tonne parille asiakaspalvelijalle, kun se säästi mulle aika tukon rahaa taas viime viikolla. Kävin vilkuileen noita papereita ja sijoituksia pitkästä aikaa ja ne huomas siinä pari virhettä. No meikäläinen aatteli pistää niitten työkavereitten naamat vihreeksi kateudesta palkitsemalla ne kukilla ja suklaalla. Toiminko siis oikein?
Pitäisköhän lähettää kukkia ja suklaata
8
539
Vastaukset
- Näppis
sitä PR toimintaa joka kannattaa. Vaikuttaa seuravallakin kerralla. Nimim Kokemusta on. Vantaan Rakennusvalvonnasskin se toimii!
- Näppis
Kotona se ei toimi. Ed elämässä heti kysyttiin : "Onks noi jotain katumuksen kukkasia vai..." Oli siinä liitossa viimeiset kukat. Nykyisessä en ole ees yrittänyt....vielä
- Jermuxi tms.
Jos tollasta tekstii tulis meillä kotona, kun mä silloin tällöin raahaan puskaa mukana, niin mä pistäisin ranttaliksi. Meillä on kukkia osteltu aina ja siitä ei ole edes keskusteltu, että "MIKSI". Kyllä ne siitä ilahtuu ja jos ei ilahdu, niin siinähän möllöttävät. Näin on marjat kuules. Reilu meininki!
- kikakakkonen
...tekevät toisenkin kerran yhtä tarkkaa työtä. Kiitos on sen verran kaunis sana ja siihen ympätty kukkapuska jo mieleenpainuva kokemus työuralta, joten jos haluat tehdä heidän elämäänsä historiaa niin vauhdilla vaan kukkakauppaan tai suklaapuotiin.
- Jermuxi tms.
joten olen samaa mieltä. Eivät kuulemma saa ottaa "lahjuksia" vastaan, mutta suklaata saavat taukohuoneessa syödä, joten sitä sitten vaan. hah!
- HiljaR
...hieno ele ja oiva tapa kiittää.:))
Harvoin nykyaikana saadaan mistään kiitosta :)))
juu... kiitosta tulee, mutta eri muodossa vaan - potkuilla :(((- Jermuxi tms.
että osaston sihteerille vein kukkia, kun se aina meidän reissulaisten asiat parsii kasaan ja kukaan koskaan sitä oikein muista kiittää...No sehän rupes siinä paikassa itkee tiruttaan..Silloin kyllä säikäytti, että tulee tupen rapinat...Mutta ilostahan se siinä tirskutti.
Toinen tapaus sattui kerran, kun noi kauppamiehet tuo noita joulupakettejaan, niin mä sanoin niille, että "paskaaks te niitä puteleita aina tänne kannatten. Tossa eteisaulassa on kuules 5 tyttöö, jotka saa korkeintaa kuulakärkikynän joskus lahjaksi. Pistäkääs kuules tänä jouluna siihen osoon noi paketit, niin takaan, että teidän asiat hoituu miljuuna kertaa nopeemmin seuraavalla kerralla..." No kaupparatsut työtä käskettyä ja kyllä oli aulan tytöt ihmeissään. Eivät taida tänäkään päivänä tietää mikä iski..Hah!
Herrasmies oot ;).
Todella kauniisti tekisit jos kukat tytöille toimittaisit. Mikään ei tee työssä sen iloisemmaksi kun se että asiakkaat antavat palautetta hyvästä palvelusta. Oli se sitten kukkapuska, suklaatia, positiivinen palaute päällikölle asiakaspalvelijan hyvästä palvelusta tms.
Osakemarkkinat on vähän levottomia nyt. Ei liene kuitenkaan mitään paniikkia. Vähän aikaa heiluu ylös-alas, kyllä se levottomuus siitä taas tyyntyy. Näin mää eppäilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738