hiihtoloma (a.k.a. talviloma) lisännyt miten paljon hiihtämistä normaaliin arkeen verrattuna? Itsellä tarkoitus hiihtää tällä viikolla ja tästä etiä päin mahdollisimman paljon ..
Onkos teillä?
79
1610
Vastaukset
- fin-landia
On suksima loma, lappiin olen tässä kohta menossa, mäet korkeat ei pelota, mut se matka, se matka :)
Hiihdin viimeksi vuonna 2001, mut se oli vain sellaista sauvomista...paikallaan :)- DoeJohn
tänne ku appiporukat tuli Lapista pikku koululaisemme seuraksi. Onneksi on mäkistä aluetta tämäkin vaikkei mithän Tunturi-aluetta sentään ole ..
Tällä kunnollakaan jaksa pitkään sivakoida luistellen, mutta siitäpä lähtee kunto taas kipumaan ylöspäin .. :D - fin-landia
DoeJohn kirjoitti:
tänne ku appiporukat tuli Lapista pikku koululaisemme seuraksi. Onneksi on mäkistä aluetta tämäkin vaikkei mithän Tunturi-aluetta sentään ole ..
Tällä kunnollakaan jaksa pitkään sivakoida luistellen, mutta siitäpä lähtee kunto taas kipumaan ylöspäin .. :Dtää kunto on vähän rappiolla, taitaa mennä pulkka jutuksi..
Hiihtolomalla tulee lapista porukka etelään ja etelästä porukka lappiin :)
Kaunista hiihtolamaa...tai oliko se lomaa :) - DoeJohn
fin-landia kirjoitti:
tää kunto on vähän rappiolla, taitaa mennä pulkka jutuksi..
Hiihtolomalla tulee lapista porukka etelään ja etelästä porukka lappiin :)
Kaunista hiihtolamaa...tai oliko se lomaa :)kyllä ihan normaalisti töissä .. plakkarissa 8pv käyttämätöntä lomaa ..
*Säästää sopivaan hetkeen* ;D
Mutta kohta on lomaa...=))))
Suksiin en tartu, en edes vesisuksiin... mutta suksinu vi....n olen montakin kertaa kun on kehoitettu... käykö se hiihtämisestä????- DoeJohn
siinäkin hiki ja nouseeko pulssi?
Jos vastaat myöntävästi, niin lasketaan veliseni sekin sitten hiihdoksi .. ;D DoeJohn kirjoitti:
siinäkin hiki ja nouseeko pulssi?
Jos vastaat myöntävästi, niin lasketaan veliseni sekin sitten hiihdoksi .. ;DRiippuu siitä kuinka iso on mies joka sen mulle on karjaissut...=))))
Eli kuinka kovaa joutuu juoksemaan...=))))
Vielä ei ole tullut hiki, ei edes tuskan hiki... eikä pulssi ole noussut yli sadan...=))))- DoeJohn
mohna kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka iso on mies joka sen mulle on karjaissut...=))))
Eli kuinka kovaa joutuu juoksemaan...=))))
Vielä ei ole tullut hiki, ei edes tuskan hiki... eikä pulssi ole noussut yli sadan...=))))sitten ei voi tuota laskea hiihdoksi vaikka olis kuinka vilkas mielikuvitus .. ;-D
DoeJohn kirjoitti:
sitten ei voi tuota laskea hiihdoksi vaikka olis kuinka vilkas mielikuvitus .. ;-D
Sit mun täytyy vaan vedellä kenkiä pitkin lattiaa... kun kävelen...=))))
Ja uusia kengänpohjia...=))))- jane.london
rumasti sanota kellekkään...
ellei sitten aihetta ihan;D - DoeJohn
mohna kirjoitti:
Sit mun täytyy vaan vedellä kenkiä pitkin lattiaa... kun kävelen...=))))
Ja uusia kengänpohjia...=))))kuin palata aikaan ennen armeijaa? ;D
DoeJohn kirjoitti:
kuin palata aikaan ennen armeijaa? ;D
Eipä ole tehnyt mieli suksia sitten armeijan ja ennen armeijaa siitä todella nautti...=))))
- DoeJohn
mohna kirjoitti:
Eipä ole tehnyt mieli suksia sitten armeijan ja ennen armeijaa siitä todella nautti...=))))
vieläkin rennompi tapaus ennen armeijaa? ;D
DoeJohn kirjoitti:
vieläkin rennompi tapaus ennen armeijaa? ;D
Mä aina olen ollut... turhaa nipottaa liikaa...=))))
Mutta kyllä armeijassa meinas palaa pinna ihan väkisin... ihan kun Kapiaiset olisivat olleet tossun alla himassa ja täytyi päteä alokkaille...
Vai mitä mieltä sinä olet tästä...
Viikko ohjelmassa luki että on hiihtoa ja lumesta ei tietoakaan... Eikös ne prkeleet sanonut, "Jos ohjelmassa lukee hiihtoa, se meinaa että mennään hiihtämään". Niillä vesisuksen levysillä limalaudoilla... Vetele sinä niillä metsässä ilman lunta. kyllä on vitsit vähissä ja suulaana poitsuna mulla oli aina joko radio tai kevyt-kk...=))))
Ihan tiedoksi... silloin ei naurattanut...- DoeJohn
mohna kirjoitti:
Mä aina olen ollut... turhaa nipottaa liikaa...=))))
Mutta kyllä armeijassa meinas palaa pinna ihan väkisin... ihan kun Kapiaiset olisivat olleet tossun alla himassa ja täytyi päteä alokkaille...
Vai mitä mieltä sinä olet tästä...
Viikko ohjelmassa luki että on hiihtoa ja lumesta ei tietoakaan... Eikös ne prkeleet sanonut, "Jos ohjelmassa lukee hiihtoa, se meinaa että mennään hiihtämään". Niillä vesisuksen levysillä limalaudoilla... Vetele sinä niillä metsässä ilman lunta. kyllä on vitsit vähissä ja suulaana poitsuna mulla oli aina joko radio tai kevyt-kk...=))))
Ihan tiedoksi... silloin ei naurattanut...Ihan normaalia yksilön hiljentämistä normaaliin perinteiseen antipedagogiseen tyyliin ... ;D
Eikös aika jo kultaa muistojasi? Tänään viimeks kerroin yhdelle huippu kamulleni armeijamuistoja .. ;D DoeJohn kirjoitti:
Ihan normaalia yksilön hiljentämistä normaaliin perinteiseen antipedagogiseen tyyliin ... ;D
Eikös aika jo kultaa muistojasi? Tänään viimeks kerroin yhdelle huippu kamulleni armeijamuistoja .. ;DHyvinkii...=))))
Eivätpähän saanet täysin hiljaiseksi ja huomasivat että sillä nulkilla kuntokin nousee ja jaksaa vaan paremmin...=))))
Kyllä niille nyt nauretaan ja makeasti ja monasti...=))))- DoeJohn
mohna kirjoitti:
Hyvinkii...=))))
Eivätpähän saanet täysin hiljaiseksi ja huomasivat että sillä nulkilla kuntokin nousee ja jaksaa vaan paremmin...=))))
Kyllä niille nyt nauretaan ja makeasti ja monasti...=))))mullapa oli todella kiva 11kk sessio elämästäni. Vain hyviä muistoja mulla .. ;D
IT puolella olin .. niin nytkin mutta lyhenne meinaa muuta .. :D jane.london kirjoitti:
rumasti sanota kellekkään...
ellei sitten aihetta ihan;DOlet niin pieni ihminen etten aiemmin huomannut sinua... ei tosiaankaan ole tarkoitus syrjiä sinua...
Ei ole aihetta... huumorilla heittänyt, kun ei muuten pärjää...=))))
- Mysteriet
Olisi lisäystä viimeaikoihin - en hiihdä, en ;D
Viimeksi joskus kouluaikoina, kun pakko oli, olen hiihtänyt... luistellut kylläkin, tosin en tänätalvena vielä.
Talvilopma, muuten - se on vielä edessäpäin, ihanat 2 viikkoa ;D- DoeJohn
nuiden kanssa välistä pitkääkin pitempiä taukoja ..
Nyt tää lähtee kotiin ja pitää täältä taas tovin taukoa ..
Mukavaa päivänjatkoa Sinulle ja muille .. hiihtelemisiin tai mihin kukakin painuu .. :D
- katjaliini
ja hiihtokelejä.
Kun olimme Lapissa en hiihtänyt metriäkään,en tee sitä kyllä muutenkaan,kävely on enemmän minun juttu.
Rivakoita kävelylenkkejä kyllä tulee tehtyä useammankin kerran viikossa.- DoeJohn
lomalla vielä, mutta kiitos muista toivotuksistasi! ;D
Tää lähtee nyt ladulle .. - katjaliini
DoeJohn kirjoitti:
lomalla vielä, mutta kiitos muista toivotuksistasi! ;D
Tää lähtee nyt ladulle ..sitten jo ennakkotoivotus,kun aloitat loman niin sitten se on varmasti hyvä.
Huomasin sitten itsekin että et tarkoittanut olevasi lomalla,mutta eipä se mitään mahtuuhan noita toivotuksia maailmaan. - DoeJohn
katjaliini kirjoitti:
sitten jo ennakkotoivotus,kun aloitat loman niin sitten se on varmasti hyvä.
Huomasin sitten itsekin että et tarkoittanut olevasi lomalla,mutta eipä se mitään mahtuuhan noita toivotuksia maailmaan.oikiassa .. ;D Hyvää mieltä mahtuu vielä muailmaan .. ;D
- F-i-a
hiihtolomaa eikä talvilomaa:((
Sitävastoin lähden 10/3 moottorikelkkailemaan tuonne... http://www.gyllenebocken.se/
Kolmeksi päiväksi:))
Hyvää lomaa!...ja suksiin pitoa:))- DoeJohn
hiki hatussa kelkalla sitten, niin saat kunnolla liikuntaa sitä kautta ... :D
Oon itse lomalla vasta myöhemmin .. - F-i-a
DoeJohn kirjoitti:
hiki hatussa kelkalla sitten, niin saat kunnolla liikuntaa sitä kautta ... :D
Oon itse lomalla vasta myöhemmin ..jos hiki tulee niin se tulee pelosta:))ei riehumisesta.
Mites minä,rauhallinen ihminenhän mä:))
- tuffe
mutta tänä talvena ei vielä kertaakaan. Tosin ei ole ollut lomaakaan :) Lapsille hommattiin monotkin, kai ne pitää laittaa heille päälle koulumatkaan että tulee edes kerran nekin käytettyä :)) ensi vuonna kuitenkin liian pieniä..
Hiivatti tuota varustusten määrää mitä pitää olla.. joka vuosi ja tuplasti. Tosin, vaihtoehto olisi ettei olisi ketään jolle niitä ostaisi. Parempi näin päin :))- DoeJohn
kiertämään kirppikset avoimin silmin. Meän pojan sukset ja monot - niin perinteiset kuin luistelukin - on löydetty kirppiksiltä by appiporukat .. Mua ei tosin siihen touhuun saa mukaan millään .. ;D
- jane.london
sano pari ärrää muidenkin puolesta.
Elämäntehtävältä on tuntunut suksien hankkeeprojekti,ja kukaan ei tykännyt,mutta se joku neulansilmän pujotellut Suomen ainoo on tehnyt meistä kokokansan suksisukseen..
kun olen viimeksi hiihtänyt. Se jäi kun lapsetkaan ei enää lähteneet laduille. Toisaalta olen vähän laiskakin kiipeämään mäkiä ylös niin ei viitsi vaivautua. Suksien voitelukin on sellanen taitolaji jota en ymmärrä. Hermot mennee kun koko aika lipsahtelee. Tuskasta hommaa *huoh* :(.
Laskettelu on mukavaa. Pääsee ponnisteluitta ylös ja kurvaillen alas :). Helppoa. Tai ei aina niin helppoa, välillä mennään kananlennossa pöpelikköön niin että lumi pöllyää.
Mäessä olenkin käynyt heti kun pakkaset sen salli.
Parin viikon päästä on talviloma, lauta takakoppiin ja sitten matkaan.
Mukavia hiihtolenkkejä sinulle. Hiihtäminen on hyvää kuntoilua. Nautitaan nyt talvesta, kohta se on ohi ja sitten nautitaan keväästä.- DoeJohn
kuka mitenkin hien pintaan hankkikoon .. ;D
Ite koskaan oo lasketellut, enkä laskettele .. Luistellen itteensä nyt yrittänyt mäen päälle kiskoa .. raskasta, kun ettii hukassa olevaa tekniikkaa edelleen .. ;D DoeJohn kirjoitti:
kuka mitenkin hien pintaan hankkikoon .. ;D
Ite koskaan oo lasketellut, enkä laskettele .. Luistellen itteensä nyt yrittänyt mäen päälle kiskoa .. raskasta, kun ettii hukassa olevaa tekniikkaa edelleen .. ;DIhan mahoton suksija olet kun yrität luistellen mäen päälle...huhhuh.
Itse kapusin aina V-tyylillä, silleen haarakäyntiä, ja ne suksenpahukset lipsuili koko ajan taaksepäin. Taisinpa välillä mennä polvillenikin. Vannomaan en mene ettenkö hiihtämistä joskus vielä kokeilisi. En kuitenkaan ihan hetikohta :).- DoeJohn
Mariet kirjoitti:
Ihan mahoton suksija olet kun yrität luistellen mäen päälle...huhhuh.
Itse kapusin aina V-tyylillä, silleen haarakäyntiä, ja ne suksenpahukset lipsuili koko ajan taaksepäin. Taisinpa välillä mennä polvillenikin. Vannomaan en mene ettenkö hiihtämistä joskus vielä kokeilisi. En kuitenkaan ihan hetikohta :).kipeen tehokasta liikuntaa se! Kroppa paljon kovemmalla kuin perinteisessä ..
Josko olis kesällä paremmassa kuosissa kuin koko tänä talvena, kun nyt saisi kunnolla tuon liikunnan taas käyntiin.
Mä mikään Michelin mies vielä ole, mut .. ;D DoeJohn kirjoitti:
kipeen tehokasta liikuntaa se! Kroppa paljon kovemmalla kuin perinteisessä ..
Josko olis kesällä paremmassa kuosissa kuin koko tänä talvena, kun nyt saisi kunnolla tuon liikunnan taas käyntiin.
Mä mikään Michelin mies vielä ole, mut .. ;DJos tätä talvea vielä jatkuu niin tuolla menolla sinusta oikea rantaleijona tulee.
Hmmm... taidat sitä jo olla nytkin ;).- DoeJohn
Mariet kirjoitti:
Jos tätä talvea vielä jatkuu niin tuolla menolla sinusta oikea rantaleijona tulee.
Hmmm... taidat sitä jo olla nytkin ;).musta saa tekemälläkään .. ;D
*Tää karju missään rannalla viihdy*
Siis en ole nyt .. DoeJohn kirjoitti:
musta saa tekemälläkään .. ;D
*Tää karju missään rannalla viihdy*
Siis en ole nyt ..kurkkasin galleriaasi :).
Nyt on mentävä unimaan, hyvät yöt sulle.
Huomennako luisteluharjoitukset jatkuu, vai?- DoeJohn
Mariet kirjoitti:
kurkkasin galleriaasi :).
Nyt on mentävä unimaan, hyvät yöt sulle.
Huomennako luisteluharjoitukset jatkuu, vai?Onneks ei näy paidan läpi eikä työpöydän reunan kohdalta .. ;D
Joo, ukon kaa luistellen huomenna töiden jälkeen ..
Hyvät yöt Sinulle .. *Vilkuttaa ...*
- AngorVat
Kuka sukseni vei?
Porkat myös yksintein?
Hei, mis on mun pipo,
sekä tupakit?
Eihän mul oo mittää!
Kuka verkkarit vei?
Olen kovin onneton.
Miltei syyntakeeton.
Kyllä mua nyt pännii,
koko juttu tää.
Kaalissa polttaa.
Kohta se räjähtää
Suksi suksi ei luista mihinkään.
Varsinkin, jos ei niitä ole ensinkään.
Kuka vei porstuasta porkat? Voi sian sorkat! (Kerto x2)
Oli kuokka ja Jussi,
alla suo luminen.
Tuli raivostunut pussi-
karhu mulle huutaen:
"Ja nyt jätkä se kuokka tänne tai käy niin kuin Kälviällä"
Suksi suksi ei luista mihinkään.
Varsinkin, jos ei niitä ole ensinkään.
Kuka vei porstuasta porkat? Voi sian sorkat! (Kerto x4)
(voi voi voi, oi voivoi voi voi...) - jane.london
Sellaista murtomaa ja kumparelaskua ainakin meikäläisellä;)Lomat käytetty:(
- DoeJohn
heittämässä jonkun noin 5km luistellen .. ihana väsymys jaloissa nyt .. ;D
- jane.london
DoeJohn kirjoitti:
heittämässä jonkun noin 5km luistellen .. ihana väsymys jaloissa nyt .. ;D
mutta vetoan työni tuomaan askelhelvataan..ei laskettu kun ei ehtinyt:)
- loistavasti sanottu
650 km kahdessa pv:ssä, ilman suksia ;))
- HiljaR
... hiihdettiin, niin että tuntui:))) ja tuntuu edelleen:))) Ja lisää pitäisi kilometrejä tulla, jos vaikka paikat siitä paranis :)) *epäileväinen* :D
- DoeJohn
aktiviteetilla aikaansaatu kivuliaisuus katoaa samalla aktiviteetilla - tai ajan kanssa .. Suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa ;D
Mä pidän huomenna hiihdosta välipäivän, mut käyn luistelemassa mun maailman napani kanssa .. - loistavasti sanottu
DoeJohn kirjoitti:
aktiviteetilla aikaansaatu kivuliaisuus katoaa samalla aktiviteetilla - tai ajan kanssa .. Suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa ;D
Mä pidän huomenna hiihdosta välipäivän, mut käyn luistelemassa mun maailman napani kanssa ..Juu en minäkään enää hiihdä, mutta jäitä on .... Ainakin lasisssa....
- DoeJohn
loistavasti sanottu kirjoitti:
Juu en minäkään enää hiihdä, mutta jäitä on .... Ainakin lasisssa....
päivä? ;D
- loistavasti sanottu
DoeJohn kirjoitti:
päivä? ;D
Talvella yleensä silmälaseissa ja auton laseissa, nyt sattumoisin ..lasissa ;)
- DoeJohn
loistavasti sanottu kirjoitti:
Talvella yleensä silmälaseissa ja auton laseissa, nyt sattumoisin ..lasissa ;)
mä jo luulin .. ;D
- HiljaR
DoeJohn kirjoitti:
Mä pidän huomenna hiihdosta välipäivän, mut käyn luistelemassa mun maailman napani kanssa ..... seuraavana päivänä, vaan :((((
Nyt taukoa pidetty tää päivä, hiukan jelppaa... huomenna uusi putki päälle :))) - DoeJohn
HiljaR kirjoitti:
... seuraavana päivänä, vaan :((((
Nyt taukoa pidetty tää päivä, hiukan jelppaa... huomenna uusi putki päälle :)))teen itsekin, tosin tulee otettua hyvä matsi pienen miehen kanssa huomenna tuossa talon päässä olevassa puistossa .. ;D
- HiljaR
DoeJohn kirjoitti:
teen itsekin, tosin tulee otettua hyvä matsi pienen miehen kanssa huomenna tuossa talon päässä olevassa puistossa .. ;D
Suosittelen kypärää... Meillä isäntä teki hienon luvun eilen luistinradalla :( Onneksi osasi päätään varoa... :)
- DoeJohn
HiljaR kirjoitti:
Suosittelen kypärää... Meillä isäntä teki hienon luvun eilen luistinradalla :( Onneksi osasi päätään varoa... :)
.. on joo .. Moon niin paatunut, ettei tuu pottaa päähän kuin fillaroidessa ..
Oikeesti, kaatunu niin monesti, ett osaan varoa kupolia, mut eihän sitä koskaan tiedä .. Tiedostan toki kypärän tarpeellisuuden .. hyvä pointti Sinulta ... - HiljaR
DoeJohn kirjoitti:
.. on joo .. Moon niin paatunut, ettei tuu pottaa päähän kuin fillaroidessa ..
Oikeesti, kaatunu niin monesti, ett osaan varoa kupolia, mut eihän sitä koskaan tiedä .. Tiedostan toki kypärän tarpeellisuuden .. hyvä pointti Sinulta ...Ja tattista vaan... :)))Tunnustan, etten kyllä ittekään käytä luistellessa kypärää :(
- DoeJohn
HiljaR kirjoitti:
Ja tattista vaan... :)))Tunnustan, etten kyllä ittekään käytä luistellessa kypärää :(
aikuinen käyttää .. toivottavasti fillaroidessa käyttäis vielä useampi ..
- HiljaR
DoeJohn kirjoitti:
aikuinen käyttää .. toivottavasti fillaroidessa käyttäis vielä useampi ..
... ajaa ilman sitä :) Tulee sellainen "alaston" olotila... ja pelko.
- DoeJohn
HiljaR kirjoitti:
... ajaa ilman sitä :) Tulee sellainen "alaston" olotila... ja pelko.
mulle riitti yks auton yliajo suojatiellä .. Joo, ei sais ajaa suojatiellä lain mukaan, mut niin kaikki muutkin .. :-o
- HiljaR
DoeJohn kirjoitti:
mulle riitti yks auton yliajo suojatiellä .. Joo, ei sais ajaa suojatiellä lain mukaan, mut niin kaikki muutkin .. :-o
... tehdään mitä toiset tekee... ei voida erottua muista :))) Syyllisyys kalvaa elinvoimaa :) Mutta jos aamuvarhaisella klo 5:00 ei niitä törttöjä nävy, niin kyllä sitä yli ajetaan... siis suojatien yli:)
- DoeJohn
HiljaR kirjoitti:
... tehdään mitä toiset tekee... ei voida erottua muista :))) Syyllisyys kalvaa elinvoimaa :) Mutta jos aamuvarhaisella klo 5:00 ei niitä törttöjä nävy, niin kyllä sitä yli ajetaan... siis suojatien yli:)
männöö joo .. Samaa oon sanonut pojallekin, kun ollaan kateltu turvallista valoristeyksen ylittämistä ja joku jurpo kävellyt päin punaisia .. Hyvät keskustelut olluna ..
- HiljaR
DoeJohn kirjoitti:
männöö joo .. Samaa oon sanonut pojallekin, kun ollaan kateltu turvallista valoristeyksen ylittämistä ja joku jurpo kävellyt päin punaisia .. Hyvät keskustelut olluna ..
ihan sammoo mieltä... keskustelu ollut :)) Onkohan se uni-Jukkien aika???
Miun vielä saa hitusen odotella... kun kerrankin suap rauhas turista :))) - DoeJohn
HiljaR kirjoitti:
ihan sammoo mieltä... keskustelu ollut :)) Onkohan se uni-Jukkien aika???
Miun vielä saa hitusen odotella... kun kerrankin suap rauhas turista :)))outtelen astiapyykkäriohjelman lopettamista .. korisoo viimeisiään tuolla nuin .. Koht mänen miekii unosille, ku taisin saaha raitisilimamyrkytykseen tuolla lavulla tuossa illalla ..
- HiljaR
DoeJohn kirjoitti:
outtelen astiapyykkäriohjelman lopettamista .. korisoo viimeisiään tuolla nuin .. Koht mänen miekii unosille, ku taisin saaha raitisilimamyrkytykseen tuolla lavulla tuossa illalla ..
...sitä ne koneet teettävät :))) pitävät hereillä :) Johan se myrkyn lykkäsi... siis raitisilma... Happinaamaria tartetkokö, vai paraneeko ittellään?:)))
- DoeJohn
HiljaR kirjoitti:
...sitä ne koneet teettävät :))) pitävät hereillä :) Johan se myrkyn lykkäsi... siis raitisilma... Happinaamaria tartetkokö, vai paraneeko ittellään?:)))
Darth Vader ole .. Töissä yks käyttää sellaista jotakin maskia, mikä esilämmittää ilman .. ei voi nauramatta kattoa/kuunnella sen elämistä .. huoks .. ;D
Kyll tää tästä .. tiskari lopetti puuhat ..
*Miettii jäädäkö tähän vai siirtyäkö viereiseen huoneeseen* - HiljaR
DoeJohn kirjoitti:
Darth Vader ole .. Töissä yks käyttää sellaista jotakin maskia, mikä esilämmittää ilman .. ei voi nauramatta kattoa/kuunnella sen elämistä .. huoks .. ;D
Kyll tää tästä .. tiskari lopetti puuhat ..
*Miettii jäädäkö tähän vai siirtyäkö viereiseen huoneeseen*... jaahas kyllä tuo toinen huone huokuu kutsua. mutta sinnittelen vielä vähän... :)))
Ja hyvät siulle, kun hommat on hoidossa:)))
Itselläni HUOM! pitäisi olla jokin naamari edessä :)) ei minkään myrkkyhymyn takia vaan ihan ainaskin pakkasen takia. Huivin kierrän niin, että saan jotain hengitettyä :)) - DoeJohn
HiljaR kirjoitti:
... jaahas kyllä tuo toinen huone huokuu kutsua. mutta sinnittelen vielä vähän... :)))
Ja hyvät siulle, kun hommat on hoidossa:)))
Itselläni HUOM! pitäisi olla jokin naamari edessä :)) ei minkään myrkkyhymyn takia vaan ihan ainaskin pakkasen takia. Huivin kierrän niin, että saan jotain hengitettyä :))joo .. kiva pienen immeisen syvä tuhina kuuluu sieltä .. ;D
Onneks nukkuu omassa sängyssään .. omaa melkoisen varaston lämpöenergiaa .. tulee nääs isäänsä .. ;D
- sola
..että syksyllä uhosin kovasti ostavani uudet sukset ja rupeevani hiihtämään tosissaan...ehehhee..siellä ne yhä oottaa mua kaupassa. Huomenna meen ja haen ne..ihan totta.. ;)
- DoeJohn
Oli hirvee hinku itelläkin aloittaa aikaisin alkutalvesta sivakointi ja millainen syksy tulikaan .. Huoks ..
- sola
DoeJohn kirjoitti:
Oli hirvee hinku itelläkin aloittaa aikaisin alkutalvesta sivakointi ja millainen syksy tulikaan .. Huoks ..
..just silleen, et kun lumet tul nii myöhään, niin meitin into kerkis jo haihtuu.. ;)
Mut hei..maaliskuun hanget kutsuu..saa kivan rusketuksen kaupanpäällisiks :) - DoeJohn
sola kirjoitti:
..just silleen, et kun lumet tul nii myöhään, niin meitin into kerkis jo haihtuu.. ;)
Mut hei..maaliskuun hanget kutsuu..saa kivan rusketuksen kaupanpäällisiks :)Mooses sekä hyvän kunnon ennen kesää toivon mukaan ..
Tää lähtee nyt katteleen, mitä alitajunta tänä yönä heijastaa silmäluomien sisäpinnoille .. toivottavasti ei oo 40 kiellettyä .. ;D
Hyvää yötä Sinullekin! :D - sola
DoeJohn kirjoitti:
Mooses sekä hyvän kunnon ennen kesää toivon mukaan ..
Tää lähtee nyt katteleen, mitä alitajunta tänä yönä heijastaa silmäluomien sisäpinnoille .. toivottavasti ei oo 40 kiellettyä .. ;D
Hyvää yötä Sinullekin! :DJos voi tilata, niin mulle sit jotain äksön-unta ens yöks.. ;)
- DoeJohn
sola kirjoitti:
Jos voi tilata, niin mulle sit jotain äksön-unta ens yöks.. ;)
sellaisia saa tilattua?
*Välistä omaa hyvinkin qummia unia* ;D
- HiljaR
... meidän tuhisijat nukkuu omissa sängyissä..:)) Jos vielä viereen tulisi, niin äitee joutuu olohuoneen sohffalle mammomaan... Useesti todennut olen :))))
- DoeJohn
ahdasta tulee/tulisi .. ;D
- HiljaR
DoeJohn kirjoitti:
ahdasta tulee/tulisi .. ;D
ja hellurei... tämä tyttönen kyllä kerää kimpsut ja kampsut nyt toisaalle... Rupattelemisiin toisaalle ja kiitoksii ehtoon sanailusta...
Ollos hyv yötä :))) - DoeJohn
HiljaR kirjoitti:
ja hellurei... tämä tyttönen kyllä kerää kimpsut ja kampsut nyt toisaalle... Rupattelemisiin toisaalle ja kiitoksii ehtoon sanailusta...
Ollos hyv yötä :)))sanoa samat sanat elikkäs mukavia unosia Sinullekin :)
Palaamisiin ..
suksia jalkaan laittanut 25 vuoteen, voisi olla jo korkea aika koettaa vieläkö niitä osaisi käyttää :) lapsille olen niitä hankkinut viimeksi pari viikkoa sitten kun meni monot pieniksi niin koko paketti oli uusittava...
- DoeJohn
kannattaisi elvyttää taitoa taas? Varusteiden hankintaa lukuunottamatta liki ilmaista koko kroppaa ylläpitävää liikuntaa .. ;D
DoeJohn kirjoitti:
kannattaisi elvyttää taitoa taas? Varusteiden hankintaa lukuunottamatta liki ilmaista koko kroppaa ylläpitävää liikuntaa .. ;D
ja olishan tuo upouusi paketti tuossa liki minun kokoani :) -lapset kasvaa -
- DoeJohn
mamma-66 kirjoitti:
ja olishan tuo upouusi paketti tuossa liki minun kokoani :) -lapset kasvaa -
mun pitäis ostaa uudet perinteisen tyylin sukset .. vanhat sukseni ovat ajalta, jolloin painoin 20-25kg vähemmän .. ;D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393