Minne täältä on kadonnut..

Asiallinen-tyyppi

lämpö?
Millainen meno täällä on yleensä iltaisin ja öisin, joutuuko seriffi tekemään paljonkin poistoja?

Mikä on tämä nykyisin huokuva viileys?

32

4327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pussipuskapiru

en ole huomannu ainakaan palstalla minkäänmoista viileyttä..ulkona kyllä on nyt muutama aste pakkasta ja tää mun työhuoneeni on hemmetin kylmä kun patteri oli unohtunu kiinni..HRRRR......

• ahkeroi

toisaalla, mutta miksi?

• puhkuu ja puhaltaa

nokinaamat = yhteen hiileen puhaltajat. Ei ymmärretty?

• johtuu

siitä että et valista täällä kasvojasi. Ole edes armollinen?

• mismennään ???

Kenen kasvoja pitäisi "valistaa" ja olla "armollinen"? Katolla jo lunta?

• merliNi

täällä on kuin meidän pirtissä:)
      Tuuli puhaltelee vanhoista ikkunanpokista pitkin pirttiä kiusallaankin ja joululahja villikot ja villapusero lämmittää mukavasti:)

Poistoista en osaa sanoa, kun on tullut oltua aikalailla pois täältä viimeaikoina, mutta mielestäni kahvila vaikuttaa yhtä kotoiselta kuin aina ennenkin:)

• ulkoruokinnassa?

..Harakalle?
      Ulkona poikkeuksellisen menneen vuoden ja uuden vuoden aattona "Greenfields Of Summer", vesisade sammuttaa rakettipalot ja mikä tärkeintä;
      tänä vuonna se helvetti jäätyi!
      "Sen muistan, ikäni mä muistan sen."

• tiesinhän minä sen

..miksi en tee tänäkään vuonna lupauksia uudeksi vuodeksi. "Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla", jostain lainattu.
        Sehän on jäässä nyt, vuoden ympäriinsä.

• porukalle

näyttää kahvila olevan edelleen piikki lihassa. Melko säälittävää

• Pussipuskapiru

on netin paras paikka:)
        Täällä on mukavin porukka vaikka onkin välillä hiljasta, niin jokainen on täällä aina sillon kun ehtii ja viitsii. Ei mitään pakkopullaa jokapäiväisestä kirjottelusta.

Ei sitä ihan aina ehdi eikä ole inspistäkään, kivoja kirjottajia on silti aina mukava käydä täällä morjenstamassa:)

Joten ei ole piikkejä nahassa ainakaan mulla:)

• Asiallinen-tyyppi

Kiitos kommenteista, menen taas minne menenkin.
      Nuo piikki lihassa-maininnat jäivät vähän auki, mutta kaipa asianomaiset osaavat itse juttunsa järjestää. Kenenkään etu ei luulisi olevan jonkun yksilön nostaminen "ilman sinua tämä palsta ei olisi mitään"- turhauttaa jokaisen mukanaolijan.

Parempaa Uutta Vuotta!

• työ immeiset

turhaanttunneet?:D

• kerkesin lukkee

jotta tuhrautuu äkkiä...:)

• ko mie uuvelleen
        kerkesin lukkee kirjoitti:

jotta tuhrautuu äkkiä...:)

luven ja kirjuutan:
        tuhraantuu, tuhraantuu..turhaantuu. No näen ikkään.

• ja sitt mie tahrustelen,

ja jo kohta mie tuhrustelen. Tiijäthän tuon. Kakkula rapsis ja .. unohtu sanat.. Mutt näen ikkään.:)

• Pussipuskapiru
        työ immeiset kirjoitti:

turhaanttunneet?:D

keli ei oo paras mahollinen, mutta suosii tällästä laiskaa pussiaista kääriytyyn peittoihin ja tekeen ristikoita takan ihanassa lämmössä..

Pakolliset koiranpissityslenkit on lyhentyny muutamaan kilsaan. Ei sitä ees pääse tuonne pelloille ja soille käveleen ilman kanoottia!

• Toivottelen tähän sinulle ja kaikille muillekin rattoisaa vuoden vaihdetta. Itselläni se menee oikein rauhallisissa merkeissä. Ei jaksa pakkojuhlintaa ja joulun kiireet on vielä muistissa.

Oliko sinulla tämä kulunut vuosi hyvä vuosi? Mulla oli monenkirjava ja tapahtumarikas vuosi. Toivon ensi vuodesta rauhallisempaa ja tasaisempaa.

Ei ole mitään syytä poistaa tätä avausta. Jätä vaan tämä ketju, ei tässä mitään poistettavaa ole.

*vastustaa edelleen poistoja* :))

• utelus

mukavaahan täällä on ollut, en minä ainakaan ole huomannut mitään viileyttä kenenkään kirjoituksissa. Pieni porukka täällä kirjoittelee, välillä ahkerammin ja välillä on hiljaisempaa, miten kukin palstalle kerkiää. Nyt varmaan on ollut hiljaisempaa joulunpyhien ja vuodenvaihteen pakollisen juhlimisen takia, vaan jospa ensivuonna vilkastuisi, pitäiskö tehdä lupaus kirjoitella tännekkin useammin. :)

Pommit paukkuvat jo ulkona, joten Parempaa Uutta Vuotta vaan kaikille!

Tässä kiva tekstari:
      Olen tänä päivänä siirtänyt teille 365 päivää iloa, onnea, rakkautta, siunauksia ja terveyttä tilille 2007. Käyttäkää ne hyvin!

• ex-koltis

Lämpimiksenne juttelette. Vesi kiertää pattereissa ja lämmittää paremmin kun ilmausruuvia vähän availee silloin tällöin. Niin, että hyvää tätä vuotta porukoille. Meinasin tulla jo mökkihöperöksi, tai tulinkin, tai oikeemmin ainahan oon vähän ollut.

• tahtoo tietää

Isäpallero?

• linkittäjä

Rakkaat kirjoittajat!
      Kirjoittanut: Singa 22.8.2006 klo 15.54

Luin nämä viestit aamulla läpi, siihen asti, kunnes musta lintu lehahti tänne - mutta en nähnyt kuvaamianne viestejä.

Ihmettelen vain, miksi täällä arvostellaan uusien kirjoittajien viestejä. Eikö olisi rakentavampaa kirjoittaa itse niitä persoonallisia viestejä siellä paikassa, minne persoonallisuudet ovat siirtyneet. Minulla on käsitys, että tämä paikka hakee muotoaan, ja tuskin se kehittyy sellaiseksi, jota poistuneet kirjoittajat toivovat. On monenlaisia palstoja eikä kukaan meistä voi sanoa toiselle, miten tulee kirjoittaa. Kukaan ei voi määrätä millään palstalla alistamatta samalla muita ja käyttämättä omaehtoista valtaa.

Antakaapa uusille tilaa, älkääkä asetettako ennakko-odotuksia. Kenties tilan antaminen muille on juuri se, mikä täältä on puuttunut, mitä täällä tarvitaan, mikä on torjunut uudet hyvät ja asialliset - myös hauskat - kirjoittajat. Vasta myöhemmin voi puhua paikan hengestä, jos sen yleensä on tarpeenkaan syntyä. Ehkä onkin parempi, että avoimuus säilyy, ehkä on parempi, ettei uusistä ryhmistä tule liian kiinteitä, sillä sulkeutunut tunnelma torjuu uudet tuulet tehokkaammin kuin mikään muu. Ehkä on parempi, että kirjoittajia tulee ja menee, pesää tekemättä.    

• ???

mihinkään näin vanha viesti? Ymmyrkäiseks jään...

• Pussipuskapiru

viesti on kirjoitettu pienten erimielisyyksien aikaan jolloin kaksi eri ryhmää teki pesäeron.
        Toiset lähtivät eri palstalle ja tänne jäi muutamia joiden ansiosta palsta on säilynyt ihan mukavana paikkana.
        Kiitos siitä heille, itse olen paluumuuttaja ja mun otettiin ihan kivasti vastaan.
        Kaffe on paras paikka suomi 24 palstalla.
        enkä enää tällä palstalla en ole huomannut pienintäkään uusien kirjoittajien sortoa, päinvastoin uudet otetaan mielihyvin vastaan.

Tervetuloa kaikki jotka haluatte kirjoitella niitä näitä..välillä hauskaa ja välillä vakavampaa.
        Täällä ei olla ajamassa ketään pois eikä myös jatkossakaan.

Noin vanhat viestit joutaa tunkiolle..palsta elää elämmäänsä ja me muutamat vakituiset otetaan riemulla vastaan uusia kirjoittajia!
        Joten siitä vaan kirjoittelemaan mukavia eikä muistelemaan vanhoja...

• so sad
    • luomassa

kirjoittajien niskaan "lämmintä" p****a senverran että sait tehtäväsi täytettyä. Pidä palstasi.

• ja alasin

paikalla, mutta missä syyt?

• darwinin teoria

onko tämä avaus kotoisin palstan sefun näppikseltä?

• merkityksellistä?

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe