Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Samoin kiitos, hyvää uutta vuotta sinullekin.
Olipahan kova pauke yöllä. Melkein olis tarvinnut korvatulpat korviin. Voi noita eläinparkoja tuolla ulkona.
Mites se pää jakselee?
01.01.2007 14:17
on varmasti osasyyllinen näihin mielialojen vaihteluihin. Vuoden vaihtuessa sitä muistelee mennyttä vuotta ja miettii mitä se uusi vuosi tuokaan tullessaan.
Sinullakin on ollut surua ja murhetta, ja huolta terveydestä mutta aina jaksat puskea ja taistella päivästä toiseen. Ihailen todella taistelutahtoasi.
Onneksi myös niitä iloisia ja onnellisia hetkiä arkeen aina mahtuu.
Kiitos sinulle ja hyvää uutta vuotta. Jäädään innolla odottamaan mitä tämä vuosi tuokaan tullessaan.
01.01.2007 14:09
Nyt alkoi surumieli painaa vaikka iloisena juhlistin tulevaa vuotta kuohuviinillä.
"Tuhon tietä kuljen
turman tietä kuljen
sua rakastan ja tiedän sen
sun ainoas ole mä en.
Vaikka tahtoisin sinut mä jättää
vaikka koetankin lähteä pois.
En saata silti milloinkaan sua jättää
mun luokses pakko palata vain ois.
Tuhoon vaikka kuljen
syliin sun nyt suljen
Se väärin on, mä tiedän sen
mut olkoon niin,
sua ilman mä en
elää vois."
-Ikävöiden rakkaalleni jota saan niin harvoin tavata-
Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta 2007 teille kaikille.
Rakastaa ja pitäkää huolta rakkaistanne ja läheisistänne.
31.12.2006 23:01
Sepä ei olekaan ihan helppoa. Kun en tupakoi, senkään lopettamista en voi tehdä. Olen alkoholin kohtuukäyttäjä, senkään suhteen en voi luvata mitään, paitsi etten lisää sen käyttöä. Jonkun verran harrastan liikuntaa, sitäkään en voi luvata enempää.
Mutta ystäviä ja sukulaisia lupaan muistaa ja huomioida enemmmän kuin menneenä vuonna. Joitakin muitakin lupauksia on mielessäni mutta ei niitä ääneen voi nyt lausua.
Joulun aikaan saatu painosaldo + 2,5 kg pitää saada pikaisesti pois. Laskettelupuku on ahdas. Toivon nimittäin että tänä talvena tulis vielä lunta. Vaikea on kammeta itseään ylös jos sukeltaa pöpelikköön.
Lupaan rakastaa ja rakastankin - se ei ole vaikeaa - vaan se että tilanne on se mikä on.
Tässäpä näitä muutamia ensi vuodelle...
31.12.2006 21:00
Teen niinkuin Zone, mietin vielä kun kerran aikaa on :).
Palataan kun vuosi 2006 käy vähiin.
31.12.2006 13:46
Toivottelen tähän sinulle ja kaikille muillekin rattoisaa vuoden vaihdetta. Itselläni se menee oikein rauhallisissa merkeissä. Ei jaksa pakkojuhlintaa ja joulun kiireet on vielä muistissa.
Oliko sinulla tämä kulunut vuosi hyvä vuosi? Mulla oli monenkirjava ja tapahtumarikas vuosi. Toivon ensi vuodesta rauhallisempaa ja tasaisempaa.
Ei ole mitään syytä poistaa tätä avausta. Jätä vaan tämä ketju, ei tässä mitään poistettavaa ole.
*vastustaa edelleen poistoja* :))
31.12.2006 13:33
Eihän sitä aina ehdi kaikkia kirjoituksia huomata, eikä jokaiseen kommenttiin vastata. Melkoista sutinaa sulla on riittänytkin.
Onneks on lyhyt työviikko ja edessä pitkä viikonloppu :).
Mulla on nyt silmät ihan sikkurassa, pakko mennä nukkumaan. Hyvät yöt sinullekin.
27.12.2006 23:11
Sinäkö se huomasit kun minä täällä käsi ylhäällä kauheesti huidoin :).
No ei se haittaa vaikka ei aina vastausta tulekaan. Kiitos kuitenkin sinulle ystävällisestä huomaavaisuudesta.
Hyvää yötä Mohna, nyt on sukellettava peiton alle. On nääs huomenna taas se työpäivä :).
27.12.2006 23:01
tämä joulu on vaikka tää ruljanssi vähän väsyttääkin. Ihan liikaa on tullut syötyäkin.
Aattona tyttären mopsitankero oli innokas lahjojen jakaja. Kuskas paketteja ympäri huonetta, yritti niitä piilotella ja salaa rapistella auki. Mokoma epeli.
Meillä nuoriso lähti jo jouluaattona juhlimaan. Illalla kymmenen jälkeen alkoivat soittaa taksia. Eipä ollutkaan helppo saada kyytiä. Koko ajan oli linjat varattu ja taksin tulo kesti kauan. Kävivät sitten matkalla vielä hakemassa pari kaveria mukaan. Ilmeisesti oli paljon muitakin kulkijoita liikkeellä. Samoin aamuyöllä oli pitkät taksijonot. Olivat kotona viiden maissa.
26.12.2006 21:21
Aamulla on mentävä töihin. Olispa saanut pitää välipäivät vapaata. Väsyttää. Jouluna oli niin kovasti hommia, tuli valvottua myöhään ja tänään tapaninajelua noin 280 km.
26.12.2006 20:44
jäi joulukirkko väliin. Sen verran kiirettä on ollut. Muina vuosina se on kuulunut perinteisiin.
Joululauluja laulettu sitäkin ahkerammin. Sylvian Joululaulu on yksi kauneimmista, kuin myös 'Maa on niin kaunis'.
Toivotan sinulle oikein Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta 2007.
26.12.2006 20:40
Vai tämmösen avauksen kekkasit tehdä että saisit lahjavinkkejä. Sinähän velmu olet :).
Itse olen oikein tyytyväinen Sexy 212-tuoksuun. Sitä ei kylläkään voi tupsauttaa suoraan pullosta, sen verran voimakas se tuoksu on. Suihkautan sitä sormen päähän tai nenäliinan kulmaan ja hipaisen siitä iholle. Ihana tuoksu. Olen nuuskutellut sitä tuoksua jo useampia kuukausia kaupoissa mutten ole arvannut itse ostaa vaikka mieli olisi tehnyt.
En ehkä suosittelisi näin äkkiseltään sitä armaallesi ostamaan. Ehkä parempi vaihtoehto olisi miedompi Hugo Bossin Woman tai Elisabet Ardenin Red Door. Burberryn Weekend on myös yksi suosikeistani. Nuo tuoksuasiat on aina vähän vaikeita. Jokaisella omat mieltymyksensä.
Käyppä kaupassa nuuskuttamassa noita tuoksuja. Mikä mahtaisi itseäsi miellyttää. Red Doorista tiedän että ainakin miehiä se miellyttää. Tämän uusimman tehoa en ole vielä päässyt testaamaan ;).
26.12.2006 20:31
Joulu on mukavaa aikaa vaikka sitä onkin ihan väsynyt kun se on ohi. Niin paljon se teettää hommia. Ruuan laittoa, tiskausta, siivousta, kaupoissa tungeksimista jne...
Joulupaketeista tuli neljä cd-levyä, salsa-DVD, Carolina Herreran Sexy 212-tuoksu. Yöpaitulin olisin itselleni lahjaksi ostanut muttei löytynyt oikein mieleistä :).
Leppoisaa joulunjatkoa sinulle ja kaikille muillekin.
25.12.2006 21:36
Huhuh, sinullapa on riittänyt vilskettä joulunpyhinä.
Aina se jouluna taitaa ylensyönniksi mennä. Itsekin olen syönyt ihan liikaa. Vähemmmälläkin olis pärjännyt. Tämä tietää kurinpalautusta joulun jälkeen. Ei enää herkkuja ja jatkuvaa syömistä.
25.12.2006 21:28
Onpa mummukka ahkeroinut jouluherkkujen kanssa. Minä menin sovinnolla kauppaan ja ostin suurimman osan herkuista sieltä.
Toivotan sinulle rauhallisia joulunpyhiä.
25.12.2006 00:24
Kahvia on tänään juotu niin että yöunet meni.
Vielä vois kyllä yhdet irishcoffeet tehdä kun kahvia jäi pannuun. Kun ne yöunet kerran jo meni.
25.12.2006 00:06
hyvän joulun toivotuksesta. Kauniit on laulun sanat.
Illalla laulettiin yhdessä tyttären kanssa Sylvian Joululaulua. Siinä on ikisuosittu joululaulu meidän perheessä. Minulle ei ole lauluääntä kylläkään suotu mutta onneksi tyttärelle.
Oikein hyvää joulunaikaa sinulle.
24.12.2006 23:56
Nyt on suuri huoli.
Näyttää pahasti siltä että ohut lumipeite saa kyytiä. Vettä melkein sataa. Lyhyt oli sekin ilo :(.
20.12.2006 17:36
Löysin täältä makoisan paketin, namm.
Herkulliset lusikkaleivät asetin tarjoiluvadille jota koristaa palava kynttilä. Kunpa vaan säilyisi pikkuleivät jouluun asti. On niin vaikea pitää näppejä niistä irti.
Sinulle paketoin punavalkoiset lapaset joissa lämmin flanellivuori ja samanlaisen pipon. Tarkenet sitten lykkiä pikkuveljen vaunuja kun pakkassäät tulee. :)
20.12.2006 17:30
Joulu ilman lunta - ei tunnu joululta
Matti Vanhanen - äänestän eduskuntavaaleissa. Mahtavaa että piti pintansa eikä lähtenyt puimaan erojupakkaa lehtien palstoille. Hyvä Matti.
Rakkaus - tekee olon ihanan haaveelliseksi
Viha - pelottavaa
Klamydia - hyvin yleinen sukupuolitauti
Mika Häkkinen - hullaannutti ihmiset formulafaneiksi
Vapaa kasvatus - hulluja aikoja. Onneksi palattu järkeviin mittoihin tuossa asiassa.
Auktoriteetit - tytär, joka pitää vanhempiaan jonkinlaisina auktoriteetteina ;).
Nettideittailu - nykyaikaa. Suosittu seuranhaku.
Irtosuhteet - joillakin elämäntapa
Imurointi - tylsää hommaa. Pakko pitää kuulokkeet korvilla ja kuunnella imuroidessa vaikka lattarimusiikkia.
Juice Leskinen - Marilyn, Marilyn, milloin riisut jumpperin...
Push up rintaliivit - antaa ryhdikkään olon
Stringit - joskus paikallaan. Ei näy pikkareiden saumoja pitkienhousujen alla.
Suomi 24 - hyvä ja monipuolinen foorumi
Nokia - yrtiysbranbi joka tunnetaan kaikkialla maailmassa.
Mustasukkaisuus - pieninä annoksina menettelee. Itseänikin tuo vaiva hieman nipistelee. Onneksi hyvin harvoin.
Tupakointikielto ravintoloissa - kannatan. Ehkä tulee käytyä useammin ravintoloissa. Ei enää haise vaatteet, rintsikat ja hiukset kun sieltä kotiutuu. Tupakoitsijoille tietysti tuo kielto on hankala tilanne.
Linnanjuhlat - Pukuloisto. Naulitsee visusti tv:n eteen.
Taksien vapauttaminen - ei ei
Kahvin juonti - silloin tällöin
Ylityöt - väsyttää
Kuri - kohtuus kaikessa
Netin keskustelupalstat - mainio ajanviete
Jalkapallo - jääkiekko mielenkiintoisempaa
50-luku - rock'n roll
Country musiikki - länkkärileffat
Pettäminen - kaikkea ihmiselämässä tapahtuu, inhimillistä tuokin.
Sunnuntai aukioloajat - joulukuussa ok
16.12.2006 18:29
43 / 93