäpä onkin ovela moppeli. Kun jotain oikein haluaa niin keinot kyllä löytyy.
http://www.youtube.com/watch?v=Hihe_yC43kI
Ja näin meilläkin aina keskutellaan. Taitaa olla tämän rodun yleinen tapa.
http://www.youtube.com/watch?v=cc2hnupC_6E&mode=related&search=
28.01.2007 17:43
Mulle tulee kamalan paha olo kun laivaa keinuu aallokossa. Jotenkin selviän kun makoilen hytissä. En ymmärrä miten joidenkin pää kestää vielä tanssiakin.
Kerran olin laivalla syömässä kun Naissaaren ristiaallokossa laiva alkoi keinua sivulta toiselle, ylös ja alas. Ei auttanut muu kuin äkkiä selviytyä hyttiin ja sänkyyn pötkölleen. Ruoka jäi lautaselle ja lasku maksamatta.
Matkakaverit kyllä hoitelivat laskun.
28.01.2007 17:33
40 / 93