Jonain aamuna on kevät...

Mysteriet

Katselen ikkunasta pihamaalle. On harmaata ja sataa lunta.
Talitintti ei vielä innostu kevään merkeistä, mutta lähipuuston varikset ovat jo aloittaneet mekastamisen - se mekastaminen tietää uusia variksia...
Hymyilyttää.

Pitkästä aikaa minua hymyilyttää! Kurkkasin peiliinkin ja sieltä näkyi vanha, tuttu virne ;D
On kuin paksu harso olisi sulanut ympäriltäni lumisateeseen - miten minä niin surullinen olenkaan ollut?

Huoli terveydestä, omasta ja muiden, sehän se ikuinen huoli lienee...
Se terveys - se on minua viimeaikoina kartellut, kuin ei oltaisi edes puheväleissä mokoman kanssa...

Vyötärölle ja persuksiin näyttäisi kerääntyneen, talven aikana, muutama ylimääräinen kilo ja hiukset valuvat elottomana pitkin selkää - voi harmin määrää, mitä naisella voikaan olla...

Kirjeenvaihto koulun ja kodin välillä on myös käynyt hyvin tylsäksi ja yllätyksettömäksi kuluneen talven aikana - ärr

Ja entäs töissä sitten!?
Siellä ollaan keksitty kehityskeskustelut! Kehitetään keskustelua tai keskustellaan kehityksestä, en vielä tiedä kumpaa...

SO NOT ;D

Tänään käännän selkäni kaikelle tuolle, sillä;

Pian näkyy paljas tie - keskellä kuiva asfaltti ja reunoilla koirankakkakasat, jota leskenlehdet reunustavat!
Kuuluu fillarin pyörän rallatus ja riuska manailu ohiajavan rekan nostamasta pölypilvestä... *köh*

Täältä tullaan kevät ;D

36

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näppis

Ympäristö olikin jo vähän huolissaan. Meinaatko pyöräillä. MRSK

• Mysteriet

Mitäs turhia - vielä mahdun vaatteisiini ;D

Varovasti ajattelin ensialkuun - otan paukkumuovia peffan alle ja istun penkalle katselemaan pyöräilijöitä ja niitä ohiajavia rekkoja.
        Hengittelen pölyistä kevätilmaa ja funtsin, mitä mutkan takana on... ;D
        Bakteereita!

• kikakakkonen

...se kaikki, minkä sanoiksi voi hienosti muotoilla. Tosin meidän kissalla alkaa olemaan levoton mieli (karjuu öisin)ja joku kolli saapastelee nurkilla, joten kai minä sitten toimin ehkäisyvälineenä sulkien molemmat lujasti kahden puolta ovea :D

• Mysteriet

Sitähän se kevät tuo...

Pari päivää sitten sain syyn epäillä naapurin kissan sukupuolista... -juurista identiteettiä - viereisellä pellolla asustaa fasaaniperhe ja tämä onneton katti meni jahtaamaan isoa kukkoa - karvat pöllysivät, sulat pöllysivät ja kaakatus oli melkoinen, kun kattia vietiin ;D
        Ego siinä taisi saada huomattavan lommon kissaparalla - kotkosta sen sijaan tuli hetken sankari... kohta uskalla itsekään ohi mennä ;D

Maalisnaukujaiset on kamalaa kuultavaa - ne (kissat) muuten, ihan oikeesti, karjuu... ;D

• ex-alexsandra
        Mysteriet kirjoitti:

Sitähän se kevät tuo...

Pari päivää sitten sain syyn epäillä naapurin kissan sukupuolista... -juurista identiteettiä - viereisellä pellolla asustaa fasaaniperhe ja tämä onneton katti meni jahtaamaan isoa kukkoa - karvat pöllysivät, sulat pöllysivät ja kaakatus oli melkoinen, kun kattia vietiin ;D
        Ego siinä taisi saada huomattavan lommon kissaparalla - kotkosta sen sijaan tuli hetken sankari... kohta uskalla itsekään ohi mennä ;D

Maalisnaukujaiset on kamalaa kuultavaa - ne (kissat) muuten, ihan oikeesti, karjuu... ;D

...kun tungen tähän väliin, mutta olen kanssasi samaa mieltä kissojen karjumisesta, sillä sitähän se on. Kolme vuotta sitten minulle tytär toi puoleksi vuotta, hoidokiksi oman leikkaamattoman tyttökissansa, tiedätkös, että oli sen saamattomuustus sisätiloissa surkeeta katsoo, kun hmmm hmmm hmm ... ei itsekkään ole hmm hmm hmm

"Iltapäivänköllykköö" ja hyvää kevään odotusta :)

• Kilroy4
        Mysteriet kirjoitti:

Sitähän se kevät tuo...

kevät vie kyllä miestäkin.....pysyis vain mukana.
        Tähän kokoajan lisääntyvään kihelmöintiin pitäisi keksiä jotakin. Jospa alan matkia "ulvovaa mylläriä" maaliskuun ratoksi :)

Kurkkasin sun profiilia ja huomasin selvästi sen flirtin, vaikka yritin katsoa salaa syrjäsilmällä.

Ai, että lisää senttejä? Kyllä naisella saa muotoja olla.
        Niitä sitten katsotaan silläsilmällä :)

• Mysteriet
        ex-alexsandra kirjoitti:

...kun tungen tähän väliin, mutta olen kanssasi samaa mieltä kissojen karjumisesta, sillä sitähän se on. Kolme vuotta sitten minulle tytär toi puoleksi vuotta, hoidokiksi oman leikkaamattoman tyttökissansa, tiedätkös, että oli sen saamattomuustus sisätiloissa surkeeta katsoo, kun hmmm hmmm hmm ... ei itsekkään ole hmm hmm hmm

"Iltapäivänköllykköö" ja hyvää kevään odotusta :)

*nauraa edelleen*

On se, surkeeta on ;D

Voi itku (miten kirjoitetaan lyhyesti, että nauraa vedet silmissä - ;"D ?)

Hyvää kevään odotusta Sinullekin ;D

PS: Jokos se uusi nimimerkki...

• Mysteriet
        Kilroy4 kirjoitti:

kevät vie kyllä miestäkin.....pysyis vain mukana.
        Tähän kokoajan lisääntyvään kihelmöintiin pitäisi keksiä jotakin. Jospa alan matkia "ulvovaa mylläriä" maaliskuun ratoksi :)

Kurkkasin sun profiilia ja huomasin selvästi sen flirtin, vaikka yritin katsoa salaa syrjäsilmällä.

Ai, että lisää senttejä? Kyllä naisella saa muotoja olla.
        Niitä sitten katsotaan silläsilmällä :)

Jos meinaat kovaakin ulvoa... ympäristön herkkäuniset saattavat olla ärtyneitä keväällä ;D

Kurkkasin myös profiiliasi - kiva nappisilmä sieltä kurkisteli!

Tarkalla silmällä saakin kurkistella, jos meinaa akan löytää muotojen alta ;D

• ex-alexsandra
        Mysteriet kirjoitti:

*nauraa edelleen*

On se, surkeeta on ;D

Voi itku (miten kirjoitetaan lyhyesti, että nauraa vedet silmissä - ;"D ?)

Hyvää kevään odotusta Sinullekin ;D

PS: Jokos se uusi nimimerkki...

...kuvaaminen on aikas vaikeeta täs virtuaalimaailmassa, ehkä se on vaan ,,,jne, mutta naurunkyyneleet onkin jo vaikeempi juttu.

Tuossa edellisessä aloituksessasi jo pohdiskelinkin sitä Luutalempi nikkiä, kääntäen ja kysyen, että olisko parempi, Lempiluuta, kun siinä on se varsikin. No mitä varten? Siksi tietenkin että sais pitää varresta kiinni -ja hmm lakaista tietä elämässä eteenpäin.

Ettäs ajattelit jo muuta, hyi sua :))))

• Mysteriet
        ex-alexsandra kirjoitti:

...kuvaaminen on aikas vaikeeta täs virtuaalimaailmassa, ehkä se on vaan ,,,jne, mutta naurunkyyneleet onkin jo vaikeempi juttu.

Tuossa edellisessä aloituksessasi jo pohdiskelinkin sitä Luutalempi nikkiä, kääntäen ja kysyen, että olisko parempi, Lempiluuta, kun siinä on se varsikin. No mitä varten? Siksi tietenkin että sais pitää varresta kiinni -ja hmm lakaista tietä elämässä eteenpäin.

Ettäs ajattelit jo muuta, hyi sua :))))

Luudassa on varsi - kova ja pitkä
        Luudan alapäässä on karvoaja - toisissa luudissa ne ovat hentoja ja hienoja, kun taas toisissa hieman krouvimpaa tekoa...

Tulee mieleen ihan... hmmm... hammasharja ;D

• ex-alexsandra
        Mysteriet kirjoitti:

Luudassa on varsi - kova ja pitkä
        Luudan alapäässä on karvoaja - toisissa luudissa ne ovat hentoja ja hienoja, kun taas toisissa hieman krouvimpaa tekoa...

Tulee mieleen ihan... hmmm... hammasharja ;D

...taas tuli mieleen aivan tavallinen katuluuta, niitäkin on niin monenmallisia, lyhyellä ja pitkällä jouhella. Mutta tää posliinipytynharja, täysin jouheton, mitäs siitä sanot?

Ja nauraa veet silmissä :v :v -oliskos se noin?

• Mystis
        ex-alexsandra kirjoitti:

...taas tuli mieleen aivan tavallinen katuluuta, niitäkin on niin monenmallisia, lyhyellä ja pitkällä jouhella. Mutta tää posliinipytynharja, täysin jouheton, mitäs siitä sanot?

Ja nauraa veet silmissä :v :v -oliskos se noin?

Jouheton posliiniharja!!!

Syytän Sinua jos työhousuista possahtaa nappi yöllä...

*häipyy töihin ja hekottelee*

• lemnaminor..

Vähän aikaa sitten olit varma, että olet hukkunut organisaation sokkeloihin ja kukaan ei muista, että olet työpaikassasi töissä :). No, kehityskeskusteluihin he löytävät sinut ainakin :D.

Kokemus kehityskeskusteluista on se, että käydään päivittämässä esimiestä siitä, mitä aion tehdä/teen/olen tehnyt kuluvana vuonna/tulevana vuonna.

Flunssan jälkeen kaipaisin myös ryhtiliikettä. Tämän viikon olen kulkenut autolla.

• Mysteriet

Työvuorolistassani ei ollut vielä aikaa varattuna moiselle... toisilla (no muutamalla ainakin) oli :/

Sattui tuossa, aiemmin, niin että erään kohteen hälytyslaitteet olivat rikki - kun menin kohteeseen, ei alkanutkaan kuulumaan se tavallinen piipitys, mikä kuuluu kuulua silloin kun laite on havainnut tulijan...
        Koko huushollin sain kiertää ilman, että yksikään pilli olisi reagoinut - huokailin itsekseni ja kuvittelin, ettei minua ole :P

Peili - se on sentään naisen tosiystävä... Se kyllä kertoo, että ainakin aika on muistanut jättää jälkensä ohimennessään ;D

Jaa-a, minä ryhtiliikutan kohtapuoliin itseni töihin...
        Saatanpa hymyillä rosvolle - jos näen ;D

• lemnaminor..
        Mysteriet kirjoitti:

Työvuorolistassani ei ollut vielä aikaa varattuna moiselle... toisilla (no muutamalla ainakin) oli :/

Sattui tuossa, aiemmin, niin että erään kohteen hälytyslaitteet olivat rikki - kun menin kohteeseen, ei alkanutkaan kuulumaan se tavallinen piipitys, mikä kuuluu kuulua silloin kun laite on havainnut tulijan...
        Koko huushollin sain kiertää ilman, että yksikään pilli olisi reagoinut - huokailin itsekseni ja kuvittelin, ettei minua ole :P

Peili - se on sentään naisen tosiystävä... Se kyllä kertoo, että ainakin aika on muistanut jättää jälkensä ohimennessään ;D

Jaa-a, minä ryhtiliikutan kohtapuoliin itseni töihin...
        Saatanpa hymyillä rosvolle - jos näen ;D

Muista sitten toimittaa se rosvo eteenpäin. Tulee mieleen juttu poliisikoirasta, joka joutui eläkkeelle. Ei ilmoittanut löytäneensä sammunutta miestä, vaan purki omia antipatioita pureskelemalla tätä :). Eihän sinun kohdalla ole tuota vaaraa, eihän?

• Mysteriet
        lemnaminor.. kirjoitti:

Muista sitten toimittaa se rosvo eteenpäin. Tulee mieleen juttu poliisikoirasta, joka joutui eläkkeelle. Ei ilmoittanut löytäneensä sammunutta miestä, vaan purki omia antipatioita pureskelemalla tätä :). Eihän sinun kohdalla ole tuota vaaraa, eihän?

Jotka ovat huolissaan - jos ei nyt minusta, niin edes "uhreistani"...

Herravarjele - näen iltapäivälehtien otsikot jo mielessäni ;D

"Vartija pureskeli sammunutta miestä!"

• niisku-myy46

Vain kaksi kuukautta Wappuun. Siis yhtä paljon kuin vuoden ensimmäisestä päivästä tähän päivään... noin öpauttijarallaa...

Valoisa aika pidentynyt hurrrrjasti. Kevät tulee - hitaasti mutta varmasti :D

• Mysteriet

Laskeskelee myöskin päiviä vappuun - aloitti sen jo viime vappuna... ;D

Tulee se sieltä!
        On joka vuosi tullut...

Valoa on vähän liiankin kanssa tämmöiselle pimeänkulkijalle, mutta on se ihanaa ;D

• Mulla vaikuttaa mielialaan hirmuisesti tuo valo. Päivä on pidentynyt huomattavasti, piristää kummasti. Tällä hetkellä täällä sataa ihan silkkaa vettä. Se harmittaa. Tykkään talvesta ja viikonloppuna olisin mennyt mäkeen mutta laskettele tässä nyt sitten kun vettä tulee niskaan. Toivottavasti sade on lyhytaikaista.

Tuo terveyshuoli on sellainen musta pilvi kenen kohdalle se osuu. Toivottavasti sulla asiat selviää ja olette taas "puheväleissä".

Kehityskeskustelut töissä pitäis harventaa. Ihan turhaa aikaa menee joka vuosi moiseen palaveriin mistä ei mitään kostu.

• Mysteriet

Ja tohtorilta saa tulkkausapua kiperimmissä paikoissa... ;D
        Eiköhän ne asiat taas siitä lutviudu!

Jos Etelä-Suomessa asut, niin taitaapa olla tämän talven laskkettelut lasketeltu :/
        Vettä sieltä taivaalta luvattiin viikonlopuksi, vaan saattaahan takatalvi yllättää ;D

• jiwe

mie opastan
      saat tiettiohjeet jos on talawel päässy kertyny jotai ylimääräistä :=)

Dieettiohjeet
      1. Jos syöt jotakin, eikä kukaan näe, siinä ei ole kaloreita.
      2. Jos juot kevytlimsan ja syöt suklaapatukan, kevytlimsa mitätöi suklaapatukan kalorit.
      3. Jos syöt toisen henkilön kanssa, etkä syö enempää kuin hän, kaloreita ei lasketa.
      4. Lääkkeeksi syödyn ruoan kaloreita ei milloinkaan lasketa, esimerkkinä kaakao ja juustokakku.
      5. Jos lihotat ihmiset ympäriltäsi, näytät itse hoikemmalta.
      6. Elokuviin liittyvät ruuat, kuten popcorn ja perunalastut,
      eivät lihota, koska ne ovat osa elokuvaelämystä, eivätkä ravintoa.
      7. Keksin, munkin tms. puolikkaissa ei ole kaloreita.
      Puolittaminen saa kalorit valumaan ulos.
      8. Jos valmistat ruokaa, ei välineistä nuolluissa aineissa ole kaloreita.
      9. Samanvärisissä ruoissa on sama määrä kaloreita,
      esimerkiksi pinaatti ja päärynäjäätelö, herkkusienet ja vaniljajäätelö.
      HUOMAA: Suklaa on universaali väri ja siksi sopii yhteen minkä tahansa muun värin kanssa.
      10. Kylmissä ruoissa ei ole kaloreita,
      koska kalorit ovat lämmön yksiköitä (esim. pakastetut piiraat, jäätelö, hyvin temperoidut juomat, erityisesti jääpalalliset).
      Ulko-olosuhteissa alle 15 C-asteen lämpötilassa mikä tahansa nautittava lasketaan kylmäksi,
      esim. hiillostettu makkara, vohveli kerma-hillolla.

Lähetä tämä jokaiselle tuntemallesi naiselle,
      ja laihdut heti muutaman kilon. Luoja sinua varjelkoon, mikäli katkaiset ketjun!

• Mysteriet

Mistä noin hienon dieettiohjeen oikein löysit?
        Mä melkein uskon tuohon 10-kohtaan ;D
        *virittelee notskia pihalle*

• tuffe

Oli jotenkin niin liikuttava kirjoitus..

Sulla on tainnut olla rankka vuosi tähän asti? Arvaanko, seiska ei ole sun onnennumero :))

Mukavaa kuulla silti että hymy nousee :))) *Halaa*

• Mysteriet

...ja kiittää ;D

Vielä se 7 siitä onnennumeroksi väännetään, vaikka väkisin...

Mä olen irvistellyt peilikuvalleni tässä muutaman kerran ja kun ei siitä älyä peili hajota, niin ei kai se virnuilustakaan sitä tee - sirpaleet tuottavat sitäpaitsi onnea ;D

• tuffe
        Mysteriet kirjoitti:

...ja kiittää ;D

Vielä se 7 siitä onnennumeroksi väännetään, vaikka väkisin...

Mä olen irvistellyt peilikuvalleni tässä muutaman kerran ja kun ei siitä älyä peili hajota, niin ei kai se virnuilustakaan sitä tee - sirpaleet tuottavat sitäpaitsi onnea ;D

olen katsonut 007 leffoja, ei tainnut tuo seiska olla Bondinkaan onnennro.. aina joutuu kiipeliin :)) Ja aina se käyttää jotain pitkähiuksisia laastareita..

Jos onkin niin että sun vuoden murhekiintiö tuli täyteen helmikuun aikana, ja nyt tästä lähtien alkaa auringonpaiste :)

• Mysteriet
        tuffe kirjoitti:

olen katsonut 007 leffoja, ei tainnut tuo seiska olla Bondinkaan onnennro.. aina joutuu kiipeliin :)) Ja aina se käyttää jotain pitkähiuksisia laastareita..

Jos onkin niin että sun vuoden murhekiintiö tuli täyteen helmikuun aikana, ja nyt tästä lähtien alkaa auringonpaiste :)

Vai pitkähiuksisia laastareita...
        Näyttäisi siltä, että Bond oikein hankkiutuu sellaisiin kiipeleihin, mistä sitten niitä laastareitakin saa ;D

Onneksi kiipelimme ovat erilaisia - hulluksi sitä tulisi, jos koko aika jossain räjähtää...

• jane.london

talvi vie mehut ja jos huolet painaa niin kaksin verroin.Sairautta on ollut täällä meidänkin huushollissa ja nuorilla omat murheensa asumiset ja autonostot yms.hankkeet meneillään, ettei sitä omaa elämää pian muistakaan.Onneksi koulusta viestit ovat loppuneet oli niitäkin taakaksi asti.

Minäkin tästä kevääseen innostuin,luin sisustuslehtiä,värjäsin päätä ja päätin hiukka katsoa ruokavaliota,elikkä tsempataan!!

• Mysteriet

Kuka on "sisustanut" täällä ;D
        Se on kyllä piristävää ja saa murheet häipymään...

Ajattelin kaivella vielä maalaustarvikkeet esiin ja sutia jotain värikästä seinälle... ;D

Pitkältä sairaslomalta kun taas pääsin työnmakuun, niin eiköhän se liikuntapuolikin taas ala olemaan kunnossa - meinasi jo jalat unohtaa, miten kävellään...

• jane.london
        Mysteriet kirjoitti:

Kuka on "sisustanut" täällä ;D
        Se on kyllä piristävää ja saa murheet häipymään...

Ajattelin kaivella vielä maalaustarvikkeet esiin ja sutia jotain värikästä seinälle... ;D

Pitkältä sairaslomalta kun taas pääsin työnmakuun, niin eiköhän se liikuntapuolikin taas ala olemaan kunnossa - meinasi jo jalat unohtaa, miten kävellään...

niinkuin kädetkin ovat niin tärkeitä yleisille toiminnoille,ettei mikään ihme jos mieli mustuu..
        Sitä helposti ajattelee vain ja ainoastaan sitä vajavaisuutta ja kipua.
        Ei muuta ku sudit heilumaan ja väriä maailmaan:)

• Mysteriet
        jane.london kirjoitti:

niinkuin kädetkin ovat niin tärkeitä yleisille toiminnoille,ettei mikään ihme jos mieli mustuu..
        Sitä helposti ajattelee vain ja ainoastaan sitä vajavaisuutta ja kipua.
        Ei muuta ku sudit heilumaan ja väriä maailmaan:)

Olen jo varannut suuren kankaan, joka vaan tarvisi ensin pingottaa kehyksiin...
        Pari valmistakin odottaa vain kehyksiä ja ripustamista ;D

• Näppis
        Mysteriet kirjoitti:

Olen jo varannut suuren kankaan, joka vaan tarvisi ensin pingottaa kehyksiin...
        Pari valmistakin odottaa vain kehyksiä ja ripustamista ;D

Joo joo, kun tallikin on siivottu ja höyläpenkkikin löytyi sielä romun keskeltä niin kyllä ne kehyksetkin kehittyy, Ladyn ja Pommikoneen jälkeen.....ja Suzukin ja lumilingon ja ...

• F-i-a

Ihania ääniä kuulin kun kävin partsilla aamulla ennen töihin lähtöä:))Wow...kevät on tulossa.
      Alkaa tuntumaan kevät minullakin;))

Huomenta Mystis:))

• Mysteriet

Tätä mä pelkäsinkin... ;D
        Sietä ne kevään ensimmäiset äänet kantautuvat tänne pohjoisille rajoille... ;D

Suliko teillä lumet jo pois?
        Täällä sataa vettä :P

• F-i-a
        Mysteriet kirjoitti:

Tätä mä pelkäsinkin... ;D
        Sietä ne kevään ensimmäiset äänet kantautuvat tänne pohjoisille rajoille... ;D

Suliko teillä lumet jo pois?
        Täällä sataa vettä :P

jäljellä mutta sulaa pois pika vauhtia:)) Aamulla satoi vielä vähän vettä mutta nyt vaan pilvistä.

Ti Ti Tiu Tiu..;)))

• Loistava.polku

Tänäkin aamuna tuntui jo paremmalta - on se ihan eri asia herätä aamuisin, kun ei ympärillä ole pelkkää mustaa.

Vitsi, olen jo alkanut suunnitella parvekeistutuksia, seinämaalausta omaan huoneeseeni ja koiran kevättrimmausta.

Aika herätä talviunilta! Huomenta, Mysteriet!

• Mysteriet

On aika herätä talviunilta!

Minäkin suunnittelin tuossa, että jos tänä vuonna laittaisi ajoissa kaikki kukat kasvamaan, niin ne ehtisi sitten kesän aikana kukkiakin ;D

Viime kesä oli outo - juuri mikään ei kukkinut ihan kunnolla... kait kun oli niin kuuma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      166
      3826
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      76
      3034
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2101
    4. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      22
      1944
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      46
      1828
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1321
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1258
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1250
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      58
      1028
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      738
    Aihe