Muita raatajia

DoeJohn

menossa aamulla sorvin ääreen? Käsi ylös hep!

Vai jatkuuko vapaat vielä? Itse säästelen keväämmälle .. Ihanan rauhallisen työpäivät tulossa ..

56

1429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja lomaa

Maaliskuussa 3 viikkoa, jee .... sitten Lappiin kunnon sakkiin ja Saariselälle hiihtämään.Mutta nyt tehdään töitä,hiljainen loppuviikko siellä tiedossa.

• Omasta tahdosta...=))))

Olis noi viimevuotisetkin talvilomat pitämättä. Ei perskuta ole kerinnyt...=))))

• blackwomans

Oiskohan jossain vikaa vikaa vikaa:))

• blackwomans kirjoitti:

Oiskohan jossain vikaa vikaa vikaa:))

Itseasiassa mulla on viikko 2 viimevuotista kesistä, sitten se on lusittu...=))))

Kyllä on... ja se löytyy kun kurkkaa peiliin...=))))

• DoeJohn

hyvälle, ettet ole wtinyt lomiasi pitämään ajallaan. Älä aja itseäsi loppuun kuitenkaan.

Toissa kesäloma meni isäni kämppää siivotessa ja siihen pintaremonttia tehden aamusta iltaan kesälomallani .. hmm .. pitäis kai sanoa työloma. Yks fuc**** amfetamiini peelo kävi kylässä pisti paikan uuteen uskoon .. Sweet .. Olin vuosi sitten näihin aikoihin aivan loppu fyysisesti, kun ei tullut kesällä ladattua akkuja .. Nyt on vähän toinen ääni kellossa ;D

• blackwomans
        mohna kirjoitti:

Itseasiassa mulla on viikko 2 viimevuotista kesistä, sitten se on lusittu...=))))

Kyllä on... ja se löytyy kun kurkkaa peiliin...=))))

Äts no joo pitäis osata hellittää.

Mulla parit duunivuorot ja Kesäloma alkaa:))

Muuten mulla ei oo ees peiliä,mitä katsoa.katselen ikkunasta itseäni,ilmanks en oo älynny kesälomaa pitää:))

• blackwomans kirjoitti:

Äts no joo pitäis osata hellittää.

Mulla parit duunivuorot ja Kesäloma alkaa:))

Muuten mulla ei oo ees peiliä,mitä katsoa.katselen ikkunasta itseäni,ilmanks en oo älynny kesälomaa pitää:))

Joka naisen varustukseen kuuluu peili... ilman sitä te ette yksinkertaisesti voi elää...=))))

Onko sulla pitkäkin loma????

• blackwomans
        mohna kirjoitti:

Joka naisen varustukseen kuuluu peili... ilman sitä te ette yksinkertaisesti voi elää...=))))

Onko sulla pitkäkin loma????

lomaa ja helmikuussa 2 viikkoa ja huhtikuussa vielä viikko.

No on mulla peili..tai oikeesti monta peiliä:))

• DoeJohn kirjoitti:

hyvälle, ettet ole wtinyt lomiasi pitämään ajallaan. Älä aja itseäsi loppuun kuitenkaan.

Toissa kesäloma meni isäni kämppää siivotessa ja siihen pintaremonttia tehden aamusta iltaan kesälomallani .. hmm .. pitäis kai sanoa työloma. Yks fuc**** amfetamiini peelo kävi kylässä pisti paikan uuteen uskoon .. Sweet .. Olin vuosi sitten näihin aikoihin aivan loppu fyysisesti, kun ei tullut kesällä ladattua akkuja .. Nyt on vähän toinen ääni kellossa ;D

Ei pelkoa loppuun palamisesta

Mulla aika mukava ja vapaa duuni, todella hienot duunikaverit...
        Lomaakin on viisi viikkoa kesällä ja kaksi viikkoa talvella 8 pekkasta... jotenka kyllä osan voi jättää rästiin...=))))

• blackwomans kirjoitti:

lomaa ja helmikuussa 2 viikkoa ja huhtikuussa vielä viikko.

No on mulla peili..tai oikeesti monta peiliä:))

hyvän mittainen loma on...
        Meinaatko mitä tehdä lomalla????

Sitähän minäkin, että peileissä löytyy... en vielä ole kohdannut naista joka ei aamulla olisi katsellut peiliin...=))))

• blackwomans
        mohna kirjoitti:

hyvän mittainen loma on...
        Meinaatko mitä tehdä lomalla????

Sitähän minäkin, että peileissä löytyy... en vielä ole kohdannut naista joka ei aamulla olisi katsellut peiliin...=))))

Muuten olen ihan kotona.

Meillä on yhteistä lomaa vain se helmikuun loma.

Joten ei erikoisia loma suunnitelmia nyt.

Tosin onhan se lomaa ,kun voi hengähtää duuneista.

Mä pidin vaan 4 viikkoa kesällä ja mulla on noita säästövapaita kertynyt vuosien myötä ,niitä pitelen nyt pois.

• blackwomans kirjoitti:

Muuten olen ihan kotona.

Meillä on yhteistä lomaa vain se helmikuun loma.

Joten ei erikoisia loma suunnitelmia nyt.

Tosin onhan se lomaa ,kun voi hengähtää duuneista.

Mä pidin vaan 4 viikkoa kesällä ja mulla on noita säästövapaita kertynyt vuosien myötä ,niitä pitelen nyt pois.

Varothan sitten niitä yli-isoja aaltoja...=))))

Sehän se pääasia lomissa onkin, että pääsee oravanpyörästä pois.

• blackwomans
        mohna kirjoitti:

Varothan sitten niitä yli-isoja aaltoja...=))))

Sehän se pääasia lomissa onkin, että pääsee oravanpyörästä pois.

Kun hyökyaallot ravisutteli Khaolakin edustaa tehden uskomatonta tuhoa,mut ei olla menossa sinne.

En kuitenkaan osaa pelätä mitään,jos paha on tullakseen se tulee.

Luonto näyttää voimansa,siinä me ihmiset ollaan avuttomia.

• Aamulla on mentävä töihin. Olispa saanut pitää välipäivät vapaata. Väsyttää. Jouluna oli niin kovasti hommia, tuli valvottua myöhään ja tänään tapaninajelua noin 280 km.

• ole huomannut sinua :/

Koita kestää, enää pari päivää ja taas on viikonloppu...=))))

• DoeJohn
        mohna kirjoitti:

ole huomannut sinua :/

tämän threadin ja jäi huomaamatta. Vilpittömät pahoitteluni. Oikeasti! Eilisiltana oli chatit ja s-postikeskustelut aktiivisesti päällä ... ei vaan huomaa kaikkea, vaikka aikamoinen moniajo olikin päällä ;D

Pitkä vkl tulossa, kun Uuden Vuoden eka päivä on maanantaina ...

• mohna kirjoitti:

ole huomannut sinua :/

Sinäkö se huomasit kun minä täällä käsi ylhäällä kauheesti huidoin :).
        No ei se haittaa vaikka ei aina vastausta tulekaan. Kiitos kuitenkin sinulle ystävällisestä huomaavaisuudesta.

Hyvää yötä Mohna, nyt on sukellettava peiton alle. On nääs huomenna taas se työpäivä :).

• DoeJohn kirjoitti:

tämän threadin ja jäi huomaamatta. Vilpittömät pahoitteluni. Oikeasti! Eilisiltana oli chatit ja s-postikeskustelut aktiivisesti päällä ... ei vaan huomaa kaikkea, vaikka aikamoinen moniajo olikin päällä ;D

Pitkä vkl tulossa, kun Uuden Vuoden eka päivä on maanantaina ...

Eihän sitä aina ehdi kaikkia kirjoituksia huomata, eikä jokaiseen kommenttiin vastata. Melkoista sutinaa sulla on riittänytkin.

Onneks on lyhyt työviikko ja edessä pitkä viikonloppu :).

Mulla on nyt silmät ihan sikkurassa, pakko mennä nukkumaan. Hyvät yöt sinullekin.

• DoeJohn
        Mariet kirjoitti:

Eihän sitä aina ehdi kaikkia kirjoituksia huomata, eikä jokaiseen kommenttiin vastata. Melkoista sutinaa sulla on riittänytkin.

Onneks on lyhyt työviikko ja edessä pitkä viikonloppu :).

Mulla on nyt silmät ihan sikkurassa, pakko mennä nukkumaan. Hyvät yöt sinullekin.

mukavia unia sinullekin, sanoo 'yökukkuja' Huhuu .. ;D

• blackwomans

Lyhyeen jäi joululomat:) olin tietysti egen kiilto silmissä tänään duunissa,,no en sentään:))
      On vaan pakko painaa pitkää päivää.

• Mulla on sivuillani mottona "pakko painaa kun rakastaa" ...=))))
        Se tulee siitä kun olen kirjapainossa offsetpainajana, ja tykkään tehdä sitä hommaa...=))))

Jäin kiinni sun sanoihin, pakko painaa...=))))

• Tok-Fia

aamulla kömmittävä peiton alta ylös klo.04.40 ja ei ku töihin....

• DoeJohn

Itse käännän kylkeä vielä tuolloin ja jatkan painajaisten katselua .. Kello soimassa vasta klo 07 .. 200m työmatka helpottaa aamuja ;D

• Tok-Fia
        DoeJohn kirjoitti:

Itse käännän kylkeä vielä tuolloin ja jatkan painajaisten katselua .. Kello soimassa vasta klo 07 .. 200m työmatka helpottaa aamuja ;D

sama matka...ehkä lyhyempi mutta en halua stressata aamuisin,siksi herään aikaisin:))

• DoeJohn
        Tok-Fia kirjoitti:

sama matka...ehkä lyhyempi mutta en halua stressata aamuisin,siksi herään aikaisin:))

pari päivää yksin. No sress .. ;D Tiedän hyvin mitä tarkoitat ..

• Mie idiootti ku lupasin mennä. Nysse o liian myä-
      häst.

• DoeJohn

.. jo vähän viisaampi? ;D

• DoeJohn kirjoitti:

.. jo vähän viisaampi? ;D

ellei sitten vedota sinkkuuteen. :(

• DoeJohn
        Pojongg kirjoitti:

ellei sitten vedota sinkkuuteen. :(

'korjata' tilanne ;D

• wessel3

siis ens vuonna vapaalle. päivystelen. tänäänkin jotain salaattipesuria korjaamassa. onneksi fyysisesti vain 3 päivää ja sitten 3 kaljan uuttavuotta vastaanottamaan jumpe.

• DoeJohn

vain kolme rentoa rauhallista päivää ..

• Nousee erittäin vaivalloisesti ylös;)
      Aamulla taas kukonlaulun aikaan ylös,onneksi jääkaappia ei voi ottaa mukaan;))

• DoeJohn

.. kai säkin oot hommannut jääkaapin omaan työhuoneeseen valmiiksi? ;D

• DoeJohn kirjoitti:

.. kai säkin oot hommannut jääkaapin omaan työhuoneeseen valmiiksi? ;D

Olis kyllä sellainen sähköllä käyvä kylmälaukku;)
        Taidankin ottaa sen,kiitti vinkistä;)
        Tosin jouluruuat pursuu nyt jo korvista;)Mutt aivan varmaan vatsa luulee ett kurkku on poikki kun lisää ruokaa ei tule;))

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Olis kyllä sellainen sähköllä käyvä kylmälaukku;)
        Taidankin ottaa sen,kiitti vinkistä;)
        Tosin jouluruuat pursuu nyt jo korvista;)Mutt aivan varmaan vatsa luulee ett kurkku on poikki kun lisää ruokaa ei tule;))

perunasalaattia ja nakkeja. Yllätä vatsasi luulemaan, että on jo Uusi Vuosi ;D

• DoeJohn kirjoitti:

perunasalaattia ja nakkeja. Yllätä vatsasi luulemaan, että on jo Uusi Vuosi ;D

Olla hyvä konsti,mutt pussi porkkanoita ja pullo vettä taitaa olla tällä hetkellä paikallaan;)
        Niin ja siihen vielä suklaalevy;)

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Olla hyvä konsti,mutt pussi porkkanoita ja pullo vettä taitaa olla tällä hetkellä paikallaan;)
        Niin ja siihen vielä suklaalevy;)

tuo porkkanapussi. Pitäisköhän matkia ja leikkiä Väiski Vemmelsäärtä .. Rouskuttaessa sais paikalla olevat kaverit järjiltään ..

Mullapa on suklaata niin kotona kuin töissäkin .. lällällälälläää .. ;D

• DoeJohn kirjoitti:

tuo porkkanapussi. Pitäisköhän matkia ja leikkiä Väiski Vemmelsäärtä .. Rouskuttaessa sais paikalla olevat kaverit järjiltään ..

Mullapa on suklaata niin kotona kuin töissäkin .. lällällälälläää .. ;D

Ilman suklaata kotiin asti;))
        Senverran kiivastahtinen päivä ettei ehtinyt porkkanoitakaan syömään,no okei mää tunnustan yhden hampurilaisen vedin;))

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Ilman suklaata kotiin asti;))
        Senverran kiivastahtinen päivä ettei ehtinyt porkkanoitakaan syömään,no okei mää tunnustan yhden hampurilaisen vedin;))

otin kolme palaa F****:n tummaa taloussuklaata töissä .. Kotona useamman konvehdin ja äsken kaverin luona tumman ihanan kahvin kanssa useamman minttusuklaan.

Vähänkö oon addikti suklaan suhteen! *Hymyilee legopalikat ruskeana suklaasta* .. nyt sais suklaanmakuisen pusun joku, jos olis tuossa soffalla iholla .. Huti tuli .. ei ollut kettään .. ;D

• DoeJohn kirjoitti:

otin kolme palaa F****:n tummaa taloussuklaata töissä .. Kotona useamman konvehdin ja äsken kaverin luona tumman ihanan kahvin kanssa useamman minttusuklaan.

Vähänkö oon addikti suklaan suhteen! *Hymyilee legopalikat ruskeana suklaasta* .. nyt sais suklaanmakuisen pusun joku, jos olis tuossa soffalla iholla .. Huti tuli .. ei ollut kettään .. ;D

Tuli huti ja soffa on sit suklaassa;)?
        Hah,mää en syöny töissä suklaata mutt kun pääsin
        kotiin niin F***rin sinistä meni vähän (suhteellista)muuten se taloussuklaa on parhainta mitä tiedän;))

• DoeJohn
        jou.m kirjoitti:

Tuli huti ja soffa on sit suklaassa;)?
        Hah,mää en syöny töissä suklaata mutt kun pääsin
        kotiin niin F***rin sinistä meni vähän (suhteellista)muuten se taloussuklaa on parhainta mitä tiedän;))

taivaallista .. ei liian makeaa ja kutkuttelee makuhermoja ah niin loistavasti ..

• piudinen

Pian kuitenkin pitää alkaa viritellä taas aivojansa taajuuksille,joita ne eivät ihan heti muista kokeneensakaan aikaisemmin. Pahasti päässyt lösähtämään . Kaippa se siitä taas sitten.... ;))

Vielä kuitenkin muutama päivä lepoa ja ihmettelyä.

• DoeJohn

miten lösähtänyttä kroppaa elvytetään taas iskuun, mutta mites meinasit tuosta haasteesta selvitä? Mustalla kahvilla ilman sokeria? ;D

• piudinen
        DoeJohn kirjoitti:

miten lösähtänyttä kroppaa elvytetään taas iskuun, mutta mites meinasit tuosta haasteesta selvitä? Mustalla kahvilla ilman sokeria? ;D

Mustalla kahvilla ilman sokeria. Ja ehkä pari ristikkoa ja muistipeliä...........????? ;/

• DoeJohn
        piudinen kirjoitti:

Mustalla kahvilla ilman sokeria. Ja ehkä pari ristikkoa ja muistipeliä...........????? ;/

tapoja .. etenkin tuo musta kahvi ilman sokeria ;D

*Nuuhkii ilmaa ja havaitsee kahvin olevan valmista*

• nainen 42..

ihanaa aijon lähtee kaupungille ystävättären kaa.
      Nauttia olosta ja kaikesta , toivon ettei ryysistä oo:-(........ työn iloa teille raatajat:-))

• DoeJohn

.. muistakaamme met työnraatajat, että moni on ilman ja haluaisivat vaihtaa osaa kanssamme. Elikkäs, keskustelualoitukseni ei ollut mikään vuodatus. Ihan vain ajankulutusta ..

• Milana

...ja ihan oikeeta vapaata, kun jälkikasvukin on poissa; ei tarvi huolehtia kuin itsestään :-)) Heti uuden vuoden aloitukseksi taas työkeikalle ulkomaille, joten täytyy kerätä voimia, että jaksaa reissata :-)) Hyviä työpäiviä sinulle!

• DoeJohn

Muu poppoo mulla reissussa vielä to iltaan asti, joten rauhallisuus duunissa ja omarauha kotona, on kuin olis lomalla. En vaan voi valittaa ;D

Olo on kuin Jouluna ;D Heh heh ..

• rokkihirvi

...eikä edes paha joulukankkunen ;)

• DoeJohn

kelläpä olisi? ;D

• tomppa2006

...ei paina huolet, ei murheet. Ollaan vaan ja möllötetään.

*hymyilee myötätuntoisena töihin lähtijöille*

• DoeJohn

möllötät? Mulle se tuo jonkin negatiivisen olotilan mieleen .. Mä alan nyt kahvittelemaan, kun saanut niin niin rauhassa aloitella työpäivää muutenkin ..

• tomppa2006
        DoeJohn kirjoitti:

möllötät? Mulle se tuo jonkin negatiivisen olotilan mieleen .. Mä alan nyt kahvittelemaan, kun saanut niin niin rauhassa aloitella työpäivää muutenkin ..

...ole yhtään negatiivista. Suomentaisin sanan -olla tekemättä mitään! Rakettikauppaan voisi lähteä, mutta sen voi kyllä tehdä huomennakin...ei ole mitään pakollista ohjelmaa, mielestäni melko mukavaa.

• niisku-myy46
        tomppa2006 kirjoitti:

...ole yhtään negatiivista. Suomentaisin sanan -olla tekemättä mitään! Rakettikauppaan voisi lähteä, mutta sen voi kyllä tehdä huomennakin...ei ole mitään pakollista ohjelmaa, mielestäni melko mukavaa.

Kivaa on; köllötellä ja möllötellä; poltella kynttilöitä ja nukkua...

• tomppa2006
        niisku-myy46 kirjoitti:

Kivaa on; köllötellä ja möllötellä; poltella kynttilöitä ja nukkua...

...äsken vasta heräsin. Varovasti alottelen uutta päivää. Huomenta niisku-myy...

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe